преди 9 часове
честито! Преминахте ли през маршрута стоките не са получени или грешен MCC? И какви бяха вашите аргументи?
Congratulations! Did you go through the route goods not received or wrong MCC? And what were your arguments?
0
честито! Преминахте ли през маршрута стоките не са получени или грешен MCC? И какви бяха вашите аргументи?
Congratulations! Did you go through the route goods not received or wrong MCC? And what were your arguments?
Няма да повярвате, но те не оспориха нищо. Прочетох форума и видях, че всички имат спорове и фалшиви фактури от skinsmagnate.com, но в моя случай парите отиваха направо в моята сметка. Крайният срок за тях да се състезават беше 16 март. Вчера попитах бота на Revolut дали има някаква актуализация относно връщането на плащане и ботът отговори, че крайният срок е 19 март. И днес получих парите си обратно.
You won't believe it, but they didn't dispute anything. I read the forum and saw that everyone had disputes and fake invoices from skinsmagnate.com, but in my case, the money went straight into my account. The deadline for them to contest was March 16. Yesterday, I asked the Revolut bot if there was any update regarding the chargeback, and the bot replied that the deadline is March 19. And today, I got my money back.
Късметлия! Но дали не сте преминали през грешен MCC или сте заявили, че сте извършили покупка там, но не сте я получили?
Lucky you! But did you go through wrong MCC, or claimed you did a purschase there but didn't receive it?
Предполагам, че тогава са се отказали от фалшивите фактури, освен ако не е била ниска сума
I reckon they have gave up with the fake invoices then unless it was a low amount
За първи път преминах през грешен маршрут на MCC и Revolut отмени заявката ми без доказателство за контакт с търговеца. След това няколко седмици по-късно опитах отново, качих имейл доказателството и повдигна сторнирането на плащането под неполучени стоки. Но! Фалшифицирах покупката, като посочих някои кожи от уебсайта им с подобна сума, която са ми таксували. Между другото... Сделки от почти една година.
First time went through wrong MCC route and Revolut cancelled my request under no proof of contact with the merchant. Then a couple of weeks later tried again, uploaded the email proof and raised the chargeback under not received goods. But! I faked the purchase indicating some skins from their website with similar amount they charged me. By the way... Almost one year old transactions.
Добре ниско, предполагам, че може би фалшивата фактура не се измива, въпреки че чаках повече от 40 дни в арбитража за резултат, който със сигурност щяха да спечелят досега
Ok lowish I suppose maybe the fake invoice is not washing though I have been waiting over 40 days in arbitration for an outcome they would have won by now surely
Не, не са се отказали, тъй като са оспорили моя
No they’ve not given up as they’ve contested mine
Да, и моят, но това беше преди почти два месеца
Yes mine as well but that was nearly two months ago
здрасти Беше Payment Estonia, така че съм сигурен, че е същото. Имате ли информация за този търговец? благодаря
Hi. It was Payment Estonia, so I am sure it is the same thing. Do you have any info about this merchant? Thank you.
Уау, как успяхте да наберете почти една година транзакции и успешно връщане на плащане в Revolut? Visa/mc? Получих няколко транзакции, отказани с причината, че са били 120 дни или повече.
Wow, how did you manage to get almost one year old transactions raised and successfully chargeback at Revolut? Visa/mc? I got a few transactions denied with the reason that they were 120days or older.
здрасти
Мога да ви уверя, че Canapay няма да възстанови сумата. Техният уебсайт не работи от почти два месеца и предполагам, че това е така, защото скоро ще подадат молба за банкрут и ще отворят отново под друго име на фирма.
Hi
I can assure you that Canapay will not refund. Their website has been down for almost two months and at a guess I would say it's because they will be filing for bankruptcy and reopening under a different company name sometime soon.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.