ФорумОбсъждане на жалбиКак да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао).

Как да се свържете с лицензиращия орган Antillephone NV (Кюрасао). (страница 14)

преди 1 година от Daniel
|
70568 преглеждания 323 отговора |
|
1...13 14 15...17
Добавете пост
LaJenny7
преди 2 месеца

Все още не съм го пробвал по този начин 😅, но открих по-ефективен начин да накарам Antillephone NV да реагира. Подайте жалба на компанията относно тяхното съответствие. eMoore NV.. EM Group. Изпратих имейл на всички и нека се опитаме да си помогнем! complaints@the-emgroup.com

complaints@emoore.com

compliance@certria.com

certria@gaminglicences.com

всички заедно пишете тук!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Супер

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 2 месеца

Свързах се с em-Group миналата година. Те ми казаха, че bizzo Casino от tech solutions nv не е в тяхната зона на отговорност.

Но каквото и да е, аз ще се присъединя. 😂 Просто трябва да имате търпение

Автоматичен превод:
Публикация на yvlen Скрит от Romi
Причина: нарушаване на политиките на общността
преди 2 месеца

Благодаря ти много Jaro. Винаги се опитвам да помогна на общността, като бивш пристрастен играч се чувствам задължен да предприема действия срещу казината, които не следват протокола, нито предлагат защита на играчите или какъвто и да е вид KYC. Говорим за казина, някои от които имат единствената цел да експлоатират хора, които са слаби и пристрастени към хазарта. Просто трябва да намеря начин да си помогна 😅 никой не ми отговаря от Antillephone NV, нито от Roku или BetTilt… тези €4500, които трябва да ми върнат, са много важни за мен… Нямам пари и имам нужда да заплатя консултациите и психологическото лечение, което получавам заради рецидива си в казиното, заради тази компания.

Без тези пари оставам напълно без нищо. BetOnRed предприеха правилните действия и признаха, че са сгрешили, върнаха 820 евро поради проблеми с хазарта и акаунтът вече беше изтрит сам в миналото. Същата е ситуацията с Roku и BetTilt от групата Abudantia BV... Закрих акаунта си поради проблеми с хазарта на 19 януари... но те ме примамиха със съобщения за високи бонуси и достъп до VIP клубове и аз се регистрирах отново в своето дъщерно казино ROKU, което има същата база данни.. и в рамките на 3 часа похарчих €4500 без KYC или проверка на документи. Регистрирах се със същите лични данни, същия имейл и същия телефонен номер. Може ли някой от CasinoGuru да ми помогне да се свържа с Antillephone NV и групата Abudantia BV?! Моля, наистина имам нужда от помощ.. Мога да продължа да помагам на общността само ако и вие помогнете на мен 🙏

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, виждам, че вече сте пуснали жалба срещу двете казина. Според мен най-доброто нещо, което трябва да направите, е да изчакате и да видите как ще се развият и двете оплаквания и след това, ако не стигнат до никъде, да се свържете с властите.

Бих казал, че това е точно начинът, по който казината не трябва да се държат и да изпращат имейли на добавени играчи и други подобни, ако дори са дъщерни сайтове. Това ми се струва непрофесионално.

Така че се надявам, че нещо може да се оправи и се надявам, че всичко ще се получи.

Не забравяйте да ме уведомите, ако имате актуализация.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, писах на Antillephone и няколко пъти на борда на хазарта в Кюрасао и на министерството и аз никога не съм чувал за тях! Няма да спра и съм готов да ги съдя от Европа, ако е необходимо, тази страна защитава измамата

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, с кое казино имахте проблем, когато писахте на органа? Мисля, че Antillephone не отговаря толкова често, ако изобщо отговаря и затова понякога е трудно да се разреши нещо с тях, когато играчите пишат имейли. Но някои са успели да го направят и винаги има надежда.

Чувствайте се свободни да опишете какво ви се е случило, за да имаме някаква представа. Ако ти се иска.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Да, Джаро, проблемът е, че нито казиното, нито регулаторният орган отговарят. Казиното само казва, че случаят е предаден на регулаторния орган Antillephone NV, но аз нямам начин да потвърдя, че това е вярно. Изглежда, че ме подвеждат, тъй като поддръжката не може да докаже, че наистина се грижат за нещо.

Автоматичен превод:
Публикация на krzysztofdobuchowski е изтрит от Jaro
Причина: Спам
joaomarsh20
преди 2 месеца

Е, ако бъде препратено до лицензиращия орган, поддръжката не трябва да знае повече информация за него. Освен това органът ще уведоми вас и казиното, когато резултатът е налице. Но знам, че Antillephone не е от по-бързите, така че може да изчакате отговор, ако получите такъв.

Така че ще трябва да имаме търпение и ако нещо се раздвижи, можете да споделите информацията.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Проблемът е, че не знам дали регулаторният орган наистина се занимава със случая Jaro 😕

Нямам никакъв имейл от Antillephone, само Roku Bet и BetTilt казват, че случаят е в техни ръце... но честно казано дори не знам дали това е вярно 🙁 как тези казина Abudantia BV са все още отворени, ако се ангажират така много престъпления на международна територия? Рекламират и насърчават нелегалния и нерегламентиран хазарт, няма KYC, няма защита на играчите... човек се чувства безнадежден! Първо се опитах да пусна жалби в AskGamblers, но те винаги бяха отхвърляни без никакво обяснение! Наистина изглежда, че единственото ми решение е CasinoGuru. Тъй като други сайтове явно предпочитат казиното и Antillephone... има много пари в микса.

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 2 месеца

Само не разбирам защо Антилфон не отговаря. Силно се надявам да ви отговорят и да ви върнат парите или по-скоро казиното, но не мога да разбера как може просто да не отговорят. Ако дори се свържете с по-високи органи, те трябва да забележат, че нещо не е наред. Никога няма да получа отговор. Чакам вече шест месеца.

Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 2 месеца

Тъй като дълбоко в себе си те са престъпна организация, най-лошият подлиценз в Кюрасао, всички други регулаторни органи като CEG реагират... Antillephone вече е създаден за измамни казина... когато видят, че казиното, в което ще играят, само има лиценз от Антилфон бягай! Те никога няма да получат заплащане, дори и да спечелят, винаги ще губят. Всички ние трябва да намерим начин да ги достигнем или поне да знаем, че те се обсъждат във всички форуми за онлайн казино... всъщност казино мафия в Кюрасао

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 2 месеца

В повечето случаи със сигурност сте прав. Мога да говоря само за себе си и за моя опит. Бил съм и в много казина, където изобщо нямаше проблеми, въпреки че в някои други определено би причинило проблем. Има и казина от Dama NV, които закриват акаунти, без да задават твърде много въпроси, които приемат сериозно защитата на играчите, които не винаги ви примамват с бонуси, за да не затворите сметката си. Например, аз също имах много добри преживявания само с казино. Регистрирах се там, депозирах 300 и спечелих около 10 000 за няколко дни и също играх с бонус, достигнах максималната печалба с бонуса и направих още повече с остатъка. Тук нямаше проблеми. Всяко казино определя свои собствени правила за това как се справя с проблеми, оплаквания и правила. Мисля, че има и прилични казина на Antillephone, които не следват лошите - поне това е моето мнение. Просто мисля, че е важно те да се справят с проблемите и да се опитат да намерят решения. това е важно Казината със сигурност правят грешки и когато го правят, трябва да ги поправят. Това, от което се нуждае Кюрасао, е единна система за баниране на играчи. Мисля, че това е най-важното.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
LaJenny7
преди 2 месеца

Да, моля, имайте предвид, че не обвинявам конкретно казината, регулирани от Antillephone, а по-скоро самия регулаторен орган... те трябва да бъдат по-строги със своите казина и поне да обръщат повече внимание на клиентите на казината, които регулират... хората чувствайте се така - ако няма надежда за разрешаване на проблемите

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 2 месеца

И аз съм съгласен с теб на 100%. Тук регулаторът трябва да направи много повече. Всъщност е тъжно, че някои казина се държат по-добре от самия регулатор.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

За съжаление знам със сигурност, че Антилфон няма да отговори. Иска ми се казино гуру да изпълни своята роля и да помогне по жалба, защото видяхме много жалби, които са затворени и казиното не е наказано.



Автоматичен превод:
Hello92
преди 2 месеца

Е, мисля, че Guru също трябва да спазва правилата и наистина прави всичко възможно, за да разрешава оплаквания и дори ако пет казина трябва да затворят, защото са лоши, ще се отворят 20 нови. Не мисля, че можете да се свържете с тази огромна компания. Но би било хубаво, ако Guru може да се свърже с регулаторен орган.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Сега получих имейл от португалския орган по хазарта! SRIJ. Те подадоха жалба до Главната прокуратура на Португалската република срещу компанията Abudantia BV и казината BetTilt и Roku Bet за незаконна дейност на национална територия, без португалския лиценз от SRIJ. Уведомени са за незабавно спиране на дейността!

filefile

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 2 месеца

Еха! Мисля, че това е добра новина. Надявам се да ви помогне с възстановяването на сумата.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Проблемът е, че не знам дали регулаторният орган наистина се занимава със случая Jaro 😕

Нямам никакъв имейл от Antillephone, само Roku Bet и BetTilt казват, че случаят е в техни ръце... но честно казано дори не знам дали това е вярно 🙁 как тези казина Abudantia BV са все още отворени, ако се ангажират така много престъпления на международна територия? Рекламират и насърчават нелегалния и нерегламентиран хазарт, няма KYC, няма защита на играчите... човек се чувства безнадежден! Първо се опитах да пусна жалби в AskGamblers, но те винаги бяха отхвърляни без никакво обяснение! Наистина изглежда, че единственото ми решение е CasinoGuru. Тъй като други сайтове явно предпочитат казиното и Antillephone... има много пари в микса.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Е, ако нямате никаква информация и дори нямате имейл, където можете да пишете, ще ви дам ръководство, където можете да получите тази информация.

Щракнете тук и проверете имейла, където можете да потвърдите и опитайте да пишете, за да видите дали такъв случай се обработва от лиценза - Curaçao Antillephone NV (ANT)

Можете да ни уведомите дали са ви отговорили или не. 🙂

Надявам се на най-доброто. ☘️

Автоматичен превод:
1...13 14 15...17
Отидете на страницаот 17 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още