ФорумКазинаZeusGlory Casino - обща дискусия

ZeusGlory Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 8 месеца от xSerious169
|
15957 преглеждания 223 отговора |
|
1...4 5 6...12
Добавете пост
преди 3 месеца

Това е най-много контакт, който съм имал със Zeus Glory за един ден...

От славата на Зевс...

Вижте съобщенията, които сте изпратили. Моля, опитайте се да изпратите съобщението като едно вместо като 10 наведнъж, моля Матю.

Изпращахме всяко плащане директно към картата. Включително последната транзакция в Обединеното кралство. Банковите преводи отнемат повече време от транзакцията директно към картата. (И да, отново ще повторя, че изпратихме последната транзакция до Обединеното кралство, използвайки банкова карта, а не SEPA).

Опитахме да изпратим 2 от вашите карти, но това не проработи. Ето защо сега ще използваме метода SEPA, за да изпратим директно до вашата банка, мога да ви информирам ежедневно, ако има нещо за актуализиране, но моля, нека се съгласим да спрем спам в чат и имейли.


От мен

здрасти

Казах ви, че опитването на втора банкова карта е загуба на време, тъй като няма да работи в Обединеното кралство! Казах ви го преди около 8 дни, но все пак искахте да опитате.

SEPA плащане може да бъде извършено и платено, незабавно! Нека просто го направим и мога да ви оставя на мира.

Нека се съгласим да ме информирате всеки ден, докато не получа парите си, само кратък имейл за това, което прави финансовият отдел. Ако сте съгласни, няма да се налага да се свързвам с други членове на персонала по имейл и чат... Мисля, че след отвратителния начин, по който ме третираха, това е много малка молба.

съгласни ли сме


От славата на Зевс

Добре, това е честно, можем да се съгласим с този Матю 🙂


От мен

Прекрасно, благодаря ти. Оценявам това, че


Сега спам и чат съобщенията, за които той приема, са, че аз се опитвам да се свържа с тях, но постоянно съм игнориран, така че продължих да се опитвам, докато някой не ми отговори.

Така че те разбират, че е необходимо SEPA плащане (което може да се направи незабавно) ... но аз все още чакам.

Да видим дали ще спазят обещанието си за ежедневни актуализации и... отново колко време ще ми отнеме да получа тегленето си.....


Автоматичен превод:
Sausages12
преди 3 месеца

file

Автоматичен превод:
Anonymized630
преди 3 месеца

Да, но това е от натискането на бутона, за да ми го изпратите, не мисля, че още са го направили.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

здрасти

Те говореха, че проблемът с банката е, че няма да приемат тегленето, което става с кредитна или дебитна карта, което не разбират (казал съм им много пъти) В Обединеното кралство не е възможно за да получите пари директно на банкова карта, те трябва да преминат през банката. - следователно защо трябва да е международен банков превод. Няма проблем с банката и ако те преведат тегленето в банковата ми сметка с данните, които съм им дал, тогава парите ще влязат веднага.


Имат всичко необходимо, за да ми платят, потвърдиха, че знаят как трябва да ми платят, но все още не успяха да го направят.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

здрасти

Моя грешка. Не знаех, че е свързано с картата. Преди около седмица прочетох, че Австралия също е въвела ограничения за транзакции с карти, следвайки примера на Обединеното кралство, но някак си забравих.

Оценявам, че ми казахте това. Жалко е, че персоналът на казиното е също толкова объркан. Професионалистите трябва да са сред тях.

Искрено се надявам, че процедурата за подаване на жалби ще работи добре. Моля, уверете се, че сте предоставили на екипа за оплаквания всяка полезна информация, особено най-новите актуализации.


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

😀 добре, така че в продължение на много години, преди да имам склонност да се регистрирам в който и да е онлайн букмейкър/казино, винаги отивам в Google и въвеждам рецензии (име на казино) и случайно се появи уебсайт на casinoguru и след като направих собствено проучване , открих, че казино гуру е много силен надежден източник и заслужава доверие, когато става въпрос за предоставяне на правилна информация и отзиви за казината! обичам го, страхотно е

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Надявам се, че нямате нищо против, но трябваше да изпратя вашите невероятни отзиви в нашия вътрешен чат. Зад този уебсайт стоят стотици отдадени хора. Както и да е, това наистина е начинът, по който се стремим да бъдем открити и затова не плащаме никакви реклами. 😀

Така или иначе, другите трябва да предприемат подобен разумен и отговорен подход. Идеята, според мен, е да търсите информация навсякъде и да сте готови да инвестирате известно време в процеса. Не че Casino Guru трябва да бъде изключителният източник на информация; сравнението е важно.

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

нямам нищо против, това е прекрасно да се чуе! да, това е много вярно, опитайте се да направите възможно най-много изследвания, вземете информация от възможно най-много надеждни източници, тогава можете да направите по-информиран избор, когато става въпрос за избор на място за залагане. но просто искам да кажа, че смятам, че вие и целият ви екип вършите страхотна работа тук и изпитвам голямо уважение към работата, която положихте в този сайт.

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Това е, което получих от славата на Зевс вчера.

Изпращахме всяко плащане директно към картата. Включително последната транзакция в Обединеното кралство. Банковите преводи отнемат повече време от транзакцията директно към картата. (И да, отново ще повторя, че изпратихме последната транзакция до Обединеното кралство, използвайки банкова карта, а не SEPA).


Опитахме да изпратим 2 от вашите карти, но това не проработи. Ето защо сега ще използваме метода SEPA, за да изпратим директно до вашата банка, мога да ви информирам ежедневно, ако има нещо за актуализиране, но моля, нека се съгласим да спрем спам в чат и имейли.


Така че, както виждате, те знаят как да извършат плащане, знаят, че трябва да извършат плащане..... но все още не са го направили.

.... възнамеряваха да ми изпратят имейл с друга актуализация днес (ако, разбира се, го направят) единственият приемлив имейл от тях сега е, че са ми платили..... да видим каква е днешната актуализация. Знам, че все още не са се опитали да ми платят, тъй като балансът ми все още се показва в сметката ми, докато не си тръгнат, знам, че все още не са заявили процеса за плащане. Казват, че банковите преводи отнемат повече време, но все още не са започнали процеса. Вижте снимката по-долу file

Автоматичен превод:
Sausages12
преди 3 месеца

има ли актуализации от тях днес?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Все още не, но разбирам, че са в Коста Рика или Америка, така че разбирам, че там все още е рано, но ще очаквам да ми изпратят имейл до около 17:00 ч. британско време. ... ще видим

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте,


Следяхме внимателно дискусията в този форум и отново сме готови да предоставим нашата гледна точка и може би да я направим по-ясна за всички страни и читатели.


Първо бих искал да подчертая, че преводите към картите на Обединеното кралство не са ограничени. Ние все още сме в състояние да извършваме международни картови преводи към картите на Обединеното кралство без проблем, специфични банки имат такива политики. И ние правим десетки, ако не и стотици ежедневни транзакции по такъв начин.


Що се отнася до текущата дискусия със случая Sausages12, моля също така потвърдете, че нашият финансов отдел вече два пъти се е опитал да извърши транзакции към 2 от вашите кредитни карти, но е бил отхвърлен.


Що се отнася до времето за изчакване, нашият финансов отдел обработва всички чакащи транзакции по реда на опашката. Както виждам, вече няколко пъти сте анулирали заявката си, което логично премества заявката ви по-нататък в опашката и сега нямате средства в опашката за теглене изобщо имате средства в баланса си.


Бих ви посъветвал да поискате отново теглене на средствата, които искате да бъдат изтеглени отново, и ние ще ги обработим възможно най-бързо.


Благодаря за разбирането


С Най-Добри Пожелания,


Екипът на Zeusglory

Автоматичен превод:
ZeusGlory Casino
преди 3 месеца

Здравей екип на Zeus,

Не е възможно да се обработва директно към банкови карти в Обединеното кралство. Трябва да е международен банков превод.


Опитахте да извършите картовите плащания към две банкови карти, въпреки че казах на Лукас, че това не е възможно, но той все пак ме помоли да го направя. - това беше вашата компания да си губи времето

Анулирах транскацията, защото ми казаха да опитам с втора нова карта, която не работи, тъй като казахте, че трябва да направите международен банков превод. Затова го анулирах отново, за да можете да вземете баланса и да извършите SEPA плащане.


...Зевс слава, обясни ми как трябва да поискам теглене, когато единствената възможност за теглене на парите е на банкова карта... банкова карта, която не може да приеме теглене?? Вижте приложената снимка..



file

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

..... кажи ми къде е SEPA заявката за трансфер в екрана за теглене??????..

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Така че минаха 12 дни поради постоянно грешната информация, която ми даваше вашата компания. Очаквам с нетърпение Моето много бързо SEPA плащане.

Автоматичен превод:
Sausages12
преди 3 месеца

....Zeus Glory, къде е опцията за SEPA плащане? Анулираните транзакции бяха заради ВАШИЯ персонал, който ми каза да опитам второ плащане, така че според Лукас не съм в нормалната опашка, защото финансовият отдел трябва да извърши специално плащане за мен. ... следващ въпрос/изявление от zeus glory?

Автоматичен превод:
Sausages12
преди 3 месеца

Вземете правилно фактите си и след това се върнете в този форум с актуализация. (Между другото имам всеки имейл от Лукас и вашия екип и екранна снимка на всеки разговор, който съм имал с Майкъл и Анна. (Какви обувки за £3000/£4000 носи Майкъл днес?)

Автоматичен превод:
ZeusGlory Casino
преди 3 месеца

Здравейте, можете ли да ми помогнете с факта, че ми казаха, че възстановяването ми се изчислява на 30 май, а сега е 28 юни и никой не го е обработил или дори ми е изпратил имейл

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 3 месеца

Здравейте ,


Ще мога да ви помогна по по-ефективен начин, ако любезно се свържете с нас на имейл: info@zeusglory.com . Ние ще се погрижим да се свържем с вас скоро.


С Най-Добри Пожелания,


Екипът на Zesusglory.

Автоматичен превод:
ZeusGlory Casino
преди 3 месеца

Току-що го изпратих заедно с доказателство, но тъй като никой не отговаря на имейли, се съмнявам, че ще чуя нещо

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

И така, преди 9 часа ми казаха по имейл да поставя парите си за теглене на банкова карта, няма значение каква банкова карта, защото парите ще отидат в данните за банковата сметка, които вече съм им дал


.... вижте имейла по-долу


Здравей Матю

Надявам се, че си добре,

Моля, приложете средствата, които искате да изтеглите за теглене, няма значение коя опция използвате, най-важното е да имате вашата заявка И тъй като имаме информация коя банкова сметка искате да прехвърлите, това не е проблем,



...само за да се върна към вчерашния разговор, който имах по имейл....


вижте имейла по-долу


От славата на Зевс...


Вижте съобщенията, които сте изпратили. Моля, опитайте се да изпратите съобщението като едно вместо като 10 наведнъж, моля Матю.


Изпращахме всяко плащане директно към картата. Включително последната транзакция в Обединеното кралство. Банковите преводи отнемат повече време от транзакцията директно към картата. (И да, отново ще повторя, че изпратихме последната транзакция до Обединеното кралство, използвайки банкова карта, а не SEPA).


Опитахме да изпратим 2 от вашите карти, но това не проработи. Ето защо сега ще използваме метода SEPA, за да изпратим директно до вашата банка, мога да ви информирам ежедневно, ако има нещо за актуализиране, но моля, нека се съгласим да спрем спам в чат и имейли.


От мен


здрасти

Казах ви, че опитването на втора банкова карта е загуба на време, тъй като няма да работи в Обединеното кралство! Казах ви го преди около 8 дни, но все пак искахте да опитате.


SEPA плащане може да бъде извършено и платено, незабавно! Нека просто го направим и мога да ви оставя на мира.


Нека се съгласим да ме информирате всеки ден, докато не получа парите си, само кратък имейл за това, което прави финансовият отдел. Ако сте съгласни, няма да се налага да се свързвам с други членове на персонала по имейл и чат... Мисля, че след отвратителния начин, по който ме третираха, това е много малка молба.


съгласни ли сме


От славата на Зевс


Добре, това е честно, можем да се съгласим с този Матю 🙂


От мен


Прекрасно, благодаря ти. Оценявам това, че



Така че що се отнася до предоставянето на ежедневни актуализации, изглежда, че обещанието досега вече е нарушено по-малко от 24 часа след като ми беше дадено от Zeus Glory.... Моля, не ме карайте да влизам в чат и да използвам всеки друг средство за комуникация във вашата компания, за да накарате някой да говори с мен отново.. сега не искаме да правя това отново сега, нали?....



Автоматичен превод:
ZeusGlory Casino
преди 3 месеца

Zeus Glory, мога ли да ти предложа бизнес съвет?

Ако сте отделили същото време, усилия и енергия за решаване на жалбите, вместо да защитавате вашата компания тук (не много добре, мога да добавя), тогава няма да е необходимо да сте тук и да защитавате жалби, защото те вече биха били разрешени. Иронично наистина.

Това, което новите казино играчи искат да видят, когато избират ново казино за игра, е да гледат как някой подава оплакване тук за казино и след това да гледат как и колко бързо казиното решава проблема, защото ако те самите имат същия проблем, могат да видят как вие се справяте, в този случай мисля, че ще загубите повече нови играчи, отколкото ще ги получите.

Автоматичен превод:
1...4 5 6...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини