преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Parasino Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, скъпи екипи, току-що създадох акаунт тук в това казино, спечелих 220 евро, те ги поставиха в бонуса ми, а не в баланса ми, и когато се опитах да изтегля, ми казаха, че нямате достатъчно средства.
Видях лицензионен орган и затова създадох акаунт там
Hi dear teeam i just created an account here with these casino, i have won 220 euros, they put it in my bonus not on my balance, and when im trying to withdraw they said you dont have enough funds..
I saw a license authority its why i created an account there
Здравейте, обявихме това казино като затворено.
Но що се отнася до вашите пари, играхте ли с бонуса или не? Струва ми се, че това обяснява защо това би се случило. Ако сте играли с бонуса срещали ли сте залагане?
Ако не, опитахте ли да попитате поддръжката защо парите ви са вложени в бонус парите?
Ще чакам отговора.
Hello we have listed this casino as closed.
However, as far as your money is concerned, did you play with the bonus or not ? That seems to me to explain why that would happen. If you played with the bonus did you meet wagering ?
If not, did you try to ask the support why your money was put in the bonus money ?
I will wait for the answer.
Техният отговор
Благодаря ви за вашия имейл.
Ще проверим акаунта ви и ще се свържем с вас.
Моля, въведете вашето потребителско име и дата на регистрация.
За да активирате напълно акаунта си, моля, предоставете вашите KYC документи, както е поискано.
Поддръжка на клиенти
Their answer
Thank you for your email.
We will check your account and get back to you.
Please provide your username and date of registration.
In order to fully activate your account please provide your KYC documents as requested.
Customer support
игра ли с бонуса или не? Струва ми се, че това обяснява защо това би се случило. Ако сте играли с бонуса срещали ли сте залагане?
Играх със собствения си депозит, сър, не знам защо направиха тази грешка, все още имам всички доказателства за депозит и историята на транзакциите. Не се залагам
did you play with the bonus or not ? That seems to me to explain why that would happen. If you played with the bonus did you meet wagering ?
I played with my own deposit sir i dont know why they did these mistake i still have all proofs of deposit and the transactions history. I dont wagger
Техният отговор
Благодаря ви за вашия имейл.
Ще проверим акаунта ви и ще се свържем с вас.
Моля, въведете вашето потребителско име и дата на регистрация.
За да активирате напълно акаунта си, моля, предоставете вашите KYC документи, както е поискано.
Поддръжка на клиенти
Their answer
Thank you for your email.
We will check your account and get back to you.
Please provide your username and date of registration.
In order to fully activate your account please provide your KYC documents as requested.
Customer support
Здравейте и ви благодаря за тези актуализации.
Само за по-сигурно, относно всички поискани документи - изпратихте ли ги вече? Искам да кажа, че отговорът със сигурност е добра стъпка, но документите са най-важната част.
Случайно да сте информирани от казиното за значителен напредък?
Hi there, and thank you for those updates.
Just to be sure, regarding all requested documents - have you already sent those? I mean, the reply is surely a good step, yet the docs are the most important part.
Have you, by chance, informed by the casino about significant progress?
игра ли с бонуса или не? Струва ми се, че това обяснява защо това би се случило. Ако сте играли с бонуса срещали ли сте залагане?
Играх със собствения си депозит, сър, не знам защо направиха тази грешка, все още имам всички доказателства за депозит и историята на транзакциите. Не се залагам
did you play with the bonus or not ? That seems to me to explain why that would happen. If you played with the bonus did you meet wagering ?
I played with my own deposit sir i dont know why they did these mistake i still have all proofs of deposit and the transactions history. I dont wagger
Що се отнася до бонуса, попитахте ли директно казиното, моля? Изглежда, че сте доста убедени, че това е грешка, така че предполагам, че имате директен отговор от чат оператора или поддръжката. Ако го направите, би било наистина страхотно да го поставите тук.
Ще бъда тук и ще чакам.
When it comes to the bonus, have you asked the casino directly, please? It seems you are quite convinced it was a mistake, so, I presume you have some direct response from the chat operator or the support. If you do, it would be really great to paste it here.
I'll be here, waiting.
Що се отнася до бонуса, попитахте ли директно казиното, моля? Изглежда, че сте доста убедени, че това е грешка, така че предполагам, че имате директен отговор от чат оператора или поддръжката. Ако го направите, би било наистина страхотно да го поставите тук.
Ще бъда тук и ще чакам.
Здравейте и ви благодаря за тези актуализации.
Само за по-сигурно, относно всички поискани документи - изпратихте ли ги вече? Искам да кажа, че отговорът със сигурност е добра стъпка, но документите са най-важната част.
Случайно да сте информирани от казиното за значителен напредък?
Здравейте имам. моята история на играта и моята история на депозита, които мога да ви покажа, за да съм напълно сигурен, казиното не комуникира, не представя чат на живо и игнорира имейлите ми, те ми отговориха веднъж за около двадесет имейла, за кажете ми да цитирам потребителя име и изпрати kyc документите, но вече не отговаря. Моята история на игри и история на депозити, за да ги видите с вашите очи
When it comes to the bonus, have you asked the casino directly, please? It seems you are quite convinced it was a mistake, so, I presume you have some direct response from the chat operator or the support. If you do, it would be really great to paste it here.
I'll be here, waiting.
Hi there, and thank you for those updates.
Just to be sure, regarding all requested documents - have you already sent those? I mean, the reply is surely a good step, yet the docs are the most important part.
Have you, by chance, informed by the casino about significant progress?
Hello I have. my game history and my history deposit which I can show you so I am completely sure, the casino does not communicate, it does not present livechat and ignores my emails they replied to me once for around twenty emails, for tell me to quote the user name and send the kyc documents but no longer responded. My game history and deposit history to see it by your eyes
Мога ли все още да получа вашата помощ? Тъй като тези казино вече не помагат, те игнорират съобщенията ми.
Свързах се с лиценза за игри в Кюрасао, на който ми отговориха.
Уважаеми господине,
Прекратихме този лиценз през 2018 г.
за разбирането
Can i still have your help ? Because these casino is not helping anymore they ignore my messages.
I contacted the curacao gaming license they answered.
Dear Sir,
We terminated this license in 2018.
Regards
Да, за съжаление казиното няма лиценз, така че отговорът, който сте получили, е правилен.
Що се отнася до проверката, все още не сте я преминали успешно? Ако това продължава повече от две седмици, което изглежда така от момента, в който сте писали за първи път, и казиното не се опитва да ви помогне и ви игнорира, тогава препоръчвамда подадете жалба на тази връзка .
Нашият екип ще се опита да проучи какво се е случило и да ви помогне.
Какво казваш ?
Yes, unfortunately the casino has no license, so the answer you got is correct.
As far as the verification is concerned, you still haven't managed to pass it successfully ? If it has been going on for more than two weeks, which looks like it from when you first wrote, and the casino is not trying to help you and is ignoring you, then I recommend filing a complaint on this link.
Our team will try to investigate what happened and help you.
What do you say ?
Казиното все още не е разрешило никакви оплаквания и има нисък индекс на безопасност и много предупреждения . Така че няма да се изненадам, ако все пак не отговорят на оплакването ви.
Въпреки това, все още няма да хвърлям оръжието и ще видим какво ще стане. Ако имате нова информация, не се колебайте да ме уведомите, защото ми е много интересно да видя как ще се развие.
Ще стискам палци 🤞
The casino has not yet resolved any complaints and has a low safety index and a lot of warnings. So I wouldn't be surprised if they don't respond to your complaint after all.
However, I won't jump the gun yet and we'll see what happens. If you have any new information, don't hesitate to let me know, because I'm quite interested to see how it turns out.
I will keep my fingers crossed. 🤞
Не забравяйте да публикувате това във вашата жалба. Съжаляваме, можем просто да говорим за това във форума, но истинската работа е жалбата. 🤷♀️
Make sure to post this in your complaint. Sorry, we can just talk about it on the forum, but the real deal is the complaint. 🤷♀️
Депозирах общо 400 евро, играх залози на стойност над 2600 евро, но те не искат да изтеглят 200 евро.
Опитах със сума от 50 евро със същия метод на плащане, използван при депозита, но беше отхвърлен многократно.
Те никога не отговарят на имейлите ми, в онлайн чата изглежда невъзможно да ги хвана (днес ги получих, но те не отговориха) Какво да правя? Можете ли да им изпратите съобщение, моля?
потребителското ми име там е:
бестселър22pokemongo
+ друг проблем (мисля, че е вид ограничение)
Когато отворя страницата за спортове, изписва мрежова грешка. Но идва грешка само когато вляза в акаунта си. След като изляза, работи. Опитах с 3 различни лаптопа/компютъра/телефона, тествано в различни браузъри. Изтрих кеша и бисквитките на браузъра.
99% съм сигурен, че проблемът НЕ е при мен, тъй като страницата се зарежда перфектно, когато не съм влязъл в акаунта си. Казино, казино на живо, игри на живо се зареждат перфектно, само показва проблем на страницата на Sports. Моля, препратете го на ИТ екипа или на някой друг, благодаря!
I deposited total 400 euro, played over 2600 euro worth bets, but they dont want to withdraw 200 euro.
I tried with 50 euro amount with same payment method what used at deposit, but its rejected repeatly.
They never reply to my emails, on online chat it seems impossible to catch them ( today I got them, but they not replied ) What to do ? Can you message them please?
my username there is:
best22sellerpokemongo
+ other issue ( I think its a kind of limitation )
When I open the Sports page, it says network error. But only comes error when I logged into my account. Once as I logout, its working. I tried with at 3 different laptop/PC/Phone, tested at different browsers. I deleted the browser cache and cookies.
I'm 99% sure that at issue NOT at me, since the page loads pefectly when I'm not logged into my account. THe casino, live casino, live games loads perfectly, only shows issue on Spors page. Please forward it to the IT team or someone, thanks!
Здравейте, съжалявам да науча, че сте се натъкнали на този проблем. От това, което описвате, казиното не ви каза защо тегленето винаги е неуспешно, прав ли съм? Със сигурност би било добре да знаем защо това е така, защото без това не знаем нищо конкретно.
Въпреки това записахте ли печалбите си, използвайки спортни залагания или слотове? Имам чувството, че ограничението на спорта в това казино може да е от тяхна страна, ако успеете да спечелите там. Не мисля, че ти ще си първият случай, въпреки че лично на мен също не би ми харесало.
Затова ми кажете отговора на въпросите ми и ще видим какво можем да направим.
Hello, I'm sorry to hear that you've run into this problem. From what you describe, the casino didn't tell you why the withdrawal always fails, am I right ? It would certainly be good to know why this is so, because without that we don't know anything concrete.
However, did you record your wins using sports betting or slots ? I have a feeling that the limitation of sports in this casino might be from their side if you managed to win there. I don't think you would be the first case although I personally wouldn't like it either.
So let me know the answer to my questions and we'll see what we can do.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.