НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 395)

 от kirekin
|
1 300 396 преглеждания 10 183 отговора |
|
1...394 395 396...540
Missdaisy

Всяка държава също трябва да има свои собствени, докладвал съм на ирландската.

Автоматичен превод:
jbias18

Как бих искал сторниране на плащане чрез Revolut, ако нямам доказателство за транзакции? По-специално търговците finnart и arstrid, от които се предполага, че съм купил цифрови изкуства/nft. Повдигнах като сторниране на плащане услуги, стоките не са получени, но revolut го анулира поради липса на потвърждение на резервацията/разписки и т.н.

Автоматичен превод:

Може ли някой да предложи съвет. Моята банка отхвърли сторнирани плащания, като каза, че тъй като моите депозити са кацнали в златен залог, фактът, че са преминали през неправилен MCC, няма значение, тъй като все още имам стоките.


какъв подход да предприема с FOS? Че банката никога не се е намесила, за да маркира промяната в разходите, защото не са виждали, че това е хазарт?


или че независимо дали имах пари в казиното, никога не съм получавал стоки от посочения търговец.


Чувствам се като загубена кауза и загубих около £40k тук...

Автоматичен превод:
jbias18

Ако това е европейска компания, тогава те попадат под законите на европейския GDPR. Тъй като вече не сме част от ЕС, имаме наши собствени, но да, прав сте.🙂

Автоматичен превод:
Bbpaul

Посочете, че когато сте го поръчали, нищо не се е появило и не е била дадена препратка за дигиталното изкуство, не са изпратени имейли и компаниите не отговарят, следователно не можете да им дадете подробности, но парите са излезли, което доказва, че транзакцията е била валидна, но нищо не е получено.

Автоматичен превод:
Missdaisy

Ирландският също отговаря, не че нещо ще се случи, но мисля, че ако вдигнете заявката за DSAR/данни рано, вероятността те да се върнат е малка. Въпреки че ще изчакам до понеделник, за да потвърдя, че последните ми минават.


Автоматичен превод:
Jwright1998

Кредитна карта ли е или дебитна? Visa или Mastercard ли е? Имахте ли хазартен блок?

Автоматичен превод:
jbias18

Ирландската полиция не е толкова възприемчива да реагира с нищо друго освен да ни се обади или да докладва лично. Мисля обаче, че това помогна на търговците да не отговарят.


Редактиран от автора
Автоматичен превод:
jbias18

Mastercard и на GameStop, но не блокира през моята банка.

но моите разходи очевидно преминаха през покрива с множество транзакции до 40 000 (вероятно не бях похарчил 40 000 на година през последните 6 години с моята банка, така че със сигурност трябваше да се намесят, ако знаеха, че е хазарт, а не случаен търговците, които те изброяват)

Автоматичен превод:
Jwright1998

Посочено ли е в банковото ви извлечение като Goldenbet?

Автоматичен превод:
Applesandpears93

Не, изглеждаше като търговци, свързани с Elegro, Artstrid и различни други. Всички сайтове за търговци нямат нищо общо с хазарта.

Автоматичен превод:
Jwright1998

Странно, че отхвърлиха тогава! Аз също предизвиквам goldenbet чрез банка. Ще ви уведоми какво се случва

Автоматичен превод:
Applesandpears93

Те казаха, че тъй като парите отидоха в goldenbet, за да играя с тях, те не могат да направят нищо. Вместо това е спор с мен и goldenbet за това как изобразяват транзакциите чрез тези търговци?


със сигурност това е случай за FOS и сторнирането трябваше да бъде обработено? Не мога да го разбера

Автоматичен превод:
Jwright1998

Потенциално опитайте отново, тъй като стоките не са получени. Направих коментари около това няколко страници назад, банката може да откаже, тъй като това е промяна на историята. FOS подкрепя банките да не блокират хазарта, без значение какви червени знамена имаше, така че ще бъда изумен, че те отменят решението, но все пак ще отида до FOS, но само от случаите, които са онлайн, можете да видите, че не важат банките носят отговорност, тъй като не биха разбрали, че това е хазарт поради кодове и т.н. нечестно е, но това е начинът, по който вървят в момента. Без блокиране на хазарта в сметката аргументът също е недостатъчен, тъй като дори ако са използвали правилен код, той щеше да премине, банките не се интересуват дали са незаконни/без лиценз, това е въпрос на други. Те няма да преследват такава измама, тъй като това е Mastercard и тя беше разрешена, знам, че е ретроспекция и ви желая всичко най-добро да си я върнете, но най-добрият начин за Mastercard е стоките да не са получени, не споменавайте хазарта.

Автоматичен превод:

Научих този урок на един по-ранен и след това Jokabet възстанови директно, така че няма вреда.

От етична гледна точка този съвет може да не е страхотен, но ще го оставя на вас. Това, което бих направил, е да се върна в Chase и да кажа, че сте получили неправилна информация, тъй като сте стресирани от всичко това, хазартът е бил на друга сметка, тази за Chase е стока, която не е получена за...

Автоматичен превод:

Снощи се върнах в чата на Chase, за да ги попитам за данните за контакт на търговците, на които съм платил. След като заявките ми за връщане на плащане бяха отхвърлени, мислех да изпратя директен имейл до всеки търговец. Помолих агента да възобнови диспута. Казаха ми, че оспорването ми вече е отхвърлено поради ситуацията с хазарта и Mastercard не покрива процеса на възстановяване на плащане. След това поисках отново да отворя отново спора и споменах MCC и други неща, намерени тук във форума. Преди няколко часа Chase ми изпрати три известия. 3 x възстановявания от един от търговците. Нямам представа дали е обратно плащане или директно възстановяване на сумата (миналата вечер изпратих имейл до този търговец).

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
calumharris

Браво - Chase са толкова непоследователни, казва ли се възстановяване или оспорване, това ще ви каже.




Автоматичен превод:

Всички тези транзакции са маркирани като възстановяване

Автоматичен превод:
calumharris

Тогава директно от търговеца, може би поради имейл или може би поради повдигане на спор с Chase и след това те възстановяват директно сумата. Вероятно никога няма да разберете, освен ако не попитате Чейс и дори тогава те не отговарят на въпроси. Браво, радвам се, че още един спечели.

Автоматичен превод:
calumharris

Всичко това сте направили или сте накарали други да седят с Чейс?

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Толкова съм щастлив, защото ви открих в този форум

Много благодаря за цялата споделена от вас информация

Ще ви информирам веднага щом имам допълнителна информация 🙂

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
1...394 395 396...540
Отидете на страницаот 540 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини