Определено грешната тема. 🙂
Какво ще кажете да опитате раздел, наречен "бонуси"? https://casinoguru-int.com/en/online-casino-bonuses 👈
Definitely the wrong thread. 🙂
How about you try a tab called "bonuses"? https://casinoguru-int.com/en/online-casino-bonuses 👈
Моля, дръжте ме в течение, така че получихте възстановяване на сумата за транзакциите, но след това Mobilumpay ги изтегли отново?
Please keep me updated, so you got a refund on the transactions but then Mobilumpay withdrew them again?
Håll mig gärna uppdaterad, så du fick alltså återbetalning på transaktionerna men sedan så drog Mobilumpay dom igen?
Абсолютно! Не, не получих всичко обратно, просто не съм сигурен дали Mobilum или казиното, в което играх, възстанови сумата.
Absolutely! No no got everything back, just unsure if it was Mobilum or the casino I played at that refunded the amount.
Absolut! Nej nej fick tillbaka allt, är osäker bara på om det var Mobilum eller casinot jag spelade på som återbetalade summan.
Hello, has anyone placed bets in getwin, and then managed to withdraw the money to the card. I made the deposit to counter13552 LONDON GB?
Здравейтя някой правил ли е залози във getwin , и след това успява ли да си изтегли парите на картата .Депозита направих на counter13552 LONDON GB ?
Те никога не се свързаха с мен, след като изпратиха доказателствата ми за „разследване". Изпращам им около 20+ имейла, тъй като те просто игнорират.
They never got back to me after sending off my evidence for ‘investigation’ I send them like 20+ emails since they just ignore.
Може би си струва да изпратите имейл, че имат определено време за отговор, в противен случай ще се обърнете към по-висш орган.
Might be worth sending an email saying they have a certain amount of time to respond otherwise you’ll go to a higher authority.
Изпратих имейл на един търговец и той не ми отговори от векове, изпратих имейл, че ако не отговорят до следващия ден, ще ги докладвам на отдела за финансово разузнаване в тяхната страна, те ми изпратиха имейл направо обратно с актуализации.
I emailed one merchant and they didn’t answer me for ages, I sent an email saying if they don’t answer by the following day I’d be reporting them to the Financial Intelligence Unit in their country, they sent me an email straight back with updates.
https://www.ewave.live/en, но те не отговарят
https://www.ewave.live/en but they dont answer
Много оценявам....ще започна да им изпращам съобщения всеки ден!🤣
Much appreciated....will start messaging them daily!🤣
И аз, моля, ако нямате нищо против! 🙋♂️ Подобна история. Любопитно е да разбера какво казаха. Изглежда малко лотария, ако отговорят или не! д adbod24@hotmail.com
Me too, please, if you don't mind! 🙋♂️ Similar story. Curious to find out what they said. Seems a bit of a lottery if they reply or not! Dadbod24@hotmail.com
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.