преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ZeusGlory Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, регистрирах се в това казино вчера и го тествах веднъж.
Депозитите бяха обработени бързо и мисля, че има добра селекция от игри.
Имам обаче проблем с играта Play N' Go Rise of Merlin.
Получих безплатни завъртания при залог от €2,50 и спечелих общо €225.
Кредитът обаче така и не беше написан в портфейла ми.
Свързах се с поддръжката, която писа на доставчика на играта.
След няколко часа ми казаха, че уж съм използвал хазартната функция веднага след безплатните завъртания и съм загубил. Вероятно това би било причината, поради която парите не бяха кредитирани в сметката ми.
Аз обаче не направих това. След победата си продължих да играя нормално, без да активирам функция.
Поддръжката вече е поискала видео от доставчика. Силно се надявам този въпрос да бъде разрешен, защото тези твърдения са абсолютно неверни.
Може би има нещо друго, което мога да направя тук, за да докажа това?
Може ли някой да ми помогне тук?
Hello, I registered at this casino yesterday and tested it once.
The deposits were processed quickly and I think it has a good game selection.
However, I have a problem with the Play N' Go game Rise of Merlin.
I got free spins on a stake of €2.50 and won a total of €225.
However, the credit was never written to my wallet.
I contacted support, who wrote to the game provider.
After a few hours I was told that I had allegedly used the gamble feature straight after the free spins and had lost. That would probably be the reason why the money wasn't credited to my account.
However, I didn't do this. After my win, I continued playing as normal without activating a feature.
Support has now requested a video from the provider. I really hope that this matter is resolved because these allegations are absolutely not true.
Is there perhaps something else I can do here to prove this?
Can anyone possibly help me here?
Hallo, ich habe mich gestern in diesem Casino angemeldet und es einmal getestet.
Die Einzahlungen wurden schnell verarbeitet und ich finde es hat eine gute Spiele Auswahl.
Jedoch habe ich direkt ein Problem mit dem Play N‘ Go Spiel Rise of Merlin.
Ich habe Freispiele auf einem Einsatz von 2,50 € und habe insgesamt 225 € gewonnen.
Das Guthaben wurde allerdings nie auf meinem Wallet geschrieben.
Ich habe den Support kontaktiert, welcher den Spiele Provider angeschrieben hat.
Nach ein paar Stunden sagte man mir, dass ich angeblich das Gamble Feature direkt nach den Freispiel genutzt habe und dabei verloren habe. Das wäre wohl der Grund, warum das Geld nicht meinem Account gutgeschrieben wurde.
Dies habe ich jedoch nicht getan. Ich habe nach meinem Gewinn ganz normal weiter gespielt, ohne ein Feature zu betätigen.
Der Support hat jetzt ein Video vom Provider angefordert. Ich hoffe wirklich, dass diese Angelegenheit geklärt wird, denn diese Vorwürfe stimmen absolut nicht.
Gibt es vielleicht noch etwas anderes, was ich hier tun kann, um das zu beweisen?
Kann mir hier eventuell jemand helfen?
Здравей, Паскал
Проблемът е решен, незабавно се свързахме с доставчика, за да разрешим проблема, доставчикът потвърди, че това е проблем от тяхна страна. Веднага възстановихме спечелената сума и информирахме играча за това. Благодаря ви за търпението паскал и се радвам, че случаят е решен и сте доволни от резултата 🙂
Hello, Pascal
The problem is Fixed, We immediately contacted Provider to solve the problem, Provider had confirmed that it was a problem on their end . We immediately Refunded Won amount and informed the player about it. Thank you for your patience pascal and I'm glad the case was decided and you are happy with the result 🙂
Здравейте, така е. Благодаря за бързата помощ.
Hello, that is correct. Thanks for your quick help.
Hallo, das ist korrekt. Vielen Dank für Ihre schnelle Hilfe.
Здравей Reybon, Радваме се да видим, че си доволен от избора си на казино! 🙂 Ще направим всичко възможно, за да продължим да се подобряваме за нашите играчи.
Hello Reybon, We are glad to see you are happy with your choice of casino ! 🙂 We will try our best to continue improving for our players.
Регистрирах се и депозирах чрез LTC и след 30 минути чакане най-накрая показва, че е потвърдено в портфейла ми, но не е кредитирано в акаунта ми. Изпращах съобщения до поддръжката няколко пъти, чаках отговор поне двадесет минути и нищо. Дразня се, така че имам нужда от някой, който да поправи това или ще оставя лоши отзиви на всички подходящи сайтове..
I signed up and deposited via LTC and after 30 min of waiting it finally shows that its confirmed in my wallet but hasn't been credited to my account. Ive messaged support several times been waiting for a response twenty min at least and nothing. I'm getting irritated so i need somebody to get this fixed or i'll be leaving bad reviews on all the appropriate sites..
Здравей kbdallas22,
Проблемът е отстранен и бонусът е приложен. Проблемът беше, че потребителят активира бонус за USDTT валута и направи депозит в различна валута, което предизвика объркването. Активирахме бонуса за kbdallas22 и започнахме да играем без проблеми. Благодарим ви, че избрахте Zeusglory
Hello kbdallas22,
Issue is fixed now and bonus is applied. The problem was that user Activated Bonus for USDTT Currency and made a Deposit in different Currency which caused the confusion. We activated bonus for kbdallas22 and started playing with no issues . Thank you for choosing Zeusglory
Може би от собствен опит говориш? Не можем да потвърдим подобна информация и не е много разумно да пишем подобни обвинения без никакви доказателства за тях. Ако можете да го докажете по някакъв начин и имате нужда да ви помогнем, моля, уведомете ни.
Are you talking from your own experience, perhaps? We can not confirm this kind of information and it is not very wise to write this kind of accusations without any proof of those. If you are able to prove it somehow and you need us to help you, please let us know.
Здравей papanoel63,
Съжалявам, че мислите така за нашето казино. Но истината е, че сте направили депозити, спечелили сте около 2500 € и след това сте загубили средствата в слот игри и никога не сте се опитали да изтеглите печалбите си. След това, след като загубихте сумата, поискахте от нас да възстановим сумата и ни обвинихте, че използваме фалшиви игри и др. Опитахме се да обясним всичко чрез имейл и чат. Но вместо да се споразумеете, вие продължавате да ни обвинявате с несъществуващи обвинения отново и отново.
Отново Никога не сме обещавали, че ще ви възстановим сумата, която сте загубили в слотове.
Искрено се надявам да спрем фалшивите обвинения и да продължим напред.
Най-добри пожелания.
Hello papanoel63,
I am sorry you feel that way about our Casino. But the truth is you made deposits won around 2500€ and then lost the funds in slot games and never tried to withdraw your wins. Then after you lost the amount you requested us to refund the amount and accused us that we are using fake games and more. We have tried to explain everything via Email and Chat. But instead of settling you keep accusing us with non existant accusations over and over.
Again We never promised we would refund you the amount you lost in Slots.
I sincerely hope we can stop the false accusations and move on.
Best Regarads.
Виждам, че доста си се разгорещил. Виждам, че сте общували с казиното. Е, както каза Роми, ако имате такива съмнения, имате възможност да подадете жалба при нас и да потвърдите, защото без това са само приказки.
Тук добавям линк, където можете да напишете и да подкрепите мнението си с доказателства.
Относно казиното, което ви обещава възстановяване, имате ли запазен разговор, когато казвате, че случаят е такъв?
Ще чакам отговора.
I see you've gotten quite heated. I see you've been communicating with the casino. Well, as Romi said, if you have such suspicions, you have the opportunity to file a complaint with us and confirm it, because without that, it's just talk.
Here I add a link where you can write and support your opinion with evidence.
Regarding the casino promising you a refund, do you have any conversation saved when you say that it is the case ?
I will wait for the answer.
Опитвам се да подам жалба, но не мога да бъда хвърлен .казиното ми открадна печалбите 2000€ без съмнение !да, обещаха да възстановят сумата, имам доказателство.
i am trying to file a complaint but i cant get threw .the casino stole my wins 2000€ no doubt !yes they promised to refund i have proof.
Скъпи Халил,
Бих искал да спомена, че все още ви е забранено да се връщате отново в този форум или да изпращате допълнителни оплаквания предварително. Много от вашите предишни акаунти са забранени. Затова ви банвам отново.
Въз основа на информацията, която получих от представителя на казиното, основното ви намерение беше възстановяване на сумата. Така че, поне за мен, вашето поведение е грубо несправедливо и това е нещо, което се опитваме да избегнем, особено във вашия случай.
Dear Halil,
I would like to mention that you are still forbidden to come back to this forum or submit additional complaints in advance. Many of your previous accounts have been banned. Thus, I'm banning you again.
Based on the information I got from the casino representative, your main intention was a refund. So, at least for me, your behavior is rudely unfair, and this is something we try to avoid, especially in your case.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.