преди 7 месеца
Здравейте, искате ли да добавите нещо към това казино? Имате ли опит тук? Има ли нещо, което харесвате? 🙂
Hi, would you like to add something to this casino ? Do you have any experience here ? Is there anything you like ? 🙂
0
Здравейте, искате ли да добавите нещо към това казино? Имате ли опит тук? Има ли нещо, което харесвате? 🙂
Hi, would you like to add something to this casino ? Do you have any experience here ? Is there anything you like ? 🙂
Страхотно е, че се регистрирахте тук специално за това, благодарим ви за вашето „автентично" преживяване и разбира се забавлявайте се с безплатните завъртания...
It's great that you signed up here especially for this, thank you for your "authentic" experience and of course have fun with the free spins...
Schön, dass du dich extra dafür hier angemeldet hast, vielen Dank für Deine "authentische" Erfahrung und natürlich viel Spaß mit den Freispielen...
Здравейте, можете ли да кажете повече за това казино? Знаете ли, не изглежда много достоверно, ако толкова много играчи от Германия идват и казват едно и също нещо и не отговарят на никакви въпроси.
Какъв опит имате с тях? 🤔
Hi, could you say more about this casino ? You know, it doesn't seem very credible if so many players from Germany come and say basically the same thing and don't answer any questions.
What experience do you have with them ? 🤔
Много лош опит с winspirit casino, стойте далеч от тях, освен ако не видите парите си като дарения, СТЯГАЙТЕ ДАЛЕЧ ОТ WINSPIRIT CASINO!
Very bad experience with winspirit casino stay away from them unless you see your money as donations STAY AWAY FROM WINSPIRIT CASINO !
Както всеки може да види в жалбата ви, за съжаление не сте били склонни да сътрудничите на казиното, така че защо опитът ви е бил лош, ако мога да попитам?🤔
As everyone can see in your complaint, unfortunately, you were not willing to cooperate with the casino, so why was your experience bad, if I may ask?🤔
Регистрирах се и в момента съм много доволен от обслужването ви, всичко е страхотно, поздравявам ви
I have registered and am currently very satisfied with your service everything is great I greet you
Ich hab mich registriert und bin zur Zeit sehr zufrieden mit eurem Angebot Service alles ist super ich grüße euch
Наскоро се регистрирах и сега съм на пътешествие на открития чрез Winspirit и едва когато завърша пътуването, ще се свържа с вас и ще ви кажа как беше и дали е добро казино
I recently registered and am now on the journey of discovery through Winspirit and only when I have finished the journey will I get back to you and tell you how it was and whether it is a good casino
Ich hab mich vor kurzem registriert und bin jetzt auf der Entdeckung Reise durch Winspirit und erst wenn ich die Reise beendet habe werde ich mich wieder bei euch melden und euch sagen wie es war und ob es gute Casino ist
Моля, направете го. Можете да напишете повече за цялото изживяване с това казино по-късно. За игрите, скоростта на теглене, поддръжката и т.н. Ще се радваме да научим за това.
Please do so. You can write more about the whole experience with this casino later on. About the games, speed of the withdrawal, support, etc. We will be glad to hear about it.
Наскоро се регистрирах и сега съм на пътешествие на открития чрез Winspirit и едва когато завърша пътуването, ще се свържа с вас и ще ви кажа как беше и дали е добро казино
I recently registered and am now on the journey of discovery through Winspirit and only when I have finished the journey will I get back to you and tell you how it was and whether it is a good casino
Ich hab mich vor kurzem registriert und bin jetzt auf der Entdeckung Reise durch Winspirit und erst wenn ich die Reise beendet habe werde ich mich wieder bei euch melden und euch sagen wie es war und ob es gute Casino ist
Как върви пътуването ти? 😉
Ако все още има нещо за съобщаване, ще се радваме да научим. Въпреки добрия си индекс на безопасност потребителската оценка е „смесена", което би могло да изисква малко свеж поглед, ако питате мен.
How's your journey going? 😉
If there is anything yet to report, we are eager to know. Despite its good Safety index, the user rating is "mixed," which could use a bit of fresh insight, if you ask me.
Имате ли екранни снимки на бонусите, които сте изпълнили, за да получите безплатни завъртания? Има ли нещо друго, за което може да ви бъде предложен казино бонус? Отговорът на казиното винаги е един и същ: кредитират ви, но нищо не се случва, нали?
Винаги е едно и също или казват, че бонусът не е наличен или вече е използван.
Do you have screenshots of what bonuses you completed to get free spins? Is there anything else you could be offered a casino bonus for? The casino's answer is always the same: they credit you, but still nothing happens, right?
It's always the same, or they say that the bonus is not available or has already been used.
Haben Sie Screenshots davon, welche Boni Sie erfüllt haben, um Freispiele zu erhalten? Gibt es sonst noch etwas, wofür Ihnen ein Casino-Bonus angeboten werden könnte? Die Antwort des Casinos ist immer die gleiche: Sie schreiben Ihnen eine Gutschrift, aber es passiert trotzdem nichts, ja?
Eig immer das gleiche,oder sie sagen diese Boni wäre nicht verfügbar oder sei schon benutzt worden.
Имате ли екранни снимки на бонусите, които сте изпълнили, за да получите безплатни завъртания? Има ли нещо друго, за което може да ви бъде предложен казино бонус? Отговорът на казиното винаги е един и същ: кредитират ви, но нищо не се случва, нали?
Винаги е едно и също или казват, че бонусът не е наличен или вече е използван.
Do you have screenshots of what bonuses you completed to get free spins? Is there anything else you could be offered a casino bonus for? The casino's answer is always the same: they credit you, but still nothing happens, right?
It's always the same, or they say that the bonus is not available or has already been used.
Haben Sie Screenshots davon, welche Boni Sie erfüllt haben, um Freispiele zu erhalten? Gibt es sonst noch etwas, wofür Ihnen ein Casino-Bonus angeboten werden könnte? Die Antwort des Casinos ist immer die gleiche: Sie schreiben Ihnen eine Gutschrift, aber es passiert trotzdem nichts, ja?
Eig immer das gleiche,oder sie sagen diese Boni wäre nicht verfügbar oder sei schon benutzt worden.
Може би тази публикация трябваше да е за конкретен човек? Всъщност не го разбирам.🤷♀️
Имате ли някакъв проблем, с който можем да ви помогнем в това казино?
Was this post supposed to be for someone in particular, maybe? I do not get it, actually.🤷♀️
Do you experience some kind of issue we could help you with at this casino?
Не мога да се оплача, винаги са били плащани. Бонусите са ОК - виждал съм и по-добри, но освен това никога не съм имал проблеми.
екипът за обслужване на клиенти е отзивчив и има голям набор от игри за игра!
Can’t complain, have always been paid out. Bonuses are OK - have seen better but aside from that I’ve never had any issues.
customer service team are responsive and a great range of games to play!
Здравейте, радвам се, че ви харесва казиното.
Що се отнася до бонусите, използвате ли ги често или не? Когато теглите пари, какъв метод използвате и колко бързо ги теглите? 🙂
Hello, I'm glad you're enjoying the casino.
As for the bonuses, do you use them often or not ? When you withdraw money, what method do you use and how fast do you withdraw it ? 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.