преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Winnita Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Добро утро, имам проблем с WINNITA! Вече седмица вместо да ми дадат кредит ми казват, че документите не са качествени! Освен това на уебсайта им правилата и условията казват, че могат да поискат документи за печалба от над 1000 евро! Трябва да ми дадат 300, но вместо това винаги ми дават един и същ отговор за документите, така че не ми дават кредит! Всички документи са видими и смятам, че в случая става въпрос за измама! На някой там случвало ли му се е същото? И какво трябва да направя в този случай? Че това, което се случва, не е правилно? Хиляди благодарности
Good morning I have a problem with WINNITA! For a week now, instead of giving me credit, they have been telling me that the documents are not of good quality! Apart from that on their website the terms and conditions say that they can ask for documents on a win of over 1000 euros! They should give me 300 but instead they always give me the same answer for the documents, so they don't give me credit! All documents are visible and I believe it is a scam in this case! Has the same thing happened to anyone there? And what should I do in this case? That what's happening isn't right? A thousand thanks
Buongiorno ho un problema con WINNITA ! Da una settimana invece di farmi accredito mi dicono sempre che i documenti non hanno buona qualità! A parte che sul loro sito ai termini e condizioni dicono che loro possono chiedere i documenti su una vincita di oltre 1000 euro! A me devono darmi 300 ma invece mi danno sempre la stessa risposta per i documenti, così non mi fanno l'accredito! Tutti i documenti sono visibili ed io credo che sia una truffa in questo caso! A qualcuno li è capitato la stessa cosa? E che devo fare in questo caso? Che non e giusto quello che succede? Grazie mille
Здравейте!
Радвам се, че не запазихте този въпрос в тайна. Нека обсъдим това, за да намерим изход. 🙂
За съжаление, не намерих част в техните Правила и условия, която да казва, че само когато спечелите повече от определена сума ще бъде проведен KYC, така че ще оставя това настрана засега.
Казината обикновено трябва да изпълнят KYC (Опознайте своя клиент - процес на потвърждение), за да потвърдят самоличността на играча, което води, ако бъде преминато правилно, до успешно плащане. Затова трябва да опитате да си сътрудничите с поддръжката. На този етап бих искал да кажа, че ако продължавате да им изпращате същите снимки или снимки, няма да стигнете твърде далеч. Ако не се лъжа, поддръжката твърди, че качеството им е ниско.
Опитвали ли сте да им предоставите по-добра версия на същите документи?
Според мен вашата ситуация е следната - казиното няма да ви плати, освен ако не преминете проверката. Поради това е изключително важно да следвате дадените инструкции и да предоставите документите по подходящ начин и с прилично качество. Никой не може да направи това от ваше име, така че продължавайте да изпращате едни и същи версии, но очакването на различен резултат не звучи като решение.
Чувствайте се свободни да споделите точния отговор на казиното заедно със списък с документи и формати, които сте опитвали досега, моля.
Бих казал, че е конкретно и трябва да се окаже градивно. Съгласен ли си?
Нека опитаме това. 🙏
Hey there!
I'm glad you haven't kept this issue private. Let's talk this through to find a way out. 🙂
Sadly, I didn't find a part in their Terms and Conditions that said that only when you win more than a certain amount will the KYC be conducted, so I will put this aside for now.
Casinos usually need to fulfill the KYC (Know your customer - verification process) in order to confirm the player's identity, which results, if passed correctly, in a successful payment. Thus, you need to try cooperating with the support. At this point, I'd like to say that if you keep sending the very same pictures or photos to them, you won't get too far. If I'm not mistaken, the support claims their quality is of a low grade.
Have you tried providing them with a better version of the same documents?
In my opinion, your situation stands like this - the casino won't pay you unless you pass the verification. Because of that, it's crucial to follow the instructions given and provide the documents in a proper way and decent quality. No one can do this on your behalf, so keep sending the very same versions, yet expecting a different outcome does not sound like a solution.
Feel free to share the exact casino response along with a list of documents and formats you have tried so far, please.
I'd say it's concrete and should prove constructive. Do you agree?
Let's try that. 🙏
Благодаря ви, но тъй като отговорите в чата им бяха винаги едни и същи, последния път се опитах да изпратя само 1 документ и картичката също е селфито и накрая успях! Ще съм направил 70 снимки и 100 селфита за по-добра видимост! За щастие мина добре! Благодаря отново !
Thank you, but since the answers in their chat were always the same, the last time I tried to send only 1 document and the card is also the selfie and it was finally successful! I will have taken 70 photos and 100 selfies for better visibility! Luckily it went well! Thanks again !
Vi ringrazio, ma siccome le risposte della loro chat erano sempre le stesse l'ultima volta ho provato mandare solo 1 documento e la carta è anche il selfie ed è andata a buon fine finalmente! Avrò fatto 70 foto e 100 selfie per una visibilità migliore! Meno male che è andato bene ! Grazie ancora !
В крайна сметка проработи, нали?
О, това е облекчение! 🙌🚀
Нямах представа, че са ти отнели толкова много опити, но наистина се радвам, че най-накрая успя.
Може би имате някои съвети за играчи, които може да преминат през същия процес? Просто питам от любопитство. Трябва да е било ужасно преживяване и бих искал да разпространим малко превенция. 🙂
Кой знае, може на някой да му е удобно.
It worked eventually, didn't it?
Oh, that's a relief! 🙌🚀
I had no idea it took you so many attempts, but I'm really glad you finally made it.
Do you perhaps have some tips for players who might go through the same process? I'm just asking out of curiosity. It must been a terrible experience, and I'd love to spread a bit of prevention. 🙂
Who knows, someone might find it handy.
Добър вечер! Достигнах платинено ниво на winita! Вече имам право на много неща, включително 70% от всеки депозит! Когато попитах дали искам да активирам тази кампания, те отговориха, че само някои сегменти са част от тази кампания (очевидно не съм)! Но ако пише, че имам това право, защо ми го отказват?
Good evening! I reached platinum level on winita! I am now entitled to many things including 70% on every deposit! When I asked if I wanted to activate this campaign, they replied that only some segments are part of this campaign (obviously I'm not)! But if it is written that I have this right, why do they deny it to me?
Buonasera! Su winita ho raggiunto il livello platino! Ho il diritto ora a tante cose fra quale 70% su ogni deposito! Nel momento che ho chiesto volevo faccio attivare questa campagna mi hanno risposto che solo alcuni segmenti fanno parte di questa campagna ( ovviamente io no)! Ma se è scritto che ho questo diritto perché me lo negano?
В такива случаи играчите трябва винаги да обсъждат това със своята подкрепа по отношение на този проблем. Ние не можем да бъдем от никаква помощ, тъй като зависи само от казиното да определи на кого да даде VIP ниво.
Изправихте ли се вече срещу тях?
In such cases, players should always discuss this with their support regarding this issue. We cannot be of any help, as it is only up to the casino to determine to whom they give any VIP level.
Have you confronted them yet?
Разбира се, вече имах 3 дълги разговора, но отговорът винаги е един и същ! Че не съм част от потребителския сегмент! На въпроса ми защо никой не ми даде отговор! Какво трябва да направя?
Of course I've already had 3 long conversations but the answer is always the same! That I am not part of the user segment! To my question why no one gave me an answer! What do I have to do?
Certo ho già avuto 3 conversazioni lunghe ma la risposta è sempre quella! Che non faccio parte dal segmento di utenti! Alla mia domanda del perché nessuno non mi ha dato una risposta! Che devo fare?
Както вече ви казах, за съжаление не можем да направим нищо по въпроса. Ако казиното не ви позволява, наистина съжалявам. Знам, че такова нещо не трябва да се случва, особено ако достигнеш VIP статус.
Добре дошли сте да напишете рецензия, описваща цялата ситуация, така че другите играчи да могат да бъдат информирани за действията на казиното и може би това ще им помогне да знаят по-добре какво да очакват. Ето връзката, за да го направите , ако желаете.
Уведомете ни, ако нещо се промени, моля.
As I already told you, unfortunately, we cannot do anything about it. If the casino doesn't allow you to, I am really sorry. I know that this kind of thing shouldn't happen, especially if you reach VIP status.
You are very welcome to write a review describing the whole situation so other players can be informed about the actions of the casino, and maybe it'll help them better know what to expect. Here's the link to do so, if you wish.
Let us know if anything changes, please.
Благодаря ви за отговора! Въпреки това много съжалявам за тази ситуация! Не ми се струва правилно някой да харчи пари, за да стигне до определено ниво, а след това да получава такъв отговор, без дори да се обоснове защо! След това линка не се отваря за писане! Благодаря още веднъж, но не мисля, че ще получа положителен отговор от тях! И аз от месец се опитвам да поискам оправдание! И тъй като достигнах платинено ниво, случайно вече нямам налични бонуси! Това е подаръкът от Lotus за тези, които са достигнали платиненото ниво! Без бонуси, без промоции и очевидно кампанията от 70% за всеки депозит, която е написана на това ниво, не е там за МЕН!! Наистина разочароващо!!!
Thank you for the reply! However, I am very sorry about this situation! It doesn't seem right to me that someone spends money to get to a certain level, then receives a response like that, without even a justification as to why! Then the link doesn't open to write! Thanks again, but I don't think I'll get a positive response from them! And I've been trying to ask for a justification for a month! And since I reached platinum level, coincidentally I no longer have any bonuses available! This is the gift from lotus for those who have reached the platinum level! No bonuses, no promotions, and obviously the 70% campaign on every deposit that is written on this level is not there for ME!! Really disappointing!!!
La ringrazio per la risposta! Comunque sono molto dispiaciuta per questa situazione! Non mi sembra giusto che uno spende i soldi per arrivare ad un certo livello,poi riceve una risposta del genere,senza nemmeno una giustificazione del perché! Poi il link non si apre per scrivere! Grazie ancora, ma non credo avrò una risposta positiva da parte loro! E da un mese che provo chiedere una giustificazione! Che poi da quando ho raggiunto il livello platino,guarda il caso non ho più nessun bonus disponibile! Questo è il regalo da parte loto per quelli che hanno raggiunto il livello platino! Niente bonus,niente promozioni, ed ovvio la campagna del 70% su ogni deposito che è scritto su questo livello ,non c'è per ME!! Davvero delludente!!!
Със сигурност разбирам вашето разочарование и разочарование, разбира се. Изобщо не е добре, според мен също, но понякога наистина сме с вързани ръце, въпреки че бихме искали да помогнем.
I surely understand your frustration and disappointment, of course. It is not ok at all, in my opinion as well, but sometimes we really do have our hands tied even though we would like to help.
И аз бих побесняла.
Виж, мислих си. Имаме екип от специализирани специалисти, готови да разрешават спорове на играчи. Това е напълно безплатно, единственото нещо, което е необходимо, е вашето съдействие. Има обаче уловка, специално в този случай. Процесът на подаване на жалба определя дали казиното е действало несправедливо или не, нашият подход е, че казината са свободни да решават кой отговаря на условията за бонус или специална оферта, просто защото това е нещо, което играчите получават безплатно. Чувствам, че положението ви не е толкова лесно. Ако не греша, вие играете и депозирате непрекъснато, за да достигнете определено ниво поради предимствата му, в този момент бих казал, че е доста подобно на проблемите с бонусите за депозит например.
Така че, ако искате цялата тази ситуация да бъде прегледана от нашите специалисти, не се колебайте да изпратите заявката тук 👈
Има голяма вероятност то да не бъде прието поради гореспоменатите причини, но няма рискове или последствия. Не мога да обещая решение, но бих опитал.
Ако трябва да видите някои примери,прегледайте сайта за оплаквания 👈
Може би някакви мисли? Просто питам.
I would be furious too.
Look, I've been thinking. We have a team of dedicated specialists ready to resolve players' disputes. It's completely free of charge, the only thing needed is your cooperation. There is however a catch, specifically in this case. The complaint process determines whether the casino has or has not acted unfairly, our approach is that casinos are free to decide who is eligible for a bonus or special offer, simply because this is something players are given for free. I feel your situation is not that easy. If I'm not mistaken, you've been playing and depositing continuously to reach a certain level because of its advantages, at this point, I'd say, it's quite similar to issues with deposit bonuses for instance.
So, if you want this whole situation to be reviewed by our specialists, feel free to submit the request here 👈
There is a fair chance it won't be accepted for the aforementioned reasons, however, there are no risks or consequences. I can't promise a solution, but I would try that.
If you need to see some examples, browse the complaint site 👈
Any thoughts, perhaps? Just ask.
Добро утро, аз също имам проблеми с winnita. Печеля, правя проверката, за да има само теглене. Аз съм супер VIP, така че имам право на бързо теглене. След 3 дни издържах теста. Пристига известието за пропуск за проверка. Мисля, ура езически. Но не, след 24 часа те искат и други документи (nb. Те не ви помагат с нищо в чата). Той качи други документи, след един ден документите не бяха добри. След това опитвам отново, сега ШЕСТИ ден, все още чакам проверката. Мога ли да съм сигурен, че ще платят по-късно? Имате ли положителен опит с това? Благодаря за помощта
Good morning, I also have problems with winnita. I win, I do the verification to have only withdrawal. I'm super VIP, so I'm entitled to quick withdrawals. After 3 days I pass the test. The verification pass notification arrives. I think, hurray pagan. But no, after 24 hours they also ask for other documents (nb. They don't help you with anything in chat). He uploaded other documents, after a day the documents were no good. Then, I try again, now SIXTH day, still waiting for the verification. Can I be sure that they will pay later? Do you have any positive experiences with this? Thanks for help
Buongiorno anche io ho problemi con winnita. Vinco , faccio la verifica per aver sol prelievo. Sono super vip , quindi ho diritto a prelievi rapidi. Dopo 3 giorni supero la verifica. Arriva notifica di superata verifica. Penso , evviva pagano. Invece no, dopo 24 ore chiedono anche altri documenti (nb. In chat non ti aiutano su nulla ). Caricò altri documenti , dopo un giorno i documenti non vanno bene. Poi , riprovo , ora SESTO giorno , attendo ancora la verifica. Posso essere sicura che dopo pagheranno ? Avete esperienze positive su questo ? Grazie per aiuto
Вижте, побъркаха ме 10 дни! Изпратете вашата лична карта отпред и отзад! Снимката е направена на равна повърхност! Тогава вашата карта, с която зареждате депозитите отпред и отзад! (шестте цифри за видимост трябва да са първите 4 и последните 6, ако не се лъжа! След това снимка или селфи с тези 2 документа в ръка, които се виждат! Тогава ви плащат
Look, they drove me crazy for 10 days! Send your identity card front and back! The photo taken on the flat surface! Then your card with which you load the deposits front and back! (the visibility six numbers must be the first 4 and last 6 if I'm not mistaken! Then a photo or selfie with these 2 documents in hand that are visible! Then they pay you
Guarda che io per 10 giorni mi hanno fatto impazzire! Manda la tua carta identità davanti e retro ! La foto fatta sulla superficie piana! Poi la tua carta con quale carichi i depositi davanti e retro!( la visibilità sei numeri devono essere i primi 4 e ultimi 6 se non sbaglio! Poi una foto o selfie con questi 2 documenti in mano che siano visibili! Poi ti pagano
Но какви други документи са необходими? Тогава...виждаш, че няма значение дали си VIP или не! Те признават права само на определени сегменти от потребители! И така, бързи тегления....забравете, 70% за всеки депозит.....забравете....! Въпреки това, уведомете ме дали имате това право, след като ви платят! Благодаря ти
But what other documents are needed? Then...you see that it doesn't matter whether you're a VIP or not! They only recognize rights to certain segments of users! So, quick withdrawals....forget it, 70% on every deposit.....forget it....! However, let me know if you have this right after they pay you! Thank you
Ma poi che altri documenti servono?? Poi ....vedi che non conta che sei vip o no! Riconoscono i diritti solo ad alcune segmenti di utenti! Quindi,prelievi rapidi....scordati,70% su ogni deposito.....scordati....! Comunque fammi sapere se per te dopo che ti pagano hai questo diritto! Grazie
Добро утро, аз също имам проблеми с winnita. Печеля, правя проверката, за да има само теглене. Аз съм супер VIP, така че имам право на бързо теглене. След 3 дни издържах теста. Пристига известието за пропуск за проверка. Мисля, ура езически. Но не, след 24 часа те искат и други документи (nb. Те не ви помагат с нищо в чата). Той качи други документи, след един ден документите не бяха добри. След това опитвам отново, сега ШЕСТИ ден, все още чакам проверката. Мога ли да съм сигурен, че ще платят по-късно? Имате ли положителен опит с това? Благодаря за помощта
Good morning, I also have problems with winnita. I win, I do the verification to have only withdrawal. I'm super VIP, so I'm entitled to quick withdrawals. After 3 days I pass the test. The verification pass notification arrives. I think, hurray pagan. But no, after 24 hours they also ask for other documents (nb. They don't help you with anything in chat). He uploaded other documents, after a day the documents were no good. Then, I try again, now SIXTH day, still waiting for the verification. Can I be sure that they will pay later? Do you have any positive experiences with this? Thanks for help
Buongiorno anche io ho problemi con winnita. Vinco , faccio la verifica per aver sol prelievo. Sono super vip , quindi ho diritto a prelievi rapidi. Dopo 3 giorni supero la verifica. Arriva notifica di superata verifica. Penso , evviva pagano. Invece no, dopo 24 ore chiedono anche altri documenti (nb. In chat non ti aiutano su nulla ). Caricò altri documenti , dopo un giorno i documenti non vanno bene. Poi , riprovo , ora SESTO giorno , attendo ancora la verifica. Posso essere sicura che dopo pagheranno ? Avete esperienze positive su questo ? Grazie per aiuto
Здравейте. Успяхте ли да извършите проверката? Ако имате нужда от помощ от нашия екип за оплаквания, моля, уведомете ни и се надяваме, че ще успеем да го разрешим.🙏
Hello. Have you managed to get the verification done? If you need some help from our complaint team, please let us know, and hopefully we will be able to get it solved.🙏
Нищо! Преди да стигнете до това ниво винаги имаше промоции, бонуси! Сега вече не! И моят депозит от 70% също го няма! Виждаме, че тези, които достигнат платиненото ниво, се наказват, а не възнаграждават! И е по-добре и другите да знаят! Тогава съдействието е ужасно!
Nothing! Before getting to this level there were always promotions, bonuses! Now no longer! And my 70% deposit isn't there either! We see that those who reach the platinum level are punished not rewarded! And it's better that others know too! Then the assistance is terrible!
Nulla! Prima di arrivare a questo livello erano sempre le promozioni, bonus! Ora non più! E nemmeno il mio 70% sul deposito non c'è! Si vede che quelli che arrivano al livello platino vengono puniti non premiati! E meglio che sappiano anche gli altri! Poi la assistenza è pessima!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.