ФорумКазинаWinz.io Casino - обща дискусия

Winz.io Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от Novik
|
6577 преглеждания 47 отговора |
|
12 3
Добавете пост
Lumalee
преди 2 месеца

Трябва да призная, че и аз не бях сигурен, но това обяснение е почти перфектно. Благодаря ти.

Между другото, опитахте ли да се свържете с вашата банка? Ако не греша тук, историята на вашите банкови транзакции показва две отделни плащания, докато само едно от тях е направено в сметката в казиното.

Спомням си доста подобен случай; случи се в друго казино и играчът случайно потвърди плащането два пъти, тъй като първото разрешение изглеждаше като неработещо. При потвърждаване на втория опит обаче банковата му сметка е променена два пъти. Спомням си, че той твърдеше, че само вторият е стигнал до казиното.

Е, по един или друг начин бих се консултирал с вашата банка. Готов ли си?


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Казват, че трябва да се свържа с компанията, която ме е таксувала, норвежките власти и банки не са много доволни от онлайн казината извън Норвегия, казината са наясно с това, така че използват трета страна, когато използвам виза, за да скрият, че това е казино. Вторият път като ми таксуват сметката не става веднага, а след няколко дни. Свързах се с казиното със снимкови доказателства и те казаха, че ще го разгледат.

Автоматичен превод:
Lumalee
преди 2 месеца

И същият доставчик на плащания ли е като първия, нали? Случайно пробвал ли си да се свържеш с тях?

Уведомете ни дали имате нова информация, моля. От казиното или по принцип. Със сигурност бихме искали да знаем за това.

Автоматичен превод:
Lumalee
преди 2 месеца

Разбирам, благодаря за забележката.

Във всеки случай изглежда като проблем с кодовете на търговците, които не са точни и се използват от бизнеса, за да прикрият действителния характер на плащането. Като се има предвид колко спешен е този проблем, има смисъл, че много играчи в обстоятелства, подобни на вашите, говорят за него от известно време.

Можете да разгледате темата тук 👈, ако искате, или можете просто да я прочетете, без да коментирате. За съжаление, не всички играчи са получили своите депозити обратно, въпреки че някои от тях са били успешни.

Все пак е само идея.

Автоматичен превод:
Novik
преди 2 месеца

Да, проверката в крипто казино не е идеална, но те са законни. Fitst

срочен депозит от $200, който изтеглих няколко часа по-късно за над $4000 и ми беше платено всеки цент. Wild.IO и cryptoslots.com са добри за изплащане. Не е най-доброто обслужване на клиентите и понякога може да е правилно, но когато е разхлабено

много е хлабав

Автоматичен превод:
Wideman18
преди 2 месеца

Така че имате по-добър опит с това казино от играча, на когото сте отговорили. Трябваше ли да правите някаква проверка тук или не? Използвахте ли крипто като метод на плащане? Играхте ли и с някои бонуси или не ги харесвате? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, просто исках да ви уведомя, че днес получих имейл, който казва, че поради някои актуализации на техните условия играчи от Кипър вече не се приемат.

Автоматичен превод:
charisari
преди 1 месец

здрасти Благодаря ви за тази информация. Ще го предам на нашия екип за данни, за да могат да го проверят.

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини