колко бяха приблизително вашите транзакции и колко трябва да продължите да повтаряте, че никога не сте купували електронни книги през живота си и поискайте разписки за всяка електронна книга, която казват, че сте купили, и цената, която доказателство, че просто поискате, би било достатъчно добро
how much were your transactions roughly and how many you need to keep reiterating youve never purchased e books In your life and request receipts for every e book they say youve bought and the price that evidence of just asking would be good enough
Над £1100 при 10 транзакции! Вече го направих! Не е нужно да показвам на банката целия дневник на чата, нали? Многократно съм искал разписки.
Over £1100 on 10 transactions! I have already done that! I don't have to to show the bank the whole chat log do I? I have asked for receipts multiple times.
Здравей, приятелю, видях, че си направил няколко публикации за falcora finance, успял ли си някога да проследиш имейл адрес на договор или нещо друго, за да поискат възстановяване на средства? Имам много транзакции към тях през Кюрасао
Hi mate, saw you had made some posts about falcora finance, did you ever manage to track down a contract email address or anything for them to request refunds? I’ve a lot of transactions going to them through curaçao
Здравей приятел, това е част от плащането на Nauda. Не можеш да направиш много, ако съм честен. Те отиват направо в казиното и се опитват да го сортират. Въпреки че можете да опитате, тъй като вашите обстоятелства може да са различни? Nauda/Noda pay it is bud!
Hi bud, its part of Nauda pay. Not really much you can do if I'm honest. They go straight to the casino and try and sort it. Although you can try as your circumstances may be different? Nauda/Noda pay it is bud!
Трябваше да направя това да прегледам регистрационните файлове за чат и да изпратя регистрационните файлове за чат, които показват, че сте жертва, и да продължавам да повтарям на банката, че не са получени стоки или услуги от търговеца, те най-малкото ще издадат сторниране на плащане имате ли доказателство показване на вашите времеви печати и свързване на хазартната компания с търговеца?
I had to do that go through the chat logs and send over the chat logs that show your a victim and keep reiterating to the bank no goods and services have been received from the merchant they will at the very least issue a chargeback do you have proof showing your time stamps and connecting the gambling company to the merchant ?
Нямам доказателство за клеймото за време и т.н. не 🤨 казината затвориха акаунта ми и не предоставят дневници за чат или история на депозитите, които исках толкова много пъти!
I don't have proof of the time stamps etc no 🤨 the casinos closed my account and wouldn't provide chat logs or deposit history which I have asked for so many times!
За щастие направих екранни снимки на всичко това, ще опитам този nauda pay. Благодаря приятел. Ако някой друг има някаква информация за Falcora Finance, ще бъдем много благодарни
Luckily I took screenshots of all this, will try this nauda pay. Thanks mate. If anyone else has any info on Falcora Finance it would be greatly appreciated
Защо продължаваш да играеш? Helpersm е нова компания. Моля, спрете да залагате.
Why do you keep playing? Helpersm is a new company. Please stop gambling.
Helpersm е от края на май приятелю. Не съм залагал повече от 3 седмици!
Helpersm is from end of May my friend. I have not gambled for over 3 weeks now!
Получих подобно от моята компания, единствената разлика Имам някои времеви печати, които все още можете да използвате, въпреки че кажете, че сте получили отговор, но все още потвърждавате, че не сте получили стоки или услуги от търговеца и той няма да предостави разписки . Ако те са магазин за електронни книги, 10 транзакции на обща стойност над £1000 за електронни книги са абсурдни, повторете, че никога не сте купували електронни книги през живота си и търговецът няма да предостави разписки, тъй като не сте получили никакви стоки или услуги от тях. Факт е, че просто се опитват оправданието, че сте използвали 2fa, е причината, поради която сте закупили книги, е лудост, тогава те трябва да предоставят доказателство и вашата банка трябва най-малкото да върне плащането.
I Received similar from my company only difference I have some time stamps you can still use that though say you've received a response yet you still confirm you haven't received no goods and service from the merchant and they won't provide no receipts. If they are an ebook store 10 transactions totalling over £1000 for ebooks is absurd reiterate you've never bought ebooks in your life and merchant will not provide receipts as you have not received no goods and services from them.They fact they are just trying to justify that you used 2fa is the reason you purchased books is crazy they then should provide proof and your bank should at the very least chargeback.
https://chargebacks911.com/chargeback-reason-codes/
използвайте този сайт, вземете кода на причината, свързан с Mastercard или Visa, който се отнася за вас, и го предайте на вашата банка с горното
https://chargebacks911.com/chargeback-reason-codes/
use this site get the reason code related to Mastercard or visa that relates to you and also give it to your bank with the above
Познавам приятеля си, това съм твърдял. Имам още имейли, но имена и т.н. Включени са, така че не мога да ги публикувам, имам имейли с искане за разписки 4 дни подред. Страхувам се от връщане на плащане поради факта, че съм на последното си предупреждение заради Pixeleum.io, не искам банката ми да бъде затворена и да бъде унищожена за измама, въпреки че не го правя! Трябва да намеря време да звънна в банката и утре ще го направя. Те ще имат голям имейл от мен, където съм им посочил всичко!
I know my friend, this is what I have argued. I have more emails but names etc. Are included so can't post them, I've got emails asking for receipts 4 days in a row. I'm scared to chargeback due to the fact that I'm on my last warning because of Pixeleum.io, I dont want my bank to get closed down and be done for fraud, although I'm not committing it! I need to find time to ring the bank and tomorrow I will. They will have a big email from me where I have stated everything to them!
Наистина неправилният MCC вече е причина, тъй като това заобикаля нашите блокове за хазарт, нали?
В моите първоначални имейли до всички компании споменах неправилен MCC и че е незаконен и т.н. и е заобиколен блокирането на хазарта на картата ми, банката няма ли просто да отхвърли тези връщания на плащания? Ето защо искам да говоря с някого по телефона и да го попитам дали отговаря на условията за възстановяване на суми по x причини - обяснете всяка ситуация и след това продължете от там🙂
Really an incorrect MCC is already a reason, as that's bypassed our gambling blocks, correct?
In my initial emails to all companies I've mentioned an incorrect MCC and that it's illegal etc and it's bypassed a gambling block on my card, will the bank not just shun these chargebacks off? This is why I want to speak to someone on the phone ask if its eligible for refunds for x amount of reasons - explain each situation and then go from there🙂
Това помага, но не може да бъде основният фактор, който вашата банка не може да затвори, защото е предявила искове за връщане на плащане към тях. Това е част от вашето банково споразумение, ако предоставите достатъчно доказателства, които ги гарантират да го обработят, те също имат дали печели или не е друго нещо, тъй като тогава до доставчика на вашата карта Visa или Mastercard или дали търговецът не отговаря.
It helps but cant be the main factor your bank cant close down for bringing chargeback claims to them its part of your banking agreement if you provide sufficient evidence that warrants them to process it they have too whether it wins or not is another thing as its then down to your card provider visa or Mastercard or whether the merchant doesn't respond.
Две от моите банки отказаха сторнираното ми плащане на основание на разрешаване на други плащания между търговци трети страни. Ще трябва да се надявам самите търговци и казината да ми възстановят сумата, 6 от търговците разследват случая
Two of my banks have declined my chargeback on ground of authorising other payments inbetween the third party merchants. I’m going to have to hope the merchants them selves and casinos refund me, 6 of the merchants are investigating the matter
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.