НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 399)

 от kirekin
|
1 309 191 преглеждания 10 292 отговора |
|
1...398 399 400...547
jbias18

Наздраве колега.. revolut сега повдигна връщането ми на плащане с artstrid -стоки/услуги не са получени. Така поне над първото препятствие. Според предишни публикации видях, че artstrid вероятно ще оспори спора, но в края на деня не получих нищо (дигитално изкуство) в замяна на плащанията си. Нищо не беше изпратено до моя имейл адрес за потвърждение на покупки, т.е. идентификационен номер на резервация/референция и т.н. Дори не притежавам портфейл, за да изпратя всичко това. Така че, ако те не могат да предоставят доказателство за това, бихте помислили, че връщането на плащането ще бъде успешно. Има ли нещо друго, което бихте препоръчали да се предприеме срещу тази тълпа, виждам неща за gdpr? Tbh, не съм запознат с това, но изглежда, че помага при възстановяването на плащането

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
jbias18

Бих искал да добавя проследяването на търговците за GoldenBet/Donbet или който и да е уебсайт на Santeda International е почти невъзможно, мога ли да добавя, те най-вероятно са чрез Elegro, но те дори няма да се забавляват с идеята да разследват, освен ако не е повдигнато от вашата банка. Що се отнася до директния контакт с тях, аз съм почти сигурен, че те (Santeda) просто създават нови търговци периодично, тъй като съм виждал множество търговци на NikoTPF, споменати сами, да не говорим за Falcora finance и т.н., които са свързани с тях. Опитах се да поискам подробности за търговците от тях и те категорично отказаха, като казаха, че не могат да предоставят тази информация. Доста странно, че не издават подробностите за търговеца, като се има предвид, че са им предали моите данни без мое знание, и те са тези, с които в крайна сметка съм сключил транзакции. Дори попитах Chase за подробности относно търговеца и те казаха, че там изобщо няма много информация, всъщност единственото, което можеха да ми дадат, беше MCC и референтният номер на ARN.

Автоматичен превод:
Adcloud24

Elegro просто ще ви изпрати имейл със същия шаблон, казвайки да го повдигнете в банката, освен ако някой като финансова институция или някой с някаква власт не задава въпроси, изглежда не го интересува.

Автоматичен превод:

През изминалата година, въпреки че се регистрирах в GamStop и се опитвах да видя дали замразяването на хазарта на моята дебитна карта проработи (не успя), направих множество транзакции чрез дебитна карта, кредитна карта и банков превод към Goldenbet и Donbet (£ 700 сами за по-малко от час снощи - без победа)

Виждал съм в теми за връщане на плащания, оплакване в казината и много хора получават невероятни резултати.

Обадих се на моята банка (Bank of Scotland) миналата година, за да ме уведоми, че съм уязвим след семейна загуба, здравословни проблеми и единственият ми доход бяха дългосрочни обезщетения за инвалидност (които те можеха да видят) - но ми казаха да се свържа с GamStop, което и направих.

Съжалявам, ако съм наистина наивен тук, но честно казано не знам откъде да започна и имам плащания за една година към произволно посочени компании, които нямат нищо общо с хазарта и Falcora Finance, към две казина, базирани в Кюрасао.

Всяка помощ или насоки ще бъдат много оценени.

Автоматичен превод:
stressed77

Здравейте, вярвам, че тази тема и изключително полезни играчи, които са активни в тази тема, може да са това, което търсите. Първоначално беше стартирано от човек, който забеляза използването на неправилни кодове на търговци в списъка си с транзакции. Тези транзакции са депозити в казино.

Обратните плащания се превърнаха в основна подтема и тъй като тук има много любезни играчи от Обединеното кралство, надявам се, че ще намерите подкрепа и добри съвети. Можете също да започнете да четете нишката - да, това е много четене.


Може би някой друг ще предостави полезни номера на страници като начало.


Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Пощата е изпратена до goldnboost преди 3 дни. Няма съобщения от тях. Споменах само сумата и датата. Няма данни за картата, няма нищо. Преди 10 минути трябваше да преведа малко пари от Revolut и има две предстоящи плащания от Goldnboost до 29.01. Ако помага, тези транзакции са извършени отдавна - април 2024 г.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Здравейте момчета, имам elegro (Finnart и Piexleum) за моите транзакции от началото на септември, което вече е преминало 120-те дни за връщане на плащане с Mastercard, иска ми се да знаех, че това е лимитът.


Зададох датата си на доставка като 30 септември, което е в рамките на 120 дни. Но моята банка казва, че са 120 дни от датата на транзакцията, имате ли някакви идеи как все още мога да ги върна обратно?

Автоматичен превод:
Adcloud24

Това е проблемът, че стоките, които не са получени, вероятно ще спечелят, но трябва да се повишават многократно, но тъй като дигиталното им изкуство казва, че ги събирате и затова сте направили толкова много, смятате, че са реномирана компания, но нищо не се получава.

Автоматичен превод:
Jwright1998

Съжалявам за теб, винаги съм оставал с впечатлението, че е от датата на доставка, тъй като откъде знаеш, че стоките няма да бъдат получени.

Автоматичен превод:
Bbpaul

Artstrid не са оспорили моята, току-що днес получиха връщането на плащането от Chase

Автоматичен превод:
jbias18

Проверете предишните ми бележки относно GDPR, просто постоянно изпращах имейли на търговци с полиция, копирана и т.н.

Автоматичен превод:
Публикация на paulmcewan05 е изтрит

Здравейте Пол, смятате ли, че си струва да увеличавате сторнирания само за по-големите транзакции? Имам доста транзакции - някои в стотици, някои само 20,30 паунда.


Мисля си, че ако направя на много, може да бъде анулиран или нещо подобно? Така че може би правя само големите?

Автоматичен превод:
Jwright1998

Здравей приятел, да, просто бих се насочил към приличните суми, забрави малките, които не си струват, което го прави по-представителен

Автоматичен превод:

Всичко мое вече премина през - не мисля, че мога да кажа много повече от това, което вече казах, за да подкрепя другите, тъй като просто повтарям.

Ако някой има нужда от помощ, twitter @salop1986, няма да съм активен тук.

Автоматичен превод:
jbias18

Страхотна новина! ще липсвате, че бързо се свързаха с вас

Автоматичен превод:

Това казино Сантеда ли беше, от което получихте голямото възстановяване? Оценявам, ако предпочитате да не казвате, разбира се.

Автоматичен превод:
Gamblur

Здравейте, не беше Сантеда, те не биха направили това😊

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Мислех така, изпратих им имейл с искане директно, тъй като Revolut бяха безнадеждни, но не очаквайте да стигнете далеч. 😀

Автоматичен превод:
Gamblur

Знам, че те просто ще отговорят и ще кажат, че сте изиграли играта си и т.н. и т.н. единственият начин да ги победите е връщането на плащания

Автоматичен превод:
1...398 399 400...547
Отидете на страницаот 547 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини