ФорумКазинаVerde Casino - обща дискусия

Verde Casino - обща дискусия (страница 11)

преди 1 година от Sev01
|
26804 преглеждания 218 отговора |
|
1...10 11
преди 1 месец

Писах в чата и ми казаха да пиша на support@... за премахване на ограниченията за достъп.. казаха ли ти същото?

Автоматичен превод:
Sujatha
преди 1 месец

Те също така ви пишат в чата, за да промените паролата на имейла си, кажете им новата парола. изпратете имейл, че не сте пристрастени към хазарта... всичко бла бла бла, за да ми попречите да имам достъп...


Вече губя надежда, парите ще бъдат загубени



Автоматичен превод:
преди 1 месец

Verdecasino е малко казино, ако някой спечели повече от 4500 €, така че ще блокира акаунта,

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Виждам, че и вие сте имали същия опит, но според това, което видях, вие също сте платили, нали? От казиното обясниха ли ви защо са блокирали акаунта ви? Това просто някакво разследване ли е? Можехте ли да направите нормално теглене по-късно и да продължите? 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Точно така, аз също се сблъсках с този проблем на 02/окт вердеказино блокира акаунта ми, защото просто печеля добра сума в игра на ротативки и спортни залагания,

След 5 дни те автоматично възстановяват целия ми баланс в банковата ми сметка, общите ми средства са 18560,


Хубавото е, че автоматично ще възстановят баланса на играчите в рамките на 5 дни

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Би било добре да пишете от един акаунт, а не от няколко акаунта и да създадете усещането в играчите, че няколко играча са успели да преминат едно и също нещо тук. Би ли било възможно да се направи това и следователно да не се създаде фалшив разговор? Ако не спрете това, ще бъдете забранени от форума.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Те също така ви пишат в чата, за да промените паролата на имейла си, кажете им новата парола. изпратете имейл, че не сте пристрастени към хазарта... всичко бла бла бла, за да ми попречите да имам достъп...


Вече губя надежда, парите ще бъдат загубени



Автоматичен превод:
преди 1 месец

Със сигурност не бих дал сменена парола на никого, нямат право да искат такова нещо.

Както и да е, когато говорите за пристрастяване, споменавали ли сте някога пред казиното, че сте пристрастен? Видях, че това се споменава в жалбата ви. Ако ви помолят да им изпратите такъв имейл и трябва да им пишете, не виждам проблема, но разбира се само ако не сте наистина пристрастен.

Не губете надежда, виждам, че казиното също е отговорило на жалбата и е възможно тя да бъде решена по някакъв начин.

Просто бъдете търпеливи. ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Разбира се, отговорих, че не съм зависим... всъщност не играех, докато чаках да получа плащането и те ме блокираха.


Сега направих това, което поискаха... да видим дали ще ми дадат достъп до акаунта си, без да загубя парите си

Автоматичен превод:
marcozucc82
преди 1 месец

Определено сте се справили добре и затова е важно да си сътрудничите с казиното. Ако не сте сигурни в нещо, пишете свободно. Също така е добре да споделяте нови неща в темата за оплаквания преди всичко, защото там експертът се занимава със ситуацията.

Надявам се случаят да се развие добре.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Сега проблемът е, че веднага щом отворя чата, някой хаква акаунта и иска да промени имейла за достъп до моя акаунт.


Много се притеснявам да не загубя мистериозните 5195 евро

Автоматичен превод:
marcozucc82
преди 1 месец

Така че, ако го хакнат, вероятно сами ще променят имейла, нали? Какво ви кара да мислите, че някой е хакнал акаунта ви, ако ви моли само да промените имейла си. Не го променяйте.

Както и да е, казиното ви моли да го направите или е чат на живо?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Получени плащания...

Автоматичен превод:
marcozucc82
преди 1 месец

Така че това е перфектна новина, след всичко, което написахте, мислех, че няма да се случи повече.

Моля, актуализирайте жалбата си, че сте получили парите.

Очаквам с нетърпение да го видя и се надявам, че няма да се натъкнете на нещо подобно в бъдеще. ☘️🤞

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Сега проверката отнема повече от седмица. Изплащането се отхвърля съответно. Никога преди не съм имал забавяне на изплащане толкова дълго.

Кога трябва да подам жалба?

Автоматичен превод:
denni7
преди 1 седмица

Проверката на брат @denni7 се извършва в рамките на 48 часа във verdecasino,




какъв е вашият регистриран имейл в casi

не,


Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Сега проверката отнема повече от седмица. Изплащането се отхвърля съответно. Никога преди не съм имал забавяне на изплащане толкова дълго.

Кога трябва да подам жалба?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с тегленето, преди да можем да се намесим. Така че зависи от вас кога и дали подадете жалба, ние със сигурност ще се опитаме да помогнем.

Мога ли да попитам дали това е първата ви заявка за теглене в това казино?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Проверката на брат @denni7 се извършва в рамките на 48 часа във verdecasino,




какъв е вашият регистриран имейл в casi

не,


Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Как бихте помогнали на този играч, ако знаете неговия имейл?

Може би работите в това казино?

Не е безопасно да се споделя такъв вид информация и ние винаги препоръчваме на нашите потребители да не го правят, знаете.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

Да, първата ми заявка за теглене. Казиното вече одобри моята проверка. Късно забелязах, че имам имейл от казиното с искане за мое селфи със снимка. Не се споменаваше нищо за това на уебсайта на казиното, просто „се обработва". Така че бележка за останалите, ако отнема необичайно много време: проверете и вашата имейл кутия.

Изплащането все още не е тук, но със сигурност ще дойде скоро, така или иначе не е голяма сума 🙂

Автоматичен превод:
denni7
преди 1 седмица

брат какъв е имейл адреса ти,

ще получите теглене в рамките на 2 часа

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Да, първата ми заявка за теглене. Казиното вече одобри моята проверка. Късно забелязах, че имам имейл от казиното с искане за мое селфи със снимка. Не се споменаваше нищо за това на уебсайта на казиното, просто „се обработва". Така че бележка за останалите, ако отнема необичайно много време: проверете и вашата имейл кутия.

Изплащането все още не е тук, но със сигурност ще дойде скоро, така или иначе не е голяма сума 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Това е важно нещо, което трябва да направите, да проверявате имейлите, със сигурност. Понякога този вид имейли може дори да завършат в папка за спам, както се е случвало много пъти на много потребители.

Радвам се, че сега върви добре и моля, информирайте ни, когато получите парите си.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

брат какъв е имейл адреса ти,

ще получите теглене в рамките на 2 часа

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Вярвам, че вече ви попитах каква е причината да поискам имейл адреса от този потребител, моля?

Това е поверителна информация и никога не е добре да я споделяте във форума.

Моля, обяснете ни как можете да помогнете на този играч да получи парите си, както казвате.

Няма да се радваме да ви ограничим от този форум поради подозрителна дейност, която всъщност извършвате с този вид оферта.

Автоматичен превод:
1...10 11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини