Контакт с казино гуру

преди 4 години от lauarual
|
39679 преглеждания 85 отговора |
|
1 2...5
преди 4 години

Въпрос: Екипът на CG работи ли нормално?


Автоматичен превод:
lauarual
преди 4 години

Здравейте, да, защо?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 4 години

Нямам връщане на моя контакт за тестове, които направих. Затова се консултирам

Автоматичен превод:
преди 4 години

Здравейте, да, защо?

Автоматичен превод:
преди 4 години

Опитвам се да общувам от около 5 дни и те не отговарят.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Даниел

Мислех, че този форум е дискусионна група за всички неща, свързани с казиното, а не безплатна реклама за каквото и да е казино, за да си регистрирате име и да включите своите казина. Мисля, че след като бъдат удостоверени, те трябва да бъдат премахнати и рекламирани на правилното място в гуруто на казиното. Досега е имало 7 и ако това не бъде спряно, форумът ще загуби своята стойност и просто ще стане пълен с реклами

Редактиран от автора преди 4 години
Автоматичен превод:
Whitelighter
преди 4 години

Здравей, аз съм във връзка с повечето от тях. Имаме специална категория за промоции: Бонуси и промоции

Ежедневно изтривам промоции, когато виждам, че това няма никакъв смисъл, това е статия, ориентирана към изграждане на линкове или просто копие + поставен текст, който може да се намери на много места в Google. Както и да е, обсъждаме това всяка седмица, ще видим какво можем да направим по този въпрос.


Когато разглеждате различни форуми, свързани с хазарт, те също имат същите секции с подобни публикации, така че не мисля, че това непременно е грешно.

Редактиран от автора преди 4 години
Автоматичен превод:
Daniel
преди 4 години

Има теми, които се опитват да наемат хора, така че не знам какво! Не ми се струва мястото. В допълнение към връзки, които не водят до никаква сериозна страница.

Автоматичен превод:
lauarual
преди 4 години

Та какъв е проблема? Някой търси някой друг, с когото да си сътрудничи. Свързан е с хазарта и връзката работи за мен (виж екранната снимка).

file

Автоматичен превод:
Daniel
преди 4 години

Човек се регистрира на тази страница, която е свързана и имейл за потвърждение не пристига, за да влезе в профила. Няма имейл за контакт.

Единственото поле за контакт, когато пишете, не отговаряйте.

Самата страница на казиното не влиза.

Може би не е наличен за моята страна.

Предоставям му ползата от съмнението. Да не мисля, че това е страница, която само събира данни.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Здравейте, аз съм Паулина от Чили, трябва да общувам с Йозеф, изпратих му файл с информация, която той поиска преди малко и той не ми отговаря, от седмици не знам нищо за него, искам да знам ако това, което съм му изпратил, е вярно и разбира се да продължа да правя повече задачи за казино гуру. Благодаря ти!

Автоматичен превод:
paulish
преди 3 години

Здравейте, казаха ми, че Йозеф вече ви отговори.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравейте, аз съм Паулина от Чили, искам да общувам с Йозеф, искам да знам дали сте получили файл с тест, който съм извършил, тъй като не сте ми отговорили от няколко дни, бих искал да знам как са и ако бихте могли да ми отговорите. Извинете за неудобството 😊😁

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравей! Извинете за прекъсването, знам, че тук няма нищо общо, но трябва да се свържа с Йозеф, тъй като преди дни му изпратих имейл и той все още не реагира, просто е да знам как е и да отговоря на това, което изпратих него, благодаря му много и имам отличен ден 😁😁

Автоматичен превод:
преди 2 години


Здравейте! Подадох жалба при вас, защото casinomga не ми плащаше парите. Получих и имейл от теб

( nikolas.b@casino.guru ) и писах обратно на този имейл. За съжаление на имейлите ми не се отговаря. Може ли да ми кажеш къде е това? С най-добри пожелания Марсел

Автоматичен превод:
Marcel1979
преди 2 години

Здравейте, моля използвайте тази връзка и отговорете там. Екипът за оплаквания очаква вашия отговор: https://casino.guru/casino-mga-the-player-s-withdrawal-is-delayed-1

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей мила Ратка! Сега отново написах съобщение на Ник, но вярвам, че съобщението не пристига отново. Отговаряйки на въпроса на Ник, да, играх с бонуси и депозитите винаги се правят с Visa и плащанията винаги се извършват по банков път

Автоматичен превод:
Marcel1979
преди 2 години

Трябва да напишете съобщенията направо в жалбата, която Радка ви е изпратила - не тук.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей скъпи Даниел! Вече изпратих няколко съобщения на този имейл (Nikolas.b@casino.guru) и не получавам отговор. Мога да изпращам имейли навсякъде, също така ми показва, че имейлът е изпратен успешно. Много се извинявам и за причиненото неудобство. Сърдечни поздрави Марсел

Автоматичен превод:
Marcel1979
преди 2 години

Но ние не ви помолихме да изпращате имейли. Бяхте помолени да отговорите точно тук: https://casino.guru/casino-mga-the-player-s-withdrawal-is-delayed-1

Виждам, че вече сте успяли да го направите, така че вече трябва да е добре 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, исках да попитам защо wildz казината като caxino вече не се показват, когато вървите по тях?

Автоматичен превод:
1 2...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини