ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 139)

преди 1 година от kirekin
|
543330 преглеждания 5585 отговора |
|
1...138 139 140...283
Dt100
преди 3 месеца

Благодаря за бакшиша!


Намерих имейла на grottobook.com


Ще използвам това.

Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 3 месеца

Използвахте имейла за контакт, който споделих, или има друг имейл за контакт?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Някой да е чувал отново за Cashbulls?

Автоматичен превод:
keejan
преди 3 месеца

Благодаря ви, имате уебсайт или имейл, моля, извинете

Автоматичен превод:
Tabbbs
преди 3 месеца

От кой?

Автоматичен превод:
keejan
преди 3 месеца

Trhst CL Найроби KEN


Каза, че може да е дъвка?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Ох, добре.

risk@gumballpay.com

Автоматичен превод:
keejan
преди 3 месеца

Благодаря ти много xxx

Автоматичен превод:
keejan
преди 3 месеца

Няма нищо след отговора на olgas

Автоматичен превод:
Mrtasty93
преди 3 месеца

Да… тук същото.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Кои плащания определено са преминали под заплащането на gumbball? Получих имейл от тях и те искат разписки за събитията.

Автоматичен превод:
keejan
преди 3 месеца

Колко време мина, докато ти отговоря?

Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 3 месеца

има ли бонус

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не разбирам защо някои съветват да се добави казино в cc.


Ако в крайна сметка подадете връщане на плащане след това и изпратите този конкретен имейл до казиното в cc, вероятно банката ще го отхвърли.


Просто тъй като казино транзакцията не може да бъде обработена за сторнирани плащания (независимо дали търговецът кодира грешно или не)



Дори когато имам повдигнати сторнирани плащания и казиното ми изпраща имейли след няколко дни с въпроси за проблема, аз ги игнорирам. Това е и причината, поради която спечелих всяко едно връщане на плащане, което някога трябваше да подавам срещу тях.

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 3 месеца

Вижте моята тема за същия проблем.

https://casinoguru-int.com/en/forum/general-gambling-discussion/casinos-using-payment-processors-with-different-merchant-name-category-codes#post-123992 👈


Ще намерите името на търговеца и имейла за контакт.

Редактиран от Radka преди 3 месеца
Причина: просто добави връзката
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

ЕЛЕГРО Нико


казват, че не могат да помогнат без банката да се намеси, но банката не иска съвет, моля

Автоматичен превод:
C2D2
преди 3 месеца

Когато се свързах с тях, те ми отговориха, че не възстановяват средства на частни лица и че вместо това трябва да отида през моята банка, за да направя сторниране на плащане

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 3 месеца

Добре. Може би казиното е възстановило сумата тогава, но всички транзакции само от faramp са били възстановени.


Ще се опитаме да разберем дали Mobilum или Leon Casino са направили възстановяването

Автоматичен превод:
C2D2
преди 3 месеца

Да, и аз току-що изпратих имейл на mobilum днес

Автоматичен превод:
carsix79
преди 3 месеца

използвах support@wintermads.zendesk.com

отговориха само два пъти за два дни, на третия ден не чух нищо.

Автоматичен превод:
1...138 139 140...283
Отидете на страницаот 283 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини