здравейте всички
Следих тази тема миналата седмица и я намерих за изключително полезна. Много оценявам всички, които споделиха своята история/знания.
Моят спор е с GoldenBet, търгуващ под TERRVERS - виждам, че някои хора имат същия проблем.
Направих над 90 транзакции към тях през последните 2 седмици и в момента съм в процес на оспорване с моята банка.
Процесът препоръчва да се дадат 14 дни за връзка с търговеца, но тъй като няма информация за TERRVERS, аз веднага повдигнах сторниране на плащане „стоки не са получени" (казах, че не мога да се свържа с тях, тъй като не можах да намеря информация за компанията) и днес 5 работни дни по-късно някои от сторнираните плащания ми се възстановяват. Повиших категорията на спорните стоки като „Дигитални стоки".
Тъй като има много транзакции, трябваше да повдигам оспорвания на партиди от 15, тъй като това беше всичко, разрешено от банковото приложение за всеки случай. Някои от тях бяха кредитирани в сметката ми без въпроси, зададени от банката - някои от тях са „временни кредити, освен ако търговецът не отговори с допълнителни подробности", но за повечето от тях все още чакам отговор.
Надявам се, че това е началото на възстановяването на средствата ми и всички останали също са успешни - за протокола не можах да намеря никаква информация за TERRVERS, изпратих имейл на GoldenBet без истински отговор, но изглежда обещаващо, че моята банка в Обединеното кралство ще разреши това от тук.
Бих посъветвал всеки, който работи с GoldenBet, да премине през вашата банка, когато е възможно.
Hi all.
Been following this thread the past week and found it extremely helpful. Greatly appreciate everyone who has shared their story/knowledge.
My dispute is with GoldenBet trading under TERRVERS - I see some people have the same issue.
I made 90+ transactions to them over the past 2 weeks and am currently in the dispute process with my bank.
The process advises allowing 14 days to contact the merchant but as there is no info of TERRVERS I just immediately raised a "goods not received" chargeback (I said I could not contact them as I could not find any info on the company) and today 5 working days later some of the chargebacks are being refunded for me. I raised the disputed goods category as "Digital Goods".
As there are many transactions I had to raise disputes in batches of 15 as this was all the bank app allowed per case. Some of these have been credited into my account with no questions asked by the bank - some of them are "temporary credits unless the merchant replies with further details" but the majority of them I am still waiting for a response on.
I hope this is the start of me recouping my funds and hope everyone else is successful too - for the record I could not find any info on TERRVERS, I emailed GoldenBet with no real response but it’s looking promising my UK bank will sort this out from here.
Would advise anyone dealing with GoldenBet to go through your bank where possible.
Автоматичен превод: