Здравейте, извинете, че питам, искам само да съм сигурен относно жалбата. Имали ли сте технически проблеми, когато кажете: „Не мога да влизам в оплаквания", моля?
Ако е така, моля, предоставете допълнителни подробности и ние ще се опитаме да разгледаме това.
Hello, pardon me for asking, I only aim to be sure regarding the complaint. Have you experienced any technical issues when you say, "I can't go into complaints", please?
If so, please provide further details and we will try to look into this.
Благодаря ви много за любезното отношение към другите. Иска ми се само да има начин да мога да ви помогна, дори само с бонуса за депозит, който не ви беше даден, когато направихте депозита. Според мен това наистина е несправедливо.
Thank you so much for your kind consideration of the others. I only wish there was a way I could assist you, if only with the deposit bonus you were not given when you made the deposit. In my opinion, that is really unfair.
Да, не мога да вляза в линка! Дава ми грешка!
Yes I can't enter the link! It gives me an error!
Si non riesco entrare nel link! Mi da errore!
о, добре, значи Радка имаше правилното усещане, че може да е някакъв технически проблем. Ще се опитам да публикувам връзката към вас отново тук 👈 и ако проблемът продължава, моля, пишете на complaints@casino.guru или дори можете да публикувате екранна снимка на съобщението за грешка, което ви дава, когато се опитвате да отворите връзката тук.
Моля, уведомете ни и ние ще намерим решението.
oh, okay, so Radka had the right feeling that it could be some technical issue. I will try to post the link to you again here 👈, and if the issue still continues, please write to complaints@casino.guru or you can even post a screenshot of the error message it gives you when trying to open the link here.
Please let us know, and we will find the solution.
След 15 дни печелене на 2400 евро и чакане ме баннаха, защото направих два депозита с картата на жена ми... Бях изпратил всички документи според исканията им и дори направих снимките с платения фотограф
After 15 days of winning 2400 euros and waiting they banned me because I made two deposits with my wife's card... I had sent all the documents as requested by them and even took the photos with the paid photographer
Dopo 15 giorni che ho vinto 2400 euro e aspettavo mi hanno bannato perché ho fatto due depositi con la carta di mia moglie... avevo mandato tutti i documenti come da loro richiesto facendo addirittura le foto dal fotografo a pagamento
Скъпи играч,
намирането на този форум наистина беше добро решение. Има обаче няколко лоши новини, които трябва да ви кажа сега.
Едно от най-важните правила на казиното гласи: „Използвайте само банкови сметки и кредитни карти, които са на ваше име".
Работата е там: казината трябва да се борят с дейности като пране на пари или злоупотреба с карти. Затова винаги четете правилата, преди да играете в което и да е онлайн казино, за да определите какво се очаква от вас. Опасявам се, че твърдението, че не сте били наясно с правилата, няма да стигне много далеч, особено ако сте потвърдили потвърждението си за тях чрез създаване на акаунт в казино, което също е стандартна стъпка в процеса на регистрация.
Актът на представяне на друг човек чрез процеса на проверка на KYC (Опознайте своя клиент) е аналогичен на използването на нечий друг метод на плащане. Според мен това беше моментът, в който казиното беше сигурно, че картата не е ваша.
Наистина съжалявам, че направихте тази грешка, която може да се избегне; честно казано, малко можете да направите, за да поправите това.
Поне ми позволете да ви помогна с други основни правила на казиното.
Прочетете ръководството, наречено „ Въведение в онлайн казината " 👈👈
Ще бъда тук, за да отговоря на вашите въпроси, ако имате такива.
Dear player,
finding this forum was indeed a good call. There is, however, a few bad news I have to tell you now.
One of the most important casino rules says, "Only use bank accounts and credit cards that are in your name."
The thing is: casinos have to fight activities like money laundering or card abuse. Hence, always read the rules before playing at any online casino to determine what is expected of you. Saying you were unaware of the rules will not get you very far, I fear, especially if you verified your acknowledgement of them by creating a casino account, which is also a standard step in the registration process.
The act of impersonating someone else through the KYC (Know Your Customer) verification process is analogous to using someone else's payment method. This, in my opinion, was the point at which the casino was positive that the card was not yours.
I'm really sorry you made this avoidable mistake; frankly, there is little you can do to fix that.
At least let me help you with other casino basic rules.
Read the guide called "Introduction to Online Casinos" 👈👈
I'll be here to answer your questions if you have some.
Добро утро, чакам 6 дни за моите печалби след 14 дни проверка на акаунта. Те ви обещават бързи тегления за VIP играчи. Вместо това това е просто измама, няма следа от парите ми и ми казват, че трябва да изчакам в рамките на 14 дни. По-сериозното е, че страдам от хазартна зависимост, изпратих медицинското преди два месеца. Подиграват ми се, че са ми изпратили имейл за анулиране, който никога не е пристигнал. Докато всичките им имейли пристигат ежедневно. Моля, помогнете ми, искам парите си бързо, както обещаха. И искам да затворя този акаунт. Уважение към детето ми и здравето преди всичко
Good morning, I've been waiting for 6 days for my winnings after 14 days of account verification. They promise you fast withdrawals for VIP players. Instead it's just a scam, no trace of my money and they tell me that I have to wait within 14 days. What's more serious, I suffer from gambling addiction, I sent the medical certificate two months ago. They make fun of me saying that they sent me an email for cancellation that never arrived. While all their emails arrive daily. Please help me, I want my money quickly as they promised. And I want to close this account. Respect for my child and health above all else
Buongiorno sono 6 giorni che aspetto la vincita dopo 14 giorni di verifica dell’account. Ti promettono prelievi rapidi per giocatori vip. Invece è solo una truffa, no traccia dei miei soldi e mi dicono che devo spettare entro 14 giorni. Cosa più grave soffro di ludopatia, ho inviato la certificazione medica da due mesi due mesi. Mi prendono in giro dicendo che mi hanno inviato una mail per la cancellazione che non è mai arrivata. Mentre tute le loro email mi arrivano quotidianamente. Per favore aiutatemi, io voglio i miei soldi rapidamente come da loro promesso. E voglio chiudere questo account. Il rispetto della mia fignità e salute sopra ogni cosa
Уважаеми палер.
Тъжно е да чуеш подобно преживяване от първа ръка. Правилно ли приемам, че сте се самоизключили от лицензираните от AAMS казина, като по този начин сте се озовали в напълно нелицензирано такова?
Е, потърсих правилата им за съвет как да процедирам със закриването на акаунта специално за пристрастени хора, но изглежда, че нищо не предотвратява тази ситуация. Опасявам се, че единственият начин да се справим с това е да подадем жалба в нашия Център за разрешаване на жалби. Просто бъдете подготвени; процесът отнема известно време и ние няма да можем да ви помогнем толкова бързо, колкото вероятно очаквате.
Играта в ново казино винаги крие известен риск и се надявам, че ще намерим някой от казиното, готов да сътрудничи.
Изпратете жалбата тук 👈, не се притеснявайте, безплатно е. Както казах, няма какво друго да правя в момента.
Може би можете да опитате да настроите лимити за нулево заплащане за всички ваши регистрирани опции за плащане, за да предотвратите допълнителни депозити. Можете също така да опитате да помолите някой, на когото имате доверие, да промени паролата ви за казино и да ви държи далеч от вашия имейл за регистрация, докато акаунтът бъде окончателно блокиран.
Имате ли други идеи наум?
Dear palyer.
It is sad to hear such an experience firsthand. Am I assuming correctly you have self-excluded from the AAMS-licensed casinos, thus ended up in a completely unlicensed one?
Well, I searched their rules for advice on how to proceed with the account closure specifically for addicted people, but it seems there is nothing preventing this situation. I fear the only way to deal with it is to submit a complaint within our Complaint Resolution Center. Just be prepared; the process takes some time, and we won't be able to help you as quickly as you would most likely expect.
Playing in a fresh casino always contains a bit of a risk, and I hope we will find someone from the casino willing to cooperate.
Submit the complaint here 👈, don't worry it is free. As I said, not much else to do at the moment.
Perhaps you can try to set up zero pay limits on all of your registered payment options to prevent further deposits. You may also try to ask someone you trust to change your casino password and keep you away from your registration email until the account gets finally blocked.
Do you have any other ideas on mind?
много ви благодаря за помощта. Сега ще пусна жалба, а междувременно ще си сменя паролата! Страхотна идея. Мислите ли, че ще получа парите си от тях? Похарчих твърде много. много ти благодаря
thank you so much for your help. I will now file a complaint, and in the meantime, I will change my password! Great idea. Do you think I will get my money from them? I have spent too much. Thank you so much
grazie mille per il suo aiuto. Ora farò il reclamo, e nel frattempo, cambierò la password ! Ottima idea. Lei pensa che io avrò i miei soldi da loro ? Ne ho spesi fin troppi. Grazie mille
С цялата възможна честност се надявам, че въпросът с оттеглянето ще бъде решен доста скоро.
И все пак би било крайно безотговорно да ви обещая това. Междувременно обаче се опитайте да се забавлявате с всичко, което е налично. Започнете да гледате нова поредица от популярни предавания. Извеждайте децата си на разходка навън; отидете в зоопарка. Просто се опитайте да изхвърлите хазарта от главата си, макар и за известно време. Сигурно е наистина трудно и разбирам, че времето изглежда е вашият голям враг. Бих се опитал също да задам границите, просто като предпазна мярка. Ако казиното не ви позволява да го направите, опитайте да зададете лимит за онлайн покупки на вашата карта и опитайте същото за електронен портфейл.
Как се чувстваш все пак? Имате ли някой близък, който да ви помогне?
With all possible honesty, I hope the matter regarding the withdrawal will end up resolved pretty soon.
Yet, it would be highly irresponsible to promise you that. In the mean time, however, try to get yourself entertained by anything available. Start watching a new series of popular shows. Take your children outside for a walk; go to the zoo. Just try to get gambling out of your head, even for a while. It must be really hard, and I understand time seems to be your great enemy. I would also try to set the limits, just as precaution. If the casino does not allow you to do so, try to set an online purchase limit on your card, and try the same for an e-wallet.
How are you feeling, anyway? Do you have someone close around to help you out?
много ви благодаря за помощта. Сега ще пусна жалба, а междувременно ще си сменя паролата! Страхотна идея. Мислите ли, че ще получа парите си от тях? Похарчих твърде много. много ти благодаря
thank you so much for your help. I will now file a complaint, and in the meantime, I will change my password! Great idea. Do you think I will get my money from them? I have spent too much. Thank you so much
grazie mille per il suo aiuto. Ora farò il reclamo, e nel frattempo, cambierò la password ! Ottima idea. Lei pensa che io avrò i miei soldi da loro ? Ne ho spesi fin troppi. Grazie mille
добро утро
Мислех, че трябва да те видя рано сутринта. Е, не съм сигурен какъв изглежда проблемът с връзката, но бихте ли опитали да използвате тази, моля?
https://casino.guru/complaints/create
Друга възможност е да влезете в раздела за оплаквания и да натиснете „създаване на оплакване". Бутонът е там.
Другата възможност е да намерите бутона в профила си - раздел "жалби".
Само се надявам, че не сте намерили технически бъг на нашия сайт. Бихте ли ми изпратили екранна снимка, показваща целия екран, след като сте щракнали или докоснали бутона, моля? Просто в случай. Ние сме в
Good morning,
I thought I should check on you early in the morning. Well, not sure what seems to be the matter with the link, but could you try to use this one, please?
https://casino.guru/complaints/create
Alternatively, access the complaint section and hit "create a complaint". The button is there.
The other option is to locate the button in your account - tab "complaints".
I just hope you did not find a technical bug on our site. Would you kindy send me a screenshot showing the full screen after you clicked or tapped the button, please? Just incase. We are at community@casino.guru
Сам съм и е много подозрително. Моля, помогнете ми, това е единствената платформа, която не мога да блокирам. Обещаха бързо плащане, минаха 6 дни. Помогнете ми да си взема парите и да го затворя
моля Продължавам с рекламация
I am alone and it is very suspicious. Please help me it is the only platform that I can not block. They promised quick payment, 6 days passed. Help me to get my money and close it
please. I proceed with a complaint
Sono sola ed è molto diffide. Per favore aiutatemi è l’unica piattaforma che non riesco a bloccare. I avevano promesso rapido pagamento, 6 giorni trascorsi. Aiutatemi ad avere i miei soldi e a chiuderla
per favore. Procedo con reclamo
благодаря Честно казано, такава екранна снимка не е много полезна, защото дори не показва URL адреса. Никога не съм виждал това преди, честно казано. Коя гореспомената опция доведе до тази бяла празнота, моля?
1) вашия акаунт - раздел "жалби"
2) директна връзка, която ти изпратих
3) секция за жалби - бутон "подаване на жалба"
Във всеки случай, нека опитаме нещо друго: предлагам ви да опитате с различен браузър или устройство, ако използвате само смартфон; превключете на компютър, моля. Почистете бисквитките и временните файлове или отворете връзката чрез.
В случай, че нищо от това не работи, което би било много досадно, моля, обяснете текущата си ситуация на и ги помолете да подадат жалбата вместо вас.
Що се отнася до проблема с казиното, успех със закриването на вашия акаунт в казиното, моля?
Thank you. Frankly, such a screenshot is not very helpful because it does not even show the URL. I have never seen this before, to be honest. Which aforementioned option resulted in this white emptiness, please?
1) your account - tab "complaints"
2) direct link I sent you
3) complaint section - button "submit complaint"
In any case, let's try something else: I suggest you try a different browser or device if you only use a smartphone; switch to a PC, please. Clean up the cookies and temporary files or access the link through.
In case none of this works, which would be highly annoying, please explain your current situation at complaint@casino.guru and ask them to submit the complaint for you.
Regarding the casino issue, any luck closing your casino account, please?
Пробвам с друг браузър. Не ми дават да затворя
I try with another browser. They do not allow me to close
Provo con altro browser. Loro non mi permettono di chiudere
добре Би било наистина полезно да знаете кой вариант не работи. Може би ако можете да заснемете видеоклип и след това да ми го изпратите на , може да намерим нещо. Моля, добавете и текущия си IP адрес. Ще го препратя на нашия технически екип.
За да намерите IP, предлагам: https://whatismyipaddress.com/
Относно казиното, поддържате ли още връзка с някого там? Какъв беше последният отговор на заявката ви за закриване на акаунт?
Ok. It would be really helpful to know which variant does not work. Maybe if you could capture a video and then send it to me at community@casino.guru, we may find something. Also add your current IP address, please. I'll forward it to our tech team.
To locate the IP, I suggest: https://whatismyipaddress.com/
About the casino, are you still in contact with anyone there? What was the last response to your account closure request?
добро утро
Полудявам с Winnita, за да проверя документите си и за да мога да изтегля моите 3000 евро спечелени, изпратих поне двадесет пъти това, което беше поискано, но те продължават да отказват проверката, като измислят, че снимките не са в висока разделителна способност (средно 2,5 MB), мисля, че единственото решение е да ги докладваш, тъй като говориш с операторите и те ти повтарят едни и същи неща.
Good morning,
I'm going crazy with Winnita to verify my documents and to be able to withdraw my 3000 euros won, I've sent at least twenty times what was requested, but they continue to refuse the verification by making up that the photos are not in high definition (2.5 MB on average), I think the only solution is to report them, since you speak to operators and they repeat the same things to you.
Buongiorno,
io sto impazzendo con Winnita per la verifica dei documenti e per poter prelevare i miei 3000 euro vinti, ho mandato almeno venti volte quanto richiestomi, ma continuano a rifiutare la verifica inventandosi che le foto non sono in alta definizione (2.5 mb di media ) , credo che l'unica soluzione sia denunciarli, visto che parli con operatori e ti ripetono le stesse cose .
здравей
Проверих накратко жалбата ви и изглежда, че казиното е по-загрижено за картата, върху която липсва вашето име. Въпреки че трябва да кажа, че бях доста изненадан, казиното сякаш избягваше директния ви въпрос кой документ е бил одобрен и кой не. Може би все още срещате някакви актуализации?
Уведомете ни, моля.
Hello,
I checked your complaint briefly, and it seems the casino is more concerned about the card missing your name on it. Though I must say I was quite surprised, the casino seemed to avoid your direct question about which document has and has not been approved. Do you perhaps come across any updates yet?
Do let us know, please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.