ФорумКазинаScooby Bet Casino - обща дискусия

Scooby Bet Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 10 месеца от Ramirexxx
|
16143 преглеждания 109 отговора |
|
1...5 6
преди 8 месеца

очевидно сега няма повече вреда за новите играчи


но има и играчи, които са загубили до $20 000


и да прочетеш, че казиното се счита за безопасно от Casinoguru, е неуважение към тези хора

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Според мен постоянните ви обвинения са неуважителни. Отговаряме на всички публикации, свързани с този въпрос, така че всеки е свободен да изрази мнението си.

Така че сега става дума за индекса на безопасност по отношение на затворените казина? Наистина мисля, че целта е само да ни изнасяте лекции тук.

Малко преди казиното да затвори, индексът на безопасност беше само 6,8 - над средното . Само за да е точна информацията. Както вече беше обяснено, казиното спря да приема нови членове преди доста време, така че смятам тези полемики за доста безсмислени. Разбира се, съжалявам за тези, които са загубили пари там, въпреки че трябва да видите броя на оплакванията. Няма забавено плащане без реакция на казиното. Нямаше какво да гради сигурността.


Според нашата работа, то отговаря на индекса за безопасност, въпреки че казиното вече не е отворено.

Да се съгласим ли сега с това, чудя се.

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
Ramirexxx
преди 8 месеца

Последен отговор по този въпрос:

" но scoobybet използва логото на casinoguru на началната страница "

Да, защото искаме играчите да виждат своя индекс на безопасност, оплаквания и потребителски отзиви, за да дадем възможност на всеки да реши.

" casinoguru дава оценка 8 "

Не, 6,7 казиното беше съвсем наред, преди да затворят.

Мисля, че играя на сигурно, но вместо това беше измама "

Ние не гарантираме бъдещето, така че, моля, не използвайте оценката за безопасност като крайно извинение. Не е ли очевидно, че животът не е предвидим? Отново, докато не спряха да общуват, казиното беше горе-долу добре.

" Радка, напомням ти, в казино се играе за пари "

Мога ли да ви напомня, че искаме играчите изобщо да не играят за пари? Но ако наистина искате, направете го отговорно.

" и поради вашата грешка няколко души загубиха хиляди $ "

Знаете ли, нито едно оплакване не подкрепя това. Въпреки че все още съм далеч от приемането на грешка,. Това е просто непредвидимо развитие. Честно казано, част от бизнеса.

„Така че би било редно да се извиним и на читателите"

Извинявам ти се, защото:

Моля, прочетете го отново. От моя страна този разговор се върти в кръг. Няма да продължа решителния ви подход, просто защото всичко беше казано.

Ако не ви харесва как Casino Guru прави нещата тук, това е добре, просто напуснете. Намерете си по-подходящо място.



Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

не искам да се намесвам в спора Ramirexxx и Radka, но...леле, просто уау. Игнориране на първите признаци на проблеми на клиентите и казване, че всичко е наред, неприемане на реалността повече от месец (това не беше само Ramirexxx, но и други) и сега нападане на клиенти, които разчитат на casinoguru, за да получат информация за реалността на казината. Да, аз също загубих 2000 евро от Скуби и да, разочарован съм, но отново, когато проучих информация за Scoobybet, разчитах на рейтинга на casinoguru, както винаги правя и съм правил от години. Casinoguru беше моят сайт, където посещавах отзиви, но отношението на Радка в този форум наистина ме отблъсква. Вероятно все още ще използвам casinoguru в бъдеще, за да получа информация за казината, но определено ще започна да търся алтернативи. Надяваме се, че Casinoguru ще промени отношението си към клиентите и ще обърне внимание на техните мнения и наблюдения в бъдеще. Всеки има какво да научи от това.

Автоматичен превод:
raidom
преди 8 месеца

Здравейте.

Направих всичко по силите си, за да обясня, че не сме игнорирали играчите и че тези скорошни събития са по-фокусирани върху факта, че казиното е затворено, така че не се нанасят допълнителни вреди.

Позволете ми да оценя важните части, включително вашето участие:

Вие: „Не съм подавал жалба в Casinoguru само защото случаят е ясен. Както казахте, не сте имали контакт със Скуби. Какво ще се промени, ако отправя жалба?"

Джаро: „Не мисля, че трябва да се отказвате и ако казиното не се опита да разреши вашата ситуация, тогава ще получи черни точки, които се отразяват на индекса му за безопасност. Следователно със сигурност е уместно да подадете жалба в такъв случай случаи, дори ако играчът не получи парите в крайна сметка."

От самото начало помолихме играчите да подават оплаквания и обяснихме прекия ефект върху останалата част от общността. Честно казано, никой никога не е подал нито една. Аз лично се включих в нашия екип за данни, за да

уверете се, че няма какво друго да се направи.

Черните точки няма да окажат влияние върху индекса на безопасност, когато няма подадени оплаквания.

Не съм тук, за да споря, смятам, че направеното не може да се промени сега. Нашите оценки за безопасност не се основават на мнения, оплакванията стоят над всички публикации във форума.

Напълно съм съгласен, да се надяваме, че това важно преживяване ще остави своя отпечатък и играчите ще се вслушат в честни обяснения и предложения. 🙏


Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Можеше поне да напишеш малко истини

а не само фалшиви неща


такъв отговор е неуместен в този момент и както обикновено винаги ви липсва уважение към читателите и хората, които ви плащат заплатата с кликове,

особено след като няколко читатели са загубили хиляди долари поради вашата небрежност


тъй като смятам, че не сте подходящи за ролята, която заемате


трябва да помагаш на читателите, а не да ги нападаш, както направи с мен от първия момент


други конкурентни платформи незабавно актуализираха оценките си и предупредиха читателите за проблема,


можете да бъдете сигурни, че повече няма да следвам съветите на casinoguru,


Нямам ти доверие, мислиш твърде много за печалбите си от връзки, вместо да помагаш на читателите си

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

блокираха профила ми


това означава, че те не са защитили читателите, защото връзките струват повече от всичко


Радка за мен не ставаш за ролята която играеш, фалшива си в това което пишеш


и трябва да имаш уважение към читателите, защото освен, че си пострадал от измама заради небрежността си, читателите са тези, които ти плащат заплатата с кликове



други сериозни платформи веднага актуализираха своите класации и привлякоха вниманието на читателите


според мен просто трябва да се срамуваш

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

с малко онлайн проучване


Casinoguru са "съседите" на scoobybet


Emancipations Boulevard Dominico F. "Don" Martina 31

Вилемстад, Кюрасао


това е тяхната централа


Сега започваме да разбираме всичко


Освен това на същото място има седалища на различни казина


С някои онлайн проучвания в офиса откриваме много други ситуации


шампиони на справедливостта за потребителите срещу казината... ахахахха


Греша ли @Radka?

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Можеше поне да напишеш малко истини

а не само фалшиви неща


такъв отговор е неуместен в този момент и както обикновено винаги ви липсва уважение към читателите и хората, които ви плащат заплатата с кликове,

особено след като няколко читатели са загубили хиляди долари поради вашата небрежност


тъй като смятам, че не сте подходящи за ролята, която заемате


трябва да помагаш на читателите, а не да ги нападаш, както направи с мен от първия момент


други конкурентни платформи незабавно актуализираха оценките си и предупредиха читателите за проблема,


можете да бъдете сигурни, че повече няма да следвам съветите на casinoguru,


Нямам ти доверие, мислиш твърде много за печалбите си от връзки, вместо да помагаш на читателите си

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Приятен ден и на теб!

Айде да пропуснем "угодниците", не лъжа, а и ти не си учтив.

Какво изобщо очакваше от мен? Всичко, което ти казах, веднага ми отвърна. Сега ме наричат лъжец заради вашите мнения.

Благодарение на последния ви отговор обаче най-накрая разбирам цялата страст, с която продължавахте да се връщате и да твърдите, че правим нещата по грешен начин.

" други конкурентни платформи незабавно актуализираха оценките си и предупредиха читателите за проблема, "

Ние правим нещата по различен начин точно в този момент. Ние, за разлика от другите, променяме показателите за безопасност само след като имаме доказателство, тоест изчислени стойности. Тъй като не съм запознат с всички процедури, към които се придържат тези "конкурентни платформи", няма да спекулирам как точно са намалили някои оценки.

Точно сега бих казал, че вашите неправилни предположения и неспособността да прочетете всички обяснения, които сме дали, са това, което е причинило първоначалния шум.

Само любезна подробност: „печалбите от партньорства" идват от работещи сайтове, а не от казина с технически проблеми или затворени. Бих казал, че въпросът е ясен.

Знам, че вече не се интересувате от разговори или от моите мнения, но така или иначе, исках да кажа, че се възхищавам на вашата решителност. Ако само се опитате да слушате за малко.

Бъдете здрави и щастливи.



Автоматичен превод:
преди 8 месеца

с малко онлайн проучване


Casinoguru са "съседите" на scoobybet


Emancipations Boulevard Dominico F. "Don" Martina 31

Вилемстад, Кюрасао


това е тяхната централа


Сега започваме да разбираме всичко


Освен това на същото място има седалища на различни казина


С някои онлайн проучвания в офиса откриваме много други ситуации


шампиони на справедливостта за потребителите срещу казината... ахахахха


Греша ли @Radka?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте.

Но не виждам нищо изключително.

За съжаление трябва да ви разочаровам... отново. Всяка фирма трябва да регистрира адрес на недвижим имот; това е нормално.

Както ясно открихте, много казина, или по-добре фирмени групи, фокусирани върху хазартни услуги, са офшорни компании и точно това е причината дестинацията Кюрасао да е толкова популярна сред тях.

Нищо чудно, че Кюрасао поддържа най-старата традиция за предоставяне на предплатени главни лицензи, защото тази земя винаги е била много любезна към офшорните казино компании.

Доколкото мога да потвърдя, по-голямата част от нашите служители са базирани в Централна Европа. И наистина се съмнявам в нашите технически съседи, служителите на казиното със сигурност също не се намират в Кюрасао.

Бих казал, че целиш да предизвикаш някакво подозрение. 🤷‍♀️

Не знам защо обаче.




Автоматичен превод:
raidom
преди 8 месеца

за съжаление Радка


след внимателен анализ


Не вярвам на casinoguru

Автоматичен превод:
1...5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини