Току-що се обадих в банката, жалбата е в екипа за оплаквания. Попитах колко време ще отнеме, казаха ми, че може да отнеме 8 седмици за отговор. Попитах дали тези транзакции са повдигнати като сторнирани плащания, нейният отговор не можах да ви кажа, казва, че всичко е нали. ще вложат пари в това, което не са направили, или ще бъде отхвърлено, въпреки че съм изпратил убедителни доказателства за измамен бизнес и доклади за престъпна дейност до офиса на полицейската компания и така нататък и така нататък. не е като че ли банката плаща сега, нали?
Just called the bank the complaint is with the complaints team. I asked so how long will it take ,I was told it can take up 8 weeks for a response .I asked have these transactions been raised as chargebacks, her response i couldn't tell you ,Says it all doesn't it .I will put money on it they haven't or it will be rejected even though I have sent compelling evidence of fraudulent buissness and criminal activity reports to police company house so forth and so on .it's not as if the bank is paying now is it .
Това е разочароващото Barclays, което отхвърли моето, като каза, че хазартът не направи нищо, докато не се оплаках, същата гледна точка, която казвате, че не те трябва да възстановяват сумата и това също не е хазарт, защото търговците продават произволни неща. Lloyds Visa ли е, нека да намеря това, което изпратих на Barclays, ако е, също така отидете ли MCC или стоките не са получени? И Lloyds кредитна карта ли е или дебитна?
This is the frustrating Barclays rejected mine saying gambling then did nothing until I complained, same point you make it is not them to reimburse and it’s not gambling either because the merchants sell random stuff. Is Lloyds Visa, let me find what I sent to Barclays if it is, also have you gone MCC or goods not received? And is Lloyds credit card or debit?
ID на плика на Docusign: AC5E217A-4FE1-483F-90B5-AB80584F0727
Пиша, за да поискам официално възстановяване на плащане за скорошни транзакции, обработени в моя акаунт. Подробностите по сделката са както следва.
Дата на транзакция: 13/9/24 и 16/9/24 и 19/9/24
Сума: 104.14, 208.24, 104.54, 104.54 и 100.26, 107.54 (приблизителни суми, тъй като те са се увеличили)
Име на търговеца: Balon tech ltd, Newton OS ltd и ZPDG и Wbazar.
Като човек, който се бори с пристрастяването към хазарта, бях поставил хазартни блокове на сметките си преди няколко години, за да предотвратя всякакви транзакции, свързани с хазарта (дебитни карти), регистрирах се и за кредитна карта, защото не мога да тегля пари в брой и всички транзакции за хазарт получават блокиран.
За съжаление наскоро получих рецидив и депозирах средства в онлайн казино. Въпреки въведеното блокиране на хазарта, казиното е използвало търговец измамник, за да прикрие истинското естество на транзакцията, като по този начин е заобиколил блокирането, като е използвал неправилен код на търговска категория (MCC).
Тази практика, известна като „изпиране на транзакция", е в пряко нарушение на разпоредбите на VISA 12.7 и квалифицира транзакцията за възстановяване на плащане. Умишленото използване от страна на казиното на търговец измамник за заобикаляне на хазартния блок е явно нарушение на правилата на VISA. Ако MCC беше зададен правилно, транзакцията нямаше да бъде разрешена, моля, имайте предвид, че знам, че би било трудно за вас да блокирате променен MCC, но трябва да попълните сторниране на плащане/раздел 75, тъй като тези компании не са предоставили стоки или услуги, намерих също доказателства за два скорошни случая на FOS, които подкрепят инициирането на връщане на плащане.
Предприех проактивна стъпка за създаване на ограничителни мерки за избягване на хазарта, но целенасочената и незаконна практика на пране на транзакции използва уязвимост в системата, улеснявайки тази транзакция въпреки блокирането.
Въпреки че разреших транзакцията, не получих стоки или услуги от този търговец. Средствата бяха насочени към онлайн казиното, което използва този търговец, за да заобиколи ограниченията за хазарт в моя акаунт. Очакваната дата на доставка за всички стоки или услуги, ако е приложимо, ще бъде същата като датата на транзакцията. Въпреки това, тъй като не са предоставени стоки или услуги от търговеца, искам обратно плащане.
Моля, имайте предвид също, че множество транзакции в брой бяха блокирани, тъй като тези компании се опитаха да заобиколят всякакви търговски кодове.
В светлината на тези обстоятелства, любезно ви моля да обработите възстановяване на плащане за пълната сума на транзакцията. Оценявам вашето разбиране и незабавното внимание към този въпрос. Можете ли също така да предоставите данни за контакт на тези транзакции, за да мога да докладвам на действие за измама.
Благодаря ви за съдействието.
въведете име
Docusign Envelope ID: AC5E217A-4FE1-483F-90B5-AB80584F0727
I am writing to formally request a chargeback for recent transactions processed on my account. The details of the transaction are as follows.
Date of Transaction: 13/9/24 and 16/9/24 and 19/9/24
Amount: 104.14, 208.24, 104.54, 104.54 and 100.26, 107.54 (approx amounts as these have increased)
Merchant Name: Balon tech ltd, Newton OS ltd and ZPDG and Wbazar.
As someone struggling with gambling addiction, I had placed a gambling blocks on my accounts several years ago to prevent any gambling-related transactions (debit cards), I also signed up for a credit card because I cannot withdraw cash and all transactions for gambling get blocked.
Unfortunately, I recently relapsed and deposited funds to an online casino. Despite the gambling block in place, the casino employed a fraudulent merchant to disguise the true nature of the transaction, thereby bypassing the block by using an incorrect Merchant Category Code (MCC).
This practice, known as "transaction laundering," is in direct violation of VISA regulations 12.7 and qualifies the transaction for a chargeback. The casino's intentional use of a fraudulent merchant to circumvent the gambling block is a clear breach of VISA rules. If the MCC had been correctly set, the transaction would not have been authorised, please note I know it would have been difficult for you to block an altered MCC, however you should be completing a chargeback/section 75 as these companies have not provided goods or services, I have also found evidence of two recent FOS cases which support a chargeback being initiated.
I took the proactive step of setting up restrictive measures to avoid gambling, but the purposeful and illegal practice of transaction laundering exploited a vulnerability in the system, facilitating this transaction despite the block.
Although I authorised the transaction, I did not receive any goods or services from this merchant. The funds were directed to the online casino, which used this merchant to bypass the gambling restrictions on my account. The expected delivery date for any goods or services, if applicable, would be the same as the transaction date. However, since no goods or services were provided by the merchant, I am requesting a chargeback.
Please also note multiple cash transactions were blocked as these companies tried to bypass any merchant codes at all.
In light of these circumstances, I kindly request that you process a chargeback for the full amount of the transaction. I appreciate your understanding and prompt attention to this matter. Could you also provide contact details of these transactions so I can report to action fraud.
Thank you for your assistance.
insert name
Само отбележете, че кредитната му карта трябва да промените.
Just note as its credit card you need to amend.
Това е дебитна карта
Също така за всеки, който се интересува, току-що получи това
В сряда, 22 януари 2025 г. в 14:38, LiveCaseTargeting
<Разузнаване.С > написа:
Уважаеми ******,
Благодарим ви за жалбата, която подадохте относно SKINS ONLY LTD. Извършихме предварителен преглед и предоставихме референтен номер на вашия случай PV/0289/2025.
Правомощията ни са дискреционни, което означава, че не е нужно да разследваме всичко, което ни се докладва. Получаваме голям брой оплаквания и нямаме ресурсите да разследваме всичко, което се съобщава. Целта на всяко разследване е да защити широката общественост и/или бизнес общността.
Ние приоритизираме получените жалби и се насочваме към компаниите, които представляват най-голям риск от увреждане на обществото.
Поради поверителния характер на нашата работа няма да ви предоставяме никакви допълнителни актуализации и ще се свържем с вас само ако ни е необходима повече информация.
Ако решим да проучим, няма да се свържем с вас, за да ви уведомим за резултата. Можем да издадем съобщение за пресата, ако подадем петиция за закриване на компанията в обществен интерес и съдът издаде заповед или ако директор бъде дисквалифициран.
Благодарим ви, че отделихте време да се свържете с нас, ние се отнасяме сериозно към всички сигнали за потенциално неправомерно поведение и ще разгледаме внимателно цялата информация, която сте предоставили.
поздрави
Z El Jaouhari | Екип за съответствие и насочване | Услуги за разследване и правоприлагане
Службата по несъстоятелност – осигуряване на икономическо доверие | 3-ти етаж, Cannon House, 18 Priory Queensway Birmingham, B4 6FD
############################ Този имейл е поверителен и е предназначен единствено за използване от физическо или юридическо лице, до което е адресирано. Ако не сте предвиден получател, значи сте получили този имейл по погрешка и всяко използване, разпространение, препращане, отпечатване или копиране е строго забранено. Трябва да се свържете с изпращача чрез връщане, след което да изтриете целия материал от вашата система. За да видите как Службата по несъстоятелност използва вашата лична информация, моля, щракнете тук. www.gov.uk/insolvency-service
It's debit card
Also for anyone who's interested just recived this
On Wed, 22 Jan 2025 at 14:38, LiveCaseTargeting
<Intelligence.Services@insolvency.gov.uk> wrote:
Dear ******,
Thank you for the complaint you have submitted about SKINS ONLY LTD. We have conducted a preliminary review and allocated your case reference PV/0289/2025.
Our powers are discretionary which means that we do not have to investigate everything that is reported to us. We get a high number of complaints and we do not have the resources to investigate everything that is reported. The purpose of any investigation is to protect the general public and/or the business community.
We prioritise the complaints received and target the companies that present the greatest risk of harm to the public.
Due to the confidential nature of our work we will not provide you with any further updates and we will only contact you if we require more information.
If we decide to investigate, we will not contact you to let you know the outcome. We may issue a press release if we present a petition to wind up the company in the public interest and the court makes an order or if a director is disqualified.
Thank you for taking the time to contact us, we treat all reports of potential misconduct seriously and we will look closely at all of the information you have provided.
Regards,
Z El Jaouhari | Compliance and Targeting Team | Investigation & Enforcement Services
The Insolvency Service – Delivering economic confidence | 3rd floor, Cannon House, 18 Priory Queensway Birmingham, B4 6FD
########################### This email is confidential and is intended solely for the use of the individual or entity to whom it is addressed. If you are not an intended recipient then you have received this e-mail in error and any use, dissemination, forwarding, printing or copying is strictly prohibited. You should contact the sender by return then delete all the material from your system. To see how the Insolvency Service uses your personal information please Click Here. www.gov.uk/insolvency-service
Имахте ли хазартен блок? Ако е така, запазете по-голямата част от моя документ, но премахнете кредитната карта и раздел 75. Ако не, може да имате проблеми с неправилен MCC, банките не изглеждат много притеснени от незаконния хазарт, само класова измама, ако не сте упълномощили и т.н., така че може би най-добре под стоката не е получена
Did you have a gambling block on? If so keep the majority of my document but remove credit card and section 75. If not you may struggle with incorrect MCC the banks don’t seem too bothered around illegal gambling, only class fraud if you didn’t authorise etc so maybe best under goods not received
Уверете се, че настоявате за това, Lloyds може да е различен, но жалбите и споровете на Barclays казват, че никога не са използвали този код, тъй като е изключително рядко, че някога ще се приложи/всеки би сторнирал плащане поради него.
Make sure you push for it, Lloyds may be different but Barclays complaints and disputes said they have never used that code as it is extremely rare it would ever apply/anyone would chargeback due to it.
Мисля, че най-добрият начин и това е само мнение е наистина да принудите банките и да им кажете какви са кодовете, в противен случай разбирате, че това е хазарт и ние няма да помогнем.
I think the best way and this is only opinion, is to really force the banks and tell them what the codes are otherwise you get it’s gambling and we won’t help.
Същото тук. Повдигна връщането на плащането след това на следващия ден Чейс каза, че Mastercard е отхвърлила искането поради транзакции, свързани с хазарт
Same here. Raised the chargeback then the next day Chase said Mastercard rejected the request due to gambling related transactions
Научих този урок на един по-ранен и след това Jokabet възстанови директно, така че няма вреда.
От етична гледна точка този съвет може да не е страхотен, но ще го оставя на вас. Това, което бих направил, е да се върна в Chase и да кажа, че сте получили неправилна информация, тъй като сте стресирани от всичко това, хазартът е бил на друга сметка, тази за Chase е стока, която не е получена за...
I learnt that lesson on an earlier one, and then Jokabet refunded directly so no harm done.
Ethically this advice may not be great, but I will leave it up to you. What I would do is go back to Chase and say you have got the information incorrect as you are stressed with it all, the gambling was on another account this one for Chase is goods not received for……
човече пак се връщам и четвърти с джокабет е смешно.
можеш ли да ми помогнеш
man I’m still going back and fourth with jokabet it’s ridiculous.
can u help me?
Не мога да подчертая достатъчно, че в Mastercard и особено в Chase не се споменава хазарт/измама, Mastercard няма да повдигне измама, ако картодържателят е упълномощен.
I cannot stress enough that on Mastercard and especially Chase do not mention gambling/fraud, Mastercard will not raise fraud if the cardholder authorised.
Мога да ви изпратя това, което им изпратих по имейл, но буквално ми дължите възстановяване, тъй като не сте лицензирани и използвате трети страни, за да заобиколите блоковете за хазарт. Както Пол каза по-рано, това не е точна наука, също така бих бил в банките, за да обработвам сторнирания на плащания, възстановяванията директно от казина или търговци са рядкост.
I can send you what I emailed them but it’s literally you owe me a refund as you are not licensed and using third party’s to bypass gambling blocks. As Paul said earlier this isn’t an exact science, also I would be on at the banks to process chargebacks refunds direct from casinos or merchants are rare.
Моята банка е затворена, тъй като транзакциите са изпратени и ние също сме банкови преводи
My bank is closed that the transactions were sent on and we’re also bank transfers
https://www.csspeople.co.uk/contact-us/head-office
Имах плащане по css на тази компания. Току-що се обадих в централата и това е в Лондон: те ме уведомиха, че никога не са издавали средства и Чейс ми даде подробности. Със сигурност това ще бъде валидно твърдение, след като бъде оспорено.
уау, не мога да повярвам как тези компании работят, използвайки обикновени усърдни компании като прикрити компании. Шокиращо
https://www.csspeople.co.uk/contact-us/head-office
I’ve had a payment under this company css I’ve just rang there headquarters and this is in London: they advised me they have never issued any funds and chase gave me the details. Surely this will be a valid claim once disputed.
wow I can’t believe how these company’s are operating using regular hardworking company’s as cover company’s. Shocking
Може да съм прецакан тогава, в момента съм с омбудсман, но бях честен и споменах хазарта/измамната дейност, почти сигурен, че не са прегледали доказателствата, които изпратих, така че се надявам, че тяхната липса на задълбоченост, така да се каже, може да проработи в моя милост, изпратих им и няколко доклада на FOS за подобни случаи. Аз съм в MC и с Chase
I may be screwed then, currently with an ombudsman but i was honest and mentioned the gambling/fraudulent activity, pretty sure they didn't go through the evidence i sent so i'm hopeful that their lack of thoroughness so to speak may work in my favor, sent them a few FOS reports of similar cases too. I'm on MC and with Chase
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.