НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 553)

 от kirekin
|
1 367 204 преглеждания 10 523 отговора |
|
1...552 553 554...561

Здравейте на всички, наскоро направих спор със SANTANDER. Сумата не е възстановена, защото получават информация преди възстановяването на сумата.

Купете Днес получих съобщение, че акаунтът ми е ограничен, звъннах на SANTANDER и те казаха, че не могат да ми помогнат, но следовател ще ми звънне.

Наистина се притеснявам защо би било това?? Тъй като не съм получил никакво възстановяване от SANTANDER.

Някой изпитвал ли е това??

Автоматичен превод:

Ограниченията могат да бъдат въведени по много причини, най-вече за защита на сигурността на даден акаунт. Като върнете тези суми, няма за какво да се притеснявате. Дано скоро ти го подредят.

Автоматичен превод:
Howdydowdy deleted the post

Да ви докладва за измама? 🤣 Ако се опитаха, тогава щяха да разкрият всичко, което правят, така че безопасно да кажат, че няма шанс това да се случи.

Автоматичен превод:
Howdydowdy deleted the post
Howdydowdy deleted the post

Нека опитат!!!

Автоматичен превод:

Кажете им да го донесат. Те не могат да ви докладват за измама, когато вие сте този, който е бил измамен.

Автоматичен превод:
Howdydowdy deleted the post
exodus1

Тогава следовател ли ти звънна?? Какво им каза??

Автоматичен превод:

Ето един, сигурен съм, че някои хора ще получат ритник по отношение на Сантеда. Имам спор с GoldenBet и ги информирах, че съм започнал съдебно производство и съм се свързал с моята банка вчера вечерта. Все още имам акаунти както в Rolletto, така и в CosmoBet, тъй като все още не съм ги молил да бъдат затворени. (Депозитите са изключени, просто исках да ги следя) влязох в двата акаунта тази сутрин добре. Получих общия скучен имейл с T&C от GoldenBet (знаете този) преди около час. Отидете, за да влезете в CB и Rolletto и долу и ето, и двата акаунта са затворени поради нарушение на раздел 9 и 10 от техните T&Cs (някое куче за наличието на повече от един акаунт, измамна дейност) и след това звънене „можем просто да затворим акаунта ви, защото хахахаха". Странно как, когато заплаших със съдебни действия, ме забраниха завинаги, но когато казах на Mystake, че съм пристрастен към хазарта, те не успяха да предадат тази информация. Нямаше нужда от повече доказателства, че са лъжци, но това абсолютно го потвърждава. Надявайки се, че блоковете са знак за някакво движение от своя страна по отношение на някакъв регрес, но се съмнявам.

Edited
Автоматичен превод:
Materialgirl84

Здравейте, бихте ли ми помогнали с Dsservltd?

Моят имейл е


Автоматичен превод:
Apple1234

здравей

Успяхте ли да се свържете с GENGURU? Не мога да го намеря никъде.


Благодаря предварително

Автоматичен превод:
tunit222

Върнаха ми парите. Изпратете им имейл

Автоматичен превод:
juaky24

Изпратих няколко имейла, но нямах отговор.. И аз попаднах в задънена улица!

Автоматичен превод:

Xpowerslide и grottobooks/mydates са тези, които преследвах, без много успех.

Автоматичен превод:
Apple1234

Казиното или кой?

е от 24 октомври почти 6000€, изплащани винаги на различни компании

cd ключ магазин талин

Куилесей Будапеща

Крак Прага cz


и т.н.


Свързах се с казиното и поисках възстановяване на сумата. Да видим какво ще стане.

Edited
Автоматичен превод:

Разменете E0000480 след искане за възстановяване на средства за сторниране на плащане.

Ако някой трябва да се свърже с мен ще обясня.

Автоматичен превод:
Apple1234

Бихте ли ми казали какъв имейл адрес сте използвали, за да се свържете с тях?

В случай, че не ми отговорят, поне ще имам доказателство за моята банка, че съм се опитал да се свържа с тях.

Благодаря предварително

Автоматичен превод:

Така че видях всички казина, на които бях писал в миналото за пристрастяване към хазарта и други неща, и ето, един от акаунтите ми беше отворен. Странно, че нямаше опция за проверка на транзакции! Казах им, че ще се видя с адвокат за това, което са намислили, тъй като ги бях помолил да изключат акаунта ми завинаги поради сериозен хазартен навик и защо все още беше отворен дори след като ги помолих за възстановяване на суми, за да ми бъде казано преди месеци! Това не е сантеда, като погледнете отговора, който не можете да изключите чрез чат на живо или трябва да изпратите имейл на мениджъра и често не получавате отговор! Направих същото с Mrsloty и никога не е било затваряно или отговаряно! filefile

Автоматичен превод:

Здравейте, някой има ли информация за TERRVERS


Никъде не го намирам

Автоматичен превод:
Jwright1998

Това е същото като falcora finance, което просто се показва като terrvers за картови транзакции

Автоматичен превод:
Stash9

А, значи няма надежда за връщане на плащане?

Автоматичен превод:
1...552 553 554...561
Отидете на страницаот 561 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини