ФорумКазинаWinSpirit Casino - обща дискусия

WinSpirit Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 11 месеца от zenseicube
|
8964 преглеждания 76 отговора |
|
1 2 34
преди 8 месеца

Здравейте, бих искал да знам дали някой има проблеми с winspirit.com, когато краят на URL адреса завършва с

xzy. сайт. 1. en. Когато в редките моменти мога да вляза в com. неговите страхотни, справедливи изплащания на 50c или $1 завъртания не са 8 цента или 16 цента, когато трябва да ви бъде изплатено много повече. Аз и прекалявам с пилеенето на пари, когато не им пука и не отговарят на въпроси по въпроса

IO искам да знам, че има сайтове за прикритие на измама hammy\\\\\

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, бих искал да знам дали някой има проблеми с winspirit.com, когато краят на URL адреса завършва с

xzy. сайт. 1. en. Когато в редките моменти мога да вляза в com. неговите страхотни, справедливи изплащания на 50c или $1 завъртания не са 8 цента или 16 цента, когато трябва да ви бъде изплатено много повече. Аз и прекалявам с пилеенето на пари, когато не им пука и не отговарят на въпроси по въпроса

IO искам да знам, че има сайтове за прикритие на измама hammy\\\\\

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, прочетох поста ви няколко пъти, но все още имам чувството, че не го разбирам много добре. Какъв конкретен проблем имате? Що се отнася до самия сайт, стигнах до същия домейн с 1.

Втората част обаче не я разбирам много. Бихте ли ми обяснили какъв конкретен въпрос задавате и не получавате отговор?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца
Публикация на kellybragg9 е изтрит
преди 8 месеца

Не мисля, че все още имаме отговор на това. Предполагам, че може би някои промоции идват по имейл или както казахте чрез VIP контакт, ако имат такъв.

Но защо питаш? 🤔

Автоматичен превод:
преди 8 месеца
Публикация на kellybragg9 е изтрит
преди 8 месеца

Здравейте, прочетох вашата ситуация и много съжалявам. Ако разсъждавам правилно, основният проблем е верификацията на вашата карта. Казиното посочи ли някаква конкретна причина, поради която не иска да вземе информацията ви и следователно картата не е приета?

Видях обаче, че сте подали жалба , така че това може да помогне и да видим докъде ще стигне нашият екип и дали могат да ви помогнат.

Както и да е, ако искате да закриете акаунта си тук, не съм сигурен дали ще е необходимо. Бих се опитал да изчакам и да видя как всичко ще се подреди и след това да взема решение въз основа на това.

Въпреки това съм сигурен, че няма да бъдете принудени към нищо и решението зависи от вас. Пожелавам ви успех във всичко и дано успеете да разрешите проблема си, ако все още го чувствате.

Автоматичен превод:
kellybragg9
преди 8 месеца

Вероятно бих изчакал всичко да се уреди и няма да харча повече пари за казиното. Само ако всичко беше наред, щях да реша дали искам да играя отново тук.

Жалко, че все още не сте чули нищо за проверката на картата, но опитайте да дадете на казиното още малко време, тъй като ние им даваме 14 дни, за да уредят този процес.

Също така опитайте да проверите в поддръжката на какъв етап е проверката и ако случайно документите бъдат отхвърлени, бих искал да знам причината.

Ще бъде важно да бъдете търпеливи и особено да не продължавате да играете.

Ако имате нещо ново, уведомете ме.

Автоматичен превод:
kellybragg9
преди 8 месеца

В този случай не съм сигурен, че ще можем да ви помогнем, защото ако сте загубили парите си, нашият екип няма да може да направи нищо по въпроса. Винаги е най-добре да се свържете веднага щом възникнат проблеми, за да можете да ги разрешите.

Определено обаче бих внимавал и няма да продължа да играя тук, ако се притеснявате. Методът на плащане и следователно картата ви все още бяха проблем за проверка на казиното и вие продължихте да играете тук. Ако не бях уредил всичко с тях, за да мога да се оттегля, нямаше да играя тук, защото можеше да се натъкнеш на допълнителни неудобства.

Така че, ако имате някакви проблеми, би било най-добре да го кажете, но ако накрая сте загубили всичко, вероятно няма да ви помогне.



Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Интересно е да намерите двама играчи от една и съща страна, които хвалят едно и също казино. 🙂

Получихте ли и безплатни завъртания за вашата благодарност? Намирам го за обичайна практика, затова просто питам...

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравей Радка,


Вашето споменаване или вашето подозрение прави вас и форума като цяло много симпатичен тук, защото за съжаление - както правилно споменахте - това е обичайна практика! Не само тук, но особено Trustpilot е пълен с "платени" ревюта... някои държави по-специално са много възприемчиви към подобни екстри!


Тъжно, но истина!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

WINSPIRIT е най-нелепото казино, което някога съм преживявал... и да, разбира се, мога да подкрепя изявлението си, ако е необходимо!

Не искам да започвам каквато и да е дискусия тук по темата „незаконност в Австрия поради липса на лиценз за хазарт", защото всеки, който (наистина) е запознат с материята, знае какво се случва и затова много казина (вкл. Здравейте Casino, Casinoin и т.н.) вече ги има Те си направиха изводи и напълно се оттеглиха от австрийския пазар, защото забелязаха или сами изпитаха, че всички съдебни решения завършват с осъдителни присъди срещу казината и те трябва да възстановят загубите!

Но какво прави WINSPIRIT, който едва отскоро е на пазара?

Разбира се - те пренебрегват австрийската съдебна практика и така или иначе нагло предлагат "услугите" си в Австрия...

Те разчитат на лиценза си от Кюрасао и са на мнение, че това им позволява да предлагат по целия свят... само това твърдение е глупост, тъй като има много държави, в които хазартът е напълно забранен, но може би дори предлагат там!

Върхът на безскрупулността е, че те доказуемо споменават, че „WinSpirit работи с международен лиценз от Кюрасао, което ни позволява да предлагаме услугите си по целия свят. Ние обаче уважаваме и спазваме правната рамка на юрисдикциите, в които работим."!

Тук сме на тема "смешно", защото рядко съм чувал такова безскрупулно противоречие, след като "рамката на юрисдикцията" доказуемо и строго забранява дейността им в Австрия! Безброй осъдителни присъди вече са доказали това, но разбира се WINSPIRIT знае по-добре...

Както и да е - тъй като ми омръзна да се оправдавам отново и отново, въпреки че правната ситуация в Австрия е кристално ясна, ще публикувам всички подробности тук веднага щом приключат съдебните процедури, за да няма извинения и лицемерни обяснения оттам нататък може!

Само когато последното онлайн казино изчезне от Австрия, моята лична мисия ще бъде изпълнена, тъй като защитата на играчите в Австрия за щастие е изключително висока и следователно само един доставчик е получил лиценз, тъй като стриктно спазва изискванията (много ниски лимити за депозит, ниски максимални суми на залагане и т.н.), докато това е напълно игнорирано от другите (чуждестранни) доставчици!

Дотогава пожелавам на всички играчи много забавление в ЗАКОННИТЕ и отговорни онлайн казина!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравей Радка,


Вашето споменаване или вашето подозрение прави вас и форума като цяло много симпатичен тук, защото за съжаление - както правилно споменахте - това е обичайна практика! Не само тук, но особено Trustpilot е пълен с "платени" ревюта... някои държави по-специално са много възприемчиви към подобни екстри!


Тъжно, но истина!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Радвам се, че забелязвате такива неща. Опитваме се да улавяме такива отзиви и да ги отхвърляме, защото нашата цел е винаги да са честни и безпристрастни.

За съжаление, все повече и повече подобни практики са често срещани, както казвате и затова понякога е добре да попитате, защото така можем да открием евентуални фалшиви отзиви. 😕

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

WINSPIRIT е най-нелепото казино, което някога съм преживявал... и да, разбира се, мога да подкрепя изявлението си, ако е необходимо!

Не искам да започвам каквато и да е дискусия тук по темата „незаконност в Австрия поради липса на лиценз за хазарт", защото всеки, който (наистина) е запознат с материята, знае какво се случва и затова много казина (вкл. Здравейте Casino, Casinoin и т.н.) вече ги има Те си направиха изводи и напълно се оттеглиха от австрийския пазар, защото забелязаха или сами изпитаха, че всички съдебни решения завършват с осъдителни присъди срещу казината и те трябва да възстановят загубите!

Но какво прави WINSPIRIT, който едва отскоро е на пазара?

Разбира се - те пренебрегват австрийската съдебна практика и така или иначе нагло предлагат "услугите" си в Австрия...

Те разчитат на лиценза си от Кюрасао и са на мнение, че това им позволява да предлагат по целия свят... само това твърдение е глупост, тъй като има много държави, в които хазартът е напълно забранен, но може би дори предлагат там!

Върхът на безскрупулността е, че те доказуемо споменават, че „WinSpirit работи с международен лиценз от Кюрасао, което ни позволява да предлагаме услугите си по целия свят. Ние обаче уважаваме и спазваме правната рамка на юрисдикциите, в които работим."!

Тук сме на тема "смешно", защото рядко съм чувал такова безскрупулно противоречие, след като "рамката на юрисдикцията" доказуемо и строго забранява дейността им в Австрия! Безброй осъдителни присъди вече са доказали това, но разбира се WINSPIRIT знае по-добре...

Както и да е - тъй като ми омръзна да се оправдавам отново и отново, въпреки че правната ситуация в Австрия е кристално ясна, ще публикувам всички подробности тук веднага щом приключат съдебните процедури, за да няма извинения и лицемерни обяснения оттам нататък може!

Само когато последното онлайн казино изчезне от Австрия, моята лична мисия ще бъде изпълнена, тъй като защитата на играчите в Австрия за щастие е изключително висока и следователно само един доставчик е получил лиценз, тъй като стриктно спазва изискванията (много ниски лимити за депозит, ниски максимални суми на залагане и т.н.), докато това е напълно игнорирано от другите (чуждестранни) доставчици!

Дотогава пожелавам на всички играчи много забавление в ЗАКОННИТЕ и отговорни онлайн казина!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Благодаря ви за тази информация и се надявам, че ще ни информирате, когато производството приключи. Очевидно много играчи може да са любопитни или да научат нещо ново.

Така че ще чакаме следващата актуализация. 👍

Автоматичен превод:
ismo0815
преди 8 месеца

Е, това е, което искате да видите, когато някой се регистрира тук днес само заради тази публикация, за да изрази предполагаемия си ентусиазъм……….


Но можеше да пишеш на немски, тъй като уж идваш от Германия……….


Моля, не забравяйте (положителна, разбира се) рецензия тук в Guru и разбира се също в Trustpilot, защото това със сигурност ще го направи по-доходоносен за вас……….

Автоматичен превод:
преди 8 месеца
Публикация на ismo0815 е изтрит
преди 8 месеца

Радвам се, че имате по-добри преживявания с казиното, защото както виждате, не всеки ги е имал. Какво обаче направихте с поддръжката на клиенти, след като казвате, че са бързи и приятелски настроени? Освен това тегленията винаги са важни в казината, но тъй като все още не сте успели да теглите, не можете да коментирате това.

Въпреки това, ако сте успели да направите теглене, можете да ни уведомите как е минало. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Изненада Изненада - къде изведнъж отиде изключително ентусиазираната рецензия от "ismo0815"...


Жалко е, че нищо не може да се направи за "нещо такова" (а всички знаем за какво става дума)!

В същото време човек може само да се учуди, че тези странни хора (всъщност бих ги нарекъл нещо съвсем различно) поне не полагат повече усилия, за да не се забелязва в най-добрия случай...


Но към всички, които биха ме обвинили в инсинуация: Разбира се, че греша, защото милият Исмо просто е променил мнението си и не иска да сподели ентусиазма си с форума - това е негово право....... ..

Автоматичен превод:
Justice
преди 8 месеца

Мисля, че доста добре го изложихте. И от една страна е тъжно, че може би не се грижат толкова много, за да изглежда достоверно, но от друга поне имаме възможност да разпознаваме по-лесно подобни ревюта. Тъй като той изтри публикацията си, може би се е уплашил и потърсих дали е пуснал потребителско мнение за това казино, но не намерих такова, което да е публикувано. Така че бих казал, че за този един играч мисията е изпълнена и няма нечестна рецензия от него никъде на нашия сайт.

Ето защо винаги питаме, когато например играч каже, че тегленията и поддръжката на клиенти са бързи, колко време е отнело и мисля, че можете да разберете кога играчът наистина ви пише, ако е било безпристрастно и е имал реален опит. Ако се опитват да игнорират всеки въпрос, значи има нещо нередно.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Вече споменах другаде колко съм ентусиазиран относно вашия ангажимент за борба с фалшивите отзиви - това е сензационно и никой друг не го прави така!

Умишлено формулирах отговора си на публикацията на "ismo0815" така (включително ирония + сарказъм) и постигнах (почти) това, което исках: всъщност си мислех, че той ще се опита отчаяно да се оправдае, но той предпочете да оттегли себе си и поста си напълно!

Едно от споменаванията ми беше насочено към темата "Потребители от Германия" и в крайна сметка това явно беше основната причина за оттеглянето му, защото факт е, че WINSPRIT няма лиценз нито за Австрия, нито за Германия и следователно работи нелегално и в двете страни!

Тъй като съответната правна ситуация в Германия е различна от тази в Австрия, в DE - точно като казиното - играчът също подлежи на съдебно преследване за незаконен хазарт (вече има първи присъди в съда в това отношение) и преди всичко, затова той има своята фалшива игра. Публикацията е изтрита незабавно или е "поръчана обратно" от ръководството на казиното.........

Намирам другите две фалшиви рецензии от "sahrnatascha03" и "Cocobell" от страница 1 на тази тема още по-"забавни", защото тези две дами (?) от Германия вероятно също не са взели предвид този факт като незаконен!

Въпреки това намирам за много, много по-лошо или по-скоро много тревожно, че WINSPIRIT дори ви благодари за един от постовете тук, което също говори за тяхната безскрупулност, но те все още отчаяно се надяват, че никой не знае правната ситуация!

Всичко това приключва, защото вече споменах какво ще се случи в моя случай и че WINSPIRIT ще трябва да отговаря за това в съда...

Автоматичен превод:
Justice
преди 8 месеца

Да, разбрах основно значението на поста ти и защо го написа. Хубаво е, че някои играчи забелязват такива неща.

Относно законосъобразността не съм специалист, така че го оставям на други, но щом казвате, че делото ще бъде в съда, ще ми е любопитно как ще свърши всичко. Просто ми се иска всичко да е честно. 👍

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Тази публикация се дължи на факта, че WINSPIRIT – въпреки моето предупреждение – реагира на моя преглед на казиното със същите предишни лъжи (вижте „Потребителска обратна връзка" --> https://de.casino.guru/winspirit-casino-rezensionen )!


Факт е, че WINSPIRIT доказано работят нелегално в Австрия и Германия, въпреки че скандално твърдят, че „следват приложимата правна рамка в страните, в които работят"!


Писна ми WINSPIRIT да заблуждава обществото и да използва лъжи, така че ето ясните доказателства, така че оттук нататък всичко да е ясно и WINSPIRIT едновременно да бъде осъден за умишлена измама!


Германия:


file

Изтеглете текущия бял списък (всички законни доставчици) --> https://www.gluecksspiel-behoerde.de/de/erlaubnisfaehigesgluecksspiel/whitelist


https://www.evz.de/einkaufen-internet/online-einkauf/online-gluecksspiel/ist-online-gluecksspiel-in-deutschland-illegal.html

Извадка / цитат:

file


Австрия:


https://www.bmf.gv.at/themen/gluecksspiel-spielerschutz/gesetzliche-grundlagen-gluecksspiel/faq-gluecksspielmonopol.html

Извадка / цитат:

file


Има безброй други източници, които ясно потвърждават незаконността, но това определено трябва да е достатъчно, за да докаже всичко и напълно да опровергае твърденията на WINSPIRIT!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца
  • ще бъде g j
Автоматичен превод:
laurentcsorba
преди 7 месеца

Здравейте, имате ли нещо и за това казино? Някакъв опит или каквото и да било? Би било добре да напишете нещо, което има смисъл, иначе такъв пост ще бъде премахнат следващия път.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини