НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 225)

 от kirekin
|
1 285 820 преглеждания 10 165 отговора |
|
1...224 225 226...539
Kottig

Не очаквах периодът на преглед да е толкова дълъг. Ако ми дадат някакви отговори, ще ги споделя.

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Никога не съм правил теглене. Това би било допълнителна сложност. Независимо от това, трябва да подчертаете точките, споменати по-горе. И поискайте нетно възстановяване на депозита.


те искат транзакциите, така че направих равнение на депозитите, направени на техния уебсайт, с моето банково извлечение.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
SkyT

Ok Sky направих 3 общо £5200, но сложих £11000, така че да, затруднява ми мисленето поискам възстановяване на нетната загуба ще го държа в ръкава си засега, благодаря за шаблона, запазих го

Автоматичен превод:

Получих имейл за потвърждение и аз потвърдих.


Вашата информация за KYC (познайте своя клиент) е получена.

Вашите документи ще бъдат прегледани и проверени - нашите екипи за измами и правни екипи проверяват вашата самоличност спрямо официални правителствени бази данни и бази данни за измами, за да потвърдят автентичността.

За да добавите допълнителни коментари, отговорете на този имейл.

поздрави

Canapay


Автоматичен превод:
boots2024

здравей колега


позвъних им днес, беше казано, че все още се разследва, просто трябва да изчакате имейл или телефонно обаждане от тях за резултата от него. Може да отнеме 15 работни дни

Автоматичен превод:

Получих имейл за потвърждение и аз потвърдих.


Вашата информация за KYC (познайте своя клиент) е получена.

Вашите документи ще бъдат прегледани и проверени - нашите екипи за измами и правни екипи проверяват вашата самоличност спрямо официални правителствени бази данни и бази данни за измами, за да потвърдят автентичността.

За да добавите допълнителни коментари, отговорете на този имейл.

поздрави

Canapay


Автоматичен превод:

Вече няма да чуете нито дума от Canapay. Един и същ отговор на всички и след това нищо повече не се случва

Автоматичен превод:
Williamj86

Е, поне не са казали "не" тогава и всъщност отделят време да го прегледат правилно, вместо да ви излъжат след два дни!!

Автоматичен превод:
boots2024

Това е, приятелю, те не са просто направо, не, ние ще ти помогнем отново, бла-бла, но ще видим какъв ще е резултатът, приятелю. Имали ли сте някога успешни връщания на плащания

Автоматичен превод:
Williamj86

Все още не съм сложил нищо, приятел, започвам от следващия месец. Имам много информация за транзакциите, която трябва да съпоставя и сортирам… просто все още нямам време.

Автоматичен превод:

NineWin поискаха транзакциите по моята банкова сметка за възстановяване след използване на шаблона, споменат на страница 223 или 224 от тази тема.


Депозира само £90.


Техният уебсайт и имейл връзки са изключително подобни на KingHills, което ме кара да мисля, че са собственост на подобни субекти.



Автоматичен превод:
HansHasse

Също така търся ДЕПОЗИТ, мисля, че вероятно е лак.


ако хванете имейл, уведомете ме също, моля.

Автоматичен превод:
dbeasley4

Имам нужда от цялата подкрепа, ако можете да ми помогнете с шаблон и как намирате данни за контакт на всички. Имам няколко, които не мога да намеря

Автоматичен превод:
Sutton

Кои казина? Изпратих това на instantcasino и magicwin

Автоматичен превод:
mBp12

моето изявление казва Nikotpf*dneelectro и Nikotpf*concord market - това ще бъде ли същото и с кого да се свържа?

Автоматичен превод:
Ldiamond23

здрасти Всички nicotpf са elegro. Поставих техния имейл за връзка в по-ранна публикация и те отговарят.

Автоматичен превод:
jwilson27031988

Благодаря - Свързах се с тях, но сега се притеснявам, защото реших, че са свързани с Freshbet и всъщност спечелих 50k с тях в процес на теглене, все още има 17500 и не искам да затворят сметката ми над £900 тегления хаха.. какво да правя сега, след като вече изпратих имейла?! Ааааа

Автоматичен превод:

Някой знае как да намери или има подробности за по-долу...


„Възхитителни деца и"

„Софтуер за пръскане"

„Резервация на хотел"

„Purple room global lim"

„Поредица глобални услуги"


и zapdigitalgoods - намерих имейл, но той отскочи?


благодаря

Автоматичен превод:
jwilson27031988

пробвах маршрута elegro, те казаха, че трябва да повдигна спора чрез моята банка и да ми дадат един и същ отговор всеки път, когато опитах, все още чакам на FOS

Автоматичен превод:
SkyT

Здравей Sky, изглеждат същите, но Kinghills има лиценз.

Моите депозити са около £13000, поне страхувам се, че това ще бъде отказано, тъй като те ще направят по-малки, няма проблем. Имам теглене за £4100, за да получа утре, така че се справих с £4500 досега използвахте ли чат или имейл и бързи ли са възстановяванията? моят съветник по хазарта в банката се свърза с мен, за да говорим за транзакциите, които правя, казвайки, че съм продължил да правя това и те силно съветват да не го правя и е важно да говорим оставено на гласовата ми поща плюс картата ми беше блокирана, след което трябваше да се обадя за измама екип, но те го деблокираха. Направих още транзакции тази вечер, след като чух гласовата поща, така че съм малко притеснен, сега е малко бъркотия

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

здравейте всички!

Някой имал ли е късмет с тези търговци на трети страни??


Canapay

Videogameshaven

Магазин за CDKeys

REDWERKONLINE

ГЕНГУРУ


Благодаря предварително!!



Автоматичен превод:
1...224 225 226...539
Отидете на страницаот 539 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини