Моля, уведомете ни със сигурност, когато получите парите.🙏
Please let us know for sure whenever you get the money.🙏
След като премахнах жалбата си и публикувах честен преглед относно времето за изчакване и отговори на всички форми на контакт, първоначално се върнах, спечелих 4000, чаках 20 дни акаунтът ми да бъде потвърден, за да мога да направя теглене, първият беше направен след около 4 дни, през които ми беше казано, че мога да изтегля само 500 наведнъж, тъй като съм нов играч, след което чаках 11 дни за второто си теглене и сега отново съм на единадесетия ден за следващото си теглене, като не получавам отговор от нито един имейл или чат, така че от 4000 за почти 2 месеца успях да изтегля 1000.
Все още мога да анулирам заявката си за теглене след 11 дни, което ми казва, че дори не е близо до обработката.
може ли някой да ми отговори с подробности, различни от чат на живо и info@ имейл, защото не стигам докъде с тях и е разочароващо да мисля, че ще имам още няколко месеца, преди да мога да изтегля цялата си сума
After removing my complaint and posting an honest review regarding waiting time and reply’s to all forms of contacts I’m back again originally I won 4000 waited 20 days for my account to be verified to be able to make a withdrawal first one was done in around 4 days to which I was told I could only withdraw 500 at a time due to being a new player I then waited 11 days for my second withdrawal and now again I’m on my eleventh day for my next withdrawal getting no reply from either email or chat so out of 4000 in nearly 2 months I’ve been able to withdraw 1000.
I can still cancel my withdrawal request after 11 days so that tells me it’s not even getting close to being processed.
can someone reply to me with details other than live chat and info@ email because I’m getting no where with them and it’s frustrating to think I’m going to have another couple of months before I can withdraw my full amount
Честно казано, според мен няма какво повече да се каже. Причината, поради която искахте жалбата да бъде приключена, е извън мен. Само за да знаете, можете да изпратите рецензията така или иначе; ще изчакаме решението на жалбата, въз основа на което ще проверим вашето потребителско мнение.
Моля, не забравяйте, че винаги можете да поискате жалбата да бъде подновена, ако няма къде другаде да се обърнете.
🙏
There is, in all honesty, nothing more to say, in my opinion. The reason you wanted the complaint closed is beyond me. Just for you to know, you could submit the review anyway; we would wait for the complaint resolution, based on which we would check your user review.
Please remember that you can always request that the complaint be reopened if you have nowhere else to turn.
🙏
Исках жалбата да бъде приключена, защото първоначалната ми жалба беше, че чаках 20 дни акаунтът ми да бъде потвърден, за да мога да направя тегленето си и не успях да стигна доникъде с чата/имейлите на живо. Исках да мога да напиша честен преглед, така че хората да знаят, че ако спечелите, процесът на теглене е дълъг и аз отново чакам 11 дни, за да бъде обработена заявката ми.
I wanted the complaint closed because my initial complaint was that I waited 20 days for my account to be verified to be able to make my withdrawal and I wasn’t getting anywhere with the live chat/emails. I wanted to be able to write a honest review so people knew that if you do win the withdrawal process is a long one and I am again waiting 11 days to still get my request processed.
Само актуализация, след като поставих това, те приеха заявката ми за теглене от 1500, платиха ми £465, а останалите £1000 не бяха върнати обратно в баланса ми, както обикновено. Изпратих имейл и писах в чата, така че чакам отговор, за да видя къде са £1000
Just an update after putting this on, they then accepted my withdrawal request of 1500 paid me £465 and the remaining £1000 hasn’t been put back on to my balance as it usually would. I have emailed and wrote in chat so waiting on reply to see where the £1000 is
Намирам това за много странно, така че те приеха тегленето ви от £1500, но ви платиха само част от тях (£465)?
Може би го плащат на две отделни плащания, въпреки че никога не съм познавал казино, което да прави това.
I find that very strange, so they accepted your withdrawal of £1500, but only paid you a portion of it (£465)?
Maybe they are paying it in two seperate payments, although ive never known a casino to do that.
Никога не съм го познавал и през последните няколко пъти се оказва анулиран след изпращане на £500, които ми е позволено да изтегля, а останалите обикновено се връщат обратно в баланса ми и просто ги изисквам отново, за да не ги харча за чакам много години, за да си го върна, нямам нищо против самия сайт и игрите са добри, RTP също е добър, просто наистина лоша комуникация и чакането по 11 дни дори за част от моите печалби не е идеално. Изпратих имейл няколко пъти, а също и съобщение в чат на живо, надявайки се скоро да чуя някой, който да го разгледа
I’ve never known it either the last few times it comes up cancelled after sending the £500 I am allowed to withdraw and the rest usually goes back on my balance and I just request it all again so that I’m not spending it to wait ages to get it back, I wouldn’t mind the site itself and games are good the RTP is good also just really poor communication and waiting 11 days at a time for even a portion of my winnings isn’t ideal. I have emailed a few times and also messaged on live chat hoping to hear back soon for someone to look into it
Само актуализация, след като поставих това, те приеха заявката ми за теглене от 1500, платиха ми £465, а останалите £1000 не бяха върнати обратно в баланса ми, както обикновено. Изпратих имейл и писах в чата, така че чакам отговор, за да видя къде са £1000
Just an update after putting this on, they then accepted my withdrawal request of 1500 paid me £465 and the remaining £1000 hasn’t been put back on to my balance as it usually would. I have emailed and wrote in chat so waiting on reply to see where the £1000 is
Е, не е най-добрата идея да направите това, защото потребителският преглед може да почака. Със сигурност е по-важно да се разреши жалба, отколкото да се напише потребителска рецензия, въпреки че знам, че е за добра кауза.
Виждам обаче, че този случай е придвижен и отново сте получили пари, което определено е положителна новина.
Когато имате актуална информация за случилото се с 1000, не забравяйте да ме уведомите, защото съм доста заинтересован.
Well, it's not the best idea to do this, because user review can wait. It is certainly more important to resolve a complaint than to write a user review, even though I know it was for a good cause.
However, I see that this case has moved forward and you have received some money again, which is definitely positive news.
When you have an update on what happened with the 1000, be sure to let me know, because I'm quite interested.
Sausages12 получи ли тегленето си накрая?
Sausages12 did you get your withdrawal in the end?
И така, Лукас отговори в събота, но нищо от толкова 4 дни и все повече. Това очевидно не включва месеците, в които съм чакал възстановяването на сумата
So Lucas replied Saturday but nothing since so 4 days and counting. That obviously has not included the months I have waited for my refund
Добър вечер
Можете ли да обясните защо Лукас не е отговорил, моля
Good evening
Can you explain why Lucas has not replied please
той напълно спря да отговаря, мога само да предполагам, че му е било платено и сега се е дистанцирал от цялата тази ситуация. но ще видим
he has completely stopped responding, i can only assume he has been paid and now has distanced himself from this entire situation. but we shall see
сериозно разбрах, че повечето играчи в Обединеното кралство имат големи проблеми по отношение на получаването на парите си в това казино.
i have seriously realised most UK players have major issues with regards to getting their money at this casino.
Забелязах, че той също е затворил жалбата си
I noticed he has closed his complaint as well
да, така че 100% беше платено, той чакаше около 14 дни общо, мисля, и много груби коментари от обслужване на клиенти и периоди, в които изобщо нямаше отговор от тях, така че изглежда точно като ситуацията, в която се намирате в момента
yeah so 100% been paid, he was waiting like 14 days in total i think, and a lot of rude comments from customer servive, and periods of no replies from them at all, so seems exactly like the situation you are currently in
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.