Контакт с казино гуру (страница 3)

преди 4 години от lauarual
|
39521 преглеждания 85 отговора |
|
12 3 45
alarmkid23
преди 2 години

Здравейте,

Отговорих ти тук .


Автоматичен превод:
преди 2 години

това, което имам предвид е, че не съм се регистрирал в НИКАКВО казино. току-що се регистрирах в casino guru и имах проверка на възрастта на безплатните игри на уебсайта на casino guru, но въведох правилни данни, но се казва, че човекът с изпратена лична информация не е намерен, това е да играя безплатни игри на casino.guru . можеш ли да разгледаш това?

Автоматичен превод:
alarmkid23
преди 2 години

Здравейте,

Вече знам подробностите, благодаря.

Трябва да го проверя. Нямам представа какво не е наред, надявам се, че ще науча повече утре.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Исках да ви дам оценка на Trustpilot и го направих. Писаха ми, че рецензията ми е подозрителна..може би защото пиша от Хърватия, защото бях там 7 дни..и сега искат нещо, а аз дори не знам какво искат.

Автоматичен превод:
преди 1 година

можете ли да изтриете акаунта ми, моля, вече не ми трябва и жалбата е разрешена, благодаря

Автоматичен превод:
преди 1 година

можете ли да изтриете моя акаунт, моля

Автоматичен превод:
Anonymized299
преди 1 година

Здравей.

Сега изтривам акаунта ви.

Бъдете здрави!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имате ли номер, който да носите със себе си?

Автоматичен превод:
claudiajacquet02
преди 1 година

Какъв номер питаш? 🤔

Бих казал, че зависи от темата. Как бих могъл да ти помогна?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте! Опитвам се да комуникирам с Джо, може би имейлът му вече не работи или го променям на jozef@casino.guru, защото му писах преди много дни и той не отговаря, ако някой администратор на страницата може да ми даде новия си имейл Бих го оценил. Много благодаря!

Автоматичен превод:
paulish
преди 1 година

Проверих с Джо и вече трябва да е наред. Можете ли да потвърдите, моля? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравеите

Viktorio1973
преди 1 година

Здравейте! 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

zdraveite

Автоматичен превод:
Viktorio1973
преди 1 година

Здравейте! 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте всички!!! Трябва спешно да се свържа с Джо, тъй като пиша на неговия имейл и скайп цяла седмица и той не отговаря... Мисля, че имейлът му може да се е променил, този, който имам, е jozef@casino.guru, ако всеки администратор има повече информация, може да ми я изпрати, моля, благодаря ви много и се извинявам за неудобството

Автоматичен превод:
paulish
преди 1 година

Здравей, препратих съобщението ти на Джо. Вярвам, че имейлът му остава същият.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте! Аз съм Паулина от Чили и трябва да се свържа с jozef, неговият имейл е jozef@casino.guru, ако някой администратор може да му предаде съобщението ми, ще съм много благодарен, тъй като изпращам имейли цяла седмица и не съм имал отговор. Много благодаря!

Автоматичен превод:
paulish
преди 1 година

Здравей, само да те уведомя, че всички бяхме на голямо фирмено събитие. Йозеф също е бил там, затова не отговори.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Добре, както и да е, ако можете да му изпратите съобщението ми, за да може да се свърже с мен, ще съм много благодарен.






Автоматичен превод:
12 3 45

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини