преди 1 седмица
Можете ли да ми дадете контакта на Алегра?
Can you give me Alegra's contact?
Me puedes pasar contacto de alegro?
0
Можете ли да ми дадете контакта на Алегра?
Can you give me Alegra's contact?
Me puedes pasar contacto de alegro?
Хей, Пол, забелязах, че спомена, че си успял да накараш Zopa да помогне?
Имам доста транзакции през тях и се чудех как се обърнахте към тях? благодаря
Hey Paul, I noticed you mentioned you’ve managed to get Zopa to help?
I’ve got a fair few transactions through them and was wondering how you approached them? Thanks
Успешно връщане на плащане на Revolut Skinsmagnate.
Chase bank Skinsmagnate оспори възстановяването на плащането. Банката преглежда техния отговор.
Revolut Skinsmagnate chargeback success.
Chase bank Skinsmagnate challanged the chargeback. Bank is reviewinv their response.
Здравейте, просто го направете, като използвате същия процес като тук, започнах да се свързвам с помощта на функцията за чат
Hello you just do it using the same process as on here I started contact using the chat function
Изпращат фалшива фактура за предишните ми публикации, колега
They send a fake invoice ref my previous posts mate
Опитах да им се обадя. Мислех, че това е офшорен кол център и те наистина не разбраха. Накрая повдигнаха вътрешен спор и някой ще се свърже с мен след 1-3 дни. Подобно на вас?
Tried calling them. Think it’s an offshore call centre and they didn’t really understand. In the end they raised an internal dispute and someone will get back to me in 1-3 days. Similar with you?
Добре, не, направих го с помощта на приложението за чат, опитах се да ги вдигна, те бяха отказани, след което повдигнах жалба и те ги вдигнаха и възстановиха веднага и получих малка сума компенсация, след което няколко месеца по-късно ги вдигнах отново, след което затворих акаунта, получих всичко обратно без предизвикателство
Ok no I did it using the chat app tried to raise them they got declined then I raised a complaint and they raised them and refunded right away and I got a small amount of compensation then a few months later I raised them again then after that I closed the account I got it all back no challenge
Изпратих писмото си за възражение, след което след 45 дни банката каза, че сме го изпратили до тяхната банка, ако не чуете до 21 април, печелите, това беше преди 10 дни
I sent my objection letter then after 45days the bank said we have sent it to their bank if you do not hear by 21st April you win that was 10 days ago
Desservltd блокира всички имейли, които идват, най-добре е да докладвате на комисаря на Кипър
И CLMNT ще ви насочи обратно към банковия доклад за действие за измама
Desservltd has blocked all emails coming in best thing to do is report to the comissoiner of Cyprus
And CLMNT will refer you back to the bank report to action fraud
Те ще предоставят изготвени фалшиви документи
They will provide fraudulent documents be prepared
Няма креативни цифрови решения
CLMNT е
No creative digital solutions
CLMNT is support@calimantana.com
Опитайте Netnanny, който също трябва да блокира всички международни сайтове
Try Netnanny that should block all international sites also
Комисията за хазарт в Обединеното кралство
https://www.gamblingcommission.gov.uk/
Не че са полезни, безполезни са като мокра хартиена торба
Uk gambiling commission
https://www.gamblingcommission.gov.uk/
Not that they are any use they are as useless as a wet paper bag
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.