ФорумКазинаWazamba Casino - обща дискусия

Wazamba Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 3 години от Matiseli
|
55819 преглеждания 345 отговора |
|
1...7 8 9...18
Добавете пост
anjmy1969
преди 11 месеца

Писах ти във фейсбук

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Писах отново на Wazamba и отново направих искането си.

Те просто блокираха имейл адреса ми.

Знам, че може да отнеме много време, но не се отказвам.

Завеждането на граждански иск е следващата възможна стъпка.

Разбира се, би било много по-добре, ако всички победители от Wazamba се съберат и предприемат действия срещу Wazamba.

Ако има новини, ще ви уведомя.

Ако не получите награда от Wazamba, моля не се колебайте да се свържете с мен.

#Отново ЗаедноWazamba


Автоматичен превод:
anjmy1969
преди 11 месеца

Както Радка каза, това е възможна стъпка, но със сигурност би било препоръчително да не тласкате играчите към нещо подобно веднага. Този вариант трябва да е един от последните, защото е доста дълъг и труден процес.

Въпреки това, ако нашият екип не успее да разреши тази ситуация, тогава играчите могат да обмислят и това решение.

Както и да е, ако имате нова информация, моля, върнете се с нея. Мисля, че ще е добре за другите играчи да го видят.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте всички, нов съм в този форум и истината е, че имам нужда от помощ. Започнах да играя в казино wazamba преди няколко месеца и всичко беше наред до сега. Преди почти 2 седмици спечелих 3k и когато се опитах да изтегля парите, wazamba ме помоли да верифицирам сметката за първи път. Изпращам им почти всеки ден точните документи, които искат, но те продължават да ги отказват и не мога да намеря решение. Ако някой има същия опит и може да ми помогне, ще съм много благодарен.

Автоматичен превод:
Themisjr
преди 11 месеца

Здравейте.

Страхотно е, че ни открихте, защото да помагаме на играчите е точно това, което целим да постигнем тук.

Сега към проблема: няма да ви занимавам с обща информация за сложността на процедурата KYC (Know Your Customer). Вместо това имам няколко неща, за които бих могъл да се възползвам малко.

Начинът, по който го виждам, разбирането защо тези документи се отхвърлят непрекъснато е валидна точка. Някога казвали ли са ви причината? Не се колебайте да поставите екранна снимка на имейл или чат разговор, ако имате такива.

Освен това, моля, кои документи в какъв формат сте изпратили досега?

Мисля, че и това трябва да е от полза.

Ще бъда тук за отговор.



Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

file

Автоматичен превод:
Themisjr
преди 11 месеца

Това е, което искат. Изпращам им PDF с моите банкови транзакции и те ги отхвърлят. Казват, че имаме нужда от оригиналните документи, това е модифицирано и подобни неща. И дори не знам как да променя документ като този😅

Автоматичен превод:
Themisjr
преди 11 месеца

Благодаря ти!

Всъщност не е много смешно, честно казано 🙂.

Наистина трябва да предоставите оригиналната PDF версия. Не просто снимка, конвертирана в pdf, например.

Въпреки че много щастливи играчи могат да изтеглят историята на транзакциите си директно от интернет банкирането, банката обикновено предоставя такива документи.

И така, за да избегнете погрешно тълкуване, моля, как точно получихте историята на транзакциите си?

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Знам, че не е смешно, но се опитвам да бъда спокоен с подобни неща. Точно по този начин тегля документите от сметката си за интернет банкиране и ги изпращам на wazamba. Не конвертирам никакви снимки.

Автоматичен превод:
Themisjr
преди 11 месеца

Здравейте, просто си играят времето.

Подадох лична карта и шофьорска книжка като документи всеки ден. Винаги се подчинявайте всеки ден, дразнете ги, тогава е добре, като не се отказвате.

Дойде мой ред да получа печалбите си от март.

Поздрави Аня


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, просто си играят времето.

Подадох лична карта и шофьорска книжка като документи всеки ден. Винаги се подчинявайте всеки ден, дразнете ги, тогава е добре, като не се отказвате.

Дойде мой ред да получа печалбите си от март.

Поздрави Аня


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Първо благодаря, че се отзовахте.

Второ взехте ли печалбите си или не и ако да след колко време?

Автоматичен превод:
Themisjr
преди 11 месеца

Друг важен съвет е да запазите всички печалби, които сте спечелили, като екранна снимка и също така да изтеглите историята на играта.

За мен Wazamba манипулира сумата няколко пъти, така че печалбите ми ставаха все по-малко.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Друг важен съвет е да запазите всички печалби, които сте спечелили, като екранна снимка и също така да изтеглите историята на играта.

За мен Wazamba манипулира сумата няколко пъти, така че печалбите ми ставаха все по-малко.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Добре, разбирам, благодаря отново за отговора

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Знам, че не е смешно, но се опитвам да бъда спокоен с подобни неща. Точно по този начин тегля документите от сметката си за интернет банкиране и ги изпращам на wazamba. Не конвертирам никакви снимки.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Виждам. Както казах, просто исках да съм сигурен за произхода му. За съжаление наистина изглежда, че служителите на казиното трябва да получат допълнително обучение за това как трябва да се обработват документите. 🙁

Съжалявам, че не мога да бъда по-полезен.

Поне можете да подадете безплатна жалба, само в случай, че се мъчите твърде дълго. Моля , вижте това ръководство за това как работи тази функция .

Как се чувстваш за това?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Друг важен съвет е да запазите всички печалби, които сте спечелили, като екранна снимка и също така да изтеглите историята на играта.

За мен Wazamba манипулира сумата няколко пъти, така че печалбите ми ставаха все по-малко.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Мисля, че е честно да добавя, че вашата жалба всъщност беше затворена като неоснователна . С цялото ми уважение, справете се с това и спрете да преследвате други играчи с вашите неподдържани идеи.

Наистина ли трябва да ти напомням всеки път?

" Благодаря ви за вашите имейли. За съжаление не намерих подходящ разговор, който да предполага, че някой друг е играл в казиното вместо вас. Според историята на играта ви сте намалили печалбите си до нула и сте направили 36 депозита след това . Много малко вероятно е някой да направи това, след като е бил "ограбен" от 80 000 €. В разговорите, които сте препратили, вие основно се оплаквате от вашите тегления. Тъй като всички тегления, които сте направили, са обработени и получени и няма признаци за злоупотреба с достъп до вашия акаунт , опасявам се, че жалбата ви ще бъде отхвърлена. Ако не сте съгласни с нашето решение, моля, обърнете се към Gaming Authority (certria@gaminglicenses.com). Иска ми се да съм от повече помощ."

Ако не спрете да повдигате тази тема всеки път, когато нов играч публикува проблем, вашето разрешение да създавате публикации тук ще бъде ограничено.

Можете ли да помислите за това?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Виждам. Както казах, просто исках да съм сигурен за произхода му. За съжаление наистина изглежда, че служителите на казиното трябва да получат допълнително обучение за това как трябва да се обработват документите. 🙁

Съжалявам, че не мога да бъда по-полезен.

Поне можете да подадете безплатна жалба, само в случай, че се мъчите твърде дълго. Моля , вижте това ръководство за това как работи тази функция .

Как се чувстваш за това?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Добре отново, благодаря за отговорите, ще се опитам да намеря решение възможно най-скоро. Така или иначе ще взема парите си или не, ще подам жалба за suer за казино wazamba.

Автоматичен превод:
Themisjr
преди 11 месеца

И аз ти благодаря. Ще бъдем тук, ако се нуждаете от повече подробности относно жалбата или каквото и да отговаря на вашите нужди.

Бихте ли любезно да ни държите в течение за напредъка си? Другите може да го намерят за удобно, бих казал. 🙏

По един или друг начин, пожелавам ви доста бързо решение!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

И аз ти благодаря. Ще бъдем тук, ако се нуждаете от повече подробности относно жалбата или каквото и да отговаря на вашите нужди.

Бихте ли любезно да ни държите в течение за напредъка си? Другите може да го намерят за удобно, бих казал. 🙏

По един или друг начин, пожелавам ви доста бързо решение!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Разбира се, ще дам информация, ако нещо се промени. Благодаря отново

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Бих внимавал...Защото колегата ти сам разбра разликите.

Но повече няма да публикувам нищо.

Очаквам уважение и от теб.

Всичко най-хубаво

Автоматичен превод:
anjmy1969
преди 11 месеца

Моля, не се опитвайте да кажете, че не разбирате. Знам целия контекст на жалбата, която споменах. Поради това аз лично обсъждах вашите публикации с Matěj много пъти в миналото.

Това е пътят, който сте избрали. Това са последствията.

Уважавам те като човешко същество, но не мога да пренебрегна постоянното очерняне, което се опитваш да разпространяваш тук. 🙏

Остани добре.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
1...7 8 9...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини