Май не сме се разбрали; не се колебайте да използвате връзката, която ви изпратих. 🙏 Говорех за Casino Guru Safer Gambling Zone, която е предназначена да помогне на играчите да се отдалечат малко от казината като цяло. Разбира се, разбирам вашето безпокойство и напълно разбирам защо е поставена жалбата.
С напредването на жалбата, въз основа на събраната информация, предполагам, че ще разберем кое е справедливото решение.
Възможно е казиното да е осъзнало сериозността на ситуацията и да се справи с нея предимно чрез жалбата. Да предположим, че от обикновените служители не се очаква да се справят с такова обстоятелство.
I guess we haven't understood each other; feel free to use the link I sent you. 🙏 I was talking about Casino Guru Safer Gambling Zone, which is designed to help players get a bit further from casinos in general. Of course I understand your concern and perfectly understand why the complaint has been set.
As the complaint progresses, based on the information gathered, I guess we will find out what is a fair solution.
It is possible that the casino has recognized the gravity of the situation and will address it primarily through the complaint. Suppose that ordinary employees are not expected to deal with such a circumstance.