НачалоФорумКазинаWazamba Casino - обща дискусия

Wazamba Casino - обща дискусия (страница 19)

 от Matiseli
|
84 518 преглеждания 392 отговора |
|
1...18 19 20

Току-що отхвърли рецензията ми, шегуваш ли се?


Автоматичен превод:
kosos

Изобщо няма нужда да се притеснявате.

Просто, моля, напишете повече подробности за проблема, който сте изпитали в това казино, за да може вашето потребителско мнение да бъде одобрено.

Не всеки чете жалбите, знаете ли, така че ако напишете там просто „прочетете жалбата ми", това всъщност не предоставя никаква информация.

Ще очакваме с нетърпение да прочетем новия ви преглед, разбира се.


Автоматичен превод:

Току-що го изпратих отново, моля, одобрете.

Автоматичен превод:
kosos

Готово е, както виждам.

Радвам се, че обяснението ви помогна и успяхте да изпратите нова потребителска рецензия.

Оценяваме вашите усилия.

Автоматичен превод:

Току-що видях, че моята жалба е единствената от всичките 204 жалби на Wazamba, която е получила различна присъда (не достатъчно доказателства от казиното).

Предполагам, че повечето хора просто са се отказали.

Продължавам да ги дискредитирам почти всеки ден 🙂

Автоматичен превод:
kosos

Моля, уведомете ни, ако има нещо ново.🙏

Автоматичен превод:

file

заложих 100 € и спечелих 300 €

така че кандидатствам за оттегляне миналата неделя

и ги попитах 3 пъти *кога мога да получа пари?*

те блокират моя акаунт за помощен център.

това казино наистина ли е безопасно?

. file

Edited
Автоматичен превод:
fakecasinokiller

Съжалявам, правилно ли разбирам, че са ви блокирали в чата на живо? Каква обаче беше причината?

Вашият акаунт там напълно ли е потвърден?

Моля, уведомете ни повече подробности относно проблема в това казино и се надяваме, че заедно ще успеем да го разрешим.

Автоматичен превод:
Romi

редакция: написах това, след като можех да говоря с тях.

временно ме блокираха предполагам.

или е системна грешка

и получих парите си обратно тази сутрин.

и акаунтът ми не е потвърден.


благодаря. по-добре ли е да изтрия публикацията?

Edited
Автоматичен превод:
fakecasinokiller

Не мисля, че е необходимо да изтривам поста. Винаги е добре да видите за други играчи някои преживявания на други и вие сте написали там редакцията и следователно въпросът е решен. Така че не мисля, че сте написали нещо грешно.

Както и да е, радвам се, че това беше само временна ситуация и всичко е наред и си получил парите.

Ще продължиш ли да играеш тук?

Автоматичен превод:

Уважаеми господа, добро утро. Преди да направя оплакване, исках да ви попитам тук. Вчера направих депозит от 117 долара чрез Neteller в Wazamba, изминаха почти 24 часа, откакто го направих и все още не е кредитиран в сметката ми.

Всеки път, когато правех депозити в други онлайн казина, парите се кредитираха веднага, така че 15 минути след депозита се свързах с тях чрез чат и те ми казаха, че вероятно ще ми бъдат кредитирани преди да изтекат 2 часа.

След това време се свързах отново с тях, дадох им разписката за депозит и те уж подадоха иск във финансовия отдел и че скоро ще се свържат с мен по имейл.

Минаха 12 часа без новини, затова се свързах отново с чата. Друг човек ми помогна и ми каза, че кредитирането на депозитите може да отнеме от 2 до 4 работни дни и че мога да подам жалба само там. Струваше ми се като глупост, защото никой не би искал да залага в казино с такива закъснения, а също така противоречи на 2-ма души, които ми помогнаха преди, които ми казаха, че не им отнема повече от 2 часа, за да бъдат кредитирани.

Свързах се с тях отново преди малко (почти 24 часа, откакто направих депозита) и лицето ми каза, че искът се разглежда от съответната област, че той не може да направи нищо и те ще се свържат с мен по имейл.

Можете ли да ми помогнете какво да правя? За първи път ми се случва подобно нещо и ме е страх да не си загубя парите.

Автоматичен превод:
seba3618

здравей

преди всичко бих искал да кажа, че трябва да се подготвите да бъдете търпеливи. Не мога да говоря от името на казиното, но от наша гледна точка може да отнеме дори една седмица, докато казиното проучи и коригира нещата. Става още по-сложно за всеки, който не работи за казиното, да ви помогне. Освен това много казина все още разчитат на доставчици на плащания от трета страна, с които не можем да се свържем от ваше име. Предлагам ви да останете търпеливи и да сте в крак с казиното. Ние със сигурност ще бъдем тук за всякакви актуализации; просто изчакай и ни дръж в течение.


Автоматичен превод:
Radka

Здравей Радка, благодаря за отговора. Днес се свързах отново с чата и те ми казаха, че все още разследват, тъй като все още не са намерили трансфера ми. Странното е, че ако отида в секцията за депозиране на пари на уебсайта на Wazamba, ми показва, че съм направил депозит от 117 долара и ми дава опция да го повторя.

Много ми е странно, че не могат да го намерят, но ще имам търпение и ще изчакам 1 седмица.

Ще ви държа в течение за всички новини.

Автоматичен превод:

Парите току-що бяха кредитирани в моята сметка, благодаря ви за отделеното време.

поздрави

Автоматичен превод:

Накратко, едно от най-лошите и най-лошите казина някога. Регистриран съм там от 2,5 години, депозирах над 70 000 евро и изиграх всичко. Въпреки че написах над 10 имейла в продължение на 2,5 години с молба акаунтът ми да бъде блокиран за постоянно, защото съм пристрастен към хазарта, така и не отговорих. Ако акаунтът ми беше блокиран от самото начало, както исках, никога нямаше да загубя толкова много пари. Странно е, че никога не ми се наложи да потвърждавам самоличността си, въпреки че депозирах толкова много пари. Чатът на живо е катастрофа, VIP мениджърите просто реагират зле на имейлите, не разбират нищо и правят само грешки. Изплащанията отнемат години. След като се почувствах така, сякаш молех Wazamba Casino да блокира акаунта ми и ги спамих с имейли и съобщения, заплашвайки да споделя притесненията си в интернет, т.е. да дам отрицателни отзиви, които мога да архивирам и докажа, те най-накрая блокираха акаунта ми. Сега чакам баланса си за депозит и теглене от началото на декември. Това казино действа незаконно, поне в моя случай, и има катастрофално управление на акаунта. Сега открих случай с Casino Guru, който беше одобрен и дори свързан с Wazamba Casino, за да отговорят на моите опасения, което те не направиха след седмица. Сега срокът е удължен с още една седмица и предполагам, че Wazamba Casino няма да отговори, което е лошо казино. Те трябва да се срамуват от себе си, че не ме приемат на сериозно.

Автоматичен превод:

Парите току-що бяха кредитирани в моята сметка, благодаря ви за отделеното време.

поздрави

Автоматичен превод:

Много се радваме, че казиното вече успя да разреши това. Благодаря ви за актуализацията.

Кажете ни за всякакви други преживявания от там, когато пожелаете. Надявам се да е само положително.

Автоматичен превод:

Накратко, едно от най-лошите и най-лошите казина някога. Регистриран съм там от 2,5 години, депозирах над 70 000 евро и изиграх всичко. Въпреки че написах над 10 имейла в продължение на 2,5 години с молба акаунтът ми да бъде блокиран за постоянно, защото съм пристрастен към хазарта, така и не отговорих. Ако акаунтът ми беше блокиран от самото начало, както исках, никога нямаше да загубя толкова много пари. Странно е, че никога не ми се наложи да потвърждавам самоличността си, въпреки че депозирах толкова много пари. Чатът на живо е катастрофа, VIP мениджърите просто реагират зле на имейлите, не разбират нищо и правят само грешки. Изплащанията отнемат години. След като се почувствах така, сякаш молех Wazamba Casino да блокира акаунта ми и ги спамих с имейли и съобщения, заплашвайки да споделя притесненията си в интернет, т.е. да дам отрицателни отзиви, които мога да архивирам и докажа, те най-накрая блокираха акаунта ми. Сега чакам баланса си за депозит и теглене от началото на декември. Това казино действа незаконно, поне в моя случай, и има катастрофално управление на акаунта. Сега открих случай с Casino Guru, който беше одобрен и дори свързан с Wazamba Casino, за да отговорят на моите опасения, което те не направиха след седмица. Сега срокът е удължен с още една седмица и предполагам, че Wazamba Casino няма да отговори, което е лошо казино. Те трябва да се срамуват от себе си, че не ме приемат на сериозно.

Автоматичен превод:

Прочетох жалбата ви и наистина съжалявам, че трябва да преминавате през тази ситуация толкова дълго.

Надявам се, че вашият специалист по разрешаване на жалби ще може скоро да се свърже с казиното и да разреши всичко.

Както виждам, те обикновено отговарят на нашия екип за оплаквания по отношение на всички оплаквания, така че наистина не е ясно защо все още не са се свързали с нас.

Ще разгледаме по-отблизо жалбата ви и ще се надяваме на най-доброто, разбира се. Моля, бъдете силни.

Автоматичен превод:
Romi

Да, ще имам търпение. Благодаря ви за усилията и помощта.


Най-добри пожелания


Ахмет17

Автоматичен превод:
Ahmet17

Любопитен съм за резултата. Също така събирам доказателства, за да се опитам да направя твърдение

Автоматичен превод:

Сериозен ли си, най-накрая затвори ЕДИНСТВЕНАТА жалба, която не беше разрешена срещу казиното и промени присъдата в тяхна полза, след ВСИЧКИ доказателства, които предоставих?

Отказахте и да споделите какви скалъпени доказателства са ви предоставили, след ПОЧТИ 6 месеца.


Колко ти платиха?


Трябваше да знам по-добре, беше ясно през цялото време, че играете заедно с измамни казина и ги прикривате, защото очевидно те са ваши партньори и вие получавате заплащане от тях, така че всъщност сте съучастници в измамите на хора.


Ще уведомя всички какви практики следва casinoguru. Дори имахте смелостта да ме помолите да ви оценя и в TrustPilot. Е, вече намалих първоначалния си преглед за вас до 1 звезда, ще продължа да подкрепям моя случай, всеки играч трябва да знае за вас и вашите взаимоотношения с измамни казина.

Чудя се дали изобщо ще публикувате тази публикация и какъв роботизиран отговор ще дадете, ако го направите, но така или иначе няма значение.

Приключих със сайта ви.

Автоматичен превод:
1...18 19 20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини