ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 145)

преди 1 година от kirekin
|
542732 преглеждания 5582 отговора |
|
1...144 145 146...283
Dustyd
преди 3 месеца

те просто казват, че разследват, но по-голямата част от времето не правят нищо, надяваме се, че случаят не е заради вас. Освен това това извинение от банката не означава нищо, ако упорствате с маршрута на стоките и услугите, които не са предоставени. Заплашвали ли сте да ескалирате до FCA и подавали ли сте официално оплакване?

Автоматичен превод:
Elijahanth
преди 3 месеца

Да, казах, че ще отида в fca, но те започнаха да казват, че е предоставена стока, тъй като е за хазарта, нещо е, че не споменах хазарта и те твърдят, че не са говорили с никакви търговци

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Ако се върна и кажа, че не съм получил никакви услуги или стоки от търговците, а съм избрал само стоки от казиното, ще бъде ли това силен случай?

Автоматичен превод:
Dustyd
преди 3 месеца

можете да кажете, че някои депозити не са били кредитирани, така че не всички стоки и услуги са били предоставени, кажете, че хазартната компания каза, че с някои от депозитите не са обработени и ще бъдат върнати на вашата банка, но нито една не е била. вие сте се свързали с търговеца, който се появява и той не ви възстановява средствата вие не сте получили стоки или услуги на кредити за по-голямата част от транзакциите и сметката за хазарт е била блокирана.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, някой има ли информация за следното;


lingom*red London GBR

auri digital tallin EST

Въздушен кораб Вроцлав Полша

Слухов хъб OTA NGA

Pp портфейл Liverpool GBR



Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

Трябва да е общ имейл, тъй като е точно същият дума по дума, който имам

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 3 месеца

Забелязах, че helpersm са променили местоположението на бизнеса, беше регистрирано на vivola или нещо подобно, сега е регистрирано APPERATOR LTD

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 3 месеца

Показваше Лондон, тъй като беше под компания, наречена vivola, мисля, но сега е променена на APPERATOR LTD, отидете на уеб страницата и проверете отново

Автоматичен превод:
Joddd
преди 3 месеца

Както в уебсайта helpersm pro?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Имам много важен въпрос относно възстановяването във връзка с тези имена на компании и т.н. Депозирах около 70 000 в wisho, компанията, която получава парите, се нарича alphastrike. Сега според мен това, което смятам за важно, депозирах сума и тя никога не стигна до сметката в казиното, така че сега чакам парите да бъдат преведени обратно в банковата ми сметка. Но транзакцията не е желание, а алфаудар

Не само това, поддръжката потвърди, че те са тези, към които е отишла транзакцията, какво мога да направя, за да получа възстановяване

Автоматичен превод:
Elijahanth
преди 3 месеца

Но ако съм споменал, че са заобиколили хазартен блок и т.н. Като използвам техния mcc, мога ли да използвам това като доказателство?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Това може да не работи, не знам каква е политиката на вашата банка. От опит мога да ви кажа, че банките отхвърлят сторнирани плащания, които са свързани с хазарт. Независимо дали MCC е променен или не.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Някой има ли информация?

DONCOM limited, bungoma KE


Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

да, помага да затвърдите аргумента си, но не може да бъде единствената причина, тъй като коментарът по-долу е просто труден, когато казвате, че това са просто хазартни транзакции

Автоматичен превод:
Elijahanth
преди 3 месеца

Ами първоначалният ми имейл очевидно казва, че пиша за незаконни транзакции, заобикалящи MCC и т.н., и искам възстановяване на сумата, не съм получил услуги от вас или стоки и т.н. Моля, блокирайте банковата ми карта за всякакви бъдещи транзакции.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Имам доказателство за изпращане на имейл до bitsent 5 седмици преди транзакциите да преминат към fomiline, goriwire, bitsent и т.н. с молба да блокират картата ми за бъдещи транзакции с всички тях и техните компании. Това е и в техните условия и условия. Със сигурност това отговаря на условията за възстановяване. file

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 3 месеца

да

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Така че моят иск беше отказан за връщане на плащане въз основа на това, че аз разреших транзакциите и банката казва, че това е спор, който трябва да реша с казиното, а не с търговците, тъй като търговците са предоставили услуги. Въпреки това въпросният търговец продава nft изкуство, което не съм получил или донесъл, какво трябва да кажа на моята банка?

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 3 месеца

Моят каза Единбург. Аз също имах аператор и писах до офиса им и го изпратих с записана доставка

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 3 месеца

За мен също има 2 сайта helpersm.com и Helpersm.pro

Автоматичен превод:
1...144 145 146...283
Отидете на страницаот 283 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини