N1 казино измама?

преди 3 години от Sa-br-ina21
|
44445 преглеждания 205 отговора |
|
1 2...11
Добавете пост
преди 3 години

Миналата седмица внесох пари в казино N1 и купих безплатни игри в играта за 30 евро. Когато спечелих почти 1500 евро и направих изплащане. Моят акаунт ще бъде деактивиран и ще върна до 500 евро. Твърди се, че съм нарушил правилата за бонуси. Ъъъ, дори нямах бонус, който беше над 2000 евро. Бях се свързал с THE soft soft и всеки път, когато ме насочваха към бонус, сега трябваше да се пенсионирам. Мисля, че наистина е гадно. Първо плащате и печелите и след това нещо. И аз спечелих в мегауей.

Автоматичен превод:
Sa-br-ina21
преди 3 години

Сега съм доста объркан. Казвате, че не сте играли с бонус, но също така казвате, че купувате безплатни игри за 30 евро. Звучи ми, че сте депозирали 30 евро и сте получили бонус под формата на безплатни завъртания.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Не, депозирах 2 пъти по 50 евро без бонус. И изигра играта Majetic Megaway. Можете да си купите безплатни завъртания за 30 евро.

Правили ли сте някога екранна снимка. LG sabrina

file

Автоматичен превод:
преди 3 години

Изглежда, че тук в Гуру имат две нерешени жалби с „поради нарушаване на условията за бонус".


https://casino.guru/n1-casino-player-s-winnings-have-been-cancelled


https://casino.guru/slothunter-casino-player-s-winnings-from-a-bonus-have


Определено трябва да подадете жалба според мен, може би и на AskGamblers.


Автоматичен превод:
Sa-br-ina21
преди 3 години

Виждам! Знам какво имаш предвид. Добре, в такъв случай искрено ви предлагам да създадете жалбата тук, така че моите колеги да я разгледат:

https://casino.guru/complaints

Автоматичен превод:
преди 1 година

Депозирал съм 3 пъти бонус никога не съм виждал. Направих всичко от идентификация до банката, Swift ме помолиха да направя тегленето ръчно, защото като отида да тегля, те го отменят... Обаче дори сега, когато пиша, не получих отговор от никой от тях . Не знам колко надежден е sait в крайна сметка. ,🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬

Автоматичен превод:
steliospod
преди 1 година

Здрасти,

така че първият проблем е, че нямате бонуса - добре, дори и от наша страна няма да намерите налични бонуси за играчи от Гърция, предлагани от N1 Casino. За съжаление, само казиното може да обясни защо не сте получили никакъв бонус, така че е двойно лошо, че сте игнорирани.

Мога ли да знам дали вашият акаунт е бил напълно проверен и кога, моля?

Даваме на казината 14 пълни дни, за да завършат KYC и да изпратят печалбите, така че ако смятате, че времето изтича, жалбата би била най-доброто решение.

Научете повече за процедурата за рекламация тук .



Автоматичен превод:
преди 1 година

Големи измамници взеха 500 евро от сметката ми, защото казаха, че съм нарушил условията на бонуса. разбира се всичко това след заявка за теглене. внимавайте момчета, големите измамници, стойте настрана

Автоматичен превод:
giwrgosgewrgaras11
преди 1 година

Здравейте,

може ли да знам кое правило трябваше да нарушиш? Сигурен ли си, че не си го правил?

Моля, поставете тук обяснението на казиното, така че ще видим дали казиното е действало по съответния начин.

Какво мислите за тази идея?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Играех с лимит, който ми бяха поставили дни наред и очевидно, когато го отвориха, бях прехвърлил 70 пъти повече от бонуса, те са просто измамници, защото когато поисках теглене след дни и докато играех, те ме намериха да казвам това Наруших условията те са просто големи измамници затвориха ги крадци

Автоматичен превод:
giwrgosgewrgaras11
преди 1 година

Ако смятате, че не сте направили нищо против правилата и казиното е допуснало грешка, подайте жалба, моля. Екипът за жалби ще разгледа въпроса и ще провери правилата и историята ви на игри, ако е възможно.

Просто щракнете тук, ако искате да започнете процеса на оплакване.

Това е най-лесният начин да демонстрирате дали сте прави, че това казино е нечестно към вас.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Момчета, внимавайте, властите трябва да го видят, правите депозит, играете без бонус, връщате сумата си и след като направите заявка за теглене, инструментите започват.


Те отменят тегленето ви безброй пъти с различни причини (за изпращане на документи и т.н.) след като ги изпратите, те отменят тегленето отново, казват ви, че тегленето ще бъде направено ръчно и деактивират акаунта ви, с мотива, че ще бъде активиран след извършване на тегленето.


Внимание на всички.

Автоматичен превод:
Mauros
преди 1 година

Здравей,

това твой личен опит ли е? На твое място бих пуснал жалба .

Интересно е колко играчи описват усложнения и посочват, че печалбите са били откраднати, но когато се стигне до подаване на жалба, нищо не се случва.

Жалко обаче, че екипът за жалби е тук, за да помогне при всеки разумен проблем. 🤔

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър вечер, преди известно време бях отворил сметка в една моя и една в тази на майка ми и направих депозит от моята paysafe сметка в сметката на майка ми, тя спечели малко пари и те ни казаха, че не е възможно теглене, защото депозит беше направено от друга paysafe сметка, затова питам, тъй като е незаконно, защото те приеха депозита и не го отхвърлиха и сега са запечатали сметката на майка ми с печалбите, които не са от бонус и дори не ни отговарят изпращайте съобщенията по имейл и ни дайте просто изчакайте и беше незаконно това, което сте депозирали от трето лице и че беше в условията, че ще танцувате в класации от лицето, за съжаление не бяхме видели това и сумата беше, че депозит беше направен от моя е останал от майка ми, мислехме, че няма да има проблем с Ascension

Автоматичен превод:
Lootik1312
преди 1 година

Здравейте,

като цяло, създавайки акаунт в казиното, вие се съгласявате да спазвате всички правила. За съжаление трябва да кажа, че много казина не приемат играчи от едно домакинство, използващи един и същ IP адрес (споделящи една и съща wi-fi връзка като пример) и живеещи на един и същи адрес. Винаги трябва да попитате казиното предварително дали това е добре - след това запазете отговора, като направите екранна снимка.

Би било добре да споменем, че виждаме такива правила като доста ограничаващи и вероятно опасни за неопитни играчи. От друга страна, ако прочетете условията, ще забележите тези правила 🙁 - Винаги четете условията!

Много по-лошото е, че сте използвали опция за плащане на трета страна (на майка ви) за депозити. Това е строго забранено и отново ще прочетете това в термини. 🙁

Винаги използвайте само вашите опции за плащане, за да можете винаги да докажете, че такива опции са регистрирани при вас - това обикновено се случва, когато изпратите теглене.

Така че основно сте направили няколко грешки.

Моля, имайте предвид, че ако депозирате по-рано, преди акаунтът ви да бъде напълно потвърден (преминете KYC), никой не знае, че опциите за плащане не са ваши. Вие носите пряка отговорност за извършването на депозитите. От всеки играч зависи да спазва правилата.

Ако имате нужда от помощ, не се колебайте да подадете жалба , просто имайте предвид, че сте направили няколко грешки в цялото начало, така че резултатът не е гарантиран. 🙏







Автоматичен превод:
преди 1 година

Big cari@lia... Далеч!! Бях идентифициран, не получих никакъв бонус и разбира се, когато поисках теглене, получих парите си! Въпросът не е, че искат доказателства за карти и селфита за лична карта, а че ги изпращате и никога не ви плащат.

Автоматичен превод:
plakiaseuagelos
преди 1 година

Честно казано, не съм сигурен дали това е проблем с автоматичния преводач, но не съм сигурен дали сте получили печалбите или не. Пише "разбира се, когато поисках теглене, получих парите си!"

Кажете ми как изглежда ситуацията, искам да съм сигурен за оттеглянето.


Автоматичен превод:
plakiaseuagelos
преди 1 година

Големи измамници ги рекламират по телевизията, а на далечните измамници няма дори евро

Автоматичен превод:
giwrgosgewrgaras11
преди 1 година

Здравейте

В момента чакате ли тегленето да бъде обработено или по-скоро казвате, че все още не сте спечелили там?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Едно от най-лошите казина. Ако теглите, се изплаща много бързо, но никога не теглите. Всичко е стегнато и заключено.

Далеч

Автоматичен превод:
1 2...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини