ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 139)

преди 11 месеца от kirekin
|
334379 преглеждания 3785 отговора |
|
1...138 139 140...250
Добавете пост
Lucid_1337
преди 3 месеца

Ей благодаря Правилно ли разбрах, че feastingmen/amegagame ви върна, когато се свързахте с тях чрез имейла на техния сайт или digikey не работи?

Чакам седмица за отговор от amegagame без успех. Колко време ви отне да отговорите?


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Astropay е PSP. Може ли това да е вярно? И дали ще се поддадат?

Автоматичен превод:
Anonymized609
преди 3 месеца

Получих отговор след 2 дни, където казаха, че ще го проверят.


След това настъпи тишина и аз изпратих имейл и поисках актуализация.


Изведнъж виждам, че е започнало възстановяване на суми в Revolut, но не получих повече отговори. Така че просто продължавайте да им пишете

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 3 месеца

И така, през Revolut ли таксувахте обратно или откъде разбрахте, че е започнало възстановяването?

Казаха ми също, че проверяваме случая и мина седмица откакто им пращам съобщения без успех, не отговарят.

колко време продължи мълчанието ти докато се поправят?

Автоматичен превод:
Anonymized609
преди 3 месеца

Не съм възстановявал сумата за Revolut, така че трябва да е amegagame/пируващ, който сам си е платил.


Минаха 5 дни, докато видях, че започнаха да възстановяват сумата.


Пиши им пак и питай как е и какво бави и т.н.

Автоматичен превод:
Nille
преди 3 месеца

Казиното не ви дава такива подробности. И да, доставчиците на плащания се смесват с кодове. Но казиното не е напълно невинно. В казиното въвеждате всичките си данни за картата и според казиното плащанията с Mastercard са сигурни.


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добре. Разбирам. Правната помощ, която имам, казва, че трябва да разбера за PSP, преди да мога да продължа.


не искам да споменавам, тъй като може да прочетат темата.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Какво имате предвид под „продължаване" дали имате предвид връщане на плащане през банката или възстановяване на средства

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 3 месеца

Не.. трябва да е чрез Astropay.


Казиното казва, че е Astropay, но вие не вярвате?


невъзможно ли е Astropay?

Автоматичен превод:
Nille
преди 3 месеца

Спрях да изпращам имейли. Не си струва.. Правил съм оплаквания и вижте какво ще кажат от банката.


Този уикенд ще докладвам за шведска компания, която се занимава с кодове и помага на тези компании да перат парите си. Щях да го докладвам тази вечер, но бях уморен след работа.

Но и FI, и инспекторатът по хазарта бяха любопитни за това и казаха ДОКЛАД

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Казиното работи под лиценз от Кюрасао, тъй като казиното е регистрирано тук. Като такъв лицензът за Кюрасао е неутрален лиценз за предлагане и Швеция не е забранена територия съгласно този подлиценз. Като такова, Казиното е действало в рамките на подлиценза, притежаван от компанията.

MCC кодовете, които споменавате, не се генерират от Казиното, PSP е този, който може да присвоява MCC кодове като такива. Бихме искали да изясним, че противно на това, което споменахте във вашите имейли, Казиното не може да влияе или да взема решения относно тези кодове по никакъв начин.


Може ли наистина да е вярно, че PSP отговаря за mcc кода?


Според юридически контакт имам пълното право да знам кой PSP използва казиното, когато става въпрос за търговия с Европа.. Но може ли наистина да е толкова просто PSP да са отговорни... защото в този случай това означава, че казиното е напълно невинен??


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Разбира се, че лъжат. Казината правят това заедно с PSP

PSP поемат изчислен риск, за да обработват този вид транзакции, тъй като те могат да таксуват на казиното висока такса за риска, който поемат. Казината знаят, че трябва да имат тези неправилно кодирани транзакции, тъй като това позволява на много повече играчи да депозират, така че намират PSP, които са готови да поемат риска срещу заплащане. И както изглежда сега, това също не е риск.

Това е все едно да кажете, че не знаят кои PSP използват, така че как биха могли да получат пари от тях, как биха могли да разследват неправилни депозити, възстановявания и потенциални връщания на такси от играчи.


След това PSP ще използват както търговци, които са наясно с измамата, така и търговци, които не знаят за нея и не я одобряват, и те са тези, които най-вероятно ще възстановят средствата на играчите, когато се свържат с тях.

Има толкова много стриктни доставчици на услуги, банки за придобиване и какво ли още не, които се нуждаят от обема на транзакцията, за да печелят пари. Може да участват доста актьори.


https://www.creditcards.com/education/how-does-a-credit-card-transaction-work/

https://www.thebalancemoney.com/how-credit-card-transactions-work-960245


Както споменахме по-рано, да, добре е, ако получите някакво възстановяване, но голямата печалба тук е, че се надяваме да спрете да раздавате парите си на тези казина.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Но означава ли това, че всички казина са невинни?


и че отговорността е изцяло на PSP? (Доставчик на платежни услуги)

Това правилно възприятие ли е?


но как се плаща на казиното, ако има много различни компании, които са получатели?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Вижте предишния ми отговор.

Автоматичен превод:
veritas1979
преди 3 месеца

да Но това казино вярва, че е едно и също PSP - Astropay..


Но в извлечението от сметката ми пише няколко различни пластмаси за плащане.. а също и други доставчици? д

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

да Но това казино вярва, че е едно и също PSP - Astropay..


Но в извлечението от сметката ми пише няколко различни пластмаси за плащане.. а също и други доставчици? д

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не си мислете, че можете да направите много.

Astropay е в играта от дълго време, най-вероятно не им пука.


Ако нямате нито едно от споменатите имена на търговци във вашето извлечение, не можете да направите нищо. Наистина вече никой не обработва възстановяване на средства.

Най-доброто, което можете да направите, е просто да спрете да раздавате трудно спечелените си пари на тези казина.


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Но някой тук пробвал ли е Astropay?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

здравейте, имате ли контакти за Fatamp, Topcom, Tsinda limited, Altaprime Limited, Steam sync, Stacs ltd, Cloud energy photoelec. ако можете да ми помогнете благодаря

Автоматичен превод:
staderennais53
преди 3 месеца

Цинда = аз nfo@tsindagamers.com


https://www.norrsken.org/contact


kigali@norrsken.org / info@norrsken.org


Norrsken са тези, които им дават под наем помещенията.

Изпратих имейл и на двата, без никакъв отговор 🙁 би било страхотно, ако повече хора помогнат 🙂

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 3 месеца

norrsken = основа norrsken. Това е някакъв вид шведска организация с нестопанска цел, основана от един от основателите на Klarna. Може би си струва да се свържете директно с тях и да ги попитате защо наемат офиси на компании, занимаващи се с нелицензиран хазарт/пране на пари.


„NORRSKEN Е ВЪЗДЕЙСТВИТЕЛНА ЕКОСИСТЕМА, КЪДЕТО ПРЕДПРИЕМАЧИТЕ МОГАТ ДА НАМЕРЯТ ВСИЧКО, ОТ КОЕТО ИМ ТРЯБВА, ЗА ДА НАПРАВЯТ СПАСЯВАНЕТО НА СВЕТА СВОЙ БИЗНЕС"


да, tsinda gamers очевидно спасява света хаха

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Имайте всеки APERATOR и ALPASTRIKE

Автоматичен превод:
Публикация на huddy е изтрит
преди 3 месеца

Днес се свързах с мен от двама търговци, които отказват възстановяване на средства и специално се позоваха на форума.


С почти 85 000 гледания казината и търговците започват да овладяват всичко това. Законните възстановявания ще станат много по-трудни

Автоматичен превод:
1...138 139 140...250
Отидете на страницаот 250 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини