НачалоФорумКазинаZeusGlory Casino - обща дискусия

ZeusGlory Casino - обща дискусия (страница 10)

 от xSerious169
|
33 247 преглеждания 223 отговора |
|
1...9 10 1112

Явно е решен, иначе днес пак щяха да има 15 съобщения.

Автоматичен превод:
xSerious169

Моля, уведомете ни със сигурност, когато получите парите.🙏

Автоматичен превод:
xSerious169
Автоматичен превод:

Моят определено не е сортиран, както чух от Лукас и отговори и познайте нищо оттогава.

Автоматичен превод:

След като премахнах жалбата си и публикувах честен преглед относно времето за изчакване и отговори на всички форми на контакт, първоначално се върнах, спечелих 4000, чаках 20 дни акаунтът ми да бъде потвърден, за да мога да направя теглене, първият беше направен след около 4 дни, през които ми беше казано, че мога да изтегля само 500 наведнъж, тъй като съм нов играч, след което чаках 11 дни за второто си теглене и сега отново съм на единадесетия ден за следващото си теглене, като не получавам отговор от нито един имейл или чат, така че от 4000 за почти 2 месеца успях да изтегля 1000.

Все още мога да анулирам заявката си за теглене след 11 дни, което ми казва, че дори не е близо до обработката.

може ли някой да ми отговори с подробности, различни от чат на живо и info@ имейл, защото не стигам докъде с тях и е разочароващо да мисля, че ще имам още няколко месеца, преди да мога да изтегля цялата си сума

Автоматичен превод:
Niki1986

Честно казано, според мен няма какво повече да се каже. Причината, поради която искахте жалбата да бъде приключена, е извън мен. Само за да знаете, можете да изпратите рецензията така или иначе; ще изчакаме решението на жалбата, въз основа на което ще проверим вашето потребителско мнение.

Моля, не забравяйте, че винаги можете да поискате жалбата да бъде подновена, ако няма къде другаде да се обърнете.

🙏

Автоматичен превод:
Radka

Исках жалбата да бъде приключена, защото първоначалната ми жалба беше, че чаках 20 дни акаунтът ми да бъде потвърден, за да мога да направя тегленето си и не успях да стигна доникъде с чата/имейлите на живо. Исках да мога да напиша честен преглед, така че хората да знаят, че ако спечелите, процесът на теглене е дълъг и аз отново чакам 11 дни, за да бъде обработена заявката ми.

Автоматичен превод:
Niki1986

Само актуализация, след като поставих това, те приеха заявката ми за теглене от 1500, платиха ми £465, а останалите £1000 не бяха върнати обратно в баланса ми, както обикновено. Изпратих имейл и писах в чата, така че чакам отговор, за да видя къде са £1000

Автоматичен превод:
Niki1986

Намирам това за много странно, така че те приеха тегленето ви от £1500, но ви платиха само част от тях (£465)?


Може би го плащат на две отделни плащания, въпреки че никога не съм познавал казино, което да прави това.

Автоматичен превод:
Anonymized630

Никога не съм го познавал и през последните няколко пъти се оказва анулиран след изпращане на £500, които ми е позволено да изтегля, а останалите обикновено се връщат обратно в баланса ми и просто ги изисквам отново, за да не ги харча за чакам много години, за да си го върна, нямам нищо против самия сайт и игрите са добри, RTP също е добър, просто наистина лоша комуникация и чакането по 11 дни дори за част от моите печалби не е идеално. Изпратих имейл няколко пъти, а също и съобщение в чат на живо, надявайки се скоро да чуя някой, който да го разгледа

Автоматичен превод:

Само актуализация, след като поставих това, те приеха заявката ми за теглене от 1500, платиха ми £465, а останалите £1000 не бяха върнати обратно в баланса ми, както обикновено. Изпратих имейл и писах в чата, така че чакам отговор, за да видя къде са £1000

Автоматичен превод:

Е, не е най-добрата идея да направите това, защото потребителският преглед може да почака. Със сигурност е по-важно да се разреши жалба, отколкото да се напише потребителска рецензия, въпреки че знам, че е за добра кауза.

Виждам обаче, че този случай е придвижен и отново сте получили пари, което определено е положителна новина.

Когато имате актуална информация за случилото се с 1000, не забравяйте да ме уведомите, защото съм доста заинтересован.

Автоматичен превод:

Моля, дайте актуална информация за случилото се? Аз съм в подобна ситуация с тях

Автоматичен превод:
Sausages12

Sausages12 получи ли тегленето си накрая?

Автоматичен превод:

И така, Лукас отговори в събота, но нищо от толкова 4 дни и все повече. Това очевидно не включва месеците, в които съм чакал възстановяването на сумата

Автоматичен превод:
ZeusGlory Casino

Добър вечер


Можете ли да обясните защо Лукас не е отговорил, моля

Автоматичен превод:
Anonymized668

той напълно спря да отговаря, мога само да предполагам, че му е било платено и сега се е дистанцирал от цялата тази ситуация. но ще видим

Автоматичен превод:
Anonymized668

сериозно разбрах, че повечето играчи в Обединеното кралство имат големи проблеми по отношение на получаването на парите си в това казино.

Автоматичен превод:
Anonymized630

Забелязах, че той също е затворил жалбата си

Автоматичен превод:
Anonymized668

да, така че 100% беше платено, той чакаше около 14 дни общо, мисля, и много груби коментари от обслужване на клиенти и периоди, в които изобщо нямаше отговор от тях, така че изглежда точно като ситуацията, в която се намирате в момента

Автоматичен превод:
Anonymized630

Аз съм в тази ситуация от края на април и изобщо не вярвам на тази фирма

Автоматичен превод:
1...9 10 1112
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини