Опитах какво ли не, но неуспешно.
Вашата заявка за оспорване относно следните транзакции е анулирана.
Защо беше отменен и какво означава това?
Вашата заявка беше анулирана, защото не ни предоставихте никакви доказателства, че сте се опитали първо да повдигнете запитването си до търговеца, преди да отправите заявка до нас.
Задължени сме да обработваме спорове съгласно правилата на Visa и Mastercard. Тези правила гласят, че Revolut може да инициира процес на възстановяване за клиент само ако клиентът се опита първо да адресира спора директно с търговеца.
В резултат на това затворихме тази заявка и няма да преследваме този иск повече.
Tried everything, but unsuccessful.
Your dispute request regarding the following transaction(s) has been cancelled.
Why was it cancelled and what does this mean?
Your request was cancelled because you didn't provide us with any evidence that you attempted to raise your query with the merchant first, before raising a request with us.
We are obliged to process disputes according to Visa and Mastercard rules. Those rules state that Revolut can only initiate a recovery process for a customer if the customer attempts to address the dispute directly with the merchant first.
As a result, we have closed this request and won't be pursuing this claim any further.
Автоматичен превод: