ФорумКазинаWinnita Casino - обща дискусия

Winnita Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 6 месеца от Radka
|
3171 преглеждания 46 отговора |
|
12 3
Добавете пост
Radka
преди 1 месец

здравей,

не, няма актуализация, дори изпратих банковата карта, където номерът на картата е очевиден, но те продължават да отказват, вече не знам какво да направя, за да мога да изтегля парите си правилно, но може ли някой орган да се намеси?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

извинете но за сетен път отказаха дори и скрийншота на текущата сметка, тук вече граничи със смехотворното!!! Чудя се, но как могат да управляват подобни казина, без всички да бъдат арестувани??? те продължават да отговарят общо без да уточняват нищо, освен че тегленията са блокирани, но не искат да приемат заявката с надеждата, че ги играя всички!!! кажи ми какво мога да направя!

Автоматичен превод:
cfinelli
преди 1 месец

Виждам, че сте наистина разочаровани от всичко това, но от друга страна, казиното трябва да ви провери. KYC е много важен процес и те трябва да го направят.

Ако казиното многократно отказва да приеме документите, които сте им изпратили, и не ви обяснява какво трябва да направите, за да могат тези документи да бъдат приети, за съжаление не можете да направите много в момента, но изчакайте.

Така че в този случай ви предлагам да изчакате вашият специалист по разрешаване на жалби да се свърже с представителя на казиното и да се опитате да разрешите проблема.

Моля, бъдете търпеливи, тъй като имаме много оплаквания, изпратени на нашия сайт и нашите специалисти по разрешаване са наистина заети с всички тях.

Вероника със сигурност ще се свърже с вас в срока, посочен на таймера във вашата жалба.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Разбирам проверката и всичко останало, но когато изпратиш поне 30 пъти всички документи, които перфектно удостоверяват самоличността ти, това е шега, нищо повече, защо не ти поискат проверката в депозит? Те се грижат човек да се умори, да преиграе и да загуби спечеленото. ние сме сериозни и честни, това е реалността и като мен има много потребители със същия проблем, просто погледнете отзивите

Автоматичен превод:
cfinelli
преди 1 месец

Така че, надяваме се, ще успеем да открием причината, поради която казиното прави това и всичко ще бъде обяснено скоро.

Обикновено няма много казина, които биха проверили играчите, когато депозират. Това всъщност може да се разглежда като загуба на време, честно казано, отнема много време за тях.

Само си представете всички играчи, които искат да опитат казиното, да депозират някаква сума и да играят, а след това решават, че не им харесва казиното по различни причини, така че напускат и никога повече не се връщат.

Ако казиното провери всички тези играчи, това наистина би било загуба на време, не мислите ли така?🤷‍♀️

Това е една от причините, поради които процесът на проверка започва при теглене.

Сега разбирате ли смисъла?

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 седмици

Разбирам идеята перфектно, но системата, която използват, изглежда ли ви логична? Следователно те не могат да предотвратят тегления и намират безполезни извинения, за да се надяват, че играчът ще ги повтори и ще ги загуби, което винаги е систематично. Препоръчвам да играете в ADM казина и да изчакате акаунтът да бъде потвърден, след което вече нямате проблеми

Автоматичен превод:
cfinelli
преди 3 седмици

Със сигурност не мога да кажа дали системата е логична.🤷‍♀️

Вярвам, че всяко онлайн казино трябва да направи KYC, защото те не могат да видят играча, както го правят истинските казина, за да предотвратят всякакви проблеми.

Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с това, защото може да има много фактори, с които трябва да се справят, когато проверяват всички играчи.

За съжаление за уязвимите играчи, наистина може да бъде трудно да запазят парите в сметката на казиното и те ги играят надолу, както казахте, но в много случаи казиното всъщност не може да бъде обвинявано за това.

Наистина съжалявам, че трябва да преминете през подобен опит.

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини