Изобщо няма нужда да се притеснявате.
Просто, моля, напишете повече подробности за проблема, който сте изпитали в това казино, за да може вашето потребителско мнение да бъде одобрено.
Не всеки чете жалбите, знаете ли, така че ако напишете там просто „прочетете жалбата ми", това всъщност не предоставя никаква информация.
Ще очакваме с нетърпение да прочетем новия ви преглед, разбира се.
There is no need to vorry at all.
Just please write more details about the issue you have experienced at this casino, so your user review can be approved.
Not everyone reads the complaints, you know, so if you write there just "read my complaint," it actually provides no information at all.
We will look forward to reading your new review, of course.
Току-що го изпратих отново, моля, одобрете.
I just re-submitted it, please approve.
Готово е, както виждам.
Радвам се, че обяснението ви помогна и успяхте да изпратите нова потребителска рецензия.
Оценяваме вашите усилия.
It is done, as I can see.
I am glad that the explanation helped you and you were able to submit a new user review.
We appreciate your effort.
Току-що видях, че моята жалба е единствената от всичките 204 жалби на Wazamba, която е получила различна присъда (не достатъчно доказателства от казиното).
Предполагам, че повечето хора просто са се отказали.
Продължавам да ги дискредитирам почти всеки ден 🙂
I just saw that my complaint was the only one out of all 204 Wazamba complaints that received a different verdict (not sufficient evidence from the casino).
I guess most people just gave up.
I continue to discredit them almost every day 🙂
Моля, уведомете ни, ако има нещо ново.🙏
Please let us know if there is something new.🙏
заложих 100 € и спечелих 300 €
така че кандидатствам за оттегляне миналата неделя
и ги попитах 3 пъти *кога мога да получа пари?*
те блокират моя акаунт за помощен център.
това казино наистина ли е безопасно?
.
i bet 100 € and i won 300 €
so i apply withdraw last sunday
and i asked them 3 times *when i can get money?*
they block to my account for help center .
this casino is really safe?
.
Съжалявам, правилно ли разбирам, че са ви блокирали в чата на живо? Каква обаче беше причината?
Вашият акаунт там напълно ли е потвърден?
Моля, уведомете ни повече подробности относно проблема в това казино и се надяваме, че заедно ще успеем да го разрешим.
Sorry, do I understand correctly that they have blocked you on live chat? What was the reason, though?
Is your account there fully verified yet?
Please let us know more details regarding the issue at this casino, and hopefully together we'll be able to get it solved.
редакция: написах това, след като можех да говоря с тях.
временно ме блокираха предполагам.
или е системна грешка
и получих парите си обратно тази сутрин.
и акаунтът ми не е потвърден.
благодаря. по-добре ли е да изтрия публикацията?
edit: i wrote this after i could talk with them.
temporary i got blocked i guess.
or it was system error
and i got my money back today morning.
and my account is not verifed.
thank you.it is better delete post ?
Не мисля, че е необходимо да изтривам поста. Винаги е добре да видите за други играчи някои преживявания на други и вие сте написали там редакцията и следователно въпросът е решен. Така че не мисля, че сте написали нещо грешно.
Както и да е, радвам се, че това беше само временна ситуация и всичко е наред и си получил парите.
Ще продължиш ли да играеш тук?
I don't think it's necessary to delete the post. It's always good to see for other players some experiences of others and you wrote there the edit and therefore that the matter was solved. So I don't think you wrote something wrong.
Anyway, I'm glad that it was just a temporary situation and everything is fine and you got the money.
Will you continue to play here?
Уважаеми господа, добро утро. Преди да направя оплакване, исках да ви попитам тук. Вчера направих депозит от 117 долара чрез Neteller в Wazamba, изминаха почти 24 часа, откакто го направих и все още не е кредитиран в сметката ми.
Всеки път, когато правех депозити в други онлайн казина, парите се кредитираха веднага, така че 15 минути след депозита се свързах с тях чрез чат и те ми казаха, че вероятно ще ми бъдат кредитирани преди да изтекат 2 часа.
След това време се свързах отново с тях, дадох им разписката за депозит и те уж подадоха иск във финансовия отдел и че скоро ще се свържат с мен по имейл.
Минаха 12 часа без новини, затова се свързах отново с чата. Друг човек ми помогна и ми каза, че кредитирането на депозитите може да отнеме от 2 до 4 работни дни и че мога да подам жалба само там. Струваше ми се като глупост, защото никой не би искал да залага в казино с такива закъснения, а също така противоречи на 2-ма души, които ми помогнаха преди, които ми казаха, че не им отнема повече от 2 часа, за да бъдат кредитирани.
Свързах се с тях отново преди малко (почти 24 часа, откакто направих депозита) и лицето ми каза, че искът се разглежда от съответната област, че той не може да направи нищо и те ще се свържат с мен по имейл.
Можете ли да ми помогнете какво да правя? За първи път ми се случва подобно нещо и ме е страх да не си загубя парите.
Dear Sirs, good morning. Before making a complaint I wanted to ask you here. Yesterday I made a deposit of 117 dollars through Neteller in Wazamba, it's almost 24 hours since I made it and it hasn't been credited to my account yet.
Whenever I made deposits at other online casinos, the money was credited immediately, so 15 minutes after the deposit I contacted them via chat and they told me that it would probably be credited to me before the 2 hours were up.
After this time, I contacted them again, gave them the deposit receipt and they supposedly filed a claim with the finance department and that they would be contacting me via email shortly.
12 hours passed without any news, so I contacted the chat again. Another person helped me and told me that deposits can take 2 to 4 business days to be credited and that I could only file a complaint there. It seemed like nonsense to me because no one would want to bet at a casino with such delays, and it also contradicted the 2 people who helped me before who told me that they didn't take more than 2 hours to be credited.
I contacted them again a moment ago (almost 24 hours since I made the deposit) and the person told me that the claim is being reviewed by the corresponding area, that he could not do anything and they were going to contact me by email.
Can you help me with what to do? This is the first time something like this has happened to me and I am afraid of losing my money.
Estimados, buenos días. Antes de realizar una queja quería consultarles aquí. El día de ayer realicé un depósito de 117 dólares a través de Neteller en Wazamba, falta poco para que se cumplan las 24 hs de haberlo realizado y aún no se acreditó en mi cuenta.
Siempre que realicé depósitos en otros casinos online el dinero se acredita en el momento por eso, pasados 15 minutos del depósito me comuniqué con ellos a través del chat y me dijeron que seguramente se me acreditaba antes de que se cumplan las 2 hs.
Pasado dicho tiempo, me volví a comunicar con ellos, les pasé el comprobante del depósito y supuestamente elevaron un reclamo al departamento de finanzas y que a la brevedad se iban a estar comunicando conmigo por correo electrónico.
Pasaron 12 hs sin noticias por lo que me volví a comunicar con el chat, me atendió otra persona y me dijo que los depósitos pueden tardar de 2 a 4 días hábiles en acreditarse y que recién allí podía elevar una queja. Me pareció algo que no tiene sentido porque nadie querría apostar en un casino con esas demoras y además se contradecía con las 2 personas que me atendieron antes que me dijeron que no tardaban mas de 2 hs en acreditarse.
Hace un momento me volví a comunicar (casi 24 hs desde que realicé el depósito) y la persona me dijo que el reclamo lo está viendo el área correspondiente, que él no podía hacer nada y se iban a comunicar por correo electrónico.
¿Podrán ayudarme a cómo tengo que proceder? Es la primera vez que me pasa algo así y tengo miedo de perder mi dinero.
здравей
преди всичко бих искал да кажа, че трябва да се подготвите да бъдете търпеливи. Не мога да говоря от името на казиното, но от наша гледна точка може да отнеме дори една седмица, докато казиното проучи и коригира нещата. Става още по-сложно за всеки, който не работи за казиното, да ви помогне. Освен това много казина все още разчитат на доставчици на плащания от трета страна, с които не можем да се свържем от ваше име. Предлагам ви да останете търпеливи и да сте в крак с казиното. Ние със сигурност ще бъдем тук за всякакви актуализации; просто изчакай и ни дръж в течение.
Hello,
first of all, I'd like to say you have to prepare to be patient. I can't speak on behalf of the casino, but from our perspective, it may take even a week for the casino to investigate and set things correct. It gets complicated even more for anyone not working for the casino to help you. Furthermore, many casinos still rely on 3rd party payment providers we can't possibly reach on your behalf. I suggest you stay patient and keep up with the casino. We will surely be here for any updates; just hold on and keep us posted.
Здравей Радка, благодаря за отговора. Днес се свързах отново с чата и те ми казаха, че все още разследват, тъй като все още не са намерили трансфера ми. Странното е, че ако отида в секцията за депозиране на пари на уебсайта на Wazamba, ми показва, че съм направил депозит от 117 долара и ми дава опция да го повторя.
Много ми е странно, че не могат да го намерят, но ще имам търпение и ще изчакам 1 седмица.
Ще ви държа в течение за всички новини.
Hi Radka, thanks for your reply. Today I contacted the chat again and they told me that they are still investigating as they have not yet found my transfer. The strange thing is that if I go to the section to deposit money on the Wazamba website, it shows me that I made a deposit of 117 dollars and it gives me the option to repeat it.
I find it very strange that they can't find it but I will be patient and wait 1 week.
I will keep you posted on any news.
Hola Radka, gracias por tu respuesta. Hoy volví a comunicarme con el chat y me dijeron que siguen investigando ya que aún no han encontrado mi transferencia. Lo extraño es que si ingreso a la sección para depositar dinero en la página de Wazamba me figura que hice un depósito de 117 dólares y me da la opción de repetirlo.
Me parece muy extraño que no puedan encontrarlo pero tendré paciencia y esperaré 1 semana.
Los mantendré al tanto de cualquier novedad.
Накратко, едно от най-лошите и най-лошите казина някога. Регистриран съм там от 2,5 години, депозирах над 70 000 евро и изиграх всичко. Въпреки че написах над 10 имейла в продължение на 2,5 години с молба акаунтът ми да бъде блокиран за постоянно, защото съм пристрастен към хазарта, така и не отговорих. Ако акаунтът ми беше блокиран от самото начало, както исках, никога нямаше да загубя толкова много пари. Странно е, че никога не ми се наложи да потвърждавам самоличността си, въпреки че депозирах толкова много пари. Чатът на живо е катастрофа, VIP мениджърите просто реагират зле на имейлите, не разбират нищо и правят само грешки. Изплащанията отнемат години. След като се почувствах така, сякаш молех Wazamba Casino да блокира акаунта ми и ги спамих с имейли и съобщения, заплашвайки да споделя притесненията си в интернет, т.е. да дам отрицателни отзиви, които мога да архивирам и докажа, те най-накрая блокираха акаунта ми. Сега чакам баланса си за депозит и теглене от началото на декември. Това казино действа незаконно, поне в моя случай, и има катастрофално управление на акаунта. Сега открих случай с Casino Guru, който беше одобрен и дори свързан с Wazamba Casino, за да отговорят на моите опасения, което те не направиха след седмица. Сега срокът е удължен с още една седмица и предполагам, че Wazamba Casino няма да отговори, което е лошо казино. Те трябва да се срамуват от себе си, че не ме приемат на сериозно.
In short, one of the worst and worst casinos ever. I have been registered there for 2.5 years, deposited over 70,000 euros and gambled away all of it. Even though I wrote over 10 emails over the course of 2.5 years asking that my account be permanently blocked because I am addicted to gambling, I never responded. If my account had been blocked from the start like I wanted, I would never have lost so much money. It's strange that I never had to verify my identity even though I deposited so much money. The live chat is a disaster, the VIP managers simply react badly to emails, understand nothing and only make mistakes. The payouts take ages. After I felt like I was begging Wazamba Casino to block my account and spamming them with emails and messages, threatening to share my concerns on the internet, i.e. to give negative reviews that I can back up and prove, they finally blocked my account. I have now been waiting for my deposit and withdrawal balance since the beginning of December. This casino is acting illegally, at least in my case, and has disastrous account management. I have now opened a case with Casino Guru which has been approved and even linked to Wazamba Casino to respond to my concerns, which they did not do after a week. Now the deadline has been extended by another week, and I assume that Wazamba Casino will not respond, which is a bad casino. They should be ashamed of themselves for not taking me seriously.
Kurz und knapp eins der schlimmsten und schlechtesten Casinos überhaupt seit 2,5 Jahren dort angemeldet gewesen über 70000Euro eingezahlt und Verzockt obwohl ich während der 2,5 Jahre bestimmt über 10 E-Mails geschrieben habe dass mein Konto dauerhaft gesperrt werden soll, da ich Spielsüchtig bin, nie darauf reagiert hätte man mein Konto von Anfang an gesperrt wie ich es haben wollte hätte ich niemals so viel Geld verzockt. Schon komisch dass ich mich kein einziges Mal verifizieren musste obwohl ich so viel Geld eingezahlt habe. Der Live Chat ist eine Katastrophe die VIP Managers einfach schlecht reagieren nicht auf E-Mails verstehen nichts und machen nur Fehler. Die Auszahlungen dauern Ewigkeiten. Nachdem ich das Wazamba Casino gefühlt darum angefleht habe mein Konto zusperren und voll gespamt habe mit E-Mails und Nachrichten indem ich gedroht habe meine Anliegen im Internet zu teilen sprich negative Bewertungen abzugeben die ich belegen und beweisen kann haben Sie endlich mein Konto gesperrt. Nun warte ich seit Anfang Dezember auf meine Ein-Auszahlbilanz. Dieses Casino handelt illegal zumindest in meinem Fall und hat eine desaströse Kontomanagement Führung. Nun habe ich einen Fall geöffnet bei Casino Guru der genehmigt wurden ist und sogar Wazamba Casino verlinkt wurden ist um auf meine Anliegen zu reagieren was Sie nach einer Woche nicht getan haben nun wurde die Frist um eine weitere Woche verlängert, wo von ich Ausgehe das Wazamba Casino nicht drauf reagieren wird was ein schlechtes Casino. Sie sollten sich schämen mich nicht Ernst genommen zu haben.
Много се радваме, че казиното вече успя да разреши това. Благодаря ви за актуализацията.
Кажете ни за всякакви други преживявания от там, когато пожелаете. Надявам се да е само положително.
We are very glad that the casino was able to solve this already. Thank you for the update.
Let us know about any other experiences from there whenever you wish. I hope that it'll be only positive.
Накратко, едно от най-лошите и най-лошите казина някога. Регистриран съм там от 2,5 години, депозирах над 70 000 евро и изиграх всичко. Въпреки че написах над 10 имейла в продължение на 2,5 години с молба акаунтът ми да бъде блокиран за постоянно, защото съм пристрастен към хазарта, така и не отговорих. Ако акаунтът ми беше блокиран от самото начало, както исках, никога нямаше да загубя толкова много пари. Странно е, че никога не ми се наложи да потвърждавам самоличността си, въпреки че депозирах толкова много пари. Чатът на живо е катастрофа, VIP мениджърите просто реагират зле на имейлите, не разбират нищо и правят само грешки. Изплащанията отнемат години. След като се почувствах така, сякаш молех Wazamba Casino да блокира акаунта ми и ги спамих с имейли и съобщения, заплашвайки да споделя притесненията си в интернет, т.е. да дам отрицателни отзиви, които мога да архивирам и докажа, те най-накрая блокираха акаунта ми. Сега чакам баланса си за депозит и теглене от началото на декември. Това казино действа незаконно, поне в моя случай, и има катастрофално управление на акаунта. Сега открих случай с Casino Guru, който беше одобрен и дори свързан с Wazamba Casino, за да отговорят на моите опасения, което те не направиха след седмица. Сега срокът е удължен с още една седмица и предполагам, че Wazamba Casino няма да отговори, което е лошо казино. Те трябва да се срамуват от себе си, че не ме приемат на сериозно.
In short, one of the worst and worst casinos ever. I have been registered there for 2.5 years, deposited over 70,000 euros and gambled away all of it. Even though I wrote over 10 emails over the course of 2.5 years asking that my account be permanently blocked because I am addicted to gambling, I never responded. If my account had been blocked from the start like I wanted, I would never have lost so much money. It's strange that I never had to verify my identity even though I deposited so much money. The live chat is a disaster, the VIP managers simply react badly to emails, understand nothing and only make mistakes. The payouts take ages. After I felt like I was begging Wazamba Casino to block my account and spamming them with emails and messages, threatening to share my concerns on the internet, i.e. to give negative reviews that I can back up and prove, they finally blocked my account. I have now been waiting for my deposit and withdrawal balance since the beginning of December. This casino is acting illegally, at least in my case, and has disastrous account management. I have now opened a case with Casino Guru which has been approved and even linked to Wazamba Casino to respond to my concerns, which they did not do after a week. Now the deadline has been extended by another week, and I assume that Wazamba Casino will not respond, which is a bad casino. They should be ashamed of themselves for not taking me seriously.
Kurz und knapp eins der schlimmsten und schlechtesten Casinos überhaupt seit 2,5 Jahren dort angemeldet gewesen über 70000Euro eingezahlt und Verzockt obwohl ich während der 2,5 Jahre bestimmt über 10 E-Mails geschrieben habe dass mein Konto dauerhaft gesperrt werden soll, da ich Spielsüchtig bin, nie darauf reagiert hätte man mein Konto von Anfang an gesperrt wie ich es haben wollte hätte ich niemals so viel Geld verzockt. Schon komisch dass ich mich kein einziges Mal verifizieren musste obwohl ich so viel Geld eingezahlt habe. Der Live Chat ist eine Katastrophe die VIP Managers einfach schlecht reagieren nicht auf E-Mails verstehen nichts und machen nur Fehler. Die Auszahlungen dauern Ewigkeiten. Nachdem ich das Wazamba Casino gefühlt darum angefleht habe mein Konto zusperren und voll gespamt habe mit E-Mails und Nachrichten indem ich gedroht habe meine Anliegen im Internet zu teilen sprich negative Bewertungen abzugeben die ich belegen und beweisen kann haben Sie endlich mein Konto gesperrt. Nun warte ich seit Anfang Dezember auf meine Ein-Auszahlbilanz. Dieses Casino handelt illegal zumindest in meinem Fall und hat eine desaströse Kontomanagement Führung. Nun habe ich einen Fall geöffnet bei Casino Guru der genehmigt wurden ist und sogar Wazamba Casino verlinkt wurden ist um auf meine Anliegen zu reagieren was Sie nach einer Woche nicht getan haben nun wurde die Frist um eine weitere Woche verlängert, wo von ich Ausgehe das Wazamba Casino nicht drauf reagieren wird was ein schlechtes Casino. Sie sollten sich schämen mich nicht Ernst genommen zu haben.
Прочетох жалбата ви и наистина съжалявам, че трябва да преминавате през тази ситуация толкова дълго.
Надявам се, че вашият специалист по разрешаване на жалби ще може скоро да се свърже с казиното и да разреши всичко.
Както виждам, те обикновено отговарят на нашия екип за оплаквания по отношение на всички оплаквания, така че наистина не е ясно защо все още не са се свързали с нас.
Ще разгледаме по-отблизо жалбата ви и ще се надяваме на най-доброто, разбира се. Моля, бъдете силни.
I have read your complaint, and I'm really sorry that you have to go through this situation for so long.
I hope that your complaint resolver will be able to contact the casino soon and get everything solved.
As I can see, they usually reply to our complaint team regarding all the complaints, so it is really not clear why they didn't get in touch with us yet.
We'll keep a closer look at your complaint and hope for the best, of course. Please stay strong.
Да, ще имам търпение. Благодаря ви за усилията и помощта.
Най-добри пожелания
Ахмет17
Yes, I will be patient. Thank you for your efforts and help.
Best regards
Ahmet17
Ja ich werde mich Gedulden. Vielen Dank für Ihre Mühen und Hilfe.
Mit freundlichen Grüßen
Ahmet17
Любопитен съм за резултата. Също така събирам доказателства, за да се опитам да направя твърдение
I'm curious about the outcome. I'm also gathering evidence to try to make a claim
Estou curioso com o desfecho. Estou a reunir provas tambem para tentar uma reclamaçao
Сериозен ли си, най-накрая затвори ЕДИНСТВЕНАТА жалба, която не беше разрешена срещу казиното и промени присъдата в тяхна полза, след ВСИЧКИ доказателства, които предоставих?
Отказахте и да споделите какви скалъпени доказателства са ви предоставили, след ПОЧТИ 6 месеца.
Колко ти платиха?
Трябваше да знам по-добре, беше ясно през цялото време, че играете заедно с измамни казина и ги прикривате, защото очевидно те са ваши партньори и вие получавате заплащане от тях, така че всъщност сте съучастници в измамите на хора.
Ще уведомя всички какви практики следва casinoguru. Дори имахте смелостта да ме помолите да ви оценя и в TrustPilot. Е, вече намалих първоначалния си преглед за вас до 1 звезда, ще продължа да подкрепям моя случай, всеки играч трябва да знае за вас и вашите взаимоотношения с измамни казина.
Чудя се дали изобщо ще публикувате тази публикация и какъв роботизиран отговор ще дадете, ако го направите, но така или иначе няма значение.
Приключих със сайта ви.
Are you serious, you finally closed THE ONLY complaint that was not resolved against the casino and change the verdict to their advantage, after ALL the evidence I provided?
You also refused to share what fabricated evidence they provided you with, after ALMOST 6 months.
How much did they pay you?
I should have known better, it was clear all along you play along with scam casinos and cover for them because obviously they are your partners and you get paid by them so you are actually accomplices in scamming people.
I will let everyone know what kind of practices casinoguru follows. You even had the nerve to ask me to rate you on TrustPilot as well. Well, I already lowered my original review for you down to 1 star, I will continue to support my case, every player needs to know about you and your relationships with scammy casinos.
I wonder if you will even publish this post and what kind of robotic answer you will give if you do, but it doesn't matter anyway.
I'm done with your site.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.