НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 249)

 от kirekin
|
1 308 940 преглеждания 10 289 отговора |
|
1...248 249 250...547
Публикация на boots2024 е изтрит

Добре, честна игра, можете ли да изтриете публикацията си, благодаря

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Браво все пак….!!!

Автоматичен превод:
boots2024

Благодаря много ботуши, смятам, че знаят, че са се провалили, следователно бързият отговор и възстановяването не е масивно, но £500 обратно днес в сравнение с това, което съм губил, ме кара да се чувствам малко по-добре, поне все още чакам от моята банка да отговори на жалбата ми, не разбира се, че ако няма новини е добра новина, тъй като беше повдигната миналия четвъртък, може би това е, защото им отнема повече време, първото отхвърляне последния път беше много бързо като ден по-късно

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
paulmcewan05

Моля, не залагайте приятел!

Автоматичен превод:
boots2024

Няма шанс да стартирам, вече съм готов с него, вече ми е много гадно, надявам се срещата ми с gamcare да ми помогне утре в 14:00 след като рефералът ми беше завършен и определено няма да използвам тези сайтове никога повече, ще бъде невероятно да си върна голямата сума, но малко се съмнявам и също подчерта малко изчакване на отговора

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Williamj86

Днес получих актуализация по имейл от банката, те казват, че жалбата ми все още се разследва и може да отнеме още 5 седмици, за да получа отговор, да подам ли нова жалба или да оставя това да приключи.

Автоматичен превод:
Williamj86

Коя дата са поставили на 1-ва пъпка

Автоматичен превод:
paulmcewan05

оригиналният имейл посочва не повече от 15 работни дни, като 15-ият ден е днес.

Автоматичен превод:
Williamj86

Добре, може би изчакайте още малко, ако има само 15 работни дни днес

Автоматичен превод:
Williamj86

Бих дал до края на седмицата

Автоматичен превод:
Публикация на mrkrm е изтрит
boots2024

Добре, ще видя как ще е

Автоматичен превод:

Добре, те всъщност отговориха! Това е веригата Kinghills, никога не съм надникнал от тях!

Автоматичен превод:
Публикация на Casfan е изтрит

Наистина ли ги търсихте в Google?

Всички ми приличат на Elegro, изпратете имейл на Elegro.


Автоматичен превод:

Бих казал, че помолете банката да ги направи, ако е възможно, опитайте да се свържете все пак

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Всички са Elegro mate. Същите хора, от които взех парите си.

Автоматичен превод:

Сам ще подам иск пред FOS в последен опит да си върна последните £400. Струва си да опитате така или иначе, бях един от късметлиите в началото, които получиха възстановявания директно от процесори/компании за обработка на плащания. Ще ви уведомя всички как се справям.

Автоматичен превод:

Бих казал, че помолете банката да ги направи, ако е възможно, опитайте да се свържете все пак

Автоматичен превод:

Наздраве момчета. Банката не е опция за съжаление, както и над 120 дни за възстановяване на плащане.

(Поради това не може да се прехвърля към FOS)

Знам, че това вероятно няма да доведе до възстановяване на сумата, но имате ли съвет какво точно да кажа в имейла си?


Автоматичен превод:
1...248 249 250...547
Отидете на страницаот 547 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини