ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 140)

преди 1 година от kirekin
|
545612 преглеждания 5587 отговора |
|
1...139 140 141...283
преди 3 месеца

има ли бонус

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Определено грешната тема. 🙂

Какво ще кажете да опитате раздел, наречен "бонуси"? https://casinoguru-int.com/en/online-casino-bonuses 👈


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Вижте моята тема за същия проблем.

https://casinoguru-int.com/en/forum/general-gambling-discussion/casinos-using-payment-processors-with-different-merchant-name-category-codes#post-123992 👈


Ще намерите името на търговеца и имейла за контакт.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Надявам се, че нямате нищо против малката ми намеса. Според мен директен линк ще е доста полезен.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Бях игнориран от други търговци, ако някой знае какво мога да напиша в имейл, за да го накарам да ми отговори

Автоматичен превод:
C2D2
преди 3 месеца

Моля, дръжте ме в течение, така че получихте възстановяване на сумата за транзакциите, но след това Mobilumpay ги изтегли отново?

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 3 месеца

Абсолютно! Не, не получих всичко обратно, просто не съм сигурен дали Mobilum или казиното, в което играх, възстанови сумата.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейтя някой правил ли е залози във getwin , и след това успява ли да си изтегли парите на картата .Депозита направих на counter13552 LONDON GB ?

Anonymized668
преди 3 месеца

Това е Creapay. Това име се използва и от същата компания.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

ако някой е имал някакво възстановяване от wintermads, колко време отне?

Автоматичен превод:
Dustyd
преди 3 месеца

Те никога не се свързаха с мен, след като изпратиха доказателствата ми за „разследване". Изпращам им около 20+ имейла, тъй като те просто игнорират.

Автоматичен превод:
xxkjxx
преди 3 месеца

Може би си струва да изпратите имейл, че имат определено време за отговор, в противен случай ще се обърнете към по-висш орган.

Автоматичен превод:
xxkjxx
преди 3 месеца

Изпратих имейл на един търговец и той не ми отговори от векове, изпратих имейл, че ако не отговорят до следващия ден, ще ги докладвам на отдела за финансово разузнаване в тяхната страна, те ми изпратиха имейл направо обратно с актуализации.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
преди 3 месеца

М suttsy@icloud.com

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Някой има ли някакви данни за контакт с ets*eveve или някакви отношения с тях?

Автоматичен превод:
Frewcrew24
преди 3 месеца

https://www.ewave.live/en, но те не отговарят

Автоматичен превод:
Dustyd
преди 3 месеца

И аз го направих

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 3 месеца

Много оценявам....ще започна да им изпращам съобщения всеки ден!🤣

Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 3 месеца

Какво каза iga group? Аз също им изпратих имейл и никога не получих отговор!

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

Изпратете ми имейла си

Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 3 месеца

И аз, моля, ако нямате нищо против! 🙋‍♂️ Подобна история. Любопитно е да разбера какво казаха. Изглежда малко лотария, ако отговорят или не! д adbod24@hotmail.com

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Smpf* toolshaven намери там уебсайт, но имейлът не работи, моля, някой има информация

Автоматичен превод:
1...139 140 141...283
Отидете на страницаот 283 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини