преди 2 години
0
това, което имам предвид е, че не съм се регистрирал в НИКАКВО казино. току-що се регистрирах в casino guru и имах проверка на възрастта на безплатните игри на уебсайта на casino guru, но въведох правилни данни, но се казва, че човекът с изпратена лична информация не е намерен, това е да играя безплатни игри на casino.guru . можеш ли да разгледаш това?
what i mean is that i have not signed up to ANY casino. i just signed up to casino guru and i had a age verification on the free play games on casino guru website but i entered correct details yet it says person with submitted personal info was not found, this is to play free play games on casino.guru. can you look into this?
Здравейте,
Вече знам подробностите, благодаря.
Трябва да го проверя. Нямам представа какво не е наред, надявам се, че ще науча повече утре.
Hello,
I already know the details, thank you.
I have to get it checked. I have no clue what is wrong, hopefully, I'll learn more tomorrow.
Исках да ви дам оценка на Trustpilot и го направих. Писаха ми, че рецензията ми е подозрителна..може би защото пиша от Хърватия, защото бях там 7 дни..и сега искат нещо, а аз дори не знам какво искат.
I wanted to rate you on Trustpilot and I did. They wrote to me that my review was suspicious..maybe because I was writing from Croatia because I was there for 7 days..and now they want something and I don't even know what they want.
Ja sam vas htjela ocijenit na Trustpilot i jesam oni mi napisali da je moja recenzija sumnjiva ..možda zato što sam pisala iz Hrvatske jer sam tamo bila 7 dana..i nešto sada žele a ja ne kontam uopće sta zele
Здравей.
Сега изтривам акаунта ви.
Бъдете здрави!
Hello there.
I'm deleting your account now.
Stay well!
Какъв номер питаш? 🤔
Бих казал, че зависи от темата. Как бих могъл да ти помогна?
What number are you asking for? 🤔
I'd say it depends on the subject. How may I help you?
Здравейте! Опитвам се да комуникирам с Джо, може би имейлът му вече не работи или го променям на jozef@casino.guru, защото му писах преди много дни и той не отговаря, ако някой администратор на страницата може да ми даде новия си имейл Бих го оценил. Много благодаря!
Hello! I am trying to communicate with Joe, maybe his email no longer works or I change it to jozef@casino.guru because I wrote to him many days ago and he does not respond, if any admin of the page could give me his new email I would appreciate it. Thank you so much!
Hola! Estoy tratando de comunicarme con joe, quizas su correo ya no funciona o lo cambio jozef@casino.guru porq le escribo hace muchos dias y no responde, si algún admin de la pagina podria darme su nuevo correo lo agradecería. Muchas gracias!
Проверих с Джо и вече трябва да е наред. Можете ли да потвърдите, моля? 🙂
Checked out with Joe, and should be ok now. Can you confirm, please? 🙂
Здравейте всички!!! Трябва спешно да се свържа с Джо, тъй като пиша на неговия имейл и скайп цяла седмица и той не отговаря... Мисля, че имейлът му може да се е променил, този, който имам, е jozef@casino.guru, ако всеки администратор има повече информация, може да ми я изпрати, моля, благодаря ви много и се извинявам за неудобството
Hello everyone!!! I need to communicate urgently with Joe, since I've been writing to his email and skype all week and he doesn't respond... I think his email may have changed, the one I have is jozef@casino.guru, if any administrator has more information, he could send it to me please, thank you very much and sorry for the inconvenience
Hola a todos!!! Necesito comunicarme urgente con joe, ya que llevo toda la semana escribiendo a su correo y skype y no responde... Pienso que puede haber cambiado su correo, el que yo tengo es jozef@casino.guru, si algun administrador tiene mas informacion podria enviarmela porfavor, muchas gracias y disculpen las molestias
Здравей, препратих съобщението ти на Джо. Вярвам, че имейлът му остава същият.
Hi, I forwarded your message to Joe. I believe his email remains the same.
Здравейте! Аз съм Паулина от Чили и трябва да се свържа с jozef, неговият имейл е jozef@casino.guru, ако някой администратор може да му предаде съобщението ми, ще съм много благодарен, тъй като изпращам имейли цяла седмица и не съм имал отговор. Много благодаря!
Hello! I am Paulina from Chile and I need to communicate with jozef, his email is jozef@casino.guru, if any administrator could give him my message I would greatly appreciate it, since I have been sending emails all week and I have not had a response. Thank you so much!
Hola! Soy Paulina de chile y Necesito comunicarme con jozef su correo es jozef@casino.guru, si algun administrador pudiera darle mi mensaje se lo agradecería mucho, ya que llevo toda la semana enviando correos y no he tenido respuesta. Muchas gracias!
Здравей, само да те уведомя, че всички бяхме на голямо фирмено събитие. Йозеф също е бил там, затова не отговори.
Hi, just letting you know we were all on a big company event. Jozef has been there as well so that's why he didn't reply.
Добре, както и да е, ако можете да му изпратите съобщението ми, за да може да се свърже с мен, ще съм много благодарен.
Ok, anyway, if you could send him my message so he can contact me, I would greatly appreciate it.
Ok, de todas maneras si pudieras hacerle llegar mi mensaje para que se contacte conmigo te lo agradecería mucho
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.