Leon casino твърди, че депозитите са направени от моите карти в Leon casino и са изиграни и не ми предоставят официално доказателство за депозитите, докато банковата ми сметка показва, че транзакциите са направени в 3 различни магазина в Нигерия
Leon cazino claims that the deposits were made from my cards at Leon cazino and played and they do not provide me with any official proof of the deposits while my bank account shows that the transactions were made at 3 different stores in Nigeria
Η Leon cazino ισχυρίζεται ότι έγιναν οι καταθέσεις από τις κάρτες μου στ Leon cazino και παίχτηκαν και δεν μου παρέχουν κανένα επίσημο αποδεικτικό από τις καταθέσεις ενώ στον τραπεζικό μου λογαριασμό φαίνονται ότι οι συναλλαγές έγιναν σε 3 διαφορετικά κατάστηματα στη Νιγηρία
Съжалявам, но тук не разбирам напълно, как разбрахте, че депозитите от вашата карта са направени в Leons, както казвате, ако банковото ви извлечение показва някои магазини в Нигерия?🤔 Наистина съм изгубен тук сега. Имате ли акаунт в това казино, играете ли там?
Sorry, but I do not fully understand here, how did you find out, that the deposits from your card were made at the Leons, as you say, if your bank statement shows some stores in Nigeria?🤔 I'm really lost here right now. Do you have an account at that casino, do you play there?
Бихте ли могли да изпратите имейл до нашия екип за оплаквания, може би само за да се уверите, че заявката ви е доставена? Можете да използвате този имейл за това: " target="_blank" rel="nofollow ugc noopener noreferrer"> complaints@casino.guru .
Моля, уведомете ни за всички актуализации. Благодаря ти.
Could you sent an email to our complaint team, perhaps, just to make sure that your request was delivered? You can use this email, for that: complaints@casino.guru.
Please let us know any updates. Thank you.
Защо са направени от моята сметка в LEON CAZINO и услугата на казиното твърди, че депозитите са били направени към компанията и парите са били изиграни, без да ми предоставя никакви доказателства за транзакции, докато банковата сметка показва, че движенията са направени в магазин в Нигерия
Why were they made from my account at LEON CAZINO and the casino service claims that the deposits have been made to the company and the money has been played without giving me any proof of transactions while the bank account shows that the movements were made in a store in Nigeria
Γιατί έγιναν από τον λογαριασμό μου στη LEON CAZINO και η εξυπηρέτηση του καζίνο ισχυρίζεται ότι έχουν γίνει οι καταθέσεις στην εταιρεία και έχουν παιχτεί τα χρήματα χωρίς να μου δώσουν κάποιο αποδεικτικό έγγραφο συναλλαγών ενώ στον τραπεζικό λογαριασμό φαίνονται ότι οι κινήσεις έγιναν σε κατάστημα στη Νιγηρία
Използвах тези момчета и срещу казино N1. Те са ожесточени с уреждането на спорове за теглене в казино. Те със сигурност ще ви върнат парите!
I also used these guys against N1 casino . They are fierce with casino withdrawal dispute settlements . They will get your money back for sure !
Не оставяйте измамниците на casink недокладвани и без документи. Това не помага на хазартната индустрия. Докладвайте за киберпрестъпления в онлайн казино на ForexfraudteamAT/gmail/com, след като подадете доклад в местната полиция.
Don’t leave casink scammers unreported and undocumented . It doesn’t help the gambling industry. Report online casino cybercrime to ForexfraudteamAT/gmail/com after you’ve made a local police report .
Мога ли да знам защо се преструвате на двама души в този разговор?
amywithcare99 , а? И двата акаунта са изцяло фокусирани върху предлагането на „@h4xcreditsolutions".
Не ми се струва много честно. И така, какво правите, моля? Желаете ли да уточните?
Много съм близо до забрана на всички ваши акаунти за нарушаване на нашите правила 👈.
May I know why you pretend to be two people in this conversation?
amywithcare99, huh? Both accounts are immersively focused on suggesting "@h4xcreditsolutions".
It does not feel very honest to me. So, what are you up to, please? Care to elaborate?
I'm very close to banning all your accounts for breaching our rules👈.
Ще ми кажете ли как мога да се свържа с казино N1, което е иззело 580 евро от картата ми и не ги е върнало?
Will you tell me how I can get in touch with N1 casino who seized 580 euros from my card and have not returned it?
Εμένα θα μου απαντήσετε πως θα έρθω σε επικοινωνία με την N1 καζίνο που κατέσχεσαν 580 ευρώ από την κάρτα μου και δεν τα έχουν επιστρέψει;
Защо са направени от моята сметка в LEON CAZINO и услугата на казиното твърди, че депозитите са били направени към компанията и парите са били изиграни, без да ми предоставя никакви доказателства за транзакции, докато банковата сметка показва, че движенията са направени в магазин в Нигерия
Why were they made from my account at LEON CAZINO and the casino service claims that the deposits have been made to the company and the money has been played without giving me any proof of transactions while the bank account shows that the movements were made in a store in Nigeria
Γιατί έγιναν από τον λογαριασμό μου στη LEON CAZINO και η εξυπηρέτηση του καζίνο ισχυρίζεται ότι έχουν γίνει οι καταθέσεις στην εταιρεία και έχουν παιχτεί τα χρήματα χωρίς να μου δώσουν κάποιο αποδεικτικό έγγραφο συναλλαγών ενώ στον τραπεζικό λογαριασμό φαίνονται ότι οι κινήσεις έγιναν σε κατάστημα στη Νιγηρία
Честно казано, никой освен персонала на казиното не може да се свърже. 🙁
Мога ли да опитам малко наваксване, моля? Поправете ме, ако греша:
Основното притеснение е, че транзакцията не е обработена от казиното, а се отнася до получател в Нигерия, нали?
При такива обстоятелства мисля, че може да се интересувате от тази тема:
Става въпрос и за търговските кодове, които са другата страна на подобни транзакции. Не се колебайте да попитате активните играчи там, със сигурност и те ще се интересуват от вашето мнение.
Frankly, no one aside from the casino's staff can relate. 🙁
May I try a little catch-up, please? Correct me if I'm wrong:
The main concern is that the transaction was not handled by the casino, but refers to a recipient in Nigeria, right?
Under such circumstances, I think you might be interested in this thread:
It's also about merchant codes, which are another side of such transactions. Don't hesitate to ask active players there, surely they will also be interested in your opinion.
Да, точно такъв е случаят с мен и Leon casino блокира всякакъв вид комуникация, какво трябва да направя, за да получа възстановените средства, направени в магазините в Нигерия?
Yes, this is exactly the case with me and Leon cazino has blocked any kind of communication, what should I do to get the refunds that have been made in stores in Nigeria?
Ναι ακριβώς τέτοια περίπτωση είναι και η δική μου και η Leon cazino έχει μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας τι πρέπει να κάνω για να γίνουν οι επιστροφές των χρημάτων που έχουν γίνει αυτές οι συναλλαγές σε καταστήματα στη Νιγηρία;
Трябва да се свържете с тях, за да обясните ситуацията, тъй като транзакциите от моите карти бяха извършени в магазини, докато аз ги направих в казиното и да ни свържете с търговците, за да поискаме възстановяване на сумата, тъй като бях блокиран от всякакъв вид комуникация
You need to get in touch with them to explain the situation because the transactions from my Cards were made in shops while I made them in the casino and to put us in touch with the merchants to request a refund because I have been blocked every type of communication
Πρέπει να έρθετε σε επικοινωνία μαζί τους να μα εξηγήσουν την κατάσταση γιατί οι συναλλαγές από τις Κάρτες μου έγιναν σε εμπορικά καταστήματα ενώ εγώ τις έκανα στο καζίνο και να μας φέρουν σε επικοινωνία με τους εμπόρους για να ζητήσω την επιστροφή των χρημάτων γιατί εμένα έχουν μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας
Ще ми кажете ли как мога да се свържа с казино N1, което е иззело 580 евро от картата ми и не ги е върнало?
Will you tell me how I can get in touch with N1 casino who seized 580 euros from my card and have not returned it?
Εμένα θα μου απαντήσετε πως θα έρθω σε επικοινωνία με την N1 καζίνο που κατέσχεσαν 580 ευρώ από την κάρτα μου και δεν τα έχουν επιστρέψει;
Изпратих твърде много имейли, те не ми отговарят и са блокирали всякакъв вид комуникация
I have sent too many emails, they don't answer me and they have blocked all kinds of communication
Έχω στείλει πάρα πολλά mail δεν μου απαντάνε και έχουν μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας
Да, точно такъв е случаят с мен и Leon casino блокира всякакъв вид комуникация, какво трябва да направя, за да получа възстановените средства, направени в магазините в Нигерия?
Yes, this is exactly the case with me and Leon cazino has blocked any kind of communication, what should I do to get the refunds that have been made in stores in Nigeria?
Ναι ακριβώς τέτοια περίπτωση είναι και η δική μου και η Leon cazino έχει μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας τι πρέπει να κάνω για να γίνουν οι επιστροφές των χρημάτων που έχουν γίνει αυτές οι συναλλαγές σε καταστήματα στη Νιγηρία;
Трябва да се свържете с тях, за да обясните ситуацията, тъй като транзакциите от моите карти бяха извършени в магазини, докато аз ги направих в казиното и да ни свържете с търговците, за да поискаме възстановяване на сумата, тъй като бях блокиран от всякакъв вид комуникация
You need to get in touch with them to explain the situation because the transactions from my Cards were made in shops while I made them in the casino and to put us in touch with the merchants to request a refund because I have been blocked every type of communication
Πρέπει να έρθετε σε επικοινωνία μαζί τους να μα εξηγήσουν την κατάσταση γιατί οι συναλλαγές από τις Κάρτες μου έγιναν σε εμπορικά καταστήματα ενώ εγώ τις έκανα στο καζίνο και να μας φέρουν σε επικοινωνία με τους εμπόρους για να ζητήσω την επιστροφή των χρημάτων γιατί εμένα έχουν μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας
Единственият начин да се свържете с казиното е, когато подадете жалба и нашият екип ще може да ви помогне с този въпрос. Правилно ли разбирам сега, че сте направили тези депозити в казиното? Не си спомням да съм ви казвал това преди. И така, къде точно е проблемът, моля? Опитайте се да обясните това, защото ние тук се въртим. Изгубени ли са всъщност вашите депозити в това казино?
The only way to get in touch with the casino, is when you submit a complaint and our team will be able to help you out with this matter. So do I understand correctly now, that you have made those deposits at the casino? I do not recollect saying you this before. So where exactly is the problem, please? Try to explain that, because we are here going round and round. Have your deposits at this casino been lost, actually?
Направени са 13 сметки и са правени депозити от една и съща карта и всички пари от депозитите са запорирани и не са ми върнати
13 accounts have been made and deposits have been made from the same card and all the money from the deposits has been seized and not returned to me
Έχουν γίνει 13 λογαριασμοί και έχουν γίνει οι καταθέσεις από την ίδια κάρτα και έχουν κατασχεθεί όλα τα χρήματα από τις καταθέσεις και δεν μου τα έχουν επιστρέψει
Да, точно такъв е случаят с мен и Leon casino блокира всякакъв вид комуникация, какво трябва да направя, за да получа възстановените средства, направени в магазините в Нигерия?
Yes, this is exactly the case with me and Leon cazino has blocked any kind of communication, what should I do to get the refunds that have been made in stores in Nigeria?
Ναι ακριβώς τέτοια περίπτωση είναι και η δική μου και η Leon cazino έχει μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας τι πρέπει να κάνω για να γίνουν οι επιστροφές των χρημάτων που έχουν γίνει αυτές οι συναλλαγές σε καταστήματα στη Νιγηρία;
Според мен другите играчи обикновено се опитват да се свържат с получателите - във вашия случай нигерийския магазин и след това ги оказват натиск да си върнат парите.
Моля, прегледайте темата отново или попитайте директно тези играчи. Наистина мисля, че може да имат някои идеи в ума си.
За да бъда честен и честен, не съм убеден, че едно конвенционално оплакване ще ви помогне тук.
Между другото, опитахте ли да се свържете и с Visa, моля? Както вече знаете, най-вероятно сте станали жертва на фалшиви или неправилни търговски кодове, така че все още смятам, че Visa трябва да има някои процедури или предложения за вас.
In my opinion, other players usually try to get in touch with the recipients - in your case, the Nigerian store and then put them under some pressure to get the money back.
Please, browse the thread again, or ask these players directly. I really think they may have some ideas in mind.
To be fair and square, I'm not convinced a conventional complaint would help you here.
By the way, have you also tried to get in touch with Visa, please? As you now know, you've most likely fallen victim to false or incorrect merchant codes, so I still think Visa should have some procedures or suggestions for you.
Направени са 13 сметки и са правени депозити от една и съща карта и всички пари от депозитите са запорирани и не са ми върнати
13 accounts have been made and deposits have been made from the same card and all the money from the deposits has been seized and not returned to me
Έχουν γίνει 13 λογαριασμοί και έχουν γίνει οι καταθέσεις από την ίδια κάρτα και έχουν κατασχεθεί όλα τα χρήματα από τις καταθέσεις και δεν μου τα έχουν επιστρέψει
Само преди седмица той ми даде бонус от 30 безплатни завъртания. Печеля 4 евро и с малко късмет направих 391. Оставих 91 евро и изтеглих 300. В резултат на това отмениха тегленето ми от 300 и 91, които имах в тях. След като се свързах със сервиза поисках адрес и телефон за връзка. Предоставям ви следните екранни снимки. Както ще видите, те ми казаха като извинение, че лимитът на бонуса е надвишен. Създадоха и кол център от Солун за бонуси и депозити. Силно се съмнявам в легитимността. Голямо внимание
Just a week ago, he gave me a bonus of 30 free spins. I win 4 euros and with a little luck I made 391. I left 91 euros and withdrew 300. As a result, they canceled my withdrawal of 300 and the 91 I had in it. After from contacting the service I asked for an address and contact phone number. I am giving you the following screenshots. As you will see, they told me as an excuse that the bonus limit was exceeded. They have also set up a call center from Thessaloniki for bonuses and deposits. I really doubt the legitimacy. Great caution
Μόλις πριν,μια εβδομάδα μου έδωσε μπόνους 30 free spins.Κερδίζω 4 ευρώ και με λίγη τύχη τα έκανα 391.Άφησα τα 91 ευρώ και έκανα ανάληψη τα 300.Με αποτέλεσμα να μου ακυρώσουν την ανάληψη των 300 και τα 91 που είχα μέσα.Μετα από επικοινωνία με την εξυπηρέτηση ζητούσα διεύθυνση και τηλέφωνο επικοινωνίας.Σας παραθέτω τα παρακάτω screenshots.Οπως θα δείτε μου ανέφεραν για δικαιολογία ότι υπερέβη το όριο μπόνους.Επίσης έχουν βάλει τηλεφωνικό κέντρο από τη Θεσσαλονίκη για μπόνους και καταθέσεις.Πραγματικά αμφιβάλλω για τη νομιμότητα.Μεγαλη προσοχή
Относно телефона (по принцип единствената компания в Гърция, която няма такъв):
От информацията, с която разполага Услугата, изглежда, че възможността за
обадете се на компанията от нейния уебсайт в момента е недостъпен. В допълнение, на
неговият кол център в момента не приема обаждания от играчи поради не
на експлоатация от 24.07.2023г. Въпреки това предоставя поддръжка от 24.07.2023 г. по имейл
и чатете с играчи и посетители на неговия уебсайт.
Отговорът на компанията към играча/главния изпълнителен директор, пред когото е повдигнат въпросът. EEEP изглежда неактивен в събитието и го приема. Възможно е получаването на лиценз да не е задължително условие или политиката на EEEP да си затваря очите за такива случаи (за да не губят клиенти от държавата).
И да, в Солун има телефон, на който постоянно звучи записано съобщение за чакане на линия поради натовареност. И които компанията използва изключително за реклама: лична комуникация за нови оферти...
Що се отнася до анулирането на сумите, много вероятно е да заложите по време на завършването на нейния оборот, сума над €5 в завъртане/и, която тази конкретна компания има в нейните условия.
Ако не се отнася до конкретното нарушение, трябва да представи конкретното нарушение на условия/условия в отговора си на официална жалба. Но като цяло, когато става дума за бонуси, компаниите имат предимството да правят каквото намерят за добре, като единствената последица е лоша репутация.
От моя опит чрез други искания и комуникация (освен оплакванията до EEEP) тази конкретна компания е ужасна в обслужването/комуникацията, пълна с неясноти и укривания.
Доколкото мога да преценя, тя успя да си спечели лоша репутация в EEEP заради непрофесионализма си. И за съжаление EEEP няма способността или волята да упражнява съществен натиск или да разследва инцидентите... особено за тези, които се отнасят до оферти.
Regarding the phone (basically the only company in Greece that doesn't have one):
From the information available to the Service, it appears that the possibility to
call the company from its website is currently unavailable. In addition, the
its call center is currently not accepting calls from players due to the non
of operation from 24.07.2023. However, it provides support from 24.07.2023 via email
and chat to players and visitors to its website.
Company's response to player/CEO to whom the issue was raised. The EEEP appeared inactive in the event and accepts it. It is possible that obtaining a license is not a prerequisite, or the EEEP policy turns a blind eye to such cases (so as not to lose customers from the state).
And yes, there is a telephone in Thessaloniki, where a recorded message about waiting on the line due to workload plays permanently. And which the company uses exclusively for advertising: personal communication about new offers...
As far as the cancellation of the amounts is concerned, it is very likely that you bet during the completion of its turnover, an amount of more than €5 in spin/s, which this particular company has in its terms.
If it does not concern the specific violation, it must present the specific violation of terms/terms in its response to an official complaint. But generally when it comes to bonuses companies have the upper hand to do as they see fit with the only consequence being a bad reputation.
From my experience through other requests and communication (beyond complaints to EEEP) this particular company is terrible at service/communication, full of vagueness and evasions.
As far as I can tell, she has managed to get a bad reputation in the EEEP for her unprofessionalism. And unfortunately the EEEP does not have the ability or the will to exert substantial pressure or investigate the incidents... especially for those concerning offers.
Σε ό,τι αφορά το τηλέφωνο (βασικά η μοναδική εταιρεία στην Ελλάδα που δε διαθέτει):
Από τα στοιχεία τα οποία έχει στη διάθεσή της η Υπηρεσία προκύπτει ότι, η δυνατότητα να
καλέσει η εταιρεία από τον ιστότοπό της δεν είναι προς το παρόν διαθέσιμη. Επιπλέον, το
τηλεφωνικό κέντρο της προς το παρόν δεν δέχεται κλήσεις από παίκτες λόγω της μη
λειτουργίας του από 24.07.2023. Ωστόσο, παρέχει υποστήριξή από 24.07.2023 μέσω email
και συνομιλίας προς τους παίκτες και επισκέπτες του ιστοτόπου της.
Απάντηση της εταιρείας σε παίκτη/ΕΕΕΠ, στην οποία είχε τεθεί το θέμα. Η ΕΕΕΠ φάνηκε αδρανής στο γεγονός και το αποδέχεται. Είναι πιθανό στη λήψη άδειας να μην είναι προαπαιτούμενο, ή η πολιτική της ΕΕΕΠ κάνει τα στραβά μάτια σε τέτοιες περιπτώσεις (για να μη χαθεί η πελατεία από το κράτος).
Και ναι υπάρχει τηλέφωνο στη Θεσσαλονίκη, όπου παίζει μόνιμα ηχογραφημένο μήνυμα περί αναμονής στη γραμμή λόγω φόρτου εργασίας. Και το οποίο η εταιρεία το χρησιμοποιεί αποκλειστικά για διαφήμιση: προσωπική επικοινωνία για νέες προσφορές...
Σε ό,τι αφορά την ακύρωση των ποσών, πολύ πιθανό να πόνταρες κατά τη διάρκεια ολοκλήρωσης του τζίρου του, ποσό άνω των 5€ σε περιστροφή/ες, κάτι που η συγκεκριμένη εταιρεία το έχει στους όρους της.
Αν δεν αφορά τη συγκεκριμένη παραβίαση οφείλει να παρουσιάσει στην απάντησή της σε επίσημο παράπονο - καταγγελία τη συγκεκριμένη παραβίαση όρου/ων. Αλλά γενικά σε θέματα μπόνους οι εταιρείες έχουν το πάνω χέρι να πράττουν όπως τους συμφέρει με μόνη συνέπεια την απόκτηση κακής φήμης.
Από την εμπειρία μου μέσω άλλων αιτημάτων και επικοινωνίας (πέρα των καταγγελιών στην ΕΕΕΠ) η συγκεκριμένη εταιρεία είναι τραγική στην εξυπηρέτηση/επικοινωνία, γεμάτη με αοριστολογίες και υπεκφυγές.
Από όσο έχω συμπεράνει, έχει κατορθώσει να αποκτήσει κακή φήμη στην ΕΕΕΠ για το μη επαγγελματισμό της. Και δυστυχώς η ΕΕΕΠ δεν έχει δυνατότητα ή τη θέληση να ασκεί ουσιαστική πίεση ή έρευνες στα περιστατικά... ειδικά για όσα αφορούν προσφορές.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.