Наздраве колега.. revolut сега повдигна връщането ми на плащане с artstrid -стоки/услуги не са получени. Така поне над първото препятствие. Според предишни публикации видях, че artstrid вероятно ще оспори спора, но в края на деня не получих нищо (дигитално изкуство) в замяна на плащанията си. Нищо не беше изпратено до моя имейл адрес за потвърждение на покупки, т.е. идентификационен номер на резервация/референция и т.н. Дори не притежавам портфейл, за да изпратя всичко това. Така че, ако те не могат да предоставят доказателство за това, бихте помислили, че връщането на плащането ще бъде успешно. Има ли нещо друго, което бихте препоръчали да се предприеме срещу тази тълпа, виждам неща за gdpr? Tbh, не съм запознат с това, но изглежда, че помага при възстановяването на плащането
Cheers mate.. revolut have now raised my chargeback with artstrid -goods/services not received. So at least over the first hurdle. According to previous posts I've seen artstrid will likely challenge the dispute but at the end of the day I didn't receive anything (digital art) in return for my payments. Nothing was sent to my email address to confirm purchases ie booking id/ reference etc. I dont even own a wallet to send all this too. So if they can't provide proof of this, you'd think the chargeback would be successful. Is there anything else you'd recommend carrying out against this mob, I'm seeing stuff about a gdpr? Tbh I'm not familiar with this but sounds like it helps supports the chargeback