ФорумКазинаWinSpirit Casino - обща дискусия

WinSpirit Casino - обща дискусия

преди 11 месеца от zenseicube
|
8940 преглеждания 76 отговора |
|
1 2...4
преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с WinSpirit Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 11 месеца

Регистриран съм от известно време и завърших всички промоции в социалните медии и Facebook и инсталирах приложението, но нямаше безплатни завъртания за него. Поддръжката помогна и обеща да го провери и след това да го добави по-късно, всичко беше преди 4 месеца, направих всичко, моля, резервирайте безплатните завъртания


Благодаря

Автоматичен превод:
zenseicube
преди 11 месеца

Имате ли екранни снимки на бонусите, които сте изпълнили, за да получите безплатни завъртания? Има ли нещо друго, за което може да ви бъде предложен казино бонус? Отговорът от казиното винаги е един и същ, че те кредитират, но въпреки това нищо не се случва, да?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Виждате ли, направих и двете, а след това имаше кампания в социалните медии, но и там нямаше нищо

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не мога да кача снимки, мога ли да го пратя другаде

Автоматичен превод:
zenseicube
преди 11 месеца

Ако казиното ви е обещало бонус и това продължава вече 4 месеца и отговорът е един и същ отново и отново, тогава бих препоръчал да подадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Можете да го направите тук на този линк .

Мислите ли, че ще си струва?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Така че за мен работи от началото (поне до "сега") от 10FS за регистрация.... по-малко от 30 минути, 40€ и 3 нива по-високо

Автоматичен превод:
Koma91
преди 11 месеца

Здравейте, така че е страхотно, ако сте успели да спечелите малко пари. Опитахте ли да го изтеглите или предпочитате да продължите да играете?

Както и да е, радвам се, че нямате подобни проблеми и бонусът ви беше кредитиран без проблеми, защото последния път имахме проблем с бонусите тук.

Харесвате ли обаче казиното? 😊

Автоматичен превод:
zenseicube
преди 10 месеца

Уважаеми zenseicube,

Натъжени сме да чуем за трудностите, които сте имали. Бихте ли споделили подробности за вашия опит и имейл или лична карта, за да можем да проучим допълнително вашия случай?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Имах проблеми с тегленето на пари няколко пъти, те все още ме питат дали има копия на стари карти, които вече не използвам от дълго време, мисля, че просто го използват като извинение да не влагат пари в новата картова сметка, която изпратих изобщо не им вярвайте, така че за мен WinSpirit беше наистина лошо изживяване (никога няма да разбера защо искат снимки на карти, ако не ги използвам за теглене) така или иначе те изобщо не са честни, изберете anther онлайн казино, за да заложи парите си...

Автоматичен превод:
machimachane
преди 10 месеца

Бих казал, че има добър шанс представител на казино да се заеме с проблема ви. Можете ли да споделите вашето потребителско име или ID на казиното, моля?

Ако мога да добавя моето мнение, казиното трябва да знае, че действително сте имали достъп до тези карти, което означава, че те наистина са били ваши. Не ме питайте обаче защо. Само някой от казиното може да каже, обзалагам се.

Все пак, можете ли да предоставите тези копия? И също така, от колко време се мъчите на тази тема, моля?

Нека се опитаме да измислим нещо...

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Мисля, че winspirit е наистина добре настроен и наистина ми харесва да играя там. На всичкото отгоре получавате и много безплатни завъртания, а също и много приятни безплатни завъртания 🙂

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, мисля, че това казино е наистина страхотно, мога да играя много игри, което означава, че има много голям избор от налични игри, което ме прави щастлив. За съжаление, не мога да играя всички игри, които Merkur предлага, но все пак е много добро казино, което мисля, че във всеки случай ще препоръчам на приятели.

Автоматичен превод:
sahrnatascha03
преди 10 месеца

Интересно е да намерите двама играчи от една и съща страна, които хвалят едно и също казино. 🙂

Получихте ли и безплатни завъртания за вашата благодарност? Намирам го за обичайна практика, затова просто питам...

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, мисля, че това казино е наистина страхотно, мога да играя много игри, което означава, че има много голям избор от налични игри, което ме прави щастлив. За съжаление, не мога да играя всички игри, които Merkur предлага, но все пак е много добро казино, което мисля, че във всеки случай ще препоръчам на приятели.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте. Ами ти? 🙂Как намерихте този форум? Може би някакви препоръки от казиното?

Какво трябва да означава този Меркус, моля? За Winspirit Casino ли говорите?

Моля, уведомете ме 🙏



Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Все още не за съжаление... но благодаря🙂

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Winspirit ме впечатли от самото начало, колко красиво е настроен и тогава го харесвам, защото има всички игри, които обичам да играя, и ви благодаря за всички безплатни завъртания и възможности да правите нещо от нищо. Обичам, че има Book of Dead и Razor Shark 😍 моите абсолютни любими игри и също така мисля, че е фантастично, че често получавате безплатни завъртания в WhatsApp. Благодаря ви много, че открихте това казино 🙂

Автоматичен превод:
sahrnatascha03
преди 10 месеца

Уважаеми sahrnatascha03,

Благодаря ви за тази топла и положителна рецензия. Надяваме се, че бъдещият ви опит с WinSpirit ще ви донесе още повече удовлетворение и приятни моменти. Желая ти късмет и много големи печалби!

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Те знаят всичко за проблема и не са направили нищо, за да го поправят. Не мисля, че това казино е легитимно….Ще отнеса този проблем към следващия и ще ги спра, като правят това, което правят ( отиват пари само без аут...) ... така че всеки, който залага онлайн, не трябва да дава пари на тези мошеници..от Winspirit казино

Автоматичен превод:
mq5dnyf4c4
преди 9 месеца

Здравейте, това означава ли, че и вие сте се сблъскали със същия проблем с казиното? Проблемът в проверката на картата, която сте използвали за депозиране ли е или имате проблеми с тегленето?

Моля, уведомете ме малко повече за ситуацията.

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини