Изобщо няма нужда да се притеснявате.
Просто, моля, напишете повече подробности за проблема, който сте изпитали в това казино, за да може вашето потребителско мнение да бъде одобрено.
Не всеки чете жалбите, знаете ли, така че ако напишете там просто „прочетете жалбата ми", това всъщност не предоставя никаква информация.
Ще очакваме с нетърпение да прочетем новия ви преглед, разбира се.
There is no need to vorry at all.
Just please write more details about the issue you have experienced at this casino, so your user review can be approved.
Not everyone reads the complaints, you know, so if you write there just "read my complaint," it actually provides no information at all.
We will look forward to reading your new review, of course.
Току-що го изпратих отново, моля, одобрете.
I just re-submitted it, please approve.
Готово е, както виждам.
Радвам се, че обяснението ви помогна и успяхте да изпратите нова потребителска рецензия.
Оценяваме вашите усилия.
It is done, as I can see.
I am glad that the explanation helped you and you were able to submit a new user review.
We appreciate your effort.
Току-що видях, че моята жалба е единствената от всичките 204 жалби на Wazamba, която е получила различна присъда (не достатъчно доказателства от казиното).
Предполагам, че повечето хора просто са се отказали.
Продължавам да ги дискредитирам почти всеки ден 🙂
I just saw that my complaint was the only one out of all 204 Wazamba complaints that received a different verdict (not sufficient evidence from the casino).
I guess most people just gave up.
I continue to discredit them almost every day 🙂
Моля, уведомете ни, ако има нещо ново.🙏
Please let us know if there is something new.🙏
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.