Контакт с казино гуру (страница 5)

преди 4 години от lauarual
|
39544 преглеждания 85 отговора |
|
1...4 5
преди 3 месеца

Благодаря ви много, имах няколко опита за комуникация, но ми казаха само, че продължават да валидират шлюза за плащане, който минах с моя депозит, но че нямат отговор и че трябва да се свържа с тях по-късно, за да могат да ме доведат и всъщност надявам се да мога. Помогнете ми да съгласувам отговора с тях и ми помогнете да възстановя депозита си https://netabet.com.mx/ това е казиното, в което имам проблема

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Така че в момента няма какво да правите, освен да чакате. Надяваме се, че скоро ще стигнат до дъното на този проблем.

Винаги, когато имате новини, моля, изпратете се напред; със сигурност бихме искали да знаем за това.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Да, всъщност изпратих имейл до отдела за игри и томболи на мексиканското правителство, за да докладвам за тази ситуация, те поискаха от мен доказателство за направения депозит и всички подробности за датата и часа на събитието, но уж казаха ми, че не по-късно от днес. Депозитът ми вече е кредитиран в акаунта ми в Netabet, така че ще изчакам, ако не, ще видя процеса директно с генералната дирекция за игри и томболи, жалби и жалби, които вече са запознати със случая, тази правителствена агенция.

Автоматичен превод:
jonaseguizabal25
преди 3 месеца

Добре, чудесно. Ще изчакаме допълнителна информация и се надяваме, че скоро ще получите парите си.🙏

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Хей, много ти благодаря за хубавите пожелания. Всъщност споделям, че точно днес, 1 август, депозитът ми в това казино на Netabet вече изглежда отразен, защото сега само се надявам, че когато вляза в слотовете, които ще играя, ще имам късмета да спечеля. Поздрави и много ценя вашата подкрепа. каза лека нощ

Автоматичен превод:
jonaseguizabal25
преди 3 месеца

Хей това е добре Моля, върнете се, за да ни разкажете за опита си. Бихме искали да чуем за това.😉

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Хей, много ти благодаря за хубавите пожелания. Всъщност споделям, че точно днес, 1 август, депозитът ми в това казино на Netabet вече изглежда отразен, защото сега само се надявам, че когато вляза в слотовете, които ще играя, ще имам късмета да спечеля. Поздрави и много ценя вашата подкрепа. каза лека нощ

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте!

Проверих жалбата ви, за да видя как се справя досега, въпреки че изглежда Ник чака вашата актуализация. Наистина ще се радваме да разберем дали имате нужда от нашата помощ.

Затова не се колебайте да актуализирате жалбата сега 👈

Или просто на мен, моля.

Благодаря ти. 😉

Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини