N1 казино измама? (страница 4)

преди 3 години от Sa-br-ina21
|
18161 преглеждания 97 отговора |
|
1...3 4 5
Добавете пост
Radka
преди 1 месец

Комуникацията, която имах с моята банка, ме информира, че транзакциите са извършени в чуждестранна валута в магазини в Нигерия, а не в LEON CAZINO. Служителите твърдят, че са извършени в казиното, когато им поисках официален документ, че депозитите са направени в казиното отказаха да ми го предоставят и имам нужда от този документ, за да докажа дали транзакциите са извършени

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Наистина ви обяснявам, че някой е направил 13 сметки с несъществуващи данни, които не са проверени нито по телефона, нито по имейл, използван за регистрация и една и съща карта е използвана във всичките 13 сметки и когато разбрах и бях информиран от банката Помолих ги да ми обяснят как са позволили да се направят 13 сметки с фалшиви данни и да се използва една и съща карта, когато ме помолиха да им изпратя сметката, за да си върнат депозита от едната сметка, която отказах и поисках депозитите от всички 13 акаунта и те отказаха след това блокираха чатовете не ми отговарят на съобщенията и не знам какво ще стане с моя случай

Автоматичен превод:
Garas
преди 1 месец

Това ми звучи наистина странно, ако мога да го нарека така, особено когато почти едно и също нещо с вашата карта се е случило в две различни казина.🤷‍♀️ Вече сте блокирали тази карта? Това вероятно ще бъде първата стъпка, която бих направил. Какво всъщност прави вашата банка за всичко това, има ли възможност да получите парите си обратно, ако вашият cad е бил малтретиран толкова пъти?🤔

Все още ли мислите да подадете жалба тук с нашия екип? Моля, уведомете ни, ако имате нужда от помощ.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Същото нещо не се е случило в две казина в казино N1 те разрешиха много акаунти с несъществуващи поща и телефонни номера без проверка и всички акаунти използваха моята карта, а в казино Леон депозитите от акаунта ми бяха направени в друга валута, а не в казиното, но в магазините в Нигерия и вече 6 месеца ги моля да ми дадат някакъв официален документ, че транзакциите са направени от мен в казиното и те отказаха

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Как мога да подам жалба за тези измами, направени срещу мен от leon casino и N1 casino. Опитвам се да се свържа с тях и те са блокирали всичко, така че не мога да се свържа с тях

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Защо също трябваше да се боря законно с това казино, за да изтегля печалбите си от €80k? ако не можете да изплащате победителите, не управлявайте казино. Не се срещайте с тях да ви излъжат от парите ви по каквато и да е причина. уверете се, че докладвате за измама на Forexfraudteam-gmail-com и ще получите парите си обратно, както направих аз.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Не ми отговорихте, моля, кажете ми как да подавам оплаквания за N1 CAZINO и LEON CAZINO Бях жертва на измама и те спряха всякаква комуникация с мен, за да разкрият измамата, блокираха ме отвсякъде, без да ми дадат обяснение

Автоматичен превод:
Garas
преди 1 месец

Мога да ви предложа да подадете жалба тук до нашия екип и се надявам, че те ще могат да ви помогнат. Просто следвайте тази връзка , за да го направите, моля. Вижте също, моля, какво да очаквате от подаването на жалбата си и как работи нашият екип тук 👈. Не се колебайте да се свържете с нас, когато усетите, че имате нужда от помощ, разбира се.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Защо също трябваше да се боря законно с това казино, за да изтегля печалбите си от €80k? ако не можете да изплащате победителите, не управлявайте казино. Не се срещайте с тях да ви излъжат от парите ви по каквато и да е причина. уверете се, че докладвате за измама на Forexfraudteam-gmail-com и ще получите парите си обратно, както направих аз.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Бихте ли искали да ни кажете повече подробности за проблема, който сте имали в това казино, моля? Успяхте ли да си вземете парите накрая, ако мога да попитам?🤔

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Може ли някой администратор да отвори отново следното?

https://kazinoguru-gr.com/n1-casino-gr-ta-cerde-ton-toyrnoya-toy-paicte-leipoyn

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Не, не съм получил парите си и вече не мога да комуникирам с тях Бях блокиран навсякъде. Помолих LEON CAZINO да ми изпрати някакво доказателство, че транзакциите са направени от картите в казиното, докато ясно изглежда, че транзакциите са са направени през казиното в магазини в Искам възстановяване на сумата от транзакциите, направени от моите карти или някакъв подкрепящ документ, стига да твърдят, че транзакциите са направени в казиното и парите са изиграни

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Справях се добре, докато не спечелих най-голямата сума от €76 000 в игра. Изпитах проблеми с тегленето оттам и бях разтърсен от поддръжката на N1 казино. Намерих Forex екипа за измами чрез проучване и им дадох пълни факти по моя случай (подробности за компанията, данни за играчи, лични данни и някои банкови данни). Те просто отидоха на работа. Парите ми бяха изпратени с чек 4 дни по-късно.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Може ли някой администратор да отвори отново следното?

https://kazinoguru-gr.com/n1-casino-gr-ta-cerde-ton-toyrnoya-toy-paicte-leipoyn

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте!

Честно казано, не можем да направим това от ваше име. Единственият начин е да получите директен достъп до жалбата и да изпратите заявката. Можете ли да видите бутона, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не, не съм получил парите си и вече не мога да комуникирам с тях Бях блокиран навсякъде. Помолих LEON CAZINO да ми изпрати някакво доказателство, че транзакциите са направени от картите в казиното, докато ясно изглежда, че транзакциите са са направени през казиното в магазини в Искам възстановяване на сумата от транзакциите, направени от моите карти или някакъв подкрепящ документ, стига да твърдят, че транзакциите са направени в казиното и парите са изиграни

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Въпреки най-добрия ми интерес да намеря изход от тази ситуация, в която се озовахте, все още не съм напълно убеден, че разбирам целия контекст. 🤔 Затова смятам, че допълнителни въпроси биха били достатъчни:

Кой твърди, че транзакциите са направени в казиното и парите са изиграни, моля? И двете казина?

Историята на вашите банкови транзакции показва ли всички тези транзакции?

Разбира се, вие сте повече от добре дошли да подадете жалба 👈 , но при такива обстоятелства се пригответе за много въпроси. Честно казано, успехът не е гарантиран.


Може ли някой да получи достъп до вашите карти и акаунти в казино, без да забележите? Това би имало смисъл за мен, въпреки че разбирам, че е трудно да се разкрие на този етап. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Справях се добре, докато не спечелих най-голямата сума от €76 000 в игра. Изпитах проблеми с тегленето оттам и бях разтърсен от поддръжката на N1 казино. Намерих Forex екипа за измами чрез проучване и им дадох пълни факти по моя случай (подробности за компанията, данни за играчи, лични данни и някои банкови данни). Те просто отидоха на работа. Парите ми бяха изпратени с чек 4 дни по-късно.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Звучи твърде хубаво, за да е истина 😀

майтап!

От моя опит, когато някой направи такъв хубав удар, обикновено се провежда допълнително разследване. Освен това, не много казина биха изплатили такава сума с един трансфер, затова препоръчваме на играчите да се консултират с максималните лимити за теглене.

В случая с N1 Casino обаче намерих това:

на месец

15 000 долара

на седмица

5000 долара


Всяко работещо решение се оценява, разбира се, просто се чудя какви подробности за играча предоставихте?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добър вечер на екипа, след като депозит, който направих на страница n1 casino беше отхвърлен да ми върне парите, които те поискаха, за да се стоварят върху главите им, когато им ги давам далеч от това казино, момчетата ядат парите

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Leon casino твърди, че депозитите са направени от моите карти в Leon casino и са изиграни и не ми предоставят официално доказателство за депозитите, докато банковата ми сметка показва, че транзакциите са направени в 3 различни магазина в Нигерия

Автоматичен превод:
cnvpct9gyy
преди 1 месец

Вижте какво правят и с мен (N1)....отиват във ФОРУМА за оплаквания

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Направих заявка с ново съдържание преди дни. Все още никой не предприе мерки...


Искането за повторно разглеждане на жалбата е подадено. Ще разгледаме случая и ще ви уведомим за резултата от процеса.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добър вечер на екипа, след като депозит, който направих на страница n1 casino беше отхвърлен да ми върне парите, които те поискаха, за да се стоварят върху главите им, когато им ги давам далеч от това казино, момчетата ядат парите

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Калмера. Бихте ли споделили повече подробности какво точно се е случило, моля? Да ви кажа честно, не мога да го разбера напълно. Искали ли сте теглене, което е било отхвърлено? Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино? Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини