Leon casino твърди, че депозитите са направени от моите карти в Leon casino и са изиграни и не ми предоставят официално доказателство за депозитите, докато банковата ми сметка показва, че транзакциите са направени в 3 различни магазина в Нигерия
Leon cazino claims that the deposits were made from my cards at Leon cazino and played and they do not provide me with any official proof of the deposits while my bank account shows that the transactions were made at 3 different stores in Nigeria
Η Leon cazino ισχυρίζεται ότι έγιναν οι καταθέσεις από τις κάρτες μου στ Leon cazino και παίχτηκαν και δεν μου παρέχουν κανένα επίσημο αποδεικτικό από τις καταθέσεις ενώ στον τραπεζικό μου λογαριασμό φαίνονται ότι οι συναλλαγές έγιναν σε 3 διαφορετικά κατάστηματα στη Νιγηρία
Съжалявам, но тук не разбирам напълно, как разбрахте, че депозитите от вашата карта са направени в Leons, както казвате, ако банковото ви извлечение показва някои магазини в Нигерия?🤔 Наистина съм изгубен тук сега. Имате ли акаунт в това казино, играете ли там?
Sorry, but I do not fully understand here, how did you find out, that the deposits from your card were made at the Leons, as you say, if your bank statement shows some stores in Nigeria?🤔 I'm really lost here right now. Do you have an account at that casino, do you play there?
Бихте ли могли да изпратите имейл до нашия екип за оплаквания, може би само за да се уверите, че заявката ви е доставена? Можете да използвате този имейл за това: " target="_blank" rel="nofollow ugc noopener noreferrer"> complaints@casino.guru .
Моля, уведомете ни за всички актуализации. Благодаря ти.
Could you sent an email to our complaint team, perhaps, just to make sure that your request was delivered? You can use this email, for that: complaints@casino.guru.
Please let us know any updates. Thank you.
Защо са направени от моята сметка в LEON CAZINO и услугата на казиното твърди, че депозитите са били направени към компанията и парите са били изиграни, без да ми предоставя никакви доказателства за транзакции, докато банковата сметка показва, че движенията са направени в магазин в Нигерия
Why were they made from my account at LEON CAZINO and the casino service claims that the deposits have been made to the company and the money has been played without giving me any proof of transactions while the bank account shows that the movements were made in a store in Nigeria
Γιατί έγιναν από τον λογαριασμό μου στη LEON CAZINO και η εξυπηρέτηση του καζίνο ισχυρίζεται ότι έχουν γίνει οι καταθέσεις στην εταιρεία και έχουν παιχτεί τα χρήματα χωρίς να μου δώσουν κάποιο αποδεικτικό έγγραφο συναλλαγών ενώ στον τραπεζικό λογαριασμό φαίνονται ότι οι κινήσεις έγιναν σε κατάστημα στη Νιγηρία
Използвах тези момчета и срещу казино N1. Те са ожесточени с уреждането на спорове за теглене в казино. Те със сигурност ще ви върнат парите!
I also used these guys against N1 casino . They are fierce with casino withdrawal dispute settlements . They will get your money back for sure !
Не оставяйте измамниците на casink недокладвани и без документи. Това не помага на хазартната индустрия. Докладвайте за киберпрестъпления в онлайн казино на ForexfraudteamAT/gmail/com, след като подадете доклад в местната полиция.
Don’t leave casink scammers unreported and undocumented . It doesn’t help the gambling industry. Report online casino cybercrime to ForexfraudteamAT/gmail/com after you’ve made a local police report .
Мога ли да знам защо се преструвате на двама души в този разговор?
amywithcare99 , а? И двата акаунта са изцяло фокусирани върху предлагането на „@h4xcreditsolutions".
Не ми се струва много честно. И така, какво правите, моля? Желаете ли да уточните?
Много съм близо до забрана на всички ваши акаунти за нарушаване на нашите правила 👈.
May I know why you pretend to be two people in this conversation?
amywithcare99, huh? Both accounts are immersively focused on suggesting "@h4xcreditsolutions".
It does not feel very honest to me. So, what are you up to, please? Care to elaborate?
I'm very close to banning all your accounts for breaching our rules👈.
Ще ми кажете ли как мога да се свържа с казино N1, което е иззело 580 евро от картата ми и не ги е върнало?
Will you tell me how I can get in touch with N1 casino who seized 580 euros from my card and have not returned it?
Εμένα θα μου απαντήσετε πως θα έρθω σε επικοινωνία με την N1 καζίνο που κατέσχεσαν 580 ευρώ από την κάρτα μου και δεν τα έχουν επιστρέψει;
Защо са направени от моята сметка в LEON CAZINO и услугата на казиното твърди, че депозитите са били направени към компанията и парите са били изиграни, без да ми предоставя никакви доказателства за транзакции, докато банковата сметка показва, че движенията са направени в магазин в Нигерия
Why were they made from my account at LEON CAZINO and the casino service claims that the deposits have been made to the company and the money has been played without giving me any proof of transactions while the bank account shows that the movements were made in a store in Nigeria
Γιατί έγιναν από τον λογαριασμό μου στη LEON CAZINO και η εξυπηρέτηση του καζίνο ισχυρίζεται ότι έχουν γίνει οι καταθέσεις στην εταιρεία και έχουν παιχτεί τα χρήματα χωρίς να μου δώσουν κάποιο αποδεικτικό έγγραφο συναλλαγών ενώ στον τραπεζικό λογαριασμό φαίνονται ότι οι κινήσεις έγιναν σε κατάστημα στη Νιγηρία
Честно казано, никой освен персонала на казиното не може да се свърже. 🙁
Мога ли да опитам малко наваксване, моля? Поправете ме, ако греша:
Основното притеснение е, че транзакцията не е обработена от казиното, а се отнася до получател в Нигерия, нали?
При такива обстоятелства мисля, че може да се интересувате от тази тема:
Става въпрос и за търговските кодове, които са другата страна на подобни транзакции. Не се колебайте да попитате активните играчи там, със сигурност и те ще се интересуват от вашето мнение.
Frankly, no one aside from the casino's staff can relate. 🙁
May I try a little catch-up, please? Correct me if I'm wrong:
The main concern is that the transaction was not handled by the casino, but refers to a recipient in Nigeria, right?
Under such circumstances, I think you might be interested in this thread:
It's also about merchant codes, which are another side of such transactions. Don't hesitate to ask active players there, surely they will also be interested in your opinion.
Да, точно такъв е случаят с мен и Leon casino блокира всякакъв вид комуникация, какво трябва да направя, за да получа възстановените средства, направени в магазините в Нигерия?
Yes, this is exactly the case with me and Leon cazino has blocked any kind of communication, what should I do to get the refunds that have been made in stores in Nigeria?
Ναι ακριβώς τέτοια περίπτωση είναι και η δική μου και η Leon cazino έχει μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας τι πρέπει να κάνω για να γίνουν οι επιστροφές των χρημάτων που έχουν γίνει αυτές οι συναλλαγές σε καταστήματα στη Νιγηρία;
Трябва да се свържете с тях, за да обясните ситуацията, тъй като транзакциите от моите карти бяха извършени в магазини, докато аз ги направих в казиното и да ни свържете с търговците, за да поискаме възстановяване на сумата, тъй като бях блокиран от всякакъв вид комуникация
You need to get in touch with them to explain the situation because the transactions from my Cards were made in shops while I made them in the casino and to put us in touch with the merchants to request a refund because I have been blocked every type of communication
Πρέπει να έρθετε σε επικοινωνία μαζί τους να μα εξηγήσουν την κατάσταση γιατί οι συναλλαγές από τις Κάρτες μου έγιναν σε εμπορικά καταστήματα ενώ εγώ τις έκανα στο καζίνο και να μας φέρουν σε επικοινωνία με τους εμπόρους για να ζητήσω την επιστροφή των χρημάτων γιατί εμένα έχουν μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας
Ще ми кажете ли как мога да се свържа с казино N1, което е иззело 580 евро от картата ми и не ги е върнало?
Will you tell me how I can get in touch with N1 casino who seized 580 euros from my card and have not returned it?
Εμένα θα μου απαντήσετε πως θα έρθω σε επικοινωνία με την N1 καζίνο που κατέσχεσαν 580 ευρώ από την κάρτα μου και δεν τα έχουν επιστρέψει;
Изпратих твърде много имейли, те не ми отговарят и са блокирали всякакъв вид комуникация
I have sent too many emails, they don't answer me and they have blocked all kinds of communication
Έχω στείλει πάρα πολλά mail δεν μου απαντάνε και έχουν μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας
Да, точно такъв е случаят с мен и Leon casino блокира всякакъв вид комуникация, какво трябва да направя, за да получа възстановените средства, направени в магазините в Нигерия?
Yes, this is exactly the case with me and Leon cazino has blocked any kind of communication, what should I do to get the refunds that have been made in stores in Nigeria?
Ναι ακριβώς τέτοια περίπτωση είναι και η δική μου και η Leon cazino έχει μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας τι πρέπει να κάνω για να γίνουν οι επιστροφές των χρημάτων που έχουν γίνει αυτές οι συναλλαγές σε καταστήματα στη Νιγηρία;
Трябва да се свържете с тях, за да обясните ситуацията, тъй като транзакциите от моите карти бяха извършени в магазини, докато аз ги направих в казиното и да ни свържете с търговците, за да поискаме възстановяване на сумата, тъй като бях блокиран от всякакъв вид комуникация
You need to get in touch with them to explain the situation because the transactions from my Cards were made in shops while I made them in the casino and to put us in touch with the merchants to request a refund because I have been blocked every type of communication
Πρέπει να έρθετε σε επικοινωνία μαζί τους να μα εξηγήσουν την κατάσταση γιατί οι συναλλαγές από τις Κάρτες μου έγιναν σε εμπορικά καταστήματα ενώ εγώ τις έκανα στο καζίνο και να μας φέρουν σε επικοινωνία με τους εμπόρους για να ζητήσω την επιστροφή των χρημάτων γιατί εμένα έχουν μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας
Единственият начин да се свържете с казиното е, когато подадете жалба и нашият екип ще може да ви помогне с този въпрос. Правилно ли разбирам сега, че сте направили тези депозити в казиното? Не си спомням да съм ви казвал това преди. И така, къде точно е проблемът, моля? Опитайте се да обясните това, защото ние тук се въртим. Изгубени ли са всъщност вашите депозити в това казино?
The only way to get in touch with the casino, is when you submit a complaint and our team will be able to help you out with this matter. So do I understand correctly now, that you have made those deposits at the casino? I do not recollect saying you this before. So where exactly is the problem, please? Try to explain that, because we are here going round and round. Have your deposits at this casino been lost, actually?
Направени са 13 сметки и са правени депозити от една и съща карта и всички пари от депозитите са запорирани и не са ми върнати
13 accounts have been made and deposits have been made from the same card and all the money from the deposits has been seized and not returned to me
Έχουν γίνει 13 λογαριασμοί και έχουν γίνει οι καταθέσεις από την ίδια κάρτα και έχουν κατασχεθεί όλα τα χρήματα από τις καταθέσεις και δεν μου τα έχουν επιστρέψει
Да, точно такъв е случаят с мен и Leon casino блокира всякакъв вид комуникация, какво трябва да направя, за да получа възстановените средства, направени в магазините в Нигерия?
Yes, this is exactly the case with me and Leon cazino has blocked any kind of communication, what should I do to get the refunds that have been made in stores in Nigeria?
Ναι ακριβώς τέτοια περίπτωση είναι και η δική μου και η Leon cazino έχει μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας τι πρέπει να κάνω για να γίνουν οι επιστροφές των χρημάτων που έχουν γίνει αυτές οι συναλλαγές σε καταστήματα στη Νιγηρία;
Според мен другите играчи обикновено се опитват да се свържат с получателите - във вашия случай нигерийския магазин и след това ги оказват натиск да си върнат парите.
Моля, прегледайте темата отново или попитайте директно тези играчи. Наистина мисля, че може да имат някои идеи в ума си.
За да бъда честен и честен, не съм убеден, че едно конвенционално оплакване ще ви помогне тук.
Между другото, опитахте ли да се свържете и с Visa, моля? Както вече знаете, най-вероятно сте станали жертва на фалшиви или неправилни търговски кодове, така че все още смятам, че Visa трябва да има някои процедури или предложения за вас.
In my opinion, other players usually try to get in touch with the recipients - in your case, the Nigerian store and then put them under some pressure to get the money back.
Please, browse the thread again, or ask these players directly. I really think they may have some ideas in mind.
To be fair and square, I'm not convinced a conventional complaint would help you here.
By the way, have you also tried to get in touch with Visa, please? As you now know, you've most likely fallen victim to false or incorrect merchant codes, so I still think Visa should have some procedures or suggestions for you.
Направени са 13 сметки и са правени депозити от една и съща карта и всички пари от депозитите са запорирани и не са ми върнати
13 accounts have been made and deposits have been made from the same card and all the money from the deposits has been seized and not returned to me
Έχουν γίνει 13 λογαριασμοί και έχουν γίνει οι καταθέσεις από την ίδια κάρτα και έχουν κατασχεθεί όλα τα χρήματα από τις καταθέσεις και δεν μου τα έχουν επιστρέψει
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.