преди 4 години
Въпрос: Екипът на CG работи ли нормално?
A query: the CG team is working normally?
Una consulta: el equipo de CG está trabajando normalmente?
Въпрос: Екипът на CG работи ли нормално?
A query: the CG team is working normally?
Una consulta: el equipo de CG está trabajando normalmente?
Нямам връщане на моя контакт за тестове, които направих. Затова се консултирам
I have no return of my contact for tests I did. So I consult
No tengo retorno de mi contacto por pruebas que hice. Por eso consulto
Даниел
Мислех, че този форум е дискусионна група за всички неща, свързани с казиното, а не безплатна реклама за каквото и да е казино, за да си регистрирате име и да включите своите казина. Мисля, че след като бъдат удостоверени, те трябва да бъдат премахнати и рекламирани на правилното място в гуруто на казиното. Досега е имало 7 и ако това не бъде спряно, форумът ще загуби своята стойност и просто ще стане пълен с реклами
Daniel
I thought this forum was a discussion group for all things casino related and not free advertising for any casino to sign up a name and plug their casinos. I think they should be removed and advertised in the right place on casino guru once they have been authenticated. There have been 7 so far and if this is not stopped the forum will lose its value and just become full of advertisements
Здравей, аз съм във връзка с повечето от тях. Имаме специална категория за промоции: Бонуси и промоции
Ежедневно изтривам промоции, когато виждам, че това няма никакъв смисъл, това е статия, ориентирана към изграждане на линкове или просто копие + поставен текст, който може да се намери на много места в Google. Както и да е, обсъждаме това всяка седмица, ще видим какво можем да направим по този въпрос.
Когато разглеждате различни форуми, свързани с хазарт, те също имат същите секции с подобни публикации, така че не мисля, че това непременно е грешно.
Hi, I'm in touch with most of them. We have a dedicated category for promos: Bonuses and promotions
I delete promos on a daily basis when I see that it doesn't make any sense, it's a linkbuilding oriented article or it's just copy+pasted text that can be found on many places in Google. Anyway, we discuss this every week, we'll see what we can do about this.
When you look at different gambling related forums, they have the same sections with similar posts as well, so I don't think it's necessarily wrong.
Има теми, които се опитват да наемат хора, така че не знам какво! Не ми се струва мястото. В допълнение към връзки, които не водят до никаква сериозна страница.
There are threads that try to recruit people so I don't know what! It doesn't seem like the place to me. In addition to links that do not lead to any serious page.
Hay hilos que pretenden reclutar gente para no se que! No me parece el lugar. Además de enlaces que no dirigen a ningúna pagina seria.
Та какъв е проблема? Някой търси някой друг, с когото да си сътрудничи. Свързан е с хазарта и връзката работи за мен (виж екранната снимка).
So what's the problem? Someone's looking for someone else to cooperate with. It's connected to gambling and the link works for me (see the screenshot).
Човек се регистрира на тази страница, която е свързана и имейл за потвърждение не пристига, за да влезе в профила. Няма имейл за контакт.
Единственото поле за контакт, когато пишете, не отговаряйте.
Самата страница на казиното не влиза.
Може би не е наличен за моята страна.
Предоставям му ползата от съмнението. Да не мисля, че това е страница, която само събира данни.
One registers on that page, which is affiliated, and the confirmation email does not arrive to enter the profile. There is no contact email.
The only contact field, when writing do not answer.
The casino page itself does not enter.
Maybe it is not available for my country.
I give him the benefit of the doubt. To not think that it is a page that only collects data.
Uno se registra en esa página, que es de afiliados, y no llega el mail de confirmación para ingresar al perfil. No hay mail de contacto.
El unico campo de contacto, al escribir no contestan.
La pagina del casino en sí no ingresa.
Tal vez no está disponible para mi país.
Le doy el beneficio de la duda. Para no pensar que es una pagina que solo recopila datos.
Здравейте, аз съм Паулина от Чили, трябва да общувам с Йозеф, изпратих му файл с информация, която той поиска преди малко и той не ми отговаря, от седмици не знам нищо за него, искам да знам ако това, което съм му изпратил, е вярно и разбира се да продължа да правя повече задачи за казино гуру. Благодаря ти!
Hello, I am Paulina from Chile, I need to communicate with Jozef, I sent him a file with information that he requested a while ago and he does not respond to me, I have not known anything about him for weeks, I want to know if what I sent him is correct and of course to continue doing more task for casino guru. Thank you!
Hola, soy Paulina de chile, necesito comunicarme con jozef, yo le Envíe un archivo con información que el me solicitó hace un tiempo y no me responde, hace semanas que no se nada de el,quiero saber si esta correcto lo que le envié y por supuesto para seguir realizando mas task para casino guru. Muchas gracias!
Здравейте, казаха ми, че Йозеф вече ви отговори.
Hi, I was told that Jozef already replied to you.
Здравейте, аз съм Паулина от Чили, искам да общувам с Йозеф, искам да знам дали сте получили файл с тест, който съм извършил, тъй като не сте ми отговорили от няколко дни, бих искал да знам как са и ако бихте могли да ми отговорите. Извинете за неудобството 😊😁
Hi, I'm Paulina from Chile, I want to communicate with Jozef, I want to know if you received a file of a test that I performed, since you have not responded to me for several days, I would like to know how you are and if you could answer me. Sorry for the inconvenience 😊😁
Hola soy Paulina de chile, quiero comunicarme con jozef,quiero saber si recibió un archivo de un test que yo realice,ya que no me ha respondido hace varios días,me gustaría saber como está y si pudiera responderme. Disculpen las molestias 😊😁
Здравей! Извинете за прекъсването, знам, че тук няма нищо общо, но трябва да се свържа с Йозеф, тъй като преди дни му изпратих имейл и той все още не реагира, просто е да знам как е и да отговоря на това, което изпратих него, благодаря му много и имам отличен ден 😁😁
Hi! Excuse the interruption, I know that it has nothing to do with here, but I need to contact Jozef since I sent him an email days ago and he still does not respond, it is just to know how he is and to answer what I sent him, thank you very much and have a excellent day 😁😁
Hola! Disculpen la interrupción se que no tiene que ver acá, pero necesito comunicarme con jozef ya que le envié un correo hace días y aun no responde, es solo para saber como está y para que responda lo que le envié, muchas gracias y que tengan un excelente día 😁😁
Здравейте! Подадох жалба при вас, защото casinomga не ми плащаше парите. Получих и имейл от теб
( nikolas.b@casino.guru ) и писах обратно на този имейл. За съжаление на имейлите ми не се отговаря. Може ли да ми кажеш къде е това? С най-добри пожелания Марсел
Hi! I had lodged a complaint with you because casinomga was not paying out my money. I got an email from you too
( nikolas.b@casino.guru ) and I wrote back to this email. Unfortunately, my e-mails are not answered. Can you maybe tell me where that is? Best regards Marcel
Hallo! Ich hatte bei euch eine beschwerde eingereicht weil casinomga nicht mein geld auszahlt. Ich habe denn auch von euch eine email bekommen
(nikolas.b@casino.guru) und habe denn auch auf diese email zurück geschrieben. Leider werden meine e-mails nicht beantwortet. Können sie mir vieleicht sagen wodran das liegt? Liebe grüsse marcel
Здравейте, моля използвайте тази връзка и отговорете там. Екипът за оплаквания очаква вашия отговор: https://casino.guru/casino-mga-the-player-s-withdrawal-is-delayed-1
Hello, please use this link and answer there. The complaint team is waiting for your answer: https://casino.guru/casino-mga-the-player-s-withdrawal-is-delayed-1
Здравей мила Ратка! Сега отново написах съобщение на Ник, но вярвам, че съобщението не пристига отново. Отговаряйки на въпроса на Ник, да, играх с бонуси и депозитите винаги се правят с Visa и плащанията винаги се извършват по банков път
Hello dear Ratka! I have now written Nik a message again but I believe that the message does not arrive again. Answering Nik's question, yes I played with bonuses and deposits are always made with Visa and payments are always made by bank transfer
Hallo liebe Ratka! Ich habe jetzt Nik nochmal eine Nachricht geschrieben aber ich glaube das die Nachricht wieder nicht ankommt. Auf Nik seine Frage zu Antworten,ja ich habe mit Boni gespielt und Einzahlung immer mit Visa und Auszahlung immer per Bank Überweisung immer das gleiche .vielen Dank schon mal für eure Mühe.Liebe Grüsse Marcel
Трябва да напишете съобщенията направо в жалбата, която Радка ви е изпратила - не тук.
You need to write the messages right into the complaint that Radka sent you - not here.
Здравей скъпи Даниел! Вече изпратих няколко съобщения на този имейл (Nikolas.b@casino.guru) и не получавам отговор. Мога да изпращам имейли навсякъде, също така ми показва, че имейлът е изпратен успешно. Много се извинявам и за причиненото неудобство. Сърдечни поздрави Марсел
Hello dear Daniel! I have already sent several messages to this e-mail (Nikolas.b@casino.guru) and I get no answer. I can send e-mails everywhere, it also shows me that the e-mail was sent successfully. I am also very sorry for the inconvenience. Kind regards Marcel
Hallo lieber Daniel! Ich habe schon mehrere Nachrichten auf diese e-Mail (Nikolas.b@casino.guru) geschickt und ich bekomme keine Antwort.ich kann überall e-Malis versenden,er zeigt mir auch das die e-Mali erfolgreich verschickt wurde. Es tut mir auch sehr leid für diese Unannehmlichkeiten.Liebe Grüsse Marcel
Но ние не ви помолихме да изпращате имейли. Бяхте помолени да отговорите точно тук: https://casino.guru/casino-mga-the-player-s-withdrawal-is-delayed-1
Виждам, че вече сте успяли да го направите, така че вече трябва да е добре 🙂
But we didn't ask you to send emails. You were asked to reply right here: https://casino.guru/casino-mga-the-player-s-withdrawal-is-delayed-1
I can see you already managed to do it so it should be fine now 🙂
Здравейте, исках да попитам защо wildz казината като caxino вече не се показват, когато вървите по тях?
Hello, I wanted to ask why wildz casinos like caxino are no longer displayed when you walk on them?
Hallo ich wollte fragen warum wildz casino wie caxino nicht mehr angezeigt werden wenn man drauf geht ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.