ФорумКазинаVerde Casino - обща дискусия

Verde Casino - обща дискусия

преди 1 година от Sev01
|
25994 преглеждания 218 отговора |
|
1 2...11
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Verde Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Чакам тегленията ми да бъдат обработени от 4 дни.

В онлайн чата ми казаха, че обработката на тегления може да отнеме до 30 дни.

това е обикновен банков превод.

Не разбирам защо трябва да чакам толкова дълго.

плащат ли изобщо

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Sev01
преди 1 година

Здравей,

Бих казал, че операторът трябва поне да ви даде някакво разумно обяснение за такава информация, първоначално си помислих, че вероятно е най-скорошният път, когато ви е даден. Но след това проверих жалбата , добре, казиното не е сред най-добрите въз основа на рецензията , ако мога да добавя малък съвет, ако трябва да играете в казино, което не е DE-лицензирано, опитайте се да изберете едно с по-добър резултат и честни правила. 🙏

Все още не се притеснявайте, екипът за оплаквания ще направи всичко възможно, за да ви помогне.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, за съжаление не го погледнах и не играх и този път имах късмет и спечелих.

Надявам се да мога да си взема парите.

изплащането ще отнеме месеци, ако им трябват 30 дни за обработка всеки път

Автоматичен превод:
Sev01
преди 1 година

Виждам в жалбата, че сте били помолени да изберете друга опция за плащане, за съжаление това не е жизнеспособна опция за вас.

Освен това споменахме ограниченията в рецензията, знам, че не е от голяма полза за вас, но се надяваме, че другите играчи ще забележат, че:

„Лимитът за теглене зависи от доживотния депозит"

Желая ви успех с изплащанията! 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Играх няколко пъти и спечелих 40 евро преди 3 седмици, без проблем да изтеглите парите чрез метода на mastercard. Играх още малко и спечелих по-голяма сума от 200 евро, но след това не мина добре, след 1 седмица чакане ми казаха, че трябва да отменя тегленето и да направя ново теглене фиксирано по банков път, изпратено в снимка на акаунта с всичко необходимо. Сега направихме всичко необходимо и сега трябва да отнеме 5 работни дни. Не разбирам защо работи без проблеми с по-малко количество и огромни проблеми с по-голямо количество. И всеки път, когато чатите, това е като стандартна форма, винаги един и същ отговор, независимо от въпросите, иска ми се да бях прочел рецензиите, преди да започна да играя

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не разбирам защо това казино има лоша репутация в gur casino, но има много добра репутация в askgamblers. ревюта на askgamblers и ревюта на играчи.

това е поредното казино с толкова различни мнения. например казино winlegends.

Трябва само да обърнете внимание на условията на бонусите. и време за изплащане. . Мненията на играчи, които изливат съжаление след загуба, са безсмислени. тъй като казиното работи така, те обикновено губят. понякога просто печели.


За да спечели един човек, няколко трябва първо да загубят.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Играх няколко пъти и спечелих 40 евро преди 3 седмици, без проблем да изтеглите парите чрез метода на mastercard. Играх още малко и спечелих по-голяма сума от 200 евро, но след това не мина добре, след 1 седмица чакане ми казаха, че трябва да отменя тегленето и да направя ново теглене фиксирано по банков път, изпратено в снимка на акаунта с всичко необходимо. Сега направихме всичко необходимо и сега трябва да отнеме 5 работни дни. Не разбирам защо работи без проблеми с по-малко количество и огромни проблеми с по-голямо количество. И всеки път, когато чатите, това е като стандартна форма, винаги един и същ отговор, независимо от въпросите, иска ми се да бях прочел рецензиите, преди да започна да играя

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Според мен първоначалното ви теглене е направено без проверка на акаунта, прав ли съм? Може би това е разликата. Бързите и плавни тегления са от съществено значение за играчите, но и най-честата трудност. Понякога казиното трябва да направи нещата по различен начин, за да изпълни тегленето. Поддръжката трябва да обяснява по-добре, бих казал.

Автоматичен превод:
kszysio
преди 1 година

Здравей kszysio!

Открихме, че нашата оценка от потребителски отзиви обикновено е най-лоша от оценката от потребителски отзиви, предоставена от общността на AskGamblers. Изглежда, че нашите членове са по-малко прощаващи 😀.

Е, съгласен съм с мнението ви - аз лично отхвърлям няколко прегледа дневно, защото играчите се оплакват само от загуба. 🙁

Автоматичен превод:
преди 1 година

Търся казино с оригинални слотове, бързо теглене.

Прости термини.

Много пъти съм бил измамен за няколко хиляди евро. неплатен. така че в момента го проверявам. но такова несъответствие между вас и askgamblers. аз не разбирам Може ли някой да ми каже дали казиното е платимо?

Автоматичен превод:
kszysio
преди 1 година

С цялото си уважение към AskGamblers, този сайт доказва, че прилага несправедливи правила и условия.

(„Ние преглеждаме правилата и условията на всяко казино и търсим нечестни правила, които потенциално биха могли да бъдат използвани срещу играчи. Всички клаузи, които считаме за нечестни, водят до по-нисък рейтинг на репутацията на казиното.") Бих се опитал да намеря казино с по-висок резултат. Не казвам, че ще бъдете измамени там, но шансовете да срещнете проблем може да са по-високи. Оценката на Casino Guru отразява честността и безопасността на всяко казино.

Въз основа на всичките няколко налични оплаквания е трудно да се познае как казиното третира играчите:

file


Автоматичен превод:
преди 1 година

Много съм благодарен за работата ви. Мислех, че е сестринско казино с vulkan Vegas. защото vulkan Las Vegas препоръча казино Verde чрез emIl.

между другото трябва ли някой да го вземе. вижте публикацията ми в казино Oxi. ще бъде ли намалена репутацията им от измамата им??

Автоматичен превод:
преди 1 година

Радка, верифицираха ми акаунта.

След като преминах към банков превод, ми отне 1 работен ден, за да получа парите, така че сега парите пристигнаха.

Не знам дали искам да играя thete повече и ако играя отново, надявам се парите ми да пристигнат по-бързо от преди

Автоматичен превод:
преди 1 година

Много съм благодарен за работата ви. Мислех, че е сестринско казино с vulkan Vegas. защото vulkan Las Vegas препоръча казино Verde чрез emIl.

между другото трябва ли някой да го вземе. вижте публикацията ми в казино Oxi. ще бъде ли намалена репутацията им от измамата им??

Автоматичен превод:
преди 1 година

Всички се радваме, че оценявате усилията ни 🙌.

За съжаление сега съм малко изгубен. Тази тема е за Verde Casino. Вече обясних каквото можах. Ако имате други притеснения, ще съм ви благодарен, ако можете да ги публикувате в подходящи теми. За да поддържате разговорите организирани.

Отговорих ви точно тук , така че, моля, запазете разговора, свързан с Оши, там. Благодаря ви 🙂



Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Lizza6411
преди 1 година

Здравей Lizza611,

Благодаря че ме уведоми! Бих казал, че това е доста добър резултат и много играчи биха го оценили.

Ако някога отново срещнете нещо, което си струва да споделите, ние ще сме тук 😉


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, просто исках да напиша, че verde casino са крадци.

Играех нормално, както обикновено, без да нарушавам нито една от точките на правилата, изведнъж ме блокираха и баланса ми нулираха заради 16-та точка от правилата. Приех забраната, деблокираха акаунта ми, след известно време депозирах отново, играх както обикновено, като внимавах да не ме блокират отново, успях, тегленето дойде. След няколко седмици опитах отново, за съжаление загубих всичко, платих отново и успях да спечеля и дори да изляза начело, поръчвам теглене и изведнъж ме баннат отново заради 16-та точка, без обяснения, без доказателства, не нищо, играя неизменно по същия начин, след като ме баннат, след това изплащат, след това отново нулират акаунта, възможно ли е тук по някакъв начин да уредя възстановяване или поне депозит? Не препоръчвам казиното, искам да възстановя депозита си и да закрия акаунта си с тази услуга.


Освен това бях ограбен и баннат от точката в правилата, която казва за отлагане на бонуси и безплатни завъртания, това е невъзможно, защото играх само 2 игри и не купих никакви безплатни завъртания от страх да не бъда баннат... интересно тогава е забрана за отлагане на нещо, което дори не съм имал



Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
thegamepopular
преди 1 година

Мисля, че би било най-добре да споделя или обясня точка 16. Без нея нямам представа какво се е случило.

Ако смятате, че можете да се нуждаете от помощ, предлагам да подадете жалба. Тази статия обяснява основите .

Използвайте тази връзка, за да изпратите такъв .


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

16. Строго е забранено да злоупотребявате с каквито и да било рундове на играта, като ги отлагате, включително безплатни завъртания или бонус игри, докато играете с бонус пари. Всички отложени игри, бонуси и/или безплатни игри ще доведат до анулиране на печалби и конфискация на баланса на играча.


странно в ситуация, в която дори не съм купил бонус, така че как мога да го отложа?


Играх само 2 игри и загубих целия баланс, след което платих допълнително и за щастие успях да спечеля с множител в god of Olympus, нямам представа как действа забраната за правилата.

Автоматичен превод:
thegamepopular
преди 1 година

Не мога да кажа, че го разбирам по-добре - не го разбирам. Само една мисъл, тази статия включва ли и забранени стратегии? Имам предвид всичко, което е забранено без активен бонус.

Понякога казината обясняват само някои нередовни модели на залагане, които са били признати по време на играта, и това е буквално всичко...🤷‍♀️


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, verde блокира моя акаунт и акаунта на брат ми, твърдейки, че и двата акаунта имат едни и същи данни. Това се случи по време на играта, в момента имах 1350 PLN в сметката си. Изпратих всички документи, необходими за верификация на акаунта, но те все още не са приети. От друга страна, сметката на брат ми не беше верифицирана, защото нямаше такава нужда (той никога не е правил теглене). След многобройни контакти в чат на живо и имейли, въпреки че изпрати личните карти на мен и на брат ми, verde все още твърди, че може да отключи акаунта ми само с нулев баланс. Много пъти съм молил за деблокиране на моя акаунт, за да верифицирам моя и този на брат ми, но за съжаление без резултат.

Автоматичен превод:
1 2...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини