N1 казино измама? (страница 5)

преди 3 години от Sa-br-ina21
|
46278 преглеждания 205 отговора |
|
1...4 5 6...11
преди 8 месеца

Leon casino твърди, че депозитите са направени от моите карти в Leon casino и са изиграни и не ми предоставят официално доказателство за депозитите, докато банковата ми сметка показва, че транзакциите са направени в 3 различни магазина в Нигерия

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Съжалявам, но тук не разбирам напълно, как разбрахте, че депозитите от вашата карта са направени в Leons, както казвате, ако банковото ви извлечение показва някои магазини в Нигерия?🤔 Наистина съм изгубен тук сега. Имате ли акаунт в това казино, играете ли там?

Автоматичен превод:
vashbet
преди 8 месеца

Бихте ли могли да изпратите имейл до нашия екип за оплаквания, може би само за да се уверите, че заявката ви е доставена? Можете да използвате този имейл за това: " target="_blank" rel="nofollow ugc noopener noreferrer"> complaints@casino.guru .

Моля, уведомете ни за всички актуализации. Благодаря ти.


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Защо са направени от моята сметка в LEON CAZINO и услугата на казиното твърди, че депозитите са били направени към компанията и парите са били изиграни, без да ми предоставя никакви доказателства за транзакции, докато банковата сметка показва, че движенията са направени в магазин в Нигерия

Автоматичен превод:
mannyok
преди 8 месеца

Използвах тези момчета и срещу казино N1. Те са ожесточени с уреждането на спорове за теглене в казино. Те със сигурност ще ви върнат парите!

Автоматичен превод:
giwrgosgewrgaras11
преди 8 месеца

Не оставяйте измамниците на casink недокладвани и без документи. Това не помага на хазартната индустрия. Докладвайте за киберпрестъпления в онлайн казино на ForexfraudteamAT/gmail/com, след като подадете доклад в местната полиция.

Автоматичен превод:
andersonblue79
преди 8 месеца

Мога ли да знам защо се преструвате на двама души в този разговор?

amywithcare99 , а? И двата акаунта са изцяло фокусирани върху предлагането на „@h4xcreditsolutions".

Не ми се струва много честно. И така, какво правите, моля? Желаете ли да уточните?

Много съм близо до забрана на всички ваши акаунти за нарушаване на нашите правила 👈.

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

Ще ми кажете ли как мога да се свържа с казино N1, което е иззело 580 евро от картата ми и не ги е върнало?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Защо са направени от моята сметка в LEON CAZINO и услугата на казиното твърди, че депозитите са били направени към компанията и парите са били изиграни, без да ми предоставя никакви доказателства за транзакции, докато банковата сметка показва, че движенията са направени в магазин в Нигерия

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Честно казано, никой освен персонала на казиното не може да се свърже. 🙁

Мога ли да опитам малко наваксване, моля? Поправете ме, ако греша:

Основното притеснение е, че транзакцията не е обработена от казиното, а се отнася до получател в Нигерия, нали?

При такива обстоятелства мисля, че може да се интересувате от тази тема:

търговски кодове 👈

Става въпрос и за търговските кодове, които са другата страна на подобни транзакции. Не се колебайте да попитате активните играчи там, със сигурност и те ще се интересуват от вашето мнение.


Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Да, точно такъв е случаят с мен и Leon casino блокира всякакъв вид комуникация, какво трябва да направя, за да получа възстановените средства, направени в магазините в Нигерия?

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Трябва да се свържете с тях, за да обясните ситуацията, тъй като транзакциите от моите карти бяха извършени в магазини, докато аз ги направих в казиното и да ни свържете с търговците, за да поискаме възстановяване на сумата, тъй като бях блокиран от всякакъв вид комуникация

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Ще ми кажете ли как мога да се свържа с казино N1, което е иззело 580 евро от картата ми и не ги е върнало?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Всъщност пробвахте ли имейла за поддръжка на клиенти? Трябва да се посочи на уебсайта им.

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

Изпратих твърде много имейли, те не ми отговарят и са блокирали всякакъв вид комуникация

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Да, точно такъв е случаят с мен и Leon casino блокира всякакъв вид комуникация, какво трябва да направя, за да получа възстановените средства, направени в магазините в Нигерия?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Смятам, че само вашата банка може да ви помогне по този въпрос.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Трябва да се свържете с тях, за да обясните ситуацията, тъй като транзакциите от моите карти бяха извършени в магазини, докато аз ги направих в казиното и да ни свържете с търговците, за да поискаме възстановяване на сумата, тъй като бях блокиран от всякакъв вид комуникация

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Единственият начин да се свържете с казиното е, когато подадете жалба и нашият екип ще може да ви помогне с този въпрос. Правилно ли разбирам сега, че сте направили тези депозити в казиното? Не си спомням да съм ви казвал това преди. И така, къде точно е проблемът, моля? Опитайте се да обясните това, защото ние тук се въртим. Изгубени ли са всъщност вашите депозити в това казино?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Изпратих твърде много имейли, те не ми отговарят и са блокирали всякакъв вид комуникация

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Знаете ли каква беше причината за това може би?

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

Направени са 13 сметки и са правени депозити от една и съща карта и всички пари от депозитите са запорирани и не са ми върнати

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Да, точно такъв е случаят с мен и Leon casino блокира всякакъв вид комуникация, какво трябва да направя, за да получа възстановените средства, направени в магазините в Нигерия?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Според мен другите играчи обикновено се опитват да се свържат с получателите - във вашия случай нигерийския магазин и след това ги оказват натиск да си върнат парите.

Моля, прегледайте темата отново или попитайте директно тези играчи. Наистина мисля, че може да имат някои идеи в ума си.

За да бъда честен и честен, не съм убеден, че едно конвенционално оплакване ще ви помогне тук.

Между другото, опитахте ли да се свържете и с Visa, моля? Както вече знаете, най-вероятно сте станали жертва на фалшиви или неправилни търговски кодове, така че все още смятам, че Visa трябва да има някои процедури или предложения за вас.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Направени са 13 сметки и са правени депозити от една и съща карта и всички пари от депозитите са запорирани и не са ми върнати

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Добре, сега въпросът е по-ясен. Затова, моля, следвайте стъпките, които споменах по-рано.

Ще бъдем тук за актуализации. 🙏


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Само преди седмица той ми даде бонус от 30 безплатни завъртания. Печеля 4 евро и с малко късмет направих 391. Оставих 91 евро и изтеглих 300. В резултат на това отмениха тегленето ми от 300 и 91, които имах в тях. След като се свързах със сервиза поисках адрес и телефон за връзка. Предоставям ви следните екранни снимки. Както ще видите, те ми казаха като извинение, че лимитът на бонуса е надвишен. Създадоха и кол център от Солун за бонуси и депозити. Силно се съмнявам в легитимността. Голямо внимание

filefilefile



Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Относно телефона (по принцип единствената компания в Гърция, която няма такъв):

От информацията, с която разполага Услугата, изглежда, че възможността за
обадете се на компанията от нейния уебсайт в момента е недостъпен. В допълнение, на
неговият кол център в момента не приема обаждания от играчи поради не
на експлоатация от 24.07.2023г. Въпреки това предоставя поддръжка от 24.07.2023 г. по имейл
и чатете с играчи и посетители на неговия уебсайт.


Отговорът на компанията към играча/главния изпълнителен директор, пред когото е повдигнат въпросът. EEEP изглежда неактивен в събитието и го приема. Възможно е получаването на лиценз да не е задължително условие или политиката на EEEP да си затваря очите за такива случаи (за да не губят клиенти от държавата).


И да, в Солун има телефон, на който постоянно звучи записано съобщение за чакане на линия поради натовареност. И които компанията използва изключително за реклама: лична комуникация за нови оферти...


Що се отнася до анулирането на сумите, много вероятно е да заложите по време на завършването на нейния оборот, сума над €5 в завъртане/и, която тази конкретна компания има в нейните условия.

Ако не се отнася до конкретното нарушение, трябва да представи конкретното нарушение на условия/условия в отговора си на официална жалба. Но като цяло, когато става дума за бонуси, компаниите имат предимството да правят каквото намерят за добре, като единствената последица е лоша репутация.

От моя опит чрез други искания и комуникация (освен оплакванията до EEEP) тази конкретна компания е ужасна в обслужването/комуникацията, пълна с неясноти и укривания.

Доколкото мога да преценя, тя успя да си спечели лоша репутация в EEEP заради непрофесионализма си. И за съжаление EEEP няма способността или волята да упражнява съществен натиск или да разследва инцидентите... особено за тези, които се отнасят до оферти.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
1...4 5 6...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини