НачалоФорумКазинаZeusGlory Casino - обща дискусия

ZeusGlory Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 10 месеца от xSerious169
|
25 004 преглеждания 223 отговора |
|
1...7 8 9...12
Sausages12
преди 5 месеца

Напълно валидна точка. Дайте му време до понеделник поне бих казал.


Процесът е 100% автоматизиран, след като системата получи „съобщение" от доставчика на платежни услуги, то ще бъде променено на завършено и няма да можете да анулирате сумата.

Автоматичен превод:
ZeusGlory Casino
преди 5 месеца

Добре, благодаря ви за това, оценявам това.

По-долу са подробностите, които дадох на Zeus слава (минус скритите подробности за сигурността)

И това е екранна снимка на моето теглене от тази казино компания, която получих в моята банка.

Така че знам, че тези подробности са правилни и работят

(Изпратих тази екранна снимка на zeus glory, така че нито една, ако тогава цифрата не се обърка)


file

Автоматичен превод:
Sausages12
преди 5 месеца

Освен това, ако е 100 процента автоматизирано, някой трябва да въведе ръчно Моите международни банкови данни... тъй като не е на страницата ми за теглене

Автоматичен превод:
Sausages12
преди 5 месеца

Как автоматичният процес знае как да въведе ръчно моите swift/Bic и IBAN номера?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

По-долу е съобщението, което Лукас ми изпрати... тъй като нямате възможност да изберете банков превод като средство за теглене... той ми каза да въведа която и да е от данните на дебитната си карта...


Здравей, Матю, надявам се, че си добре,

Не се занимавам с уебсайта на Casino Guru, за да бъда честен, но поддържам връзка с Financial, разбира се. Моля, приложете средствата, които искате да изтеглите за теглене, няма значение коя опция използвате, най-важното е да имате вашата заявка И тъй като имаме информация коя банкова сметка искате да прехвърлите, това не е проблем,

.... така че не мога да бъда напълно автоматизиран

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
Sausages12
преди 5 месеца

да, с подробностите за bic и iban, наистина е директно и супер бързо, всички казина, в които съм играл, които са в чужбина, използват този метод и понякога винаги получавам средствата в рамките на един час. според мен zeus очевидно просто забавят нещата

Автоматичен превод:
ZeusGlory Casino
преди 5 месеца

Така че изглежда, че трябва да платите на играча Wasim от Обединеното кралство с подробностите по-долу


...да, с подробностите за bic и iban, наистина е ясно и супер бързо, всички казина, в които съм играл, които са в чужбина, използват този метод и понякога винаги получавам средствата в рамките на един час. според мен zeus очевидно просто забавят нещата


Той също така не можа да получи плащане към дебитна карта за Обединеното кралство..... някакъв отговор на този Zeus Glory??

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

те сериозно ще загубят клиенти, като се отнасят към хората по този начин.. кой би искал да играе в казино, ако трябва да чака 2+ седмици само за да получи изплащане, стресът, който това трябва да причини психичното здраве на някого, просто не си струва

Автоматичен превод:
Sausages12
преди 5 месеца

Платено в рамките на един час след обработката, така че с тази информация от друг от вашите играчи... ако вие (acthley) сте обработили транзакцията в понеделник към мен, тогава няма причина да не бъде платена с часа.... или два часа за мен в случая с другото задгранично казино, което съм използвал.... Лукас ми каза, че съм приоритет с финансовия отдел.... така че няма причина, ако някой от вашите счетоводители напише моите банкови данни на компютъра в понеделник сутринта. Трябва да го получа до понеделник следобед..... Очаквам с нетърпение бързо плащане в понеделник zeus glory.... да?


Автоматичен превод:
Anonymized630
преди 5 месеца

Да, със сигурност са, ако zeus glory чакат и се надяват, че ще отменя тегленето си и ще започна да играя игри и ще загубя всичките си пари, те не само ми губят времето, защото това няма да се случи.. тези пари няма да бъде докоснат от мен, те също увреждат репутацията си в процеса....

най-доброто нещо, което Zeus Glory трябва да направи сега, е да ми направи това плащане в понеделник сутринта, то отива в моята банка в рамките на един час (а не 10-дневното забавяне, глупости, за които говорят) И се връщам тук и казвам на всички, че са ми платили и може да им се вярва като казино.

Мога ли само да добавя, че всичко това е в този форум... Zeus glory, тепърва ще правя преглед на вашето казино на този уебсайт на казино Guru.. това все още предстои, за да го видят всички.... нека ми дадете това плащане в понеделник сутринта, нали?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

... къде отиде представителят от Zeus glory, който беше толкова щастлив и желаещ да помогне да отговори на всички наши въпроси.......имате още много въпроси, на които трябва да отговорите и на които да разчитате сега....

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

filefile някои от тези рецензии за zeusglory правят интересно четиво

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

.... о, 1000 процента Майкъл от екипа за чат е много, много груб, той веднага щеше да отиде в Центъра за работа, ако работеше за мен

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

... не знам къде е изчезнал този специален персонал от 3 души от Zeus Glory.....

Автоматичен превод:
Sausages12
преди 5 месеца

file

Автоматичен превод:
Sausages12
преди 5 месеца

вероятно сега са се вдигнали на чаша чай и се смеят на цялата ситуация 😑

Автоматичен превод:
Anonymized630
преди 5 месеца

Знам, че zeus Glory просто измислят нещата до минута... добра работа, имам всяка екранна снимка на всеки разговор, който съм имал с тях, и всички имейли... може още да са ми нужни... ..

Автоматичен превод:
Sausages12
преди 5 месеца

най-шокиращото нещо, което съм виждал досега, четейки целите ви съобщения, откакто това започна, вероятно е изтриването на историята на съобщенията им... много странно

Автоматичен превод:
Anonymized630
преди 5 месеца

Е, мисля, че всички можем да се съгласим, те ще загубят много клиенти сега и дори повече, ако тези пари не ударят банковата ми сметка в понеделник...както казваш, кой ще се занимава с казино, което рита и крещи, когато те трябва да плащат

Автоматичен превод:
Sausages12
преди 5 месеца

да, 100%, мисля, че просто стойте спокойно сега и вижте в понеделник, парите ТРЯБВА да са във вашата банка до понеделник следобед, наистина са преминали отвъд точката, от която няма връщане.

Автоматичен превод:
1...7 8 9...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини