Със сигурност не бих дал сменена парола на никого, нямат право да искат такова нещо.
Както и да е, когато говорите за пристрастяване, споменавали ли сте някога пред казиното, че сте пристрастен? Видях, че това се споменава в жалбата ви. Ако ви помолят да им изпратите такъв имейл и трябва да им пишете, не виждам проблема, но разбира се само ако не сте наистина пристрастен.
Не губете надежда, виждам, че казиното също е отговорило на жалбата и е възможно тя да бъде решена по някакъв начин.
Просто бъдете търпеливи. ☘️
I certainly wouldn't give a changed password to anyone, they don't have the right to ask anything like that.
Anyway, when you talk about addiction, have you ever mentioned to the casino that you're addicted? I saw that mentioned in your complaint. If they ask you to send them an email like that, and you have to write to them, I don't see the problem, but of course only if you are not really addicted.
Don't lose hope, I see that the casino also replied in the complaint and it is possible that it will be solved somehow.
Just be patient. ☘️
Автоматичен превод: