Имате ли имейл за Steven Moir, моля? SMTM, Magua и всички други техни свързани компании са едни от най-лошите нарушители
Do you have email for Steven Moir please? SMTM, Magua and all their other associated companies are some of the worst offenders out there
казината наемат трети страни за обработка на плащания, които грешно кодират плащанията към и от оператора, представяйки на банката или доставчика на картата, че плащането е за нещо различно от хазарт. Това на практика е пране на пари, според мен нямат юридическо обучение или опит.
Притеснявам се, че казиното ме свърза с различни съмнителни компании, проучих някои от компаниите в банковото извлечение и много неидентифицирани имена на извлечения без връзки към услуги, които съм използвал.
Те трябва да имат сигурни и надеждни платежни системи, защитаващи финансовата информация и транзакциите на играчите. Освен това те трябва да спазват финансовите разпоредби, включително законите за защита на данните, и да не обработват плащанията ми през няколко компании и държави.
Bookspersue
Fomiline UAB
Smpf*gamingstar
Smpf* toolshaven
NIKOTPF*ELEGRO.EU
EDUNTAG
PIXELEUM.IO
WINTERMDSE
НИКОТПФ*НОХТОС
BITSENT EU AB
GORIWIRE SP.ZOO
може ли някой да помогне по отношение на това дали са се занимавали с тези компании как да се свържа с тях, тъй като имейлите се връщат обратно и някои не отговарят
казиното не иска да знае и банката не иска да знае банката иска да докажа, че плащането не отива в казиното, знам, че направих плащания и трябва да знам по-добре, но смятам, че е малко схематично
всичко е лудост и искам да знам какво мога да направя по въпроса, ако има нещо, моля
casinos hire third party payment processors who miscode payments to and from the operator, representing to the bank or card provider that the payment is for something other than gambling. This is effectively money laundering in my opinion have no legal training, or background.
I am worried casino connected me with various dubious companies, I have researched some of the companies on the bank statement and a lot anunidentifiable statement name with no links to any services I’ve used.
They should have secure and reliable payment systems, safeguarding players' financial information and transactions. Additionally, they must adhere to financial regulations, including data protection laws, and not processing my payments through several company’s and countries.
Bookspersue
Fomiline UAB
Smpf*gamingstar
Smpf* toolshaven
NIKOTPF*ELEGRO.EU
EDUNTAGE
PIXELEUM.IO
WINTERMDSE
NIKOTPF*NOHTOS
BITSENT EU AB
GORIWIRE SP.Z.O.O
can anyone help in terms of if they have dealt with these companies how I get in touch with them as emails bounce back and some not replying
casino doesn’t want to know and bank doesn’t want to know the bank want me to prove that payment is not going to the casino, I know I made payments and should known better but feel it’s little sketchy
it’s all crazy and want to know what I can do about it if anything please
Това го обобщава идеално! Въпреки че какво ще се направи по въпроса? Нищо!
This sums it up perfectly! Although what will get done about it? Nothing!
Paymentz каза, че пак не са те!! Сега настоявам и настоявам, но те сякаш игнорират
Paymentz Said it wasn't them again!! I am pushing and pushing now but they seem to be ignoring
NIKOTPF*ELEGRO.EU
Изпратих им имейл и те ми отговориха като такъв;
Здравейте,
За съжаление не успяхме да идентифицираме вашата личност, моля, обърнете се официално към вашата банка и ги помолете да ви съдействат с процеса на възстановяване.
Ще направим всичко възможно, за да ви помогнем по този въпрос, но е необходим директен банков контакт.
С Най-Добри Пожелания,
Подкрепящ отбор
някой имал ли е опит с това и ще му възстановят ли парите по банков път, искат доказателство, че не са свързани с dodgy casino
NIKOTPF*ELEGRO.EU
I have emailed them and they’ve replied as such;
Hello,
Unfortunately, we were not able to identify your personality, please turn to your bank officially and ask them to assist you with the refund process.
We will do our best to help you in this matter but direct bank contact is required.
Best regards,
Support Team
has anyone had experience with this and will they refund by bank are asking for proof that they are not linked with dodgy casino
Gumball Payment също отговаря за много казина, 100% от Campeonbet, Svenbet, Lapilanders и другите дъщерни казина. Транзакциите в Нигерия, Полша, Кения и т.н.
Но се чудя кои са DOTASCANNER, STICKERS, CLXBRAND и AIRWALLET.
може би някой знае нещо
Gumball Payment is also responsible for many casinos, 100% of Campeonbet, Svenbet, Lapilanders and the other sister casinos. The Nigeria, Poland, Kenya transactions etc…
But I wonder who DOTASCANNER, STICKERS, CLXBRAND and AIRWALLET are.
maybe someone knows something
Gumball Payment ist auch für viele Casinos zuständig, zu 100% von Campeonbet, Svenbet, Lapilanders und den anderen Schwester Casinos. Die nigeria, polen, Kenya transaktionen usw…
Ich frage mich aber, wer DOTASCANNER, STICKERS, CLXBRAND und AIRWALLET sind.
vielleicht weiß jemand etwas
Не може да продължава вечно. Тези образувания процъфтяват от хора, които се отказват и казват „това е, нищо не може да се направи".
Хазартът съсипва толкова много животи. Израснах с хазартна зависимост в семейството си, така че мога да кажа от личен опит, че това може да травматизира не само зависимия, но и всички около него, включително децата.
С това казано, отказвам да им позволя да се измъкнат с тази, според мен, престъпна и безсърдечна тактика.
It can’t go on forever. These entities thrive on people giving up and saying "it is what it is, nothing can be done".
Gambling is ruining so many lives. I grew up with gambling addiction in my family, so I can say from personal experience, it can traumatize not only the addict but everyone around him/her, including children.
With that being said, I refuse to let them get away with this, in my opinion, criminal and heartless tactics.
Докладвах Quickbit на еквивалента на шведския FCA относно транзакциите на Goriwire Fomiline и Bitsent, тъй като Quickbit отказват да участват или приемат, че подкрепят тези незаконни дейности. Предлагам на всеки с тези транзакции да направи същото...
finansinspektionen@fi.se
I have reported quickbit to the Swedish FCA equivalent regarding Goriwire Fomiline and Bitsent transactions, as quickbit refuse to engage or accept they are supporting these illegal activities. I suggest anyone with these transactions do the same…
finansinspektionen@fi.se
Никога не съм имал транзакции с визи.
Днес обаче се събудих с възстановявания на суми от grotobook и helpersm*AP. Всичките ми транзакции бяха от юни, така че не толкова отдавна.
support@grottobook.com - Никога не получих отговор, но възстанових сумата днес
support@paymentz.co.uk - за helpersm*AP, първо казаха, че не са намерили плащането, изпратиха го отново по пощата след помощ от glamour, те обаче не отговориха отново, но получих възстановяването днес.
Never had any visola transactions.
I did however wake up to refunds from both grotobook and helpersm*AP today. All my transactions were from June so not so long time ago.
support@grottobook.com - Never got an answer back but refund today
support@paymentz.co.uk - for helpersm*AP, first they said they did not find the payment, mailed once again after help from glamor, they did however not respond again but i had the refund today.
Какво им написа?
добре с възстановяването на сумата 🙂
What did you write to them?
nice with the refund 🙂
Получих помощ от уебсайта, който беше публикуван тук по-рано: https://exclusive-icicle-e54.notion.site/Refunds-8dbe7bee16854c0b92dd5e8ba21a9890
Не копирах дума по дума, а използвах него и неговата информация 🙂
I took help by the website that was posted in here earlier: https://exclusive-icicle-e54.notion.site/Refunds-8dbe7bee16854c0b92dd5e8ba21a9890
I did not copy word for word but used it and its information 🙂
Какво казахте на paymentz? Те моите няма да признаят изобщо! 4 имейла вече казват, че не са те. Изхвърлих всички заплахи.
What did you say to paymentz? They will not acknowledge mine whatsoever! 4 emails now saying they are not them. I've thrown all threats out there.
По принцип това, което направи glamour, е, че се свързах с моята банка и потвърдих, че плащането е минало през тях и те са участвали в пране на транзакции съзнателно или несъзнателно и че вярвам, че ще намерят транзакциите ми и ще възстановят сумата.
Освен това гледам банковите си извлечения, всички grotobook и helpersm*AP пристигнаха точно в една и съща минута за мен, така че или може да са една и съща компания и да са възстановени и двете по едно и също време и тогава не съм сигурен кой е имейлът, който е извършил трик, или това е просто случайно време за почивка за моята банка през нощта, тъй като не беше в работно време.
Basically what glamor did, that i had contact with my bank and confirmed that the payment went through them, and they were involved in transaction laundering knowingly or unknowingly and that i trust that they will find my transactions and do a refund.
Also looking at my bank statements all grotobook and helpersm*AP all arrived at the exact same minute for me, so either they might be the same company and refunded both at the same time and then im not sure which email was the one that did the trick, or its just some random break time for my bank during the night as it was not during business hours.
Почти съм сигурен, че mydates/grotobook притежават помощници, така че ще бъде интересно да видим как ще се развие. Обаждам се в банката си в 14:00, за да ви държа в течение
I'm pretty sure mydates/grotobook own helpersm, so it will be interesting to see how it pans out. I'm calling my bank at 2pm will keep you all updated
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.