НачалоФорумОбратна връзка и предложенияКонтакт с казино гуру

Контакт с казино гуру (страница 2)

преди 4 години от lauarual
|
41 205 преглеждания 85 отговора |
|
1 2 3...5
dominikstaffl
преди 2 години

Здравейте, какво искаш да кажеш с това, че не се показват? Това не работи ли за вас? https://casino.guru/caxino-casino-review

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това е така, защото това е дъщерно дружество, така че сайтът е изграден по същия начин

Автоматичен превод:
dominikstaffl
преди 2 години

Здравейте,

Не съм сигурен как точно тази информация е свързана с предишната ви публикация, която казва:

„Здравейте, исках да попитам защо wildz казината като caxino вече не се показват, когато вървите по тях?"

Бихте ли обяснили какво изглежда основният проблем, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Даниел/Радка, запитване: Джо е на почивка или нещо подобно? Не мога да го намеря в пощата и съобщенията 😕

Автоматичен превод:
lauarual
преди 2 години

Здравей lauarual,

Josef.Z получи вашето съобщение и скоро ще се свърже с вас. Както ми казаха. 🙂


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

ще продължа да чакам. Благодаря ти

Автоматичен превод:
lauarual
преди 2 години

Моля.

Ще бъда тук, ако имате нужда от мен 🙂.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Благодаря за вашата помощ.

Все още чакам, ако можете да ми помогнете с това, ще бъде страхотно.

Писна ми да чакам!

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Даниел/Радка, все още чакам отговора на Йозеф.

Наистина не може да е толкова трудно да отговорите на имейл!!!!

Автоматичен превод:
lauarual
преди 2 години

Тогава какво точно бихте искали да направим? Вие се свързахте с нас тук, Радка се свърза директно с Йозеф и той каза, че скоро ще се свърже с вас. Какво друго можем да направим?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Възможно е да подчертаете отзивите на играчите заедно с отзивите на гуруто на казиното -


като играчи знаем колко нови казина се появяват всеки ден и колко е трудно да следим колко добре се представят казината; но мисля, че би било удобно да има отзиви на играчи заедно с рецензии на гуру на казиното.


може би „това, което открихме с „Казино А"" и „мислите на нашите играчи могат да бъдат намерени тук".


има няколко казина с висок ранг, в които лично съм играл многократно и не бих ги оценил с половин по-висок резултат от проблемите, които съм изпитал на живо - но казина с „перфектна репутация" тук. Среща пристрастен или платен за IMO.


Регулаторите, които не разглеждат жалбите публично, не трябва да получават оценка за „перфектно казино", тъй като ако не приемат оплакванията сериозно публично, представете си колко са затворени и безполезни без публика.

Автоматичен превод:
lauarual
преди 2 години

Вярвам, че бъркате „ поддръжката на живо " с това, което сте намерили тук – което е форум за онлайн казино.


Упражнете малко търпение и няма да се уморите да чакате. Ако забележите, че администраторите/модите могат да отнемат 7 дни, както е посочено в процедурата за оплаквания.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Възможно е да подчертаете отзивите на играчите заедно с отзивите на гуруто на казиното -


като играчи знаем колко нови казина се появяват всеки ден и колко е трудно да следим колко добре се представят казината; но мисля, че би било удобно да има отзиви на играчи заедно с рецензии на гуру на казиното.


може би „това, което открихме с „Казино А"" и „мислите на нашите играчи могат да бъдат намерени тук".


има няколко казина с висок ранг, в които лично съм играл многократно и не бих ги оценил с половин по-висок резултат от проблемите, които съм изпитал на живо - но казина с „перфектна репутация" тук. Среща пристрастен или платен за IMO.


Регулаторите, които не разглеждат жалбите публично, не трябва да получават оценка за „перфектно казино", тъй като ако не приемат оплакванията сериозно публично, представете си колко са затворени и безполезни без публика.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, най-новите и директни преживявания са жизненоважен аспект на страницата на казиното. Чрез „Последните потребителски отзиви" показваме последните 3 потребителски отзиви за казина, които са налични във вашата страна.

Можете да прегледате всички свързани потребителски отзиви в раздела „Потребителски отзиви" и ние добавихме звездна лента с обща оценка, базирана само на потребителските отзиви на играча.

Ако имате друго предложение или идея как можем да ги подчертаем по-ефективно, моля, споделете

Когато става въпрос за оплаквания,

всяка неоправдана или неразрешена жалба печели на казиното някои черни точки въз основа на "тежестта" на проблема.

Намерили ли сте перфектно казино с неоправдани оплаквания или пасивен регулатор, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, скъпи екип на казино гуру!

Имам въпрос, регистрирах се в казино днес и се канех да взема бонуса, когато ми казаха, че не мога да го получа, тъй като изглежда имам 2-ри акаунт, което ме обърка, тъй като никога не създавам 2 акаунта в едно и също казино винаги! Не е много лошо! Казват, че имам дубликат, но не ми казват с кой имейл. Имам 3 имейла и се опитах да нулирам паролата за всичките 3 имейла и само имейлът, на който се регистрирах, получи имейл за нулиране на паролата, а не и другите. Така че не знаех, че имам втори акаунт!!! Трябва ли да ми кажете кой имейл адрес е използван за предполагаемия дублиран акаунт?

Ако трябва да е вторият ми акаунт, не трябва ли да го кажат?

Ще се радвам на отговор ✌🏼

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 2 години

Това е интересно. Ето моето предположение – някой друг, използващ същия IP адрес, е създал акаунт в казиното, поради което системата е маркирала новия ви и единствен акаунт като дублиран акаунт.

Ако другият акаунт има различни идентификационни данни, свързани с него (име, адрес, телефонен номер), той очевидно не е ваш, но ако идентификационните данни съвпадат, тогава това трябва да е вашият акаунт и казиното трябва да ви помогне да възстановите достъпа.

Така че бих помолил казиното за помощ за възстановяване на достъпа до вашия уж първи акаунт. Ако не помогнат, подайте жалба. Както споменах по-рано, моето предположение е, че първият акаунт дори не е ваш, така че трудно можете да получите достъп до него.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Здравей Даниел!

Говорил съм с тях няколко пъти, но всеки път ми казват, че нямат право да дават информация.

Имам чувството, че се опитват да ме ограбят.

Имам проблема, но в момента съм в 2 казина!

Абсолютно същия проблем с второто казино. Уж 5 акаунта с един и същ IP адрес, което просто не може да бъде. Това второ казино дори ми изпрати снимки с имейлите, за които се предполага, че са създадени със същия IP адрес.

Как е възможно Даниел някой друг да използва моето IP?!?!?!?!

Това изобщо възможно ли е?!?!

Понякога имам чувството, че някои казина създават няколко акаунта нарочно и с един и същ IP адрес, за да можете да създадете проблеми след това, ако предстои голямо изплащане ^^.

Напоследък ми се струва, че някои казина действат подмолно, за да спечелят повече пари.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Имам и екранни снимки на разговорите, където просто не искат да ми помогнат да реша проблема. Засилват се съмненията, че го правят нарочно, за да предизвикат проблеми с плащането.

Имам и снимки от второто казино, което веднага ми изпрати снимки с имейлите, които трябваше да създам.

Аз лично НИКОГА не правя 2 акаунта в едно и също казино!!! Никога!!

Намерете това наистина странно.

Преди всичко, казината ви дават усещането, че сте все по-несигурни с течение на времето!!!! Вече не е забавно да играеш така!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Имам и екранни снимки на разговорите, където просто не искат да ми помогнат да реша проблема. Засилват се съмненията, че го правят нарочно, за да предизвикат проблеми с плащането.

Имам и снимки от второто казино, което веднага ми изпрати снимки с имейлите, които трябваше да създам.

Аз лично НИКОГА не правя 2 акаунта в едно и също казино!!! Никога!!

Намерете това наистина странно.

Преди всичко, казината ви дават усещането, че сте все по-несигурни с течение на времето!!!! Вече не е забавно да играеш така!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Съжалявам да чуя за вашите проблеми.

Както Даниел предложи, ще подам жалбата , всъщност 2.

Мисля, че казиното не обича да ви показва другите адреси поради политиката за сигурност.

Освен това вярваме, че един и същ IP адрес означава само, че двама (или повече) играчи използват едно и също VPN приложение или просто споделят интернет връзката. Следователно трябва да се намерят повече подкрепящи индикации (същите или подобни идентификационни данни и т.н.), за да сте напълно сигурни, че играчът е създал множество акаунти.

Какво мислите за подаването на жалби?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка! 🙂

Мисля, че това е добра идея!

Ще подам 1 жалба и в другото казино, където имам същия проблем, акаунтът беше закрит по моя молба, тъй като те наистина са много груби.

Благодаря ви за подкрепата!!!


Автоматичен превод:
преди 2 години

здравейте екип на казино гуру, имам нужда от помощ за проверка на възрастта. Тъй като въвеждам всички правилни данни и се казва, че лицето с информация не е намерено.

можеш ли да разгледаш това?

поздрави Габриел

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
1 2 3...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини