Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумОбщи дискусии свързани с хазартВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 583)

преди 1 година от kirekin
|
1 723 378 преглеждания 12 756 отговора |
1...582 583 584...684
Kishen2777
преди 4 седмици

Блокирали ли са ти акаунтите или нещо друго? Надявам се да не направят същото с мен. Все още не съм чул нищо от тях

Автоматичен превод:
Anonymized839
преди 4 седмици

Голяма помощ, благодаря.


Предполагам, че не знаете TERRVERS или TVRS и т.н.?

Автоматичен превод:
WhoNext
преди 4 седмици

Terrvers е Santeda, те обикновено използват FALCORA finance

Автоматичен превод:
Anonymized839
преди 4 седмици

Ще си пробвам късмета 😅

Благодаря ти все пак!

Автоматичен превод:
ash1303 deleted the post
преди 4 седмици

Terrvers е Santeda, те обикновено използват FALCORA finance

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

благодаря


Някой виждал ли е Coreactive Ltd? Вижда се, че това е регистриран бизнес в Обединеното кралство, но не мога да видя никаква информация

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Още един удар от Revolut, който все още чака FOS дори да започне делото file

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 4 седмици

Те са толкова досадни, че изобщо не преглеждат нищо и отговорът им винаги е един и същ „крайният", дори ако използвате собствената политика на Mastercard и Visas срещу тях.


И е невъзможно да ескалирам повече, опитах всичко, като се свързах с тяхната банка чрез писмо (те дори не отвориха писмото, получиха го обратно след няколко седмици)

Просто пише „Непотърсен"


file


Свързах се с Revolut и тяхната банка отново по имейл, за това защо писмото е игнорирано с прикачени снимки на върнатото писмо, те дори не отговарят и никога не разбрах защо.


Това беше преди много месеци.



Edited
Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 4 седмици

Да, получих отговора в неделя сутринта в 6 сутринта. Същият отговор като последния път, мирише!

Автоматичен превод:
Anonymized839
преди 4 седмици

Имахте ли късмет с Clmnt транзакциите?

също така някой познава активен уеб ограничен и е имал успех с тях?

Автоматичен превод:
ash1303 deleted the post
Vkieranc
преди 4 седмици

Имам транзакции с тях, те игнорират имейли, свързах се с тях във Facebook, те прочетоха и игнорираха и след това им звъннах, те отговориха и казаха, че ще погледнат имейлите, но тъй като сега ме игнорират!

Автоматичен превод:
Kelly1234
преди 4 седмици

Да, забелязах, че сайтовете за мъже имат телефонни номера в долната част на страницата си, но винаги, когато им се обадя, винаги отговаря един и същи човек, който твърди, че няма нищо общо с компанията и затваря

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Една от моите банки отговори. Преди да могат да повдигнат сторнирания, те искат да знаят какво е казиното и дали съм използвал депозираните средства 🥲


Мисля, че пропускат смисъла, че тези сайтове са измамници

Автоматичен превод:
WhoNext
преди 4 седмици

С кого банкирате?

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 4 седмици

FOS отиде в моя полза и каза на Revolut, че трябва да ми платят за 6 транзакции, които отказаха да върнат, както и 8% отгоре


Иска ми се да им се оплаках за повече плащания сега. Отне ми повече от 8 седмици досега и те все още имат още една седмица, докато трябва да ми платят

Автоматичен превод:
ash1303
преди 4 седмици


Те не отговарят, но бързо възстановяват сумата. Иска ми се всички да са като Echosyntex

Автоматичен превод:
ash1303 deleted the post
ash1303
преди 4 седмици

Съжалявам, че не го правя. Надяваме се, че echosyntex бързо ще ви възстанови сумата. Мисля, че изпратих имейла след ден-два, когато се събудих с всички тези банкови известия, всички платени транзакции бяха възстановени

Автоматичен превод:
Vkieranc
преди 4 седмици

Току-що получих имейл от CLMNT, за да кажа, че не работите с трети страни и не възстановявате суми и т.н., така че трябва да минете през банката

Автоматичен превод:
1...582 583 584...684
Отидете на страницаот 684 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини