преди 4 месеца
Наистина
Но за късмет направих екранна снимка на всички... по-горе са само няколко
Indeed
But lucky enough I screenshot them all.... above is only a few
0
Наистина
Но за късмет направих екранна снимка на всички... по-горе са само няколко
Indeed
But lucky enough I screenshot them all.... above is only a few
Както можете да видите, те са избрали грешния човек, с когото да играят игри...... ако тези пари са ми в понеделник, всичко това е само началото.
Well as you can see they picked the wrong person to play games with...... if this money is nit in my on Monday, all this is just the start.
трябва също така да се свържете и да подадете официална жалба до костариканската комисия по хазарта, това също може да помогне, но не сте сигурни колко или колко време ще отнеме
https://egaming-costarica.com/domain-input?_token=wOY6uMyhZyUpEAEJdq4HsOeIT9fpfz9gfYuaINmJ&domain=zeusglory.com
you should also contact and make an official complaint with the costa rican gaming comission, it also may help, but not sure how much or how long it would take
https://egaming-costarica.com/domain-input?_token=wOY6uMyhZyUpEAEJdq4HsOeIT9fpfz9gfYuaINmJ&domain=zeusglory.com
..и имам следващите две седмици отпуск от работа и много време на разположение
..and I've got the next two weeks off work and alot of time on my hands
Zeus Glory... най-добрият бизнес ход, който можете да предприемете след всички дискусии тук тази вечер, е да изпратите имейл до Лукас и финансовия отдел и да се уверите, че преводът ми е изплатен в понеделник и аз го получавам в понеделник (което Разбира се, ще ви информирам тук, че сте ми платили, когато най-накрая го направите (което ви казах, че можете да направите, а също така друг ваш играч от Обединеното кралство каза, че сте го направили вместо него, използвайки данните за международния банков превод. ....
Така че край на тези глупости за това, че първо трябва да се обадя на папата, да изчакаме доказателство за съществуването на извънземни и да изчакаме кометата на Халей да ни посети отново през 2061 г., преди някой в малък офис да може да прекара 5 минути, въвеждайки моите банкови данни в компютъра, за да плати ми..... Очаквам с нетърпение вашият финансов отдел да използва статуса на приоритетно плащане, за който ми казаха, че трябва да ми платя в понеделник...... актуализация от мен, която да следя, ако Zeus Glory ми плати на понеделник или не.....
Zeus Glory... the best business move you can make after all the discussions on here tonight is put a email through to lucas and the financial department and make sure that transfer is paid to me on monday, and I receive it on Monday (which of course i will update on here that you have paid me, when you finally do. (which I've told you can be done and also another player of yours from the UK has said you did it for him using the international bank transfer details....
So no more of that rubbish about having to call the pope first, wait for proof of aliens to exist and wait for halleys comet to visit us again in 2061 before someone in a little office can spend 5 minutes typing my bank details into a computer to pay me..... I look forward to your financial department using the prority payment status that I'm told I've got to pay me on monday...... update from me to follow if Zeus Glory pays me on monday or not......
трябва също така да се свържете и да подадете официална жалба до костариканската комисия по хазарта, това също може да помогне, но не сте сигурни колко или колко време ще отнеме
https://egaming-costarica.com/domain-input?_token=wOY6uMyhZyUpEAEJdq4HsOeIT9fpfz9gfYuaINmJ&domain=zeusglory.com
you should also contact and make an official complaint with the costa rican gaming comission, it also may help, but not sure how much or how long it would take
https://egaming-costarica.com/domain-input?_token=wOY6uMyhZyUpEAEJdq4HsOeIT9fpfz9gfYuaINmJ&domain=zeusglory.com
Не си губете времето. Опитах това и мисля, че това е просто компанията, тъй като никога не съм чувал. Не мога да не си помисля, че просто компанията прави фалшива връзка
Don't waste your time. I tried that and I think it's just the company as never heard back. Can't help but think it's just the company making a false link
Здравейте всички,
Така че преди всичко бих помолил Wasim да не заблуждава никого, защото за тегленето на Wasim единственото, което той предостави, бяха данните за кредитната карта и тегленето беше направено директно към вашата кредитна карта. Никога не сте предоставяли банкови данни. Моля, потвърдете, че случаят е такъв.
Що се отнася до всичко останало, както ви казахме Sausages12, нашият екип ще направи всичко възможно, за да завърши изтеглянето ви възможно най-скоро.
С Най-Добри Пожелания
Екипът на Zeusglory
Hello Everyone,
So first of all I would ask Wasim to not mislead anyone, Because for Wasim's withdrawal the only thing he provided was Credit card details and withdrawal was done to your Credit card Directly. You never provided any Bank details. Please Confirm that this was the case.
As for everything else as we have told you Sausages12, our team will do their best to complete your withdrawal as soon as possible.
Best Regards
Zeusglory Team
.....Зевс Слава, ти не успя да отговориш на всичко останало, споменато тук снощи..... моля, не се колебай да прегледаш всички чатове и да разгледаш всичко казано малко по малко..... сега да видим дали Лукас ми изпраща имейл обратно утре, за да каже, че ми е платено ??????
.....Zeus Glory, you have failed to address everything else mentioned on here last night..... please feel free to go over all the chats and address everything said bit by bit..... now let's see if Lucas does email me back tomorrow to say ive been paid ??????
... Zeus Glory, всички все още чакаме да видим кога и дали ще ми платиш..... (без повече „проблеми") мислиш ли, че Лукас ще ми върне имейла утре, за да каже, че вече ми е платил. ... или гледаме към поредното неизпълнено обещание от Zeus Glory.......
... Zeus Glory, we are all still waiting to see when and if you will pay me..... (without any more 'problems') do you think Lucas will email me back tomorrow to say he has paid me yet.... or are we looking at another broken promise by Zeus Glory.......
.....нека всички да останем на линия за следващата актуализация утре и с всяко друго извинение защо все още не ми е платено.... може би грешно време от годината, Zeus Glory е изгубил данните за дневника за плащане аз, „деби" от офисите хамстерите не са много добре, така че това също ще забави плащането ми.... какво ще бъде извинението утре?.......... или ще ни изненадаш всички и ще ми платиш? ??
.....let's all stay tuned for the next update tomorrow and with any other excuse as to why I've still not been paid yet.... maybe wrong time of year, Zeus Glory has lost the log in details to pay me, 'debbie" from the offices hamsters not very well so that's also going to delay my payment.... what will tomorrow excuse be?.......... or will you surprise us all and pay me???
нямам нищо против, това е прекрасно да се чуе! да, това е много вярно, опитайте се да направите възможно най-много изследвания, вземете информация от възможно най-много надеждни източници, тогава можете да направите по-информиран избор, когато става въпрос за избор на място за залагане. но просто искам да кажа, че смятам, че вие и целият ви екип вършите страхотна работа тук и изпитвам голямо уважение към работата, която положихте в този сайт.
i dont mind at all, this is wonderful to hear! yes this is very true, try to do as much research as possible, take information from as many trusted sources as possible, then you can make more informed choices when it comes to chosing a place to gamble at. but i just want to say, i think you and your entire team are doing a great job here and i have a lot of respect for the work you put in to this site.
Здравейте всички,
Така че преди всичко бих помолил Wasim да не заблуждава никого, защото за тегленето на Wasim единственото, което той предостави, бяха данните за кредитната карта и тегленето беше направено директно към вашата кредитна карта. Никога не сте предоставяли банкови данни. Моля, потвърдете, че случаят е такъв.
Що се отнася до всичко останало, както ви казахме Sausages12, нашият екип ще направи всичко възможно, за да завърши изтеглянето ви възможно най-скоро.
С Най-Добри Пожелания
Екипът на Zeusglory
Hello Everyone,
So first of all I would ask Wasim to not mislead anyone, Because for Wasim's withdrawal the only thing he provided was Credit card details and withdrawal was done to your Credit card Directly. You never provided any Bank details. Please Confirm that this was the case.
As for everything else as we have told you Sausages12, our team will do their best to complete your withdrawal as soon as possible.
Best Regards
Zeusglory Team
Благодарим ви, ZeusGlory Casino, че бяхте активни и отговорихте и обяснихте ситуацията.
Ще наблюдаваме цялата тази ситуация отблизо и се надяваме скоро да бъде разрешена.
Thank you, ZeusGlory Casino, for being active and answering and explaining the situation.
We will watch this whole situation closely, and hopefully it can be solved soon.
.....нека всички да останем на линия за следващата актуализация утре и с всяко друго извинение защо все още не ми е платено.... може би грешно време от годината, Zeus Glory е изгубил данните за дневника за плащане аз, „деби" от офисите хамстерите не са много добре, така че това също ще забави плащането ми.... какво ще бъде извинението утре?.......... или ще ни изненадаш всички и ще ми платиш? ??
.....let's all stay tuned for the next update tomorrow and with any other excuse as to why I've still not been paid yet.... maybe wrong time of year, Zeus Glory has lost the log in details to pay me, 'debbie" from the offices hamsters not very well so that's also going to delay my payment.... what will tomorrow excuse be?.......... or will you surprise us all and pay me???
Моля, дръжте ни в течение за всички новини относно вашето теглене. Надявам се всичко да се разреши възможно най-скоро.🤞
Please keep us informed about any news regarding your withdrawal. I hope it will all be resolved as soon as possible.🤞
Здравей Роми,
И аз също, колкото по-скоро получа изтеглянето си, толкова по-скоро няма да има нужда да правя ежедневните си актуализации тук относно Zeus Glory, който ми дава парите.
Няма абсолютно никаква причина тегленето ми да не може да бъде обработено утре сутрин и в банковата ми сметка до следобед. Всяко друго казино в чужбина обработва SEPA плащането и то винаги отива в банката в рамките на 1 или 2 часа. Знам това като факт, тъй като аз лично ги използвах... но нека изчакаме моята актуализация утре....... надявам се без повече извинения.
Hi Romi,
So do I, the sooner I get my withdrawal the sooner I won't need to be doing my daily updates on here regarding Zeus Glory giving me my money.
There is absolutely no reason my withdrawal can not be processed tomorrow morning and in my bank account by the afternoon. Every other overseas casino process the SEPA payment and it always goes in the bank within an 1 hour or 2. I know that as a fact as ive used them myself... but let's wait for my update tomorrow....... hopefully with no more excuses.
Всеки, който е направил успешно теглене, мога ли да попитам колко време е отнело от изчакване до изчистване. Също така моята идентификация и т.н. бяха потвърдени доста бързо, но проверката на плащането ми стои вече 3 седмици, така че се притеснявам, че тегленето ми ще бъде отхвърлено.
Anyone who has made a succesful withdrawal can I ask how long it took from pending to clear . Also my id etc were verified pretty quickly but my payment verification has been sitting for 3 weeks now so am concerned my withdrawal will be rejected.
в действителните t&c се казва „Всички заявки за изплащане се обработват по реда на опашката в рамките на 24-48 часа"
in there actual t&c's it states "All payout requests are processed in the order of the queue within 24-48 hours"
Съгласен съм, че е добре да сте запознати с правилата, но също така препоръчвам да прочетете тази тема. Показва малко по-различна картина. Може би представителят на казиното също ще разгледа проблема ви тук във форума.
Три седмици са твърде много, ако питате мен, и изглежда не сте единственият, който има проблеми. 🙁
Имате ли представа какво не е наред с проверката на плащането?
I agree it's good to be familiar with the rules, but I also recommend reading this thread. It shows a bit of a different picture. Perhaps the casino representative will address your issue here on the forum too.
Three weeks is far too much, if you ask me, and you seem not to be the only one having issues. 🙁
Have you any idea what is wrong with the payment verification?
Здравей Роми,
И аз също, колкото по-скоро получа изтеглянето си, толкова по-скоро няма да има нужда да правя ежедневните си актуализации тук относно Zeus Glory, който ми дава парите.
Няма абсолютно никаква причина тегленето ми да не може да бъде обработено утре сутрин и в банковата ми сметка до следобед. Всяко друго казино в чужбина обработва SEPA плащането и то винаги отива в банката в рамките на 1 или 2 часа. Знам това като факт, тъй като аз лично ги използвах... но нека изчакаме моята актуализация утре....... надявам се без повече извинения.
Hi Romi,
So do I, the sooner I get my withdrawal the sooner I won't need to be doing my daily updates on here regarding Zeus Glory giving me my money.
There is absolutely no reason my withdrawal can not be processed tomorrow morning and in my bank account by the afternoon. Every other overseas casino process the SEPA payment and it always goes in the bank within an 1 hour or 2. I know that as a fact as ive used them myself... but let's wait for my update tomorrow....... hopefully with no more excuses.
Имате основателна гледна точка и въпреки че се надявам това да приключи скоро, все пак ще се радвам да ви видя наоколо дори след получаване на оттеглянето.
🤞
You make a valid point, and while I hope this ends soon, I would still love to see you around even after the withdrawal is received.
🤞
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.