НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 250)

 от kirekin
|
1 307 463 преглеждания 10 284 отговора |
|
1...249 250 251...546
Casfan

Моите транзакции също бяха преди повече от 120 дни. Току-що повдигнах с FOS и така или иначе ще видя какво ще кажат, приятел, може да си струва да опитаме.

https://www.financial-ombudsman.org.uk/decisions-case-studies/ombudsman-decisions/search?Keyword=Gambling&Sort=relevance


можете да я видите някои хора са успели да си върнат парите в ситуации като тези от FOS, така че никога не се знае.

Автоматичен превод:
mBp12

Изглежда, че може да се направи

Автоматичен превод:
paulmcewan05

file

Здравей Пол.


да, приятелю. Струва си да се направи според мен tbh. От 4980 2220 са уважени. Изглежда, че е малко 50/50, така че ще вляза по-рано, докато всички можете.

Автоматичен превод:
mBp12

Да, това е като банковите сторнирания, късмет на тегленето! Аз ще направя моята веднага щом дойде отговорът на жалбата, ако е необходимо, но се надявам, че нямам и аз и те просто се повишават!

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
paulmcewan05

Банките просто ще ви отблъснат, ако е възможно през повечето време. Единствената ни надежда бяха директно процесорите за разплащане / компаниите, но те се отказаха от началото, след като тази тема стана популярна. Принудиха ни да прегледаме нашите банки и повечето от тях не искат да знаят веднага щом споменете „хазарт"

Надяваме се, че FOS може да хвърли малко повече светлина върху това. Всеки, който не е имал хазартен блок, е SOL, предполагам от това, което прочетох.

Автоматичен превод:
mBp12

Добре, имах включен блок за хазарт и помолих сайта за хазарт да затвори сметката поради проблем, но те продължиха да вземат парите и добавиха безплатни залози, изпратих всичко това на банката

Автоматичен превод:

Имах много възстановявания от казина и търговци (хиляди) Започнах, като изпратих имейл до казината, като казах, че ми е казано, че отговарям на условията за връщане на плащане съгласно раздел 75 и че бих искал директно възстановяване от казиното, в противен случай връщане на плащане ще бъдат обработени. Ако не се съобразят, изпращам имейл директно на търговеца (те обикновено възстановяват сумата в зависимост от сумата), ако това не работи, обработвам сторниране на плащане, все още не съм загубил такова.

Автоматичен превод:
Dustyd

Това не се случва сега, казиното не отговаря или платежната компания и банката не повдигат сторнирания, само ако беше толкова лесно!

Автоматичен превод:

Имах много възстановявания от казина и търговци (хиляди) Започнах, като изпратих имейл до казината, като казах, че ми е казано, че отговарям на условията за връщане на плащане съгласно раздел 75 и че бих искал директно възстановяване от казиното, в противен случай връщане на плащане ще бъдат обработени. Ако не се съобразят, изпращам имейл директно на търговеца (те обикновено възстановяват сумата в зависимост от сумата), ако това не работи, обработвам сторниране на плащане, все още не съм загубил такова.

Автоматичен превод:

Има някои казина и търговци, които просто няма да отговорят. Ако не го направят, изчакайте 7 дни и сторнирайте плащането, тъй като стоките и услугите не са получени и използвайте вашите имейли до търговците като резервно копие и НЕ споменавайте хазарта. Ако търговците по някакъв начин оспорят сторниранията, тогава те просто признават измамата си!


Автоматичен превод:
CryptoG82

Имам двама търговци - GetmyGameKey и CSskinspro, за които Revolut току-що ме информира, че са оспорили сторниранията. Не мога да видя какво са изпратили като доказателство, но ще бъде много интересно да видя резултата.

Автоматичен превод:
CryptoG82

Работата е там, че нямате шанс да го направите, ако имате около 20 транзакции и те ви притискат за отговори за това, което сте мислили, че купувате тип сайт и т.н., можете да го направите с може би един или два

Автоматичен превод:
BettyBetty

Здравей Бети,

Имате ли информация за връзка с CSskinpro, тъй като аз ги имам и мога да намеря информация за тях

Автоматичен превод:
BettyBetty

Това е моята Betty skinspro и те я отказаха, така че се оплаках

Автоматичен превод:
Williamj86

https://csskinspro.com/contacts

Редактиран от Romi
Причина: Направи връзката пасивна.
Автоматичен превод:

Работата е там, че нямате шанс да го направите, ако имате около 20 транзакции и те ви притискат за отговори за това, което сте мислили, че купувате тип сайт и т.н., можете да го направите с може би един или два

Автоматичен превод:

Трябваше да го правя само веднъж, но tbh! Ако хората продължат да злоупотребяват с него, то с право ще бъде спряно от банките и те просто ще затворят сметката ви.

Автоматичен превод:
BettyBetty

Дали някога са отговорили, за да се свържат с Бети, получих £1000 за тях

Автоматичен превод:
CryptoG82

Трудно е, когато имате рецидив, не е злоупотреба, не можете да помогнете, те се стремят към това

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Не, не са.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
BettyBetty

добре благодаря

Автоматичен превод:
BettyBetty

няма да ми позволи да натисна изпращане във формата за контакт, хаха, случайно си получил имейл от тях.

Автоматичен превод:
1...249 250 251...546
Отидете на страницаот 546 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини