CSS - Звучи така, като просто кажете на Chase, че не могат да се свържат с тях, тъй като подробностите не съвпадат и т.н.
Finnart – Те 100% ще млъкнат сега, те ми възстановиха 1 от 6 директно, след това Chase връщане на плащането на останалите, Finnart очевидно не оспори/каза, че няма да оспори, така че след 45 дни, ден 46, остатъкът беше възстановен.
Finnart е дигитално изкуство, така че просто кажете на Chase, че сте платили, тогава не сте получили нищо, нямате подробности за транзакцията, тъй като след плащането екранът каза, че ще го получите днес (дата на транзакцията). Датата на доставка на Finnart в условията също така посочва в рамките на минути проверете уеб страницата, изпратете Chase условията на Finnart, ако е необходимо, тъй като те обикновено казват каква е датата на доставка.
Също така проверете GDPR моите предишни бележки, трябва да спечелите тази на Finnart или чрез директно възстановяване, или чрез връщане на плащане.
CSS - Sounds like it would be as you just tell Chase they are non contactable as the details don’t match etc.
Finnart - They 100% will go quiet now, they refunded me 1 out of 6 directly then Chase chargeback the others, Finnart apparently didn’t challenge/said they won’t challenge so after 45 days, day 46 the remainder was refunded.
Finnart is digital art so just tell Chase you paid then you didn’t get sent anything, you don’t have transaction details as after paying the screen said you will receive it today (date of transaction). Finnart date of delivery in terms also states within minutes check webpage send Chase terms of Finnart if required as they usually say what the delivery date is.
Also do the GDPR check my previous notes you should win the Finnart one either via a direct refund or via chargeback.
Автоматичен превод: