преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Winz.io Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Не препоръчвам да идвате тук, защото бонусът без залог е само извинение за примамване на играчи. Първият път, когато парите бъдат изтеглени, но ако продължите да играете и използвате бонуса и след това искате да изтеглите пари (дори ако сте загубили малко пари и не на черно) - ще бъдете помолени да преминете KYC (което не е подходящо в крипто казината)
I do not recommend coming here, because the bonus without a wager is just an excuse to lure players. The first time the money is withdrawn, but if you continue to play and use the bonus, and then want to withdraw money (even if you lost some money and not in the black) - will be asked to pass KYC (which is not appropriate in crypto casinos)
Не рекомендую сюди заходити, оскільки бонус без вейджеру - це тільки привід для заманювання гравців. Перший раз гроші виводять, але якщо ти продовжуеш грати і використовувати бонус, а потім хочеш вивести гроші (навіть якщо програв частину грошей і не в плюсі) - будут просити пройти KYC (що не є доречним у крипто казино)
Бих искал да кажа, че всеки бонус е просто маркетингова стратегия за привличане на играчи.
KYC е стандартна процедура и ще бъде само за добро, ако казиното поиска KYC преди първия депозит или дори след регистрация. Щеше да е много по-безопасно за играчите, бих казал. Все пак има алтернатива - анонимни казина.
I would like to say that each bonus is just a marketing strategy to lure players.
KYC is a standard procedure and it will be only for the good if the casino asks for KYC before the first deposit or even after registration. It would be much safer for players, I'd say. However, there is still an alternative - anonymous casinos.
Бих искал да кажа, че всеки бонус е просто маркетингова стратегия за привличане на играчи.
KYC е стандартна процедура и ще бъде само за добро, ако казиното поиска KYC преди първия депозит или дори след регистрация. Щеше да е много по-безопасно за играчите, бих казал. Все пак има алтернатива - анонимни казина.
I would like to say that each bonus is just a marketing strategy to lure players.
KYC is a standard procedure and it will be only for the good if the casino asks for KYC before the first deposit or even after registration. It would be much safer for players, I'd say. However, there is still an alternative - anonymous casinos.
Да, съгласен съм с теб за бонусите. Колкото до казиното, където има криптовалута, и ако играчът играе само крипто - мисля, че kyc не е нужен. Ако е фиатна валута и стандартни методи за депозит - абсолютно съм съгласен, че е желателно да бъде проверен още преди първия депозит. В случая има конкретен случай, когато преди заключенията са били ок, но щом е имало опит за друго заключение - тогава е поискана проверка. Особено по неизвестни причини. Точно тази конкретна ситуация ме изненада. Между другото, от казиното вече са отписали, че се извиняват и няма нужда да се прави проверка - което става още по-неясно.
Yes, I agree with you about the bonuses. As for the casino where there is crypto, and if the player only plays crypto - I think that kyc is not needed. If it is a fiat currency and standard deposit methods - I absolutely agree that it is desirable to be verified even before the first deposit. In this case, there is a specific case, when before the conclusions were ok, but as soon as there was an attempt at another conclusion - then verification was requested. Especially for unknown reasons. It was this particular situation that surprised me. By the way, the casino has already written off that they are apologizing, and there is no need to do verification - which becomes even more unclear.
Так, погоджуюсь з вами стосовно бонусів. Стосовно казино де є крипто, і якщо гравець грає лише в крипто - я вважаю що kyc не потрібен. Якщо ж це фіатна валюта та стандартні методи депозиту - абсолютно згоден, що бажано проходити веріфікацію навіть перед першим депозитом. В данному випадку є конкретний кейс, коли до цього виводи були ок, але як тільки була спроба ще одного виводу - то запросили веріфікацію. Тим більше з незрозумілих причин. Саме ця частна ситуація мене здивувала. Доречі казино вже відписало що вони перепрошують, і вже не потрібно робити веріфікацію - що стає ще незрозумілішим.
Мисля, че сега смесваме две неща. 🙂
Процесът на KYC може също да защити уязвимите играчи в ситуации на предишно самоизключване. И проверката на плащането, съгласен съм с теб, че когато се използва крипто, това е доста излишно.
Може би има нов, "необучен" служител, понякога се случва.
Както и да е, благодаря за вашите прозрения.
I think we're mixing two things now. 🙂
The KYC process could also protect vulnerable players in situations of the previous self-exclusion. And the payment verification, I agree with you that when crypto is used, this one is quite unnecessary.
Maybe there is a new, "untrained" employee, it sometimes happens.
Anyway, thank you for your insights.
Така че досега бях доволен
след заверка с обичайните документи
Не само съм плащал много често, но и съм плащал няколко пъти, каквото и да е
работи както е описано чрез Skrill за минути...! 🙂
НО СЕГА
Май нещо се е променило фундаментално..?
Депозирах със Skrill както обикновено и след това отново исках да изтегля малка сума (300) със Skrill.
Имейл, потвърждаващ, че тегленето от Skrill е одобрено, се върна след минути.
За съжаление не бяха изпратени пари на Skrill. този път .!
Така че не е извършено плащане! ?
В чата и по имейл
само извинения, че финансовият отдел се занимава с това и т.н.)
Аз и Skrill чакаме сега
само за ID на транзакцията втория ден ..?
(идентификаторът, който разбира се имате само ако са изпратени пари.. 🙂] )
Ето защо се твърди, че не съм чувал нищо за незабавното изплащане на Skrill на втория ден сега?
В чата и по имейл, когато ме попитаха за този идентификатор на транзакция, който също би представлявал интерес за Skrill, ми беше казано едва на втория ден
личната карта може да бъде предоставена само от финансовия отдел ...
и финансовият отдел се занимава с искането.
вече два дни ?
Така че мисля, че instand след проверка?
тези изплащания очевидно вече не са ...?
Интересно ми е какво е следващото извинение
или поне колко дни т. нар. Финансов отдел 🙂
все още трябва да обяви идентификатор на транзакция ..
Което вероятно не съществува, защото според Skrill всичко е наред, само не е дошло плащане от Winz.io!?
или когато най-накрая имам парите си в акаунта си в Skrill..!?
Само аз ли съм с тези "нови" негативни преживявания в Winz ..?
[emj_18]
So so far I've been happy
after verification with the usual documents
I have not only paid in very often but also paid out a number of times, whatever
worked as described via Skrill in minutes...! 🙂
BUT NOW
Something seems to have changed fundamentally..?
Deposited with Skrill as usual and then wanted to withdraw a small amount (300) with Skrill again.
An email confirming that the Skrill withdrawal was approved came back in minutes .
Unfortunately, no money was sent to Skrill.this time.!
So no pay out was made!?
In the chat and by e-mail
only excuses Financial Department deals with it ect..)
Me and Skrill have been waiting now
only for the transaction ID the second day ..?
(the ID which of course you only have if money was sent.. 🙂] )
That's why allegedly I've been hearing nothing about the instand Skrill pay out on the sekond day now?
In the chat and by email, when I was asked about this transaction ID, which would also be of interest to Skrill, I was only told the second day now
the ID can only be given by the finance department ...
and the finance department is dealing with the request.
for two days now ?
So i think instand after verification?
these pay outs are apparently no longer ...?
I'm curious what the next excuse is
or at least how many days the so-called Financial Department 🙂
still needs to announce a transaction ID ..
Which probably doesn't exist because according to Skrill everything is fine, only no payment came from Winz.io!?
or when I finally have my money in my Skrill account..!?
Am I the only one with these "new" negative experiences at Winz ..?
[emj_18]
Е, изглежда, че Skrill вече не е опция за незабавно плащане засега 🙂.
Ако казиното не успее да ви изпрати печалбите през следващите 13 дни, ще подам жалбата, но се надявам, че няма да имате нужда от това. 🤞
Well, seems like Skrill is not an instant payment option anymore for now 🙂.
If the casino fails to send you the winnings in the next 13 days, I'd submit the complaint, though I hope you are not going to need that. 🤞
Да и аз се надявам
но сега на третия ден все още не мога да обявя идентификатора на транзакцията..?
Не бях свикнал с това от казиното "до сега", въпреки слабия лиценз
Жалко
Yes I hope so, too
but now on the third day still not able to announce the transaction id..?
I wasn't used to that from the casino "until now" despite the weak license
Pity
Може би това е случаят, когато казиното използва услуги на трети страни, така че може да отнеме няколко дни, за да се изравнят с доставчика на плащания, или в момента нямат персонал поради Коледа. Ако това е първият път, вероятно се е случило нещо необичайно 🤔.
Успех за вас!
Maybe this is the case when the casino uses third-party services, so it can take a few days to catch up with the payment provider, or they are short on staff now, because of Christmas. If this is the first time, something unusal probably occured 🤔.
Best luck to you!
Както друг потребител каза тук, това казино не е препоръчително. Загуба на време, използвах го само два пъти. Обслужващият персонал на живо ви удря с отношение и е притиснат, ако отговаряте на тяхната енергия, дори не може да ги вини, вероятно не им се плаща достатъчно. Те популяризират своите бонуси тук в казино гуру и това е единствената причина, поради която им дадох шанс: голяма грешка 😆
Like other user said here, this casino is not advisable. Waste of time, only used it like two times. Live support staff hits you with an attitude and gets pressed if you match their energy, can't even blame them, they probably don't get paid enough. They promote their bonuses here in casino guru and that's the only reason why I gave them a chance: big mistake 😆
Би било чудесно да оцените качеството на поддръжката на казиното и отношението на чат оператора. В момента това не е точно част от ревютата. Виждам основния проблем във факта, че тези качества зависят от хората, с които си имате работа. Следователно резултатите вероятно ще варират много.
Така че вашите отзиви са много ценени.
Would be great to rate the quality of casino support and the chat operator's attitude. At the moment, this is not exactly part of the reviews. I see the main problem in the fact such qualities depend on the individuals you're dealing with. Hence the results would probably vary a lot.
So, your feedback is much appreciated.
Те са лотарийни измамници. Получих имейл, в който става ясно, че съм поставил ника си на грешното място в telegram. И лотарията се печели от този, който го е поставил на същото място. За да съм сигурен, проверих главната тема и наистина псевдонима му го нямаше. Вторият проблем е, че уж съм ре-туитнал минута преди края на томболата, което не е вярно, защото го направих 5-6 минути преди края. Там не само загубих много пари, но и ме мамят на всяка крачка. Това е вторият път в историята, когато съм измамен в тази лотария.
They are lottery scammers. I received an email in which it is clear that I put my nickname in the wrong place on telegram. And the lottery is won by the guy who put it in the same place. Just to be sure, I checked the main thread and indeed his nickname wasn't there. The second issue is that I allegedly re-tweeted a minute before the end of the lottery, which is not true, because I did it 5-6 minutes before the end. Not only have I lost a lot of money there, but they cheat me at every turn. This is the second time in history where I have been cheated in this lottery.
Ха ха! Бихте ли искали да подадете жалба? Разбира се, ако свързаните условия са ясно видими и представени, за да ни осигурят солидна отправна точка. Страхувам се, че не можем да разследваме някои конкурси на Telegram.
Не мога да се сдържа, но всеки път, когато чуя нещо да се представя в или чрез Telegram, чувам тих глас в главата си, който крещи „скаааам". Нямам предвид това казино - просто общо усещане.
Какво мислиш? 😉
Ha haá! Would you care to submit a complaint? If the associated terms are clearly visible and presented to provide us with a solid starting point, of course. I fear we can't investigate some Telegram contests.
Can't help myself, yet every time I hear something is presented on or through Telegram I hear a tiny voice in my head screaming "scaaaam". Not referring to this casino - just a general feeling.
What do you think? 😉
Хм, бих казал, че понякога наистина може да се случи съвпадение, дори и много рядко. Например, веднъж спечелих 2 пъти подред също в теглене, когато участваха хиляди хора, така че вярвам в такъв късмет. Разбира се, предполагам, че със сигурност ще го следвате и по-нататък и ако същото име продължава да се появява, не се колебайте да ни уведомите. Мисля, че тогава вероятно няма да е пълно съвпадение. 🤔
Hm I would say that sometimes an coincidence can really happen, even if it is very rare. For example, I once won 2 times in a row also in a draw when thousands of people were involved, so I believe in such luck. Of course, I guess that you will certainly follow it further and if the same name keeps popping up, don't hesitate to let us know. I think it will probably not be a total coincidence then. 🤔
Те са най-безумните измамници, които съм виждал в живота си.
Това е моята 4-та сесия в това казино на базата на бонус покупки, където в даден момент слотът просто беше изключен и не събираше множители или ги събираше много трудно и разбира се само най-малките.
Това е краят на моята история с тези измамници. Мразя ги и ми писна от тях. Бих искал също да съобщя, че те не следват политиката за отговорна игра и отварят акаунти на играчи, които имат проблеми с хазарта. Моля, оправете това. Мразя този сайт толкова много. Това е подло казино без лоялност и само за печалба, което унищожи психиката ми.
They are the most insane scammers I've ever seen in my life.
This is my 4th session in this casino based on bonus buys, where at some point the slot was simply turned off and did not collect multipliers or collected them with great difficulty, and of course only the smallest ones.
This is the end of my story with these scammers. I hate them and I'm fed up with them. I would also like to report that they do not follow the responsible gaming policy and open accounts to players who have gambling problems. Please sort this out. I hate this site so much. This is a vile, loyalty-less, profit-only casino that has destroyed my psyche.
Знам, че знаете това, но жалбата ще бъде оценена. Особено по отношение на политиката за отговорен хазарт. 🤔
I know you know that, but the complaint would be appreciated. Especially regarding the responsible gambling policy. 🤔
Здравейте, според това, което виждам на нашия уебсайт, да, те приемат играчи от Австралия.
Въпреки това винаги е добра идея да потвърдите това в Общите условия или с чат на живо, ако не сте сигурни.
Планирате ли да играете тук?
Hi, according to what I see on our website, yes they accept players from Australia.
However, it is always a good idea to confirm this in the Terms and Conditions or with live chat if you are not sure.
Do you plan to play here ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.