преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с WinSpirit Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Регистриран съм от известно време и завърших всички промоции в социалните медии и Facebook и инсталирах приложението, но нямаше безплатни завъртания за него. Поддръжката помогна и обеща да го провери и след това да го добави по-късно, всичко беше преди 4 месеца, направих всичко, моля, резервирайте безплатните завъртания
Благодаря
I've been registered for some time and have completed all the promos on social media and Facebook and installed the app, but there were no free spins for it. Support helped and promised to check it and then add it later, the whole thing was 4 months ago now, I have everything done please book the free spins
Thanks
Ich bin schon seit einiger Zeit angemeldet und habe alle Promos abgeschlossen Social Media und Facebook und App installieren, doch Freispiele gab es dafür nicht der Support hat geholfen und versprach dies zu prüfen und dann später hinzufügen,das ganze ist jetzt 4 Monate her ich habe alles gemacht bitte die Freispiele noch buchen
Danke
Имате ли екранни снимки на бонусите, които сте изпълнили, за да получите безплатни завъртания? Има ли нещо друго, за което може да ви бъде предложен казино бонус? Отговорът от казиното винаги е един и същ, че те кредитират, но въпреки това нищо не се случва, да?
Кажи ми.
Do you have any screenshots of what bonuses you have fulfilled to get free spins ? Is there anything else you could be offered a casino bonus for ? The answer from the casino is always the same that they credit you but still nothing happens yes ?
Let me know.
Виждате ли, направих и двете, а след това имаше кампания в социалните медии, но и там нямаше нищо
You see, I did both of them, and then there was a social media campaign but there was nothing there either
Siehst du das die beiden habe ich gemacht, und dann gab es noch eine Social Media Aktion doch auch da war nichts
Ако казиното ви е обещало бонус и това продължава вече 4 месеца и отговорът е един и същ отново и отново, тогава бих препоръчал да подадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне.
Можете да го направите тук на този линк .
Мислите ли, че ще си струва?
If the casino promised you a bonus and it's been going on for 4 months and it's the same answer over and over again, then I would recommend filing a complaint and our team will try to help you.
You can do so here on this link.
Do you think it will be worth it ?
Здравейте, така че е страхотно, ако сте успели да спечелите малко пари. Опитахте ли да го изтеглите или предпочитате да продължите да играете?
Както и да е, радвам се, че нямате подобни проблеми и бонусът ви беше кредитиран без проблеми, защото последния път имахме проблем с бонусите тук.
Харесвате ли обаче казиното? 😊
Hi, so it's great if you managed to win some nice money. Did you try to withdraw it or would you rather keep playing ?
Anyway, I'm glad you didn't have similar problems and the bonus was credited to you without any issues, because the last time we had a problem with bonuses here.
However, do you like the casino ? 😊
Уважаеми zenseicube,
Натъжени сме да чуем за трудностите, които сте имали. Бихте ли споделили подробности за вашия опит и имейл или лична карта, за да можем да проучим допълнително вашия случай?
Dear zenseicube,
We’re saddened to hear about the difficulties you’ve had. Could you share details of your experience and email or ID so we can investigate your case further?
Имах проблеми с тегленето на пари няколко пъти, те все още ме питат дали има копия на стари карти, които вече не използвам от дълго време, мисля, че просто го използват като извинение да не влагат пари в новата картова сметка, която изпратих изобщо не им вярвайте, така че за мен WinSpirit беше наистина лошо изживяване (никога няма да разбера защо искат снимки на карти, ако не ги използвам за теглене) така или иначе те изобщо не са честни, изберете anther онлайн казино, за да заложи парите си...
I had problems withdrawing money a couple of times they are still asking me if copies of old cards I’m not using anymore for a longtime I think they just use it as an excuse to not putting money in the new card-account I sent I don’t trust them at all so for me WinSpirit was a really bad experience ( I will never understand why they want pics of cards if I don’t use them for the withdraw) anyway they are not honest at all choose anther online casino to gamble your money …
Бих казал, че има добър шанс представител на казино да се заеме с проблема ви. Можете ли да споделите вашето потребителско име или ID на казиното, моля?
Ако мога да добавя моето мнение, казиното трябва да знае, че действително сте имали достъп до тези карти, което означава, че те наистина са били ваши. Не ме питайте обаче защо. Само някой от казиното може да каже, обзалагам се.
Все пак, можете ли да предоставите тези копия? И също така, от колко време се мъчите на тази тема, моля?
Нека се опитаме да измислим нещо...
I'd say there is a fair chance for a casino rep to address your issue. Can you perhaps share your casino user name or ID, please?
If I may add my opinion, the casino needs to know you actually had access to these cards, meaning they were truly yours. Don't ask me why, though. Only someone from the casino might tell, I bet.
Anyway, can you provide these copies? And also, for how long have you been struggling on this subject, please?
Let's try to figure something out...
Мисля, че winspirit е наистина добре настроен и наистина ми харесва да играя там. На всичкото отгоре получавате и много безплатни завъртания, а също и много приятни безплатни завъртания 🙂
I think winspirit is really nicely set up and I really like playing there. On top of everything, you also get a lot of free spins and also very nice free spins 🙂
Ich finde winspirit wirklich schön aufgebaut und ich mag es wirklich dort zu spielen. Zu allem kriegt man auch viele freispiele und auch sehr schöne freispiele 🙂
Здравейте, мисля, че това казино е наистина страхотно, мога да играя много игри, което означава, че има много голям избор от налични игри, което ме прави щастлив. За съжаление, не мога да играя всички игри, които Merkur предлага, но все пак е много добро казино, което мисля, че във всеки случай ще препоръчам на приятели.
Hello, I think this casino is really great, I can play a lot of games, which means there is a very large selection of games available, which makes me happy. Unfortunately, I can't play all the games that Merkur offers, but it is still a very good casino, which is what I think in any case will recommend to friends.
Hallo ich finde dieses casino echt klasse ich kann viele spiele spielen das heisst es ist ein sehr grosse auswahl an spielen vorhanden das freut mich shet leider kann ich nichz alle spiele spielen wie merkur anbietet trotdem ist es ein sehr gutes casino was ich in jedem fall meinen freunden weiter empfehlen werde.
Интересно е да намерите двама играчи от една и съща страна, които хвалят едно и също казино. 🙂
Получихте ли и безплатни завъртания за вашата благодарност? Намирам го за обичайна практика, затова просто питам...
It's interesting to find two players from the same country praising the same casino. 🙂
Did you also get free spins for your appreciation? I find it a common practice, so I'm just asking...
Здравейте, мисля, че това казино е наистина страхотно, мога да играя много игри, което означава, че има много голям избор от налични игри, което ме прави щастлив. За съжаление, не мога да играя всички игри, които Merkur предлага, но все пак е много добро казино, което мисля, че във всеки случай ще препоръчам на приятели.
Hello, I think this casino is really great, I can play a lot of games, which means there is a very large selection of games available, which makes me happy. Unfortunately, I can't play all the games that Merkur offers, but it is still a very good casino, which is what I think in any case will recommend to friends.
Hallo ich finde dieses casino echt klasse ich kann viele spiele spielen das heisst es ist ein sehr grosse auswahl an spielen vorhanden das freut mich shet leider kann ich nichz alle spiele spielen wie merkur anbietet trotdem ist es ein sehr gutes casino was ich in jedem fall meinen freunden weiter empfehlen werde.
Здравейте. Ами ти? 🙂Как намерихте този форум? Може би някакви препоръки от казиното?
Какво трябва да означава този Меркус, моля? За Winspirit Casino ли говорите?
Моля, уведомете ме 🙏
Hello. How about you? 🙂How did you find this forum? Any recommendations from the casino, perhaps?
What is this Merkus supposed to mean, please? Are you talking about Winspirit Casino?
Kindly let me know 🙏
Все още не за съжаление... но благодаря🙂
Not yet unfortunately... but thank you🙂
Noch nicht leider ... aber danke🙂
Winspirit ме впечатли от самото начало, колко красиво е настроен и тогава го харесвам, защото има всички игри, които обичам да играя, и ви благодаря за всички безплатни завъртания и възможности да правите нещо от нищо. Обичам, че има Book of Dead и Razor Shark 😍 моите абсолютни любими игри и също така мисля, че е фантастично, че често получавате безплатни завъртания в WhatsApp. Благодаря ви много, че открихте това казино 🙂
Winspirit has impressed me from the start, just how beautifully it is set up and then I love it because there are all the games that I like to play and I thank you for all the free spins and opportunities to make something out of nothing. I love that there are Book of Dead and Razor Shark 😍 my absolute favorite games and I also think it's fantastic that you often get free spins on WhatsApp. Thank you very much for finding this casino 🙂
Winspirit hat mivh von Anfang an begeistert schon allein wie schön es aufgebaut ist und dann liebe ich es da es da alle spiele gibt die ich gerne spiele und ich danke für die ganzen freispiele und Möglichkeiten aus nichts etwas zu machen. Ich liebe es das es da book of dead und razor shark gibt 😍 meine absoluten lieblings spiele und noch dazu finde ich es fantastisch das man bei whatsapp öfter mal Freispiele bekommt. Ich danke euch herzlich das ich dieses casino gefunden habe 🙂
Уважаеми sahrnatascha03,
Благодаря ви за тази топла и положителна рецензия. Надяваме се, че бъдещият ви опит с WinSpirit ще ви донесе още повече удовлетворение и приятни моменти. Желая ти късмет и много големи печалби!
Dear sahrnatascha03,
Thank you for this warm and positive review. We hope that your future experience with WinSpirit will bring you even more satisfaction and pleasant moments. I wish you good luck and lots of big wins!
Liebe sahrnatascha03,
Vielen Dank für diese herzliche und positive Bewertung. Wir hoffen, dass Ihre zukünftige Erfahrung mit WinSpirit Ihnen noch mehr Zufriedenheit und angenehme Momente bescheren wird. Ich wünsche Ihnen viel Glück und viele große Gewinne!
Те знаят всичко за проблема и не са направили нищо, за да го поправят. Не мисля, че това казино е легитимно….Ще отнеса този проблем към следващия и ще ги спра, като правят това, което правят ( отиват пари само без аут...) ... така че всеки, който залага онлайн, не трябва да дава пари на тези мошеници..от Winspirit казино
They know everything about the issue and they didn’t do anything to fix it I don’t think this casino is ligit….I’m going to take this issue to the next and stop them by doing what they are doing ( money going only in no outs…) … so anyone gambling online Should not give money to those crooks..of Winspirit casino
Здравейте, това означава ли, че и вие сте се сблъскали със същия проблем с казиното? Проблемът в проверката на картата, която сте използвали за депозиране ли е или имате проблеми с тегленето?
Моля, уведомете ме малко повече за ситуацията.
Hello, does this mean that you also encountered the same problem with the casino ? Is the problem in the verification of the card you used to deposit or are you having problems with the withdrawal ?
Please let me know a bit more about the situation.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.