ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 127)

преди 11 месеца от kirekin
|
333134 преглеждания 3771 отговора |
|
1...126 127 128...250
Добавете пост
Jasmon
преди 3 месеца

Не сте разбрали, Шведският орган за финансов надзор иска да се свържем с Шведския орган за хазарта и т.н., компаниите са тези, които са уведомени, не ние.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца
Публикация на Jasmon е изтрит
преди 3 месеца

а? Защо трябваше да влезеш в затвора?

Автоматичен превод:
Публикация на Jasmon е изтрит
Публикация на Lakita1994 е изтрит
Lakita1994
преди 3 месеца

Да много пъти, но те не отговарят.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Jasmon
преди 3 месеца

Хаха не..Не трябва да се страхувате от властите

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized609 е изтрит
преди 3 месеца

Единственото нещо, което хапе тези компании, е масовото докладване и спирането на играта в такива казина

Автоматичен превод:
Публикация на Bibble58 е изтрит
Anonymized609
преди 3 месеца

Получих плащане от тях, без да се свържа с банката. Опитайте да пишете отново.

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 3 месеца

Изпратили сте на грешен адрес.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

https://grottobook.com/



MYDATES LTD © 2023


85 Great Portland Street, първи етаж, Лондон, Обединено кралство, W1W 7LT


Регистрационен номер 15224878. E-mail: support@grottobook.com . Тел.: +44 131 892 6745


https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/15224878/officers


Фирмата се управлява от ДУБРОВС, Михаил


Адрес за кореспонденция

39/5, Granton Crescent, Единбург, Обединено кралство, EH5 1BN

Автоматичен превод:
Публикация на Dt100 е изтрит
Публикация на Dt100 е изтрит
Публикация на Dt100 е изтрит
Dt100
преди 3 месеца

Администраторите продължават да премахват публикацията ми за цялата информация за престъпниците в MyDates/Grotobook....

Те (Grotobook/Mydates) ми написаха това:


„Наистина тези транзакции бяха обработени през нашия уебсайт с помощта на тази карта. Въпреки това:


Те бяха извършени чрез 3DS терминал, което означава, че картодържателят е потвърдил тези транзакции чрез SMS/APP удостоверяване.

Ние предоставихме услуга на потребителя, който използва тази карта за тези покупки.

Възможно е да сте упълномощили някой друг да използва вашата карта за плащане в нашата платформа."


„Вече ви предоставихме цялата необходима информация за вашия

случай. Трябва допълнително да разрешите тази ситуация с вашата банка издател."


И този:


„Нямаме нищо общо с онлайн казината. Имаме ясна линия на дейност – продажба на онлайн книги.

Ваше право е да се свържете с всички горепосочени органи и да поискате възстановяване на такса.

В този случай Mastercard и платежната институция, която обработва плащанията ни, ще се свържат с нас с искане за информация."


Автоматичен превод:
Публикация на Dt100 е изтрит
Dt100
преди 3 месеца

Как изглежда изпратеното от вас съобщение, когато добавите и компаниите?

Автоматичен превод:
Публикация на cftbl е изтрит
Публикация на Dt100 е изтрит
1...126 127 128...250
Отидете на страницаот 250 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още