Въз основа на екранната снимка, предполагам, че сте играли безплатната демо игра на нашия уебсайт. Тъй като ние не сме онлайн казино и не можете да играете тук с истински пари, не е възможно да изтеглите никакви печалби, които получавате от безплатните игри.
Based on the screenshot, I suppose you played the free demo game on our website. Since we're not an online casino and you can't play here for real money, it's not possible to withdraw any winnings you get on the free games.
Здравейте, възможно е да се свържете с Йозеф и да го помолите да ми отговори. Твърде сложно е да се общува с него.
Hello, it is possible that you can contact Josef and ask him to reply to me. Too complicated to communicate with him.
Hola, es posible que puedas contactar a Josef para pedirle que me conteste. Demasiado complicado comunicarse con él.
Здравейте Яро, възможно е да се свържете с Йозеф З., за да го помолите да ми отговори. Твърде сложно е да се общува с него. Писнало!
Оставих и съобщение с цитат на Радка.
Hello Jaro, it is possible that you can contact Josef Z. to ask him to reply to me. Too complicated to communicate with him. Fed up!
I also left a message quoting Radka.
Hola Jaro, es posible que puedas contactar a Josef Z. para pedirle que me conteste. Demasiado complicado comunicarse con él. Harta!
Tambien deje un mensaje citando a Radka.
Здравейте, възможно е да се свържете с Йозеф и да го помолите да ми отговори. Твърде сложно е да се общува с него.
Hello, it is possible that you can contact Josef and ask him to reply to me. Too complicated to communicate with him.
Hola, es posible que puedas contactar a Josef para pedirle que me conteste. Demasiado complicado comunicarse con él.
Здравейте!
Ще дам всичко от себе си. Предполагам, че имате предвид Йозеф, който назначава и управлява групите за тестване, нали?
Какво трябва да кажа и как да те разпознае, моля?
Hey there!
I'll try my best. I'm assuming you mean Josef, who assigns and handles tester groups, right?
What am I supposed to say, and how does he recognize who you are, please?
Освен това, четейки онлайн, CasinoGuru няма ДДС код, няма фирмен код, няма седалище, на някои сайтове те твърдят, че са базирани в Лондон, други в САЩ, служителите работят в Словакия
Няма финансови отчети на дружеството
при условия, за разлика от това, което предвижда GDPR, те скриват всички данни
всички техни домейни имат включена поверителност
1+1+1 има нещо неясно
Ще проуча финансовите им отчети
Furthermore, reading online, CasinoGuru does not have a VAT code, there is no company code, there is no headquarters, on some sites they claim to be based in London, others in the USA, the employees work in Slovakia
There are no company financial statements
on terms and conditions, unlike what the GDPR provides, they hide all data
all of their domains have privacy turned on
1+1+1 there is something not too clear
I will investigate their financial statements
Разбира се, не е ясно. Аз, например, не следя контекста.
Е, успех на каузата, каквато и да е тя...
Certainly, it is not clear. I, for example, don't follow the context.
Well, good luck to your cause, whatever it is...
пример:
casino luckyblock имат същото седалище като casinoguru
Рейтинг на Luckyblock casinoguru 9.1
Читателите на форума се оплакват, че рейтингът е твърде висок
други платформи значително по-нисък рейтинг
Радка искаш ли да изброя всички свързани казина?
example:
casino luckyblock have the same headquarters as casinoguru
Luckyblock casinoguru rating 9.1
Forum readers complain that the rating is too high
other platforms significantly lower rating
Radka do you want me to list all the connected casinos?
пример:
casino luckyblock имат същото седалище като casinoguru
Рейтинг на Luckyblock casinoguru 9.1
Читателите на форума се оплакват, че рейтингът е твърде висок
други платформи значително по-нисък рейтинг
Радка искаш ли да изброя всички свързани казина?
example:
casino luckyblock have the same headquarters as casinoguru
Luckyblock casinoguru rating 9.1
Forum readers complain that the rating is too high
other platforms significantly lower rating
Radka do you want me to list all the connected casinos?
Честно казано, тревожа се за теб.
Всички тези следи са просто прости, постоянни факти, които се стремите да съберете, за да създадете подозрение.
Вече обясних тук 👈 колко смешна е тази идея. Съжалявам, няма да участвам във вашите приказки.
Honestly, I'm worried about you.
All these leads are just simple, standing facts that you aim to put together to forge a suspicion.
I already explained here 👈, how very funny this idea is. I'm sorry, I won't play a part in your fairy tales.
благодаря, добре съм и съм много щастлива, особено на съвестта си
Не карам никого да прави грешки
Ако не виждате нищо изключително, защо го криете?
ситуацията е много ясна, както и присъдените оценки
„Casino.guru е независим източник на информация за онлайн казина и онлайн казино игри и не се контролира от нито един хазартен оператор или друга институция. Всички наши прегледи и ръководства се правят честно"
хахахаха
изтрийте фразата от сайта
thank you, I'm fine and I'm very happy, especially with my conscience
I don't induce anyone to make mistakes
If you don't see anything exceptional, why hide it?
the situation is very clear, as are the ratings assigned
"Casino.guru is an independent source of information about online casinos and online casino games and is not controlled by any gambling operator or any other institution. All our reviews and guides are done honestly"
hahahaha
delete the phrase from the site
Това, което публикувате сега, в моите очи е просто куп диви спекулации и предположения с голяма доза невежество. Защо която и да е компания би предоставила съвместими материали на някого?
Не знаете ли, че информацията струва злато и тази индустрия е пълна със сенчести практики?
Споделяме това, което сме длъжни, като всеки друг.
Вижте, опитах се да ви накарам да разберете, че този форум не е тук, за да се бори постоянно с вашите спекулации. Нашата цел е да подкрепяме играчите, а не да участваме във вашите измислени теории.
Все по-безсмислено ми се струва да ти пиша. Публикувайте само един общ коментар за Casino Guru и нашите недоказуеми мнения и аз ще ви огранича достъпа до този форум.
Вашите действия не помагат на никого.
What you are posting now is, in my eyes, merely a bunch of wild speculations and assumptions with a great deal of ignorance. Why would any company provide compliant materials to anyone?
Don't you know that information is worth gold, and this industry is full of shady practices?
We share what we are obliged to, like anyone else.
Look, I tried to make you understand that this forum is not here to constantly battle your speculations. Our goal is to support players, not engage in your fictional theories.
Writing to you seems more and more pointless to me. Post just a single general comment about Casino Guru and our unprovable opinions, and I will restrict you from accessing this forum.
Your actions are not helping anyone.
моите спекулации?
моята съвест е чистотата, със сигурност не твоята
както потвърдихте в предишни съобщения
но чели ли сте някога какво е показано в долната лента на вашия сайт?
Но забелязах, че не ме предизвикахте да предоставя повече доказателства... Наистина имам много от тях
За мен сега това е загуба на време
Надявам се много други читатели да разберат това
Мислех, че casinoguru
в различна реалност
вместо това е чиста спекулация на гърба на читатели и играчи, които са измамени заради вас
заблуда
Добър живот
Karma няма краен срок и никога не губи адрес.
my speculations?
my conscience is cleanliness, certainly not yours
as you confirm in previous messages
but have you ever read what is shown on the bottom bar of your site?
But I noticed that you didn't challenge me to provide more evidence.... I really have a lot of it
For me it's a waste of time now
I hope many other readers understand this
I thought casinoguru
in a different reality
instead it is pure speculation on the backs of readers and players who are being scammed because of you
a delusion
Good life
Karma has no deadline and never loses an address.
Когато имате много доказателства, имате възможност да подадете жалба, за да може нашият екип да я разследва и оцени, мисля, че и без това е само предположение, докато не се докаже измамната дейност.
Също така, ако мислите, че заради нас играчите са измамени, тогава очевидно това място не е за вас.
Надявам се, че ще се справите добре.
When you have a lot of evidence, you have the option to file a complaint for our team to investigate and evaluate it, I think without that it's just a guess until fraudulent activity is proven.
Also, if you think that because of us players are scammed then obviously this place is not for you.
I hope you will do well.
Здравейте, трябва да проверите внимателно, подадох жалба за неотразен депозит от казино Netabet, което е от Монтерей, Нуево Леон, Мексико, онлайн, но когато подадох жалбата си, това казино не се появи в списъка, но е регистриран с разрешение на Segob. Надявам се да ми помогнете, моля.
Hello, I need you to check carefully, I filed a complaint about an unreflected deposit from the Netabet casino, which is from Monterrey, Nuevo León, Mexico, online, but when I filed my complaint, that casino did not appear in the list, but it is registered with Segob permission. I hope you help me, please.
Hola necesito que chequen bien levanté una queja de un depósito no reflejado del casino Netabet que es de Monterrey nuevo León México online solo que al poner mi queja no aparecía en el listado ese casino pero si está registrado con permiso Segob ojalá me ayuden por favor
Здрасти.
Благодаря ви за обяснението. Проверих жалбата ви и ще информирам Ник, защото пише NetBet Casino точно сега.
За да избегнете грешка, можете ли да добавите URL адреса на казиното, моля?
Във всеки случай със сигурност бих последвал съвета на Ник. Не депозирайте в това казино, докато първоначалният депозит не бъде разрешен. Освен това цялата процедура може да отнеме известно време. дай му поне още няколко дни.
Предполагам, че това е нелека ситуация и съжалявам да видя, че казиното вече не комуникира с вас.
За да бъда напълно честен, на този етап няма много какво да се направи. Опитвали ли сте да напишете коментар или да се свържете с тях чрез профили в социалните медии? Обикновено виждам това като крайна възможност за комуникация.
Hi there.
Thank you for the explanation. I checked your complaint, and I will inform Nick, because it says NetBet Casino right now.
Just to avoid a mistake, could you add the casino's URL, please?
In any case, I would certainly follow Nick's advice. Do not deposit at this casino until the original deposit is resolved. Also, the whole procedure may take some time. give it a few more days, at least.
I imagine it's an uneasy situation, and I'm sorry to see the casino no longer communicates with you.
To be perfectly honest, there is not much to do at this point. Have you tried to write a comment or engage with them through social media profiles? I usually see that as the last-resort communication option.
Това е URL адресът на казиното, в което имам проблем с моя депозит https://netabet.com.mx/ Иска ми се да ми помогнете
This is the url of the casino that I have the problem with my deposit https://netabet.com.mx/ I wish you could help me
Este es el url del casino que tengo el inconveniente con mi depósito https://netabet.com.mx/ ojalá pudieran ayudarme
Благодаря ви за информацията. Както виждам, нямаме това казино в нашата база данни и ще го предам на нашия екип за данни, за да го провери.
Междувременно Ник ще промени името на казиното във вашата жалба, така че всичко да е правилно.
Опитахте ли да се свържете с вашия доставчик на плащания относно вашия депозит, за да разберете дали всичко е наред от тяхна страна?
Надявам се, че проблемът ще бъде решен скоро и ще можете да получите парите си.
Thank you for the information. As I can see, we don't have this casino in our database, and I will pass it on to our data team to check it out.
In the meantime, Nick will change the casino name in your complaint, so everything is correct.
Have you tried to reach your payment provider regarding your deposit to find out if everything is okay on their side?
I hope that the issue will be solved soon and you will be able to get your money.
Благодаря ви много, имах няколко опита за комуникация, но ми казаха само, че продължават да валидират шлюза за плащане, който минах с моя депозит, но че нямат отговор и че трябва да се свържа с тях по-късно, за да могат да ме доведат и всъщност надявам се да мога. Помогнете ми да съгласувам отговора с тях и ми помогнете да възстановя депозита си https://netabet.com.mx/ това е казиното, в което имам проблема
Thank you very much, I have had several attempts at communication but they only tell me that they continue to validate the payment gateway that I passed with my deposit but that they have no response and that I should contact them later so they can bring me and in fact I hope I can. Help reconcile the response with them and help me recover my deposit https://netabet.com.mx/ that is the casino where I have the problem
Muchas gracias he tenido varios intentos en comunicación pero solo me dicen que siguen validando en la pasarela de pagos que paso con mi depósito pero que no tienen respuesta y que me comunique más tarde así me traen y pues de hecho ojalá pueda. Ayudar a conciliar con ellos la respuesta y que pueda recuperar mi deposito https://netabet.com.mx/ ese es el casino donde tengo el inconveniente
Не сте сигурни как да разбера вашето съобщение зад номера. Бихте ли помогнали с повече подробности? 🙂
Not sure how to figure out your message behind the number. Could you help with more details? 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.