преди 3 месеца
Благодаря за бакшиша!
Намерих имейла на grottobook.com
Ще използвам това.
Thanks for the tip!
I found the email on grottobook.com
Will use that.
0
Благодаря за бакшиша!
Намерих имейла на grottobook.com
Ще използвам това.
Thanks for the tip!
I found the email on grottobook.com
Will use that.
Използвахте имейла за контакт, който споделих, или има друг имейл за контакт?
Used the email contact I shared or is there another contact mail?
Благодаря ви, имате уебсайт или имейл, моля, извинете
Thank you do you have a website or email please sorry
Trhst CL Найроби KEN
Каза, че може да е дъвка?
Trhst CL Nairobi KEN
Said it might be gumball?
Кои плащания определено са преминали под заплащането на gumbball? Получих имейл от тях и те искат разписки за събитията.
Which payments have definitely gone under gumball pay? I received an email from them and they are asking for receipts for the events.
Mitkä maksut ovat varmasti menneet gumball payn alle? Sain heiltä sähköpostia ja he pyytävät tapahtumista tositteita.
Не разбирам защо някои съветват да се добави казино в cc.
Ако в крайна сметка подадете връщане на плащане след това и изпратите този конкретен имейл до казиното в cc, вероятно банката ще го отхвърли.
Просто тъй като казино транзакцията не може да бъде обработена за сторнирани плащания (независимо дали търговецът кодира грешно или не)
Дори когато имам повдигнати сторнирани плащания и казиното ми изпраща имейли след няколко дни с въпроси за проблема, аз ги игнорирам. Това е и причината, поради която спечелих всяко едно връщане на плащане, което някога трябваше да подавам срещу тях.
I dont inderstand why some advise to add casino in cc.
If you end up filing a chargeback afterwards and send that particular mail with the casino in the cc it is likely that the bank will reject it.
Simply as casino transaction cannot be processed for chargebacks(whether the merchant is miscoding or not)
Even when I have raised chargebacks and the casino send me mails after a few days asking about the issue I ignore them. Thats also the reason I won every single chargeback I ever had to file against them.
Вижте моята тема за същия проблем.
Ще намерите името на търговеца и имейла за контакт.
See my topic about the same issue.
You will find the merchant name and email to contact.
Когато се свързах с тях, те ми отговориха, че не възстановяват средства на частни лица и че вместо това трябва да отида през моята банка, за да направя сторниране на плащане
When I contacted them, they replied that they do not make refunds to private individuals and that I must instead go through my bank to make a chargeback
När jag kontaktade dom så svarade dom att dom inte gör återbetalningar till privatpersoner och att jag istället måste gå genom min bank för att göra chargeback
Добре. Може би казиното е възстановило сумата тогава, но всички транзакции само от faramp са били възстановени.
Ще се опитаме да разберем дали Mobilum или Leon Casino са направили възстановяването
Okay. Maybe it was the casino that refunded then, but were all transactions from just faramp that were refunded.
Will try to find out if it was Mobilum or Leon Casino that made the refund
Okej. Kanske var casinot som återbetalade då, men var alla transaktioner från just faramp som blev återbetalda.
Ska försöka luska ut om det var Mobilum eller Leon Casino som gjorde återbetalningen
Да, и аз току-що изпратих имейл на mobilum днес
Yeh I’ve just emailed mobilum today too
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.