Писах отново на Wazamba и отново направих искането си.
Те просто блокираха имейл адреса ми.
Знам, че може да отнеме много време, но не се отказвам.
Завеждането на граждански иск е следващата възможна стъпка.
Разбира се, би било много по-добре, ако всички победители от Wazamba се съберат и предприемат действия срещу Wazamba.
Ако има новини, ще ви уведомя.
Ако не получите награда от Wazamba, моля не се колебайте да се свържете с мен.
#Отново ЗаедноWazamba
I wrote to Wazamba again and made my claim again.
They simply blocked my email address.
I know it may take a long time, but I'm not giving up.
Filing a civil lawsuit is the next possible step.
It would of course be much better if all the winners of Wazamba got together and took action against Wazamba.
If there is any news, I will let you know.
If you don't receive a prize from Wazamba, please feel free to contact me.
#TogetherAgainWazamba
Ich habe an Wazamba nochmals geschrieben und nochmals meine Forderung geltend gemacht.
Sie haben meine Email Adresse einfach gesperrt.
Ich weiß, das es lange dauern kann,aber ich gebe nicht auf.
Eine Zivilklage einreichen,ist der nächste mögliche Schritt.
Es würde natürlich viel besser sein,wenn alle Gewinner von Wazamba sich zusammen tun und gemeinsam gegen Wazamba vorgehen.
Wenn es Neuigkeiten gibt,werde ich es mitteilen.
Wer auch einen Gewinn von Wazamba nicht erhält, kann sich gerne bei mir melden.
#ZusammengegenWazamba
Както Радка каза, това е възможна стъпка, но със сигурност би било препоръчително да не тласкате играчите към нещо подобно веднага. Този вариант трябва да е един от последните, защото е доста дълъг и труден процес.
Въпреки това, ако нашият екип не успее да разреши тази ситуация, тогава играчите могат да обмислят и това решение.
Както и да е, ако имате нова информация, моля, върнете се с нея. Мисля, че ще е добре за другите играчи да го видят.
As Radka said, it's a possible step but it would certainly be advisable not to push the players into something like that right away. This option should be one of the last ones because it's quite a long and arduous process.
However, if our team fails to resolve this situation, then the players can consider this solution as well.
Anyway, if you have new information, please come back with it. I think it will be good for other players to see it.
Здравейте всички, нов съм в този форум и истината е, че имам нужда от помощ. Започнах да играя в казино wazamba преди няколко месеца и всичко беше наред до сега. Преди почти 2 седмици спечелих 3k и когато се опитах да изтегля парите, wazamba ме помоли да верифицирам сметката за първи път. Изпращам им почти всеки ден точните документи, които искат, но те продължават да ги отказват и не мога да намеря решение. Ако някой има същия опит и може да ми помогне, ще съм много благодарен.
Hello everybody i am new in this forum and the truth is that i need some help. I had started playing in wazamba casino some months ago and everything was alright until now. Almost 2 weeks ago i won 3k and when i tried to withdraw the money wazamba asked me to verify the account for first time. I am sending them almost every day the exact documents they ask for but they keep decline them and i cant find a solution. If someone has the same experience and can help me i would really appreciate it.
Здравейте.
Страхотно е, че ни открихте, защото да помагаме на играчите е точно това, което целим да постигнем тук.
Сега към проблема: няма да ви занимавам с обща информация за сложността на процедурата KYC (Know Your Customer). Вместо това имам няколко неща, за които бих могъл да се възползвам малко.
Начинът, по който го виждам, разбирането защо тези документи се отхвърлят непрекъснато е валидна точка. Някога казвали ли са ви причината? Не се колебайте да поставите екранна снимка на имейл или чат разговор, ако имате такива.
Освен това, моля, кои документи в какъв формат сте изпратили досега?
Мисля, че и това трябва да е от полза.
Ще бъда тук за отговор.
Hello.
It's great you've found us because helping players is exactly what we aim to achieve here.
Now to the problem: I won't bother you with general information about the complexity of the KYC (Know Your Customer) procedure. Instead, I have a few things I could use a little tip on.
The way I see it, understanding why those documents are rejected constantly is a valid point. Have you ever been told the reason? Don't hesitate to paste in a screenshot of some email or chat conversation, if you have any.
Other than that, which documents in what format have you sent so far, please?
That should come in handy too, I reckon.
I will be here for an answer.
Това е, което искат. Изпращам им PDF с моите банкови транзакции и те ги отхвърлят. Казват, че имаме нужда от оригиналните документи, това е модифицирано и подобни неща. И дори не знам как да променя документ като този😅
This is what they ask for. I send them PDF of my bank transactions and they reject them. They say we need the original papers this is modified and stuff like this. And i dont even know how to modify a document like this😅
Благодаря ти!
Всъщност не е много смешно, честно казано 🙂.
Наистина трябва да предоставите оригиналната PDF версия. Не просто снимка, конвертирана в pdf, например.
Въпреки че много щастливи играчи могат да изтеглят историята на транзакциите си директно от интернет банкирането, банката обикновено предоставя такива документи.
И така, за да избегнете погрешно тълкуване, моля, как точно получихте историята на транзакциите си?
Thank you!
Actually, it is not very funny, to be honest 🙂.
You really need to provide the original PDF version. Not just a photo converted into a pdf, for instance.
Although many lucky players are able to download their transaction history directly from Internet banking, the bank typically provides such documents.
So, to avoid misinterpretation, how exactly did you get your transaction history, please?
Знам, че не е смешно, но се опитвам да бъда спокоен с подобни неща. Точно по този начин тегля документите от сметката си за интернет банкиране и ги изпращам на wazamba. Не конвертирам никакви снимки.
I know it is not funny but i am trying to be calm with matters like this. Exactly this way, i download the documents from my internet banking account and i send them to wazamba. I dont convert any photo.
Здравейте, просто си играят времето.
Подадох лична карта и шофьорска книжка като документи всеки ден. Винаги се подчинявайте всеки ден, дразнете ги, тогава е добре, като не се отказвате.
Дойде мой ред да получа печалбите си от март.
Поздрави Аня
Hello, they're just playing for time.
I submitted my ID and driver's license as documents every day. Always submit every day, annoy them, then it's okay by not giving up.
It's been my turn to receive my winnings since March.
Greetings Anja
Guten Tag,die spielen nur auf Zeit.
Ich habe jeden Tag meinen Ausweis und Führerschein als Dokument eingereicht. Immer jeden Tag einreichen, nerven Sie die,dann geht's durch Nicht aufgeben.
Ich bin seit März dran,meinen Gewinn zu erhalten.
lg Anja
Здравейте, просто си играят времето.
Подадох лична карта и шофьорска книжка като документи всеки ден. Винаги се подчинявайте всеки ден, дразнете ги, тогава е добре, като не се отказвате.
Дойде мой ред да получа печалбите си от март.
Поздрави Аня
Hello, they're just playing for time.
I submitted my ID and driver's license as documents every day. Always submit every day, annoy them, then it's okay by not giving up.
It's been my turn to receive my winnings since March.
Greetings Anja
Guten Tag,die spielen nur auf Zeit.
Ich habe jeden Tag meinen Ausweis und Führerschein als Dokument eingereicht. Immer jeden Tag einreichen, nerven Sie die,dann geht's durch Nicht aufgeben.
Ich bin seit März dran,meinen Gewinn zu erhalten.
lg Anja
Друг важен съвет е да запазите всички печалби, които сте спечелили, като екранна снимка и също така да изтеглите историята на играта.
За мен Wazamba манипулира сумата няколко пъти, така че печалбите ми ставаха все по-малко.
Another important tip is to save all the winnings you have won as a screenshot and also download the game history.
For me, Wazamba manipulated the amount several times, so that my winnings became less and less.
Noch ein wichtiger Tipp,alle Gewinne die Sie gewonnen haben als Screenshot speichern und auch den Spielverlauf herunterladen.
Bei mir hat Wazamba den Betrag öfters manipuliert,sodass mein Gewinn immer weniger wurde.
Друг важен съвет е да запазите всички печалби, които сте спечелили, като екранна снимка и също така да изтеглите историята на играта.
За мен Wazamba манипулира сумата няколко пъти, така че печалбите ми ставаха все по-малко.
Another important tip is to save all the winnings you have won as a screenshot and also download the game history.
For me, Wazamba manipulated the amount several times, so that my winnings became less and less.
Noch ein wichtiger Tipp,alle Gewinne die Sie gewonnen haben als Screenshot speichern und auch den Spielverlauf herunterladen.
Bei mir hat Wazamba den Betrag öfters manipuliert,sodass mein Gewinn immer weniger wurde.
Знам, че не е смешно, но се опитвам да бъда спокоен с подобни неща. Точно по този начин тегля документите от сметката си за интернет банкиране и ги изпращам на wazamba. Не конвертирам никакви снимки.
I know it is not funny but i am trying to be calm with matters like this. Exactly this way, i download the documents from my internet banking account and i send them to wazamba. I dont convert any photo.
Виждам. Както казах, просто исках да съм сигурен за произхода му. За съжаление наистина изглежда, че служителите на казиното трябва да получат допълнително обучение за това как трябва да се обработват документите. 🙁
Съжалявам, че не мога да бъда по-полезен.
Поне можете да подадете безплатна жалба, само в случай, че се мъчите твърде дълго. Моля , вижте това ръководство за това как работи тази функция .
Как се чувстваш за това?
I see. As I said, I just wanted to be sure about its origin. Sadly it truly looks like the casino employees should receive additional training on how the documents need to be handled. 🙁
I'm sorry I could not be more helpful.
At least you may submit a free-of-charge complaint, just in case you struggle far too long. Kindly check out this guide on how this feature works.
How do you feel about that?
Друг важен съвет е да запазите всички печалби, които сте спечелили, като екранна снимка и също така да изтеглите историята на играта.
За мен Wazamba манипулира сумата няколко пъти, така че печалбите ми ставаха все по-малко.
Another important tip is to save all the winnings you have won as a screenshot and also download the game history.
For me, Wazamba manipulated the amount several times, so that my winnings became less and less.
Noch ein wichtiger Tipp,alle Gewinne die Sie gewonnen haben als Screenshot speichern und auch den Spielverlauf herunterladen.
Bei mir hat Wazamba den Betrag öfters manipuliert,sodass mein Gewinn immer weniger wurde.
Мисля, че е честно да добавя, че вашата жалба всъщност беше затворена като неоснователна . С цялото ми уважение, справете се с това и спрете да преследвате други играчи с вашите неподдържани идеи.
Наистина ли трябва да ти напомням всеки път?
" Благодаря ви за вашите имейли. За съжаление не намерих подходящ разговор, който да предполага, че някой друг е играл в казиното вместо вас. Според историята на играта ви сте намалили печалбите си до нула и сте направили 36 депозита след това . Много малко вероятно е някой да направи това, след като е бил "ограбен" от 80 000 €. В разговорите, които сте препратили, вие основно се оплаквате от вашите тегления. Тъй като всички тегления, които сте направили, са обработени и получени и няма признаци за злоупотреба с достъп до вашия акаунт , опасявам се, че жалбата ви ще бъде отхвърлена. Ако не сте съгласни с нашето решение, моля, обърнете се към Gaming Authority (certria@gaminglicenses.com). Иска ми се да съм от повече помощ."
Ако не спрете да повдигате тази тема всеки път, когато нов играч публикува проблем, вашето разрешение да създавате публикации тук ще бъде ограничено.
Можете ли да помислите за това?
I think it is fair to add that your complaint was actually closed as unjustified. With all due respect, deal with it and stop chasing other players with your unsupported ideas.
Do I really have to remind you each time?
"Thank you for your emails. Unfortunately, I didn't find any relevant conversation that would suggest that someone else played in the casino instead of you. According to your game history, you played down your winnings to zero and made 36 deposits after that. It is highly unlikely that someone would do that after being "robbed" of 80000€. In the conversations you forwarded, you basically complain about your withdrawals. Since all withdrawals you made were processed and received and there is no sign of abusing access to your account, I'm afraid your complaint will be rejected. If you disagree with our decision, please turn to the Gaming Authority (certria@gaminglicenses.com). I wish I could be of more help."
If you don't stop bringing this topic up each time a new player posts an issue, your permit to create posts here will be restricted.
Can you please consider that?
Виждам. Както казах, просто исках да съм сигурен за произхода му. За съжаление наистина изглежда, че служителите на казиното трябва да получат допълнително обучение за това как трябва да се обработват документите. 🙁
Съжалявам, че не мога да бъда по-полезен.
Поне можете да подадете безплатна жалба, само в случай, че се мъчите твърде дълго. Моля , вижте това ръководство за това как работи тази функция .
Как се чувстваш за това?
I see. As I said, I just wanted to be sure about its origin. Sadly it truly looks like the casino employees should receive additional training on how the documents need to be handled. 🙁
I'm sorry I could not be more helpful.
At least you may submit a free-of-charge complaint, just in case you struggle far too long. Kindly check out this guide on how this feature works.
How do you feel about that?
Добре отново, благодаря за отговорите, ще се опитам да намеря решение възможно най-скоро. Така или иначе ще взема парите си или не, ще подам жалба за suer за казино wazamba.
Ok again thanks for the responses i will try to find a solution as soon as possible. Either way i take my money or not i will submit for suer a complaint about wazamba casino.
И аз ти благодаря. Ще бъдем тук, ако се нуждаете от повече подробности относно жалбата или каквото и да отговаря на вашите нужди.
Бихте ли любезно да ни държите в течение за напредъка си? Другите може да го намерят за удобно, бих казал. 🙏
По един или друг начин, пожелавам ви доста бързо решение!
Thank you too. We'll be here if you need more details about the complaint or whatever suits your needs.
Would you kindly keep us posted on your progress? The others might find it handy, I'd say. 🙏
One way or another, I wish you a pretty quick solution!
И аз ти благодаря. Ще бъдем тук, ако се нуждаете от повече подробности относно жалбата или каквото и да отговаря на вашите нужди.
Бихте ли любезно да ни държите в течение за напредъка си? Другите може да го намерят за удобно, бих казал. 🙏
По един или друг начин, пожелавам ви доста бързо решение!
Thank you too. We'll be here if you need more details about the complaint or whatever suits your needs.
Would you kindly keep us posted on your progress? The others might find it handy, I'd say. 🙏
One way or another, I wish you a pretty quick solution!
Разбира се, ще дам информация, ако нещо се промени. Благодаря отново
Of course i will provide information if something changes. Thanks again
Бих внимавал...Защото колегата ти сам разбра разликите.
Но повече няма да публикувам нищо.
Очаквам уважение и от теб.
Всичко най-хубаво
I would be careful...Because your colleague recognized the differences himself.
But I won't post anything anymore.
I expect respect from you too.
All the best
Ich würde aufpassen ...Da Ihr Kollege selber die Differenzen erkannt hat.
Aber ich werde nichts mehr posten.
Ich erwarte auch von Ihnen Respekt.
Alles Gute
Моля, не се опитвайте да кажете, че не разбирате. Знам целия контекст на жалбата, която споменах. Поради това аз лично обсъждах вашите публикации с Matěj много пъти в миналото.
Това е пътят, който сте избрали. Това са последствията.
Уважавам те като човешко същество, но не мога да пренебрегна постоянното очерняне, което се опитваш да разпространяваш тук. 🙏
Остани добре.
Please do not try to say you do not understand. I know the whole background of the complaint I mentioned. I personally discussed your posts with Matěj many times in the past due to that.
It is the path you have chosen. Those are the consequences.
I respect you as a human being, but I can't ignore the constant denigration you try to spread here. 🙏
Stay well.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.