ФорумКазинаZeusGlory Casino - обща дискусия

ZeusGlory Casino - обща дискусия (страница 12)

преди 9 месеца от xSerious169
|
21015 преглеждания 223 отговора |
|
1...11 12
преди 4 месеца

Поисках акаунтът ми да бъде закрит. Казаха ми, че е в процес, но успях да депозирам още £90

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Надявам се, че публикацията от представителя на казиното тук 👈 обяснява всичко. Ако имате някакви въпроси, моля не се колебайте да ги зададете.

Автоматичен превод:
ZeusGlory Casino
преди 4 месеца

Ще прикача разговор, но мисля, че беше изяснено, че искам акаунтът ми да бъде закрит и пристрастяването към хазарта не трябва да е единствената приемлива причина... Мисля, че можете да видите, ясно казах, че желая акаунтът да бъде закрит. Да, сега е затворен, но трябваше да бъде затворен, когато го поисках filefilefile Мисля, че дадох достатъчно добра причина само защото не казах, че съм пристрастен, това ли е причина да игнорирам молба???

Автоматичен превод:
ZeusGlory Casino
преди 4 месеца

Съжалявам, пропуснах причината да искам акаунтът ми да бъде закрит, а не че трябва да имам такъв

file

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравей Hepnedplz,


Моля, изпратете ни имейл на: info@zeusglory.com , изглежда, че потребителското име на Casino guru не е същото като потребителското име на Zeusglory и ако ни изпратите имейл, ще можем да ви отговорим с повече подробности и познания за случая.



Топли пожелания

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Познайте какво все още не отговарям и дори изпратих имейл отново, както казахте

Автоматичен превод:
1...11 12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини