Ще прикача разговор, но мисля, че беше изяснено, че искам акаунтът ми да бъде закрит и пристрастяването към хазарта не трябва да е единствената приемлива причина... Мисля, че можете да видите, ясно казах, че желая акаунтът да бъде закрит. Да, сега е затворен, но трябваше да бъде затворен, когато го поисках Мисля, че дадох достатъчно добра причина само защото не казах, че съм пристрастен, това ли е причина да игнорирам молба???
I will attach conversation but I think it was made clear I wanted my account closed and a gambling addiction shouldn't be the only acceptable reason ... I think you can see I made it clear I wished for the account to be closed . Yes it is closed now but should of been closed when I requested it I think I gave a good enough reason just because I didnt say I am an addict is that a reason to ignore a request ???
Съжалявам, пропуснах причината да искам акаунтът ми да бъде закрит, а не че трябва да имам такъв
Sorry missed my reason for wanting my account closed not that I should have to have one
Здравей Hepnedplz,
Моля, изпратете ни имейл на: info@zeusglory.com , изглежда, че потребителското име на Casino guru не е същото като потребителското име на Zeusglory и ако ни изпратите имейл, ще можем да ви отговорим с повече подробности и познания за случая.
Топли пожелания
Hello Hepnedplz,
Please email us at : info@zeusglory.com , Looks like Casino guru username is not the same as the Zeusglory username and if you would email us we will be able to answer you with more details and knowledge of the case.
Warm wishes
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.