ФорумКазинаZeusGlory Casino - обща дискусия

ZeusGlory Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 8 месеца от xSerious169
|
16058 преглеждания 223 отговора |
|
1...8 9 10...12
Добавете пост
Anonymized630
преди 3 месеца

Наистина

filefilefilefilefile


Но за късмет направих екранна снимка на всички... по-горе са само няколко

Автоматичен превод:
Anonymized630
преди 3 месеца

Както можете да видите, те са избрали грешния човек, с когото да играят игри...... ако тези пари са ми в понеделник, всичко това е само началото.

Автоматичен превод:
Sausages12
преди 3 месеца

трябва също така да се свържете и да подадете официална жалба до костариканската комисия по хазарта, това също може да помогне, но не сте сигурни колко или колко време ще отнеме


https://egaming-costarica.com/domain-input?_token=wOY6uMyhZyUpEAEJdq4HsOeIT9fpfz9gfYuaINmJ&domain=zeusglory.com

Автоматичен превод:
Sausages12
преди 3 месеца

..и имам следващите две седмици отпуск от работа и много време на разположение

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Zeus Glory... най-добрият бизнес ход, който можете да предприемете след всички дискусии тук тази вечер, е да изпратите имейл до Лукас и финансовия отдел и да се уверите, че преводът ми е изплатен в понеделник и аз го получавам в понеделник (което Разбира се, ще ви информирам тук, че сте ми платили, когато най-накрая го направите (което ви казах, че можете да направите, а също така друг ваш играч от Обединеното кралство каза, че сте го направили вместо него, използвайки данните за международния банков превод. ....

Така че край на тези глупости за това, че първо трябва да се обадя на папата, да изчакаме доказателство за съществуването на извънземни и да изчакаме кометата на Халей да ни посети отново през 2061 г., преди някой в малък офис да може да прекара 5 минути, въвеждайки моите банкови данни в компютъра, за да плати ми..... Очаквам с нетърпение вашият финансов отдел да използва статуса на приоритетно плащане, за който ми казаха, че трябва да ми платя в понеделник...... актуализация от мен, която да следя, ако Zeus Glory ми плати на понеделник или не.....

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

трябва също така да се свържете и да подадете официална жалба до костариканската комисия по хазарта, това също може да помогне, но не сте сигурни колко или колко време ще отнеме


https://egaming-costarica.com/domain-input?_token=wOY6uMyhZyUpEAEJdq4HsOeIT9fpfz9gfYuaINmJ&domain=zeusglory.com

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не си губете времето. Опитах това и мисля, че това е просто компанията, тъй като никога не съм чувал. Не мога да не си помисля, че просто компанията прави фалшива връзка

Автоматичен превод:
Sausages12
преди 3 месеца

Здравейте всички,


Така че преди всичко бих помолил Wasim да не заблуждава никого, защото за тегленето на Wasim единственото, което той предостави, бяха данните за кредитната карта и тегленето беше направено директно към вашата кредитна карта. Никога не сте предоставяли банкови данни. Моля, потвърдете, че случаят е такъв.


Що се отнася до всичко останало, както ви казахме Sausages12, нашият екип ще направи всичко възможно, за да завърши изтеглянето ви възможно най-скоро.


С Най-Добри Пожелания


Екипът на Zeusglory

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
ZeusGlory Casino
преди 3 месеца

.....Зевс Слава, ти не успя да отговориш на всичко останало, споменато тук снощи..... моля, не се колебай да прегледаш всички чатове и да разгледаш всичко казано малко по малко..... сега да видим дали Лукас ми изпраща имейл обратно утре, за да каже, че ми е платено ??????

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

... Zeus Glory, всички все още чакаме да видим кога и дали ще ми платиш..... (без повече „проблеми") мислиш ли, че Лукас ще ми върне имейла утре, за да каже, че вече ми е платил. ... или гледаме към поредното неизпълнено обещание от Zeus Glory.......

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

.....нека всички да останем на линия за следващата актуализация утре и с всяко друго извинение защо все още не ми е платено.... може би грешно време от годината, Zeus Glory е изгубил данните за дневника за плащане аз, „деби" от офисите хамстерите не са много добре, така че това също ще забави плащането ми.... какво ще бъде извинението утре?.......... или ще ни изненадаш всички и ще ми платиш? ??

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

нямам нищо против, това е прекрасно да се чуе! да, това е много вярно, опитайте се да направите възможно най-много изследвания, вземете информация от възможно най-много надеждни източници, тогава можете да направите по-информиран избор, когато става въпрос за избор на място за залагане. но просто искам да кажа, че смятам, че вие и целият ви екип вършите страхотна работа тук и изпитвам голямо уважение към работата, която положихте в този сайт.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Благодаря ви за милите думи.😉

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте всички,


Така че преди всичко бих помолил Wasim да не заблуждава никого, защото за тегленето на Wasim единственото, което той предостави, бяха данните за кредитната карта и тегленето беше направено директно към вашата кредитна карта. Никога не сте предоставяли банкови данни. Моля, потвърдете, че случаят е такъв.


Що се отнася до всичко останало, както ви казахме Sausages12, нашият екип ще направи всичко възможно, за да завърши изтеглянето ви възможно най-скоро.


С Най-Добри Пожелания


Екипът на Zeusglory

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Благодарим ви, ZeusGlory Casino, че бяхте активни и отговорихте и обяснихте ситуацията.

Ще наблюдаваме цялата тази ситуация отблизо и се надяваме скоро да бъде разрешена.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

.....нека всички да останем на линия за следващата актуализация утре и с всяко друго извинение защо все още не ми е платено.... може би грешно време от годината, Zeus Glory е изгубил данните за дневника за плащане аз, „деби" от офисите хамстерите не са много добре, така че това също ще забави плащането ми.... какво ще бъде извинението утре?.......... или ще ни изненадаш всички и ще ми платиш? ??

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Моля, дръжте ни в течение за всички новини относно вашето теглене. Надявам се всичко да се разреши възможно най-скоро.🤞

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Здравей Роми,

И аз също, колкото по-скоро получа изтеглянето си, толкова по-скоро няма да има нужда да правя ежедневните си актуализации тук относно Zeus Glory, който ми дава парите.

Няма абсолютно никаква причина тегленето ми да не може да бъде обработено утре сутрин и в банковата ми сметка до следобед. Всяко друго казино в чужбина обработва SEPA плащането и то винаги отива в банката в рамките на 1 или 2 часа. Знам това като факт, тъй като аз лично ги използвах... но нека изчакаме моята актуализация утре....... надявам се без повече извинения.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Всеки, който е направил успешно теглене, мога ли да попитам колко време е отнело от изчакване до изчистване. Също така моята идентификация и т.н. бяха потвърдени доста бързо, но проверката на плащането ми стои вече 3 седмици, така че се притеснявам, че тегленето ми ще бъде отхвърлено.

Автоматичен превод:
Kerrybelle
преди 3 месеца

в действителните t&c се казва „Всички заявки за изплащане се обработват по реда на опашката в рамките на 24-48 часа"

Автоматичен превод:
Kerrybelle
преди 3 месеца

Съгласен съм, че е добре да сте запознати с правилата, но също така препоръчвам да прочетете тази тема. Показва малко по-различна картина. Може би представителят на казиното също ще разгледа проблема ви тук във форума.

Три седмици са твърде много, ако питате мен, и изглежда не сте единственият, който има проблеми. 🙁

Имате ли представа какво не е наред с проверката на плащането?


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей Роми,

И аз също, колкото по-скоро получа изтеглянето си, толкова по-скоро няма да има нужда да правя ежедневните си актуализации тук относно Zeus Glory, който ми дава парите.

Няма абсолютно никаква причина тегленето ми да не може да бъде обработено утре сутрин и в банковата ми сметка до следобед. Всяко друго казино в чужбина обработва SEPA плащането и то винаги отива в банката в рамките на 1 или 2 часа. Знам това като факт, тъй като аз лично ги използвах... но нека изчакаме моята актуализация утре....... надявам се без повече извинения.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Имате основателна гледна точка и въпреки че се надявам това да приключи скоро, все пак ще се радвам да ви видя наоколо дори след получаване на оттеглянето.

🤞


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Знам какво пише, просто се чудех какъв е опитът на хората с успешно оттегляне

Автоматичен превод:
Sausages12
преди 3 месеца

всяка актуализация?

Автоматичен превод:
1...8 9 10...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини