НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 243)

 от kirekin
|
1 285 821 преглеждания 10 165 отговора |
|
1...242 243 244...539
Williamj86

Както във вашия план за чакащо теглене, те може да си помислят, че това е просто екранна снимка на баланса, но така или иначе не е правилно, неговите фалшиви сайтове и пране на транзакции

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Скоро ще разберем приятелю

Автоматичен превод:

Здравейте на всички, току-що получих актуална информация относно моя случай - успешно ми върнаха такса от Grottobook/MyDates чрез Revolut. Минаха точно 50 дни, така че предполагам, че не са отговорили на банката.

Автоматичен превод:

На какъв имейл се свързахте с тях? А оспорвахте ли, че не сте получили стоки или че е грешен mcc код?

Автоматичен превод:

Някой пробвал ли е подобна фирма:


https://www.google.com/search?q=scam+recovery&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=en-gb&client=safari


Има много онлайн, но предполагам, че можете да го направите сами.


Редактиран от Romi
Причина: Направи връзката пасивна.
Автоматичен превод:
paulmcewan05

Мога ли само да ви помоля да се обърнете към делата за поддържане на fos, но прочетох много подобни на всички случаи тук и подобни на моя и нито едно от тях не беше уважено. Бихте ли публикували някои успешни, моля, тъй като сега не изпитвам голяма надежда след това, което прочетох. благодаря

Автоматичен превод:
Waldo1984

Ето един Уолдо


https://www.financial-ombudsman.org.uk/decision/DRN-4516953.pdf


Има няколко, всички в полза на клиентите, ако направите онлайн търсене.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Waldo1984

каква е твоята ситуация Банката не е върнала плащане?

Автоматичен превод:

здравей

Здравейте, имате ли хора за връзка с:


Интегрирано решение за плащане - Лусака, ZM

Mastertools - Нортхемптън, Великобритания

Skinsonly - Лондон, Великобритания

NikoTPF*marinebeauty


благодаря

Автоматичен превод:

Някой има ли адрес за връзка с Jokabet? тази на страницата им не работи.

Автоматичен превод:
ajb4

Имам skinsonly фалшив сайт, регистриран в portland St информация за къщата на компанията също така адресът на действителното място не е реален няма отговор от имейл или WhatsApp

ИНТЕГРИРАНО ПЛАЩАНЕ SOL IS


БАЗИРАН В ЗИМБАБВЕ някъде, но се боря да намеря този

NikoTPF е действителният доставчик на плащания, така че просто въведете това и им изпратете имейл.

Автоматичен превод:
mrkrm

Те са собственост на дъщерни сайтове на Kinghills, на които не отговарят

Автоматичен превод:
boots2024

Здравейте, не, те казват, че няма да направят връщане на суми, защото хазартът не е покрит и аз направих плащанията доброволно, въпреки че обясних моята ситуация, която е доста подобна на тази на всички тук. Екипът по измамите казва, че смята, че ще загубя, ако използват измамната страна, поради факта, че съм разрешил множество плащания в продължение на месец към един и същ търговец nikotpf* беше мой.

Автоматичен превод:
ajb4


Също така търси майсторски инструменти

Автоматичен превод:

Това, което се мъча да разбера, е защо правят връщания на плащания за някои хора за промяната на mcc кода, но не и за други, как могат да избират кой може да загуби и на кого да помогне. Наистина е разочароващо, защото всички сме в подобна ситуация, опитвайки се да отвърнем на тези нелегални компании, ако само те изглеждат така, както ние го виждаме. Никога повече няма да докосна тези сайтове, само ми се иска да знаех какво се случва, преди да го направя! В края на деня имам заболяване и понякога, когато нещата са трудни, се обръщам към ротативките, това е единствената ми слабост в живота, която ме завладява, когато го правя. Банката ми предложи човек, с когото да говоря, предполагам, че това е начинът им да се възприемат като помагащи ми да ми върнат сумата, така че ще мине добре, ако отида във Fos за това. Защото вероятно ще се смята, че не са ме провалили, защото не са знаели, че това е хазарт и т.н., така че не са могли да спрат транзакциите. Имах блокиране и това беше моят аргумент, но това не промени мнението им. 👎

Автоматичен превод:
Waldo1984

И моята банка ми отказа! не си сам

Автоматичен превод:
Waldo1984

При кого банкирате, ако нямате нищо против да попитам?

Автоматичен превод:
Ldiamond23

Никога нещо не ми се е случвало, така че не го очаквах, но щеше да е хубаво поне сега ме отблъсна, така че това е едно нещо, което се надявам да продължи. Аз съм на GameStop, така че вече не мога да залагам редовно.

Автоматичен превод:
Missdaisy

Сантандер и аз имахме тази банка буквално само от 8 месеца поради нов старт и всичко това, така че се уверих, че сложих блокер, за да не мога да залагам повече.

Автоматичен превод:
Waldo1984

Кредитна карта или дебитна карта?



Автоматичен превод:
boots2024

Дебитна карта. О, мога ли само да спомена, че моята банка каза, че е гражданско дело. След заден и четвърти с него някой друг да е казал това!?

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
1...242 243 244...539
Отидете на страницаот 539 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини