ФорумКазинаParasino Casino - обща дискусия

Parasino Casino - обща дискусия

преди 10 месеца от Recan97
|
4122 преглеждания 26 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Parasino Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 10 месеца

Здравейте, скъпи екипи, току-що създадох акаунт тук в това казино, спечелих 220 евро, те ги поставиха в бонуса ми, а не в баланса ми, и когато се опитах да изтегля, ми казаха, че нямате достатъчно средства.

file

Видях лицензионен орган и затова създадох акаунт там

Автоматичен превод:
Recan97
преди 10 месеца

Здравейте, обявихме това казино като затворено.

Но що се отнася до вашите пари, играхте ли с бонуса или не? Струва ми се, че това обяснява защо това би се случило. Ако сте играли с бонуса срещали ли сте залагане?

Ако не, опитахте ли да попитате поддръжката защо парите ви са вложени в бонус парите?

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Техният отговор

Благодаря ви за вашия имейл.


Ще проверим акаунта ви и ще се свържем с вас.


Моля, въведете вашето потребителско име и дата на регистрация.


За да активирате напълно акаунта си, моля, предоставете вашите KYC документи, както е поискано.


Поддръжка на клиенти

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Отговорих преди два дни, все още чакам отговора им

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Проблемът със сайта, те обмениха реалния баланс с бонуса

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

игра ли с бонуса или не? Струва ми се, че това обяснява защо това би се случило. Ако сте играли с бонуса срещали ли сте залагане?


Играх със собствения си депозит, сър, не знам защо направиха тази грешка, все още имам всички доказателства за депозит и историята на транзакциите. Не се залагам

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Техният отговор

Благодаря ви за вашия имейл.


Ще проверим акаунта ви и ще се свържем с вас.


Моля, въведете вашето потребителско име и дата на регистрация.


За да активирате напълно акаунта си, моля, предоставете вашите KYC документи, както е поискано.


Поддръжка на клиенти

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте и ви благодаря за тези актуализации.

Само за по-сигурно, относно всички поискани документи - изпратихте ли ги вече? Искам да кажа, че отговорът със сигурност е добра стъпка, но документите са най-важната част.

Случайно да сте информирани от казиното за значителен напредък?


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

игра ли с бонуса или не? Струва ми се, че това обяснява защо това би се случило. Ако сте играли с бонуса срещали ли сте залагане?


Играх със собствения си депозит, сър, не знам защо направиха тази грешка, все още имам всички доказателства за депозит и историята на транзакциите. Не се залагам

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Що се отнася до бонуса, попитахте ли директно казиното, моля? Изглежда, че сте доста убедени, че това е грешка, така че предполагам, че имате директен отговор от чат оператора или поддръжката. Ако го направите, би било наистина страхотно да го поставите тук.

Ще бъда тук и ще чакам.


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Що се отнася до бонуса, попитахте ли директно казиното, моля? Изглежда, че сте доста убедени, че това е грешка, така че предполагам, че имате директен отговор от чат оператора или поддръжката. Ако го направите, би било наистина страхотно да го поставите тук.

Ще бъда тук и ще чакам.

Здравейте и ви благодаря за тези актуализации.

Само за по-сигурно, относно всички поискани документи - изпратихте ли ги вече? Искам да кажа, че отговорът със сигурност е добра стъпка, но документите са най-важната част.

Случайно да сте информирани от казиното за значителен напредък?

Здравейте имам. моята история на играта и моята история на депозита, които мога да ви покажа, за да съм напълно сигурен, казиното не комуникира, не представя чат на живо и игнорира имейлите ми, те ми отговориха веднъж за около двадесет имейла, за кажете ми да цитирам потребителя име и изпрати kyc документите, но вече не отговаря. Моята история на игри и история на депозити, за да ги видите с вашите очи filefile

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Мога ли все още да получа вашата помощ? Тъй като тези казино вече не помагат, те игнорират съобщенията ми.

Свързах се с лиценза за игри в Кюрасао, на който ми отговориха.

Уважаеми господине,

Прекратихме този лиценз през 2018 г.

за разбирането

Автоматичен превод:
Recan97
преди 10 месеца

Да, за съжаление казиното няма лиценз, така че отговорът, който сте получили, е правилен.

Що се отнася до проверката, все още не сте я преминали успешно? Ако това продължава повече от две седмици, което изглежда така от момента, в който сте писали за първи път, и казиното не се опитва да ви помогне и ви игнорира, тогава препоръчвамда подадете жалба на тази връзка .

Нашият екип ще се опита да проучи какво се е случило и да ви помогне.

Какво казваш ?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Сега ще отворя случай и ще подам жалба, но никога няма да получим отговор от тях и ти го знаеш Джаро благодаря

Автоматичен превод:
Recan97
преди 9 месеца

Казиното все още не е разрешило никакви оплаквания и има нисък индекс на безопасност и много предупреждения . Така че няма да се изненадам, ако все пак не отговорят на оплакването ви.

Въпреки това, все още няма да хвърлям оръжието и ще видим какво ще стане. Ако имате нова информация, не се колебайте да ме уведомите, защото ми е много интересно да видя как ще се развие.

Ще стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
lauarual
преди 9 месеца

брато за parasino ли е ?

Автоматичен превод:
Recan97
преди 9 месеца

Най-вероятно не, ако мога да отговоря. Поддържайте връзка с темата тук 👈 Ако желаете.


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

file откраднаха баланса ми

Автоматичен превод:
Recan97
преди 9 месеца

Не забравяйте да публикувате това във вашата жалба. Съжаляваме, можем просто да говорим за това във форума, но истинската работа е жалбата. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Депозирах общо 400 евро, играх залози на стойност над 2600 евро, но те не искат да изтеглят 200 евро.

Опитах със сума от 50 евро със същия метод на плащане, използван при депозита, но беше отхвърлен многократно.

Те никога не отговарят на имейлите ми, в онлайн чата изглежда невъзможно да ги хвана (днес ги получих, но те не отговориха) Какво да правя? Можете ли да им изпратите съобщение, моля?

потребителското ми име там е:

бестселър22pokemongo

+ друг проблем (мисля, че е вид ограничение)

Когато отворя страницата за спортове, изписва мрежова грешка. Но идва грешка само когато вляза в акаунта си. След като изляза, работи. Опитах с 3 различни лаптопа/компютъра/телефона, тествано в различни браузъри. Изтрих кеша и бисквитките на браузъра.

99% съм сигурен, че проблемът НЕ е при мен, тъй като страницата се зарежда перфектно, когато не съм влязъл в акаунта си. Казино, казино на живо, игри на живо се зареждат перфектно, само показва проблем на страницата на Sports. Моля, препратете го на ИТ екипа или на някой друг, благодаря!


Автоматичен превод:
hurkeczistvan
преди 5 месеца

Здравейте, съжалявам да науча, че сте се натъкнали на този проблем. От това, което описвате, казиното не ви каза защо тегленето винаги е неуспешно, прав ли съм? Със сигурност би било добре да знаем защо това е така, защото без това не знаем нищо конкретно.

Въпреки това записахте ли печалбите си, използвайки спортни залагания или слотове? Имам чувството, че ограничението на спорта в това казино може да е от тяхна страна, ако успеете да спечелите там. Не мисля, че ти ще си първият случай, въпреки че лично на мен също не би ми харесало.

Затова ми кажете отговора на въпросите ми и ще видим какво можем да направим.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини