ФорумКазинаZeusGlory Casino - обща дискусия

ZeusGlory Casino - обща дискусия

преди 9 месеца от xSerious169
|
19543 преглеждания 223 отговора |
|
1 2...12
Добавете пост
преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ZeusGlory Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 9 месеца

Здравейте, регистрирах се в това казино вчера и го тествах веднъж.


Депозитите бяха обработени бързо и мисля, че има добра селекция от игри.


Имам обаче проблем с играта Play N' Go Rise of Merlin.

Получих безплатни завъртания при залог от €2,50 и спечелих общо €225.

Кредитът обаче така и не беше написан в портфейла ми.

Свързах се с поддръжката, която писа на доставчика на играта.


След няколко часа ми казаха, че уж съм използвал хазартната функция веднага след безплатните завъртания и съм загубил. Вероятно това би било причината, поради която парите не бяха кредитирани в сметката ми.


Аз обаче не направих това. След победата си продължих да играя нормално, без да активирам функция.


Поддръжката вече е поискала видео от доставчика. Силно се надявам този въпрос да бъде разрешен, защото тези твърдения са абсолютно неверни.


Може би има нещо друго, което мога да направя тук, за да докажа това?

Може ли някой да ми помогне тук?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравей, Паскал

Проблемът е решен, незабавно се свързахме с доставчика, за да разрешим проблема, доставчикът потвърди, че това е проблем от тяхна страна. Веднага възстановихме спечелената сума и информирахме играча за това. Благодаря ви за търпението паскал и се радвам, че случаят е решен и сте доволни от резултата 🙂

Автоматичен превод:
ZeusGlory Casino
преди 9 месеца

Здравейте, така е. Благодаря за бързата помощ.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Страхотно казино за игра с бързо теглене, благодаря

7k в джоба ми


Автоматичен превод:
reybon
преди 9 месеца

Здравей Reybon, Радваме се да видим, че си доволен от избора си на казино! 🙂 Ще направим всичко възможно, за да продължим да се подобряваме за нашите играчи.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

file Регистрирах се и депозирах чрез LTC и след 30 минути чакане най-накрая показва, че е потвърдено в портфейла ми, но не е кредитирано в акаунта ми. Изпращах съобщения до поддръжката няколко пъти, чаках отговор поне двадесет минути и нищо. Дразня се, така че имам нужда от някой, който да поправи това или ще оставя лоши отзиви на всички подходящи сайтове..

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
kbdallas22
преди 9 месеца

Здравей kbdallas22,


Проблемът е отстранен и бонусът е приложен. Проблемът беше, че потребителят активира бонус за USDTT валута и направи депозит в различна валута, което предизвика объркването. Активирахме бонуса за kbdallas22 и започнахме да играем без проблеми. Благодарим ви, че избрахте Zeusglory

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Бъдете внимателни, лицензът за казино е фалшив и вероятно повечето игри също. и те са лъжци!!

Автоматичен превод:
papanoel63
преди 6 месеца

Може би от собствен опит говориш? Не можем да потвърдим подобна информация и не е много разумно да пишем подобни обвинения без никакви доказателства за тях. Ако можете да го докажете по някакъв начин и имате нужда да ви помогнем, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
Публикация на papanoel63 Скрит от Radka
Причина: Оскърбително съдържание
преди 6 месеца

filefilefile

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
papanoel63
преди 6 месеца

Здравей papanoel63,

Съжалявам, че мислите така за нашето казино. Но истината е, че сте направили депозити, спечелили сте около 2500 € и след това сте загубили средствата в слот игри и никога не сте се опитали да изтеглите печалбите си. След това, след като загубихте сумата, поискахте от нас да възстановим сумата и ни обвинихте, че използваме фалшиви игри и др. Опитахме се да обясним всичко чрез имейл и чат. Но вместо да се споразумеете, вие продължавате да ни обвинявате с несъществуващи обвинения отново и отново.


Отново Никога не сме обещавали, че ще ви възстановим сумата, която сте загубили в слотове.


Искрено се надявам да спрем фалшивите обвинения и да продължим напред.


Най-добри пожелания.

Автоматичен превод:
Публикация на papanoel63 Скрит от Radka
Причина: Оскърбително съдържание
Публикация на papanoel63 Скрит от Radka
Причина: Оскърбително съдържание
преди 6 месеца

filefile

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца
Публикация на papanoel63 Скрит от Radka
Причина: Оскърбително съдържание
преди 6 месеца

Виждам, че доста си се разгорещил. Виждам, че сте общували с казиното. Е, както каза Роми, ако имате такива съмнения, имате възможност да подадете жалба при нас и да потвърдите, защото без това са само приказки.

Тук добавям линк, където можете да напишете и да подкрепите мнението си с доказателства.

Относно казиното, което ви обещава възстановяване, имате ли запазен разговор, когато казвате, че случаят е такъв?

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Опитвам се да подам жалба, но не мога да бъда хвърлен .казиното ми открадна печалбите 2000€ без съмнение !да, обещаха да възстановят сумата, имам доказателство.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

качването на оплакване не работи. продължава да буферира

Автоматичен превод:
papanoel63
преди 6 месеца

Скъпи Халил,

Бих искал да спомена, че все още ви е забранено да се връщате отново в този форум или да изпращате допълнителни оплаквания предварително. Много от вашите предишни акаунти са забранени. Затова ви банвам отново.

Въз основа на информацията, която получих от представителя на казиното, основното ви намерение беше възстановяване на сумата. Така че, поне за мен, вашето поведение е грубо несправедливо и това е нещо, което се опитваме да избегнем, особено във вашия случай.


Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
1 2...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини