ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 144)

преди 1 година от kirekin
|
545626 преглеждания 5587 отговора |
|
1...143 144 145...283
преди 3 месеца

Кой фалшив магазин се появява във връзка с Mobilum?

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

колко бяха приблизително вашите транзакции и колко трябва да продължите да повтаряте, че никога не сте купували електронни книги през живота си и поискайте разписки за всяка електронна книга, която казват, че сте купили, и цената, която доказателство, че просто поискате, би било достатъчно добро

Автоматичен превод:
Elijahanth
преди 3 месеца

Над £1100 при 10 транзакции! Вече го направих! Не е нужно да показвам на банката целия дневник на чата, нали? Многократно съм искал разписки.

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

Здравей, приятелю, видях, че си направил няколко публикации за falcora finance, успял ли си някога да проследиш имейл адрес на договор или нещо друго, за да поискат възстановяване на средства? Имам много транзакции към тях през Кюрасао

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 3 месеца

Определено

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Всеки имаше късмет с нигерийските търговци и процесори за обработка на плащания

Автоматичен превод:
Jaffacake2001
преди 3 месеца

Здравей приятел, това е част от плащането на Nauda. Не можеш да направиш много, ако съм честен. Те отиват направо в казиното и се опитват да го сортират. Въпреки че можете да опитате, тъй като вашите обстоятелства може да са различни? Nauda/Noda pay it is bud!

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

Трябваше да направя това да прегледам регистрационните файлове за чат и да изпратя регистрационните файлове за чат, които показват, че сте жертва, и да продължавам да повтарям на банката, че не са получени стоки или услуги от търговеца, те най-малкото ще издадат сторниране на плащане имате ли доказателство показване на вашите времеви печати и свързване на хазартната компания с търговеца?

Автоматичен превод:
Elijahanth
преди 3 месеца

Нямам доказателство за клеймото за време и т.н. не 🤨 казината затвориха акаунта ми и не предоставят дневници за чат или история на депозитите, които исках толкова много пъти!

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

За щастие направих екранни снимки на всичко това, ще опитам този nauda pay. Благодаря приятел. Ако някой друг има някаква информация за Falcora Finance, ще бъдем много благодарни

Автоматичен превод:
Elijahanth
преди 3 месеца

Това е достатъчно доказателство за Grotobook file

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

Защо продължаваш да играеш? Helpersm е нова компания. Моля, спрете да залагате.

Автоматичен превод:
Tiekefnntn
преди 3 месеца

Helpersm е от края на май приятелю. Не съм залагал повече от 3 седмици!

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 3 месеца

Единбург!

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

Получих подобно от моята компания, единствената разлика Имам някои времеви печати, които все още можете да използвате, въпреки че кажете, че сте получили отговор, но все още потвърждавате, че не сте получили стоки или услуги от търговеца и той няма да предостави разписки . Ако те са магазин за електронни книги, 10 транзакции на обща стойност над £1000 за електронни книги са абсурдни, повторете, че никога не сте купували електронни книги през живота си и търговецът няма да предостави разписки, тъй като не сте получили никакви стоки или услуги от тях. Факт е, че просто се опитват оправданието, че сте използвали 2fa, е причината, поради която сте закупили книги, е лудост, тогава те трябва да предоставят доказателство и вашата банка трябва най-малкото да върне плащането.

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

https://chargebacks911.com/chargeback-reason-codes/


използвайте този сайт, вземете кода на причината, свързан с Mastercard или Visa, който се отнася за вас, и го предайте на вашата банка с горното

Редактиран от Romi преди 3 месеца
Причина: Направи връзката пасивна.
Автоматичен превод:
Elijahanth
преди 3 месеца

Познавам приятеля си, това съм твърдял. Имам още имейли, но имена и т.н. Включени са, така че не мога да ги публикувам, имам имейли с искане за разписки 4 дни подред. Страхувам се от връщане на плащане поради факта, че съм на последното си предупреждение заради Pixeleum.io, не искам банката ми да бъде затворена и да бъде унищожена за измама, въпреки че не го правя! Трябва да намеря време да звънна в банката и утре ще го направя. Те ще имат голям имейл от мен, където съм им посочил всичко!

Автоматичен превод:
Elijahanth
преди 3 месеца

Наистина неправилният MCC вече е причина, тъй като това заобикаля нашите блокове за хазарт, нали?


В моите първоначални имейли до всички компании споменах неправилен MCC и че е незаконен и т.н. и е заобиколен блокирането на хазарта на картата ми, банката няма ли просто да отхвърли тези връщания на плащания? Ето защо искам да говоря с някого по телефона и да го попитам дали отговаря на условията за възстановяване на суми по x причини - обяснете всяка ситуация и след това продължете от там🙂

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

Това помага, но не може да бъде основният фактор, който вашата банка не може да затвори, защото е предявила искове за връщане на плащане към тях. Това е част от вашето банково споразумение, ако предоставите достатъчно доказателства, които ги гарантират да го обработят, те също имат дали печели или не е друго нещо, тъй като тогава до доставчика на вашата карта Visa или Mastercard или дали търговецът не отговаря.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Две от моите банки отказаха сторнираното ми плащане на основание на разрешаване на други плащания между търговци трети страни. Ще трябва да се надявам самите търговци и казината да ми възстановят сумата, 6 от търговците разследват случая

Автоматичен превод:
1...143 144 145...283
Отидете на страницаот 283 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини