ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 128)

преди 1 година от kirekin
|
546656 преглеждания 5595 отговора |
|
1...127 128 129...284
Tabbbs
преди 4 месеца

eduntagellcpl@gmail.com

Автоматичен превод:
Tiekefnntn
преди 4 месеца

Имате ли имейл за Steven Moir, моля? SMTM, Magua и всички други техни свързани компании са едни от най-лошите нарушители

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

казината наемат трети страни за обработка на плащания, които грешно кодират плащанията към и от оператора, представяйки на банката или доставчика на картата, че плащането е за нещо различно от хазарт. Това на практика е пране на пари, според мен нямат юридическо обучение или опит.


Притеснявам се, че казиното ме свърза с различни съмнителни компании, проучих някои от компаниите в банковото извлечение и много неидентифицирани имена на извлечения без връзки към услуги, които съм използвал.


Те трябва да имат сигурни и надеждни платежни системи, защитаващи финансовата информация и транзакциите на играчите. Освен това те трябва да спазват финансовите разпоредби, включително законите за защита на данните, и да не обработват плащанията ми през няколко компании и държави.


Bookspersue

Fomiline UAB

Smpf*gamingstar

Smpf* toolshaven

NIKOTPF*ELEGRO.EU

EDUNTAG

PIXELEUM.IO

WINTERMDSE

НИКОТПФ*НОХТОС

BITSENT EU AB

GORIWIRE SP.ZOO


може ли някой да помогне по отношение на това дали са се занимавали с тези компании как да се свържа с тях, тъй като имейлите се връщат обратно и някои не отговарят


казиното не иска да знае и банката не иска да знае банката иска да докажа, че плащането не отива в казиното, знам, че направих плащания и трябва да знам по-добре, но смятам, че е малко схематично


всичко е лудост и искам да знам какво мога да направя по въпроса, ако има нещо, моля





Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
Pepo25
преди 4 месеца

Това го обобщава идеално! Въпреки че какво ще се направи по въпроса? Нищо!

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 4 месеца

Paymentz каза, че пак не са те!! Сега настоявам и настоявам, но те сякаш игнорират

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Така ще си остане, за съжаление

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

NIKOTPF*ELEGRO.EU


Изпратих им имейл и те ми отговориха като такъв;


Здравейте,


За съжаление не успяхме да идентифицираме вашата личност, моля, обърнете се официално към вашата банка и ги помолете да ви съдействат с процеса на възстановяване.


Ще направим всичко възможно, за да ви помогнем по този въпрос, но е необходим директен банков контакт.



С Най-Добри Пожелания,

Подкрепящ отбор


някой имал ли е опит с това и ще му възстановят ли парите по банков път, искат доказателство, че не са свързани с dodgy casino

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 4 месеца

Снощи те отговориха първото нещо тази сутрин.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Gumball Payment също отговаря за много казина, 100% от Campeonbet, Svenbet, Lapilanders и другите дъщерни казина. Транзакциите в Нигерия, Полша, Кения и т.н.


Но се чудя кои са DOTASCANNER, STICKERS, CLXBRAND и AIRWALLET.


може би някой знае нещо

Автоматичен превод:
Frewcrew24
преди 4 месеца

Не може да продължава вечно. Тези образувания процъфтяват от хора, които се отказват и казват „това е, нищо не може да се направи".


Хазартът съсипва толкова много животи. Израснах с хазартна зависимост в семейството си, така че мога да кажа от личен опит, че това може да травматизира не само зависимия, но и всички около него, включително децата.

С това казано, отказвам да им позволя да се измъкнат с тази, според мен, престъпна и безсърдечна тактика.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

file Докладвах Quickbit на еквивалента на шведския FCA относно транзакциите на Goriwire Fomiline и Bitsent, тъй като Quickbit отказват да участват или приемат, че подкрепят тези незаконни дейности. Предлагам на всеки с тези транзакции да направи същото...

finansinspektionen@fi.se


Автоматичен превод:
Mizu
преди 4 месеца

Здравейте


успяхте ли да намерите visiola?

Автоматичен превод:
Sutton
преди 4 месеца

Никога не съм имал транзакции с визи.


Днес обаче се събудих с възстановявания на суми от grotobook и helpersm*AP. Всичките ми транзакции бяха от юни, така че не толкова отдавна.


support@grottobook.com - Никога не получих отговор, но възстанових сумата днес

support@paymentz.co.uk - за helpersm*AP, първо казаха, че не са намерили плащането, изпратиха го отново по пощата след помощ от glamour, те обаче не отговориха отново, но получих възстановяването днес.




Автоматичен превод:
Mizu
преди 4 месеца

Какво им написа?


добре с възстановяването на сумата 🙂

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
Mrtasty93
преди 4 месеца

Получих помощ от уебсайта, който беше публикуван тук по-рано: https://exclusive-icicle-e54.notion.site/Refunds-8dbe7bee16854c0b92dd5e8ba21a9890


Не копирах дума по дума, а използвах него и неговата информация 🙂

Автоматичен превод:
Mizu
преди 4 месеца

Благодаря ви 🙂

Автоматичен превод:
Mizu
преди 4 месеца

Какво казахте на paymentz? Те моите няма да признаят изобщо! 4 имейла вече казват, че не са те. Изхвърлих всички заплахи.

Автоматичен превод:
Dt100
преди 4 месеца

По принцип това, което направи glamour, е, че се свързах с моята банка и потвърдих, че плащането е минало през тях и те са участвали в пране на транзакции съзнателно или несъзнателно и че вярвам, че ще намерят транзакциите ми и ще възстановят сумата.


Освен това гледам банковите си извлечения, всички grotobook и helpersm*AP пристигнаха точно в една и съща минута за мен, така че или може да са една и съща компания и да са възстановени и двете по едно и също време и тогава не съм сигурен кой е имейлът, който е извършил трик, или това е просто случайно време за почивка за моята банка през нощта, тъй като не беше в работно време.

Автоматичен превод:
Mizu
преди 4 месеца

Почти съм сигурен, че mydates/grotobook притежават помощници, така че ще бъде интересно да видим как ще се развие. Обаждам се в банката си в 14:00, за да ви държа в течение

Автоматичен превод:
1...127 128 129...284
Отидете на страницаот 284 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини