Това е най-много контакт, който съм имал със Zeus Glory за един ден...
От славата на Зевс...
Вижте съобщенията, които сте изпратили. Моля, опитайте се да изпратите съобщението като едно вместо като 10 наведнъж, моля Матю.
Изпращахме всяко плащане директно към картата. Включително последната транзакция в Обединеното кралство. Банковите преводи отнемат повече време от транзакцията директно към картата. (И да, отново ще повторя, че изпратихме последната транзакция до Обединеното кралство, използвайки банкова карта, а не SEPA).
Опитахме да изпратим 2 от вашите карти, но това не проработи. Ето защо сега ще използваме метода SEPA, за да изпратим директно до вашата банка, мога да ви информирам ежедневно, ако има нещо за актуализиране, но моля, нека се съгласим да спрем спам в чат и имейли.
От мен
здрасти
Казах ви, че опитването на втора банкова карта е загуба на време, тъй като няма да работи в Обединеното кралство! Казах ви го преди около 8 дни, но все пак искахте да опитате.
SEPA плащане може да бъде извършено и платено, незабавно! Нека просто го направим и мога да ви оставя на мира.
Нека се съгласим да ме информирате всеки ден, докато не получа парите си, само кратък имейл за това, което прави финансовият отдел. Ако сте съгласни, няма да се налага да се свързвам с други членове на персонала по имейл и чат... Мисля, че след отвратителния начин, по който ме третираха, това е много малка молба.
съгласни ли сме
От славата на Зевс
Добре, това е честно, можем да се съгласим с този Матю 🙂
От мен
Прекрасно, благодаря ти. Оценявам това, че
Сега спам и чат съобщенията, за които той приема, са, че аз се опитвам да се свържа с тях, но постоянно съм игнориран, така че продължих да се опитвам, докато някой не ми отговори.
Така че те разбират, че е необходимо SEPA плащане (което може да се направи незабавно) ... но аз все още чакам.
Да видим дали ще спазят обещанието си за ежедневни актуализации и... отново колко време ще ми отнеме да получа тегленето си.....
This is the most contact I have had with Zeus Glory in one Day...
From Zeus glory....
Look at the Messages you have sent, Please try to send the message as a one instead of a 10 a time please Matthew.
We sent every payment to the card directly. Including Latest transaction in the UK. Bank Transfers take longer than a transaction directly to the card. (And yes again I will repeat we sent the latest transaction to the UK using bank card, not the SEPA).
We tried sending 2 of your cards, but that did not work, That is why now we will use the SEPA method to send directly to your bank, I can update you daily if there is something to update, But please let's agree to stop the spam in chat and emails.
From me
Hi
I told you trying a second bank card was a waste of time as it would not work in the UK! I told you that about 8 days ago, but you still wanted to try it.
A SEPA payment can be done and paid I'm instantly! Let's just do it and I can leave you all alone.
We let's agree that you update me everyday until i get my money, just a short email of what the financial department is doing. If you agree I won't need to contact other members of staff on email and Chat... I think after the disgusting way I have been treated it's a very small ask.
Do we agree?
From Zeus glory
Okay That is Fair, We can agree on that matthew 🙂
From me
Lovely, thank you. I appreciate that
Now the spam and chat messages he's taking about is me trying to contact them but being constantly ignored, so i kept truying until someone got back to me.
So they understand a SEPA payment is needed, (which can be done instantly) ...but I'm still waiting.
Let's see if they keep their promise of daily updates and.... again how long will it take for me to recieve my withdrawal.....