ФорумКазинаWinnita Casino - обща дискусия

Winnita Casino - обща дискусия

преди 6 месеца от Radka
|
3150 преглеждания 46 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Winnita Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 6 месеца

Добро утро, имам проблем с WINNITA! Вече седмица вместо да ми дадат кредит ми казват, че документите не са качествени! Освен това на уебсайта им правилата и условията казват, че могат да поискат документи за печалба от над 1000 евро! Трябва да ми дадат 300, но вместо това винаги ми дават един и същ отговор за документите, така че не ми дават кредит! Всички документи са видими и смятам, че в случая става въпрос за измама! На някой там случвало ли му се е същото? И какво трябва да направя в този случай? Че това, което се случва, не е правилно? Хиляди благодарности

Автоматичен превод:
simonasibichi
преди 6 месеца

Здравейте!

Радвам се, че не запазихте този въпрос в тайна. Нека обсъдим това, за да намерим изход. 🙂

За съжаление, не намерих част в техните Правила и условия, която да казва, че само когато спечелите повече от определена сума ще бъде проведен KYC, така че ще оставя това настрана засега.

Казината обикновено трябва да изпълнят KYC (Опознайте своя клиент - процес на потвърждение), за да потвърдят самоличността на играча, което води, ако бъде преминато правилно, до успешно плащане. Затова трябва да опитате да си сътрудничите с поддръжката. На този етап бих искал да кажа, че ако продължавате да им изпращате същите снимки или снимки, няма да стигнете твърде далеч. Ако не се лъжа, поддръжката твърди, че качеството им е ниско.

Опитвали ли сте да им предоставите по-добра версия на същите документи?

Според мен вашата ситуация е следната - казиното няма да ви плати, освен ако не преминете проверката. Поради това е изключително важно да следвате дадените инструкции и да предоставите документите по подходящ начин и с прилично качество. Никой не може да направи това от ваше име, така че продължавайте да изпращате едни и същи версии, но очакването на различен резултат не звучи като решение.

Чувствайте се свободни да споделите точния отговор на казиното заедно със списък с документи и формати, които сте опитвали досега, моля.

Бих казал, че е конкретно и трябва да се окаже градивно. Съгласен ли си?

Нека опитаме това. 🙏



Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Благодаря ви, но тъй като отговорите в чата им бяха винаги едни и същи, последния път се опитах да изпратя само 1 документ и картичката също е селфито и накрая успях! Ще съм направил 70 снимки и 100 селфита за по-добра видимост! За щастие мина добре! Благодаря отново !

Автоматичен превод:
simonasibichi
преди 6 месеца

В крайна сметка проработи, нали?

О, това е облекчение! 🙌🚀

Нямах представа, че са ти отнели толкова много опити, но наистина се радвам, че най-накрая успя.

Може би имате някои съвети за играчи, които може да преминат през същия процес? Просто питам от любопитство. Трябва да е било ужасно преживяване и бих искал да разпространим малко превенция. 🙂

Кой знае, може на някой да му е удобно.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добър вечер! Достигнах платинено ниво на winita! Вече имам право на много неща, включително 70% от всеки депозит! Когато попитах дали искам да активирам тази кампания, те отговориха, че само някои сегменти са част от тази кампания (очевидно не съм)! Но ако пише, че имам това право, защо ми го отказват?

Автоматичен превод:
simonasibichi
преди 5 месеца

В такива случаи играчите трябва винаги да обсъждат това със своята подкрепа по отношение на този проблем. Ние не можем да бъдем от никаква помощ, тъй като зависи само от казиното да определи на кого да даде VIP ниво.

Изправихте ли се вече срещу тях?

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Разбира се, вече имах 3 дълги разговора, но отговорът винаги е един и същ! Че не съм част от потребителския сегмент! На въпроса ми защо никой не ми даде отговор! Какво трябва да направя?

Автоматичен превод:
simonasibichi
преди 5 месеца

Както вече ви казах, за съжаление не можем да направим нищо по въпроса. Ако казиното не ви позволява, наистина съжалявам. Знам, че такова нещо не трябва да се случва, особено ако достигнеш VIP статус.

Добре дошли сте да напишете рецензия, описваща цялата ситуация, така че другите играчи да могат да бъдат информирани за действията на казиното и може би това ще им помогне да знаят по-добре какво да очакват. Ето връзката, за да го направите , ако желаете.

Уведомете ни, ако нещо се промени, моля.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Благодаря ви за отговора! Въпреки това много съжалявам за тази ситуация! Не ми се струва правилно някой да харчи пари, за да стигне до определено ниво, а след това да получава такъв отговор, без дори да се обоснове защо! След това линка не се отваря за писане! Благодаря още веднъж, но не мисля, че ще получа положителен отговор от тях! И аз от месец се опитвам да поискам оправдание! И тъй като достигнах платинено ниво, случайно вече нямам налични бонуси! Това е подаръкът от Lotus за тези, които са достигнали платиненото ниво! Без бонуси, без промоции и очевидно кампанията от 70% за всеки депозит, която е написана на това ниво, не е там за МЕН!! Наистина разочароващо!!!

Автоматичен превод:
simonasibichi
преди 5 месеца

Със сигурност разбирам вашето разочарование и разочарование, разбира се. Изобщо не е добре, според мен също, но понякога наистина сме с вързани ръце, въпреки че бихме искали да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Това още повече ме ядосва! Защото никой няма отговор!

Автоматичен превод:
simonasibichi
преди 5 месеца

И аз бих побесняла.

Виж, мислих си. Имаме екип от специализирани специалисти, готови да разрешават спорове на играчи. Това е напълно безплатно, единственото нещо, което е необходимо, е вашето съдействие. Има обаче уловка, специално в този случай. Процесът на подаване на жалба определя дали казиното е действало несправедливо или не, нашият подход е, че казината са свободни да решават кой отговаря на условията за бонус или специална оферта, просто защото това е нещо, което играчите получават безплатно. Чувствам, че положението ви не е толкова лесно. Ако не греша, вие играете и депозирате непрекъснато, за да достигнете определено ниво поради предимствата му, в този момент бих казал, че е доста подобно на проблемите с бонусите за депозит например.

Така че, ако искате цялата тази ситуация да бъде прегледана от нашите специалисти, не се колебайте да изпратите заявката тук 👈

Има голяма вероятност то да не бъде прието поради гореспоменатите причини, но няма рискове или последствия. Не мога да обещая решение, но бих опитал.

Ако трябва да видите някои примери,прегледайте сайта за оплаквания 👈


Може би някакви мисли? Просто питам.


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Благодаря ви за съобщението! За съжаление не мога да се впусна в оплаквания!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добро утро, аз също имам проблеми с winnita. Печеля, правя проверката, за да има само теглене. Аз съм супер VIP, така че имам право на бързо теглене. След 3 дни издържах теста. Пристига известието за пропуск за проверка. Мисля, ура езически. Но не, след 24 часа те искат и други документи (nb. Те не ви помагат с нищо в чата). Той качи други документи, след един ден документите не бяха добри. След това опитвам отново, сега ШЕСТИ ден, все още чакам проверката. Мога ли да съм сигурен, че ще платят по-късно? Имате ли положителен опит с това? Благодаря за помощта

Автоматичен превод:
elisabetcors
преди 5 месеца

Вижте, побъркаха ме 10 дни! Изпратете вашата лична карта отпред и отзад! Снимката е направена на равна повърхност! Тогава вашата карта, с която зареждате депозитите отпред и отзад! (шестте цифри за видимост трябва да са първите 4 и последните 6, ако не се лъжа! След това снимка или селфи с тези 2 документа в ръка, които се виждат! Тогава ви плащат

Автоматичен превод:
simonasibichi
преди 5 месеца

Но какви други документи са необходими? Тогава...виждаш, че няма значение дали си VIP или не! Те признават права само на определени сегменти от потребители! И така, бързи тегления....забравете, 70% за всеки депозит.....забравете....! Въпреки това, уведомете ме дали имате това право, след като ви платят! Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Благодаря ви за съобщението! За съжаление не мога да се впусна в оплаквания!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Никакви притеснения. Ние сме тук, ако имате нужда от нас.

Има ли актуализация от казиното до момента?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добро утро, аз също имам проблеми с winnita. Печеля, правя проверката, за да има само теглене. Аз съм супер VIP, така че имам право на бързо теглене. След 3 дни издържах теста. Пристига известието за пропуск за проверка. Мисля, ура езически. Но не, след 24 часа те искат и други документи (nb. Те не ви помагат с нищо в чата). Той качи други документи, след един ден документите не бяха добри. След това опитвам отново, сега ШЕСТИ ден, все още чакам проверката. Мога ли да съм сигурен, че ще платят по-късно? Имате ли положителен опит с това? Благодаря за помощта

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте. Успяхте ли да извършите проверката? Ако имате нужда от помощ от нашия екип за оплаквания, моля, уведомете ни и се надяваме, че ще успеем да го разрешим.🙏

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Нищо! Преди да стигнете до това ниво винаги имаше промоции, бонуси! Сега вече не! И моят депозит от 70% също го няма! Виждаме, че тези, които достигнат платиненото ниво, се наказват, а не възнаграждават! И е по-добре и другите да знаят! Тогава съдействието е ужасно!

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини