преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Verde Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Чакам тегленията ми да бъдат обработени от 4 дни.
В онлайн чата ми казаха, че обработката на тегления може да отнеме до 30 дни.
това е обикновен банков превод.
Не разбирам защо трябва да чакам толкова дълго.
плащат ли изобщо
I've been waiting for my withdrawals to be processed for 4 days.
I was told in the online chat that it can take up to 30 days for withdrawals to be processed.
it is a simple bank transfer.
I don't understand why I have to wait so long.
do they pay at all?
Ich warte seit 4 Tagen, dass melne Auszahlungen bearbeitet werden.
im online Chat wurde mir gesagt, dass des bis zu 30 Tagen dauern kann bis Auszahlungen bearbeitet werden.
es ist eine einfache Banküberweisung.
ich verstehe nicht wieso ich so lange warten muss.
zahlen die überhaupt aus?
Здравей,
Бих казал, че операторът трябва поне да ви даде някакво разумно обяснение за такава информация, първоначално си помислих, че вероятно е най-скорошният път, когато ви е даден. Но след това проверих жалбата , добре, казиното не е сред най-добрите въз основа на рецензията , ако мога да добавя малък съвет, ако трябва да играете в казино, което не е DE-лицензирано, опитайте се да изберете едно с по-добър резултат и честни правила. 🙏
Все още не се притеснявайте, екипът за оплаквания ще направи всичко възможно, за да ви помогне.
Hello there,
I'd say that the operator should at least give you some reasonable explanation for such information, originally I thought it was probably just the most recent time you were given. But then I checked the complaint, well, the casino is not among the best ones based on the review, if I may add a little advice if you have to play in a casino that is not DE-licensed, try to pick one with a better score and fair rules. 🙏
Don't worry just yet, the complaint team will do its best to help you out.
Да, за съжаление не го погледнах и не играх и този път имах късмет и спечелих.
Надявам се да мога да си взема парите.
изплащането ще отнеме месеци, ако им трябват 30 дни за обработка всеки път
Yes, unfortunately I didn't look at it and play and this time I was lucky and won.
I hope I can get my money.
the payout would take months if they needed 30 days to process each time
Ja, leider habe ich nicht drauf geschaut und gespielt und dieses mal auch Glück gehabt und gewonnen.
ich hoffe, dass ich an mein Geld komme.
die Auszahlung würde Monate dauern wenn die jedes mal 30 tage Bearbeitungszeit brauchen
Виждам в жалбата, че сте били помолени да изберете друга опция за плащане, за съжаление това не е жизнеспособна опция за вас.
Освен това споменахме ограниченията в рецензията, знам, че не е от голяма полза за вас, но се надяваме, че другите играчи ще забележат, че:
„Лимитът за теглене зависи от доживотния депозит"
Желая ви успех с изплащанията! 🤞
I can see in the complaint that you were asked to pick up a different payment option, sadly it is not a viable option for you.
Furthermore, we mentioned the limits in the review, I know that it is not much of use to you, but hopefully, other players will take notice that:
"Withdrawal limit depends on lifetime deposit"
I wish you good luck with the payouts! 🤞
Играх няколко пъти и спечелих 40 евро преди 3 седмици, без проблем да изтеглите парите чрез метода на mastercard. Играх още малко и спечелих по-голяма сума от 200 евро, но след това не мина добре, след 1 седмица чакане ми казаха, че трябва да отменя тегленето и да направя ново теглене фиксирано по банков път, изпратено в снимка на акаунта с всичко необходимо. Сега направихме всичко необходимо и сега трябва да отнеме 5 работни дни. Не разбирам защо работи без проблеми с по-малко количество и огромни проблеми с по-голямо количество. И всеки път, когато чатите, това е като стандартна форма, винаги един и същ отговор, независимо от въпросите, иска ми се да бях прочел рецензиите, преди да започна да играя
Have played a few times and won 40 euros 3 weeks ago, no problem getting the money out via the mastercard method. Played a little more and won a larger amount of 200 euros, but then it didn't go as well, after 1 week of waiting I was told that I should cancel the withdrawal and make a new withdrawal fixed by bank transfer, sent in a picture of the account with everything needed. Have now done everything necessary and now it should take 5 working days. Don't understand why it worked without problems with a smaller amount, and huge problems with a larger amount. And every time you chat it's like a standard form, always the same answer, no matter the questions, wish I had read the reviews before I started playing
Har spelat några gånger och vann 40 euro för 3 veckor sedan, inga problem att få ut pengarna via mastercard metoden. Spelat lite till och vann större summa 200 euro, men då gick det inte lika bra, efter 1 veckas väntan fick jag höra att jag skulle avbryta uttaget och göra ett nytt uttag fast med banköverföring, skickade in bild på kontot med allt som behövdes. Har nu gjort allt som behövs och nu ska det ta 5 arbetsdagar. Fattar inte varför det fungerade utan problem med mindre summa, och väldiga problem med större summa. Och varje gång man chattar är det som ett standardformulär, alltid samma svar, oavsett frågor, önskade jag hade läst recensionerna innan jag började spela
Не разбирам защо това казино има лоша репутация в gur casino, но има много добра репутация в askgamblers. ревюта на askgamblers и ревюта на играчи.
това е поредното казино с толкова различни мнения. например казино winlegends.
Трябва само да обърнете внимание на условията на бонусите. и време за изплащане. . Мненията на играчи, които изливат съжаление след загуба, са безсмислени. тъй като казиното работи така, те обикновено губят. понякога просто печели.
За да спечели един човек, няколко трябва първо да загубят.
I don't understand why this casino has a bad reputation on gur casino but has a very good one on askgamblers. askgamblers reviews and player reviews.
this is one casino in a row with such extreme different opinions. for example winlegends casino.
You only have to pay attention to the terms of the bonuses. and payout time. . Opinions of players who pour regrets after losing are pointless. because the casino works like that, they usually lose. sometimes it just wins.
For one person to win, several must lose first.
Играх няколко пъти и спечелих 40 евро преди 3 седмици, без проблем да изтеглите парите чрез метода на mastercard. Играх още малко и спечелих по-голяма сума от 200 евро, но след това не мина добре, след 1 седмица чакане ми казаха, че трябва да отменя тегленето и да направя ново теглене фиксирано по банков път, изпратено в снимка на акаунта с всичко необходимо. Сега направихме всичко необходимо и сега трябва да отнеме 5 работни дни. Не разбирам защо работи без проблеми с по-малко количество и огромни проблеми с по-голямо количество. И всеки път, когато чатите, това е като стандартна форма, винаги един и същ отговор, независимо от въпросите, иска ми се да бях прочел рецензиите, преди да започна да играя
Have played a few times and won 40 euros 3 weeks ago, no problem getting the money out via the mastercard method. Played a little more and won a larger amount of 200 euros, but then it didn't go as well, after 1 week of waiting I was told that I should cancel the withdrawal and make a new withdrawal fixed by bank transfer, sent in a picture of the account with everything needed. Have now done everything necessary and now it should take 5 working days. Don't understand why it worked without problems with a smaller amount, and huge problems with a larger amount. And every time you chat it's like a standard form, always the same answer, no matter the questions, wish I had read the reviews before I started playing
Har spelat några gånger och vann 40 euro för 3 veckor sedan, inga problem att få ut pengarna via mastercard metoden. Spelat lite till och vann större summa 200 euro, men då gick det inte lika bra, efter 1 veckas väntan fick jag höra att jag skulle avbryta uttaget och göra ett nytt uttag fast med banköverföring, skickade in bild på kontot med allt som behövdes. Har nu gjort allt som behövs och nu ska det ta 5 arbetsdagar. Fattar inte varför det fungerade utan problem med mindre summa, och väldiga problem med större summa. Och varje gång man chattar är det som ett standardformulär, alltid samma svar, oavsett frågor, önskade jag hade läst recensionerna innan jag började spela
Здравейте,
Според мен първоначалното ви теглене е направено без проверка на акаунта, прав ли съм? Може би това е разликата. Бързите и плавни тегления са от съществено значение за играчите, но и най-честата трудност. Понякога казиното трябва да направи нещата по различен начин, за да изпълни тегленето. Поддръжката трябва да обяснява по-добре, бих казал.
Hello,
The way I see it your initial withdrawal was made without account verification, am I correct? Maybe this is the difference. Quick and smooth withdrawals are essential for players, but also the most frequent struggling point. Sometimes the casino has to do things differently to fulfill withdrawal. The support should explain better, I'd say.
Здравей kszysio!
Открихме, че нашата оценка от потребителски отзиви обикновено е най-лоша от оценката от потребителски отзиви, предоставена от общността на AskGamblers. Изглежда, че нашите членове са по-малко прощаващи 😀.
Е, съгласен съм с мнението ви - аз лично отхвърлям няколко прегледа дневно, защото играчите се оплакват само от загуба. 🙁
Hello kszysio!
We've found out that our user reviews rating is generally worst than then user reviews rating provided by AskGamblers community. Seem like our members are less forgiving 😀.
Well, I agree with your point - I personally reject several reviews daily because the players complain about losing only. 🙁
Търся казино с оригинални слотове, бързо теглене.
Прости термини.
Много пъти съм бил измамен за няколко хиляди евро. неплатен. така че в момента го проверявам. но такова несъответствие между вас и askgamblers. аз не разбирам Може ли някой да ми каже дали казиното е платимо?
i looking casino with oryginal slots, fast cashout.
Simple terms.
I have been scammed many times for several thousand euros. not paid. so I'm checking it right now. but such a discrepancy between you and askgamblers. I don't understand. Can someone tell me if the casino is payable?
С цялото си уважение към AskGamblers, този сайт доказва, че прилага несправедливи правила и условия.
(„Ние преглеждаме правилата и условията на всяко казино и търсим нечестни правила, които потенциално биха могли да бъдат използвани срещу играчи. Всички клаузи, които считаме за нечестни, водят до по-нисък рейтинг на репутацията на казиното.") Бих се опитал да намеря казино с по-висок резултат. Не казвам, че ще бъдете измамени там, но шансовете да срещнете проблем може да са по-високи. Оценката на Casino Guru отразява честността и безопасността на всяко казино.
Въз основа на всичките няколко налични оплаквания е трудно да се познае как казиното третира играчите:
With all respect to AskGamblers, this site proves it applies unfair terms and conditions.
("We go over the terms and condition of each casino and look for unfair rules that could potentially be used against players. Any clauses we consider to be unfair result in a lower reputation rating for the casino.") I would try to find a casino with a higher score. I'm not saying you will be scammed there, but the chances you'll encounter an issue can be higher. The Casino Guru rating reflects the fairness and safety of each casino.
Based of all of the few complaints available, it's hard to guess how the casino treats players:
Много съм благодарен за работата ви. Мислех, че е сестринско казино с vulkan Vegas. защото vulkan Las Vegas препоръча казино Verde чрез emIl.
между другото трябва ли някой да го вземе. вижте публикацията ми в казино Oxi. ще бъде ли намалена репутацията им от измамата им??
I am very grateful for your work. I thought it was a sister casino with vulkan Vegas. because vulkan Las Vegas recommended Verde casino via emIl.
by the way, should i have someone to take it. refer to my post at Oxi casino. will reputation be reduced by their cheating??
Радка, верифицираха ми акаунта.
След като преминах към банков превод, ми отне 1 работен ден, за да получа парите, така че сега парите пристигнаха.
Не знам дали искам да играя thete повече и ако играя отново, надявам се парите ми да пристигнат по-бързо от преди
Radka, my account was verified.
After I change to banktransfer it took 1 working day to get the money, so now the money has arrived.
I dont know if I want to play thete anymore, and if I play thete again I hope my money arrives Quick than before
Много съм благодарен за работата ви. Мислех, че е сестринско казино с vulkan Vegas. защото vulkan Las Vegas препоръча казино Verde чрез emIl.
между другото трябва ли някой да го вземе. вижте публикацията ми в казино Oxi. ще бъде ли намалена репутацията им от измамата им??
I am very grateful for your work. I thought it was a sister casino with vulkan Vegas. because vulkan Las Vegas recommended Verde casino via emIl.
by the way, should i have someone to take it. refer to my post at Oxi casino. will reputation be reduced by their cheating??
Всички се радваме, че оценявате усилията ни 🙌.
За съжаление сега съм малко изгубен. Тази тема е за Verde Casino. Вече обясних каквото можах. Ако имате други притеснения, ще съм ви благодарен, ако можете да ги публикувате в подходящи теми. За да поддържате разговорите организирани.
Отговорих ви точно тук , така че, моля, запазете разговора, свързан с Оши, там. Благодаря ви 🙂
We are all pleased you appreciate our efforts 🙌.
Sadly, I'm a bit lost now. This thread is about Verde Casino. I already explained what I could. If you have other concerns, I will grateful if you could post them all in proper threads. In order to keep the conversations organized.
I replied to you right here, so please keep the Oshi-related conversation there. Thank you 🙂
Здравей Lizza611,
Благодаря че ме уведоми! Бих казал, че това е доста добър резултат и много играчи биха го оценили.
Ако някога отново срещнете нещо, което си струва да споделите, ние ще сме тук 😉
Hello Lizza611,
Thank you for letting me know! I'd say this is a pretty good result and many players would appreciate that.
If you ever come across anything worth sharing again, we'll be here 😉
Здравейте, просто исках да напиша, че verde casino са крадци.
Играех нормално, както обикновено, без да нарушавам нито една от точките на правилата, изведнъж ме блокираха и баланса ми нулираха заради 16-та точка от правилата. Приех забраната, деблокираха акаунта ми, след известно време депозирах отново, играх както обикновено, като внимавах да не ме блокират отново, успях, тегленето дойде. След няколко седмици опитах отново, за съжаление загубих всичко, платих отново и успях да спечеля и дори да изляза начело, поръчвам теглене и изведнъж ме баннат отново заради 16-та точка, без обяснения, без доказателства, не нищо, играя неизменно по същия начин, след като ме баннат, след това изплащат, след това отново нулират акаунта, възможно ли е тук по някакъв начин да уредя възстановяване или поне депозит? Не препоръчвам казиното, искам да възстановя депозита си и да закрия акаунта си с тази услуга.
Освен това бях ограбен и баннат от точката в правилата, която казва за отлагане на бонуси и безплатни завъртания, това е невъзможно, защото играх само 2 игри и не купих никакви безплатни завъртания от страх да не бъда баннат... интересно тогава е забрана за отлагане на нещо, което дори не съм имал
Hello, I just wanted to write that verde casino are thieves.
I was playing normally as usual without breaking any of the points of the rules, suddenly I get blocked and they reset my balance because of the 16th point of the rules. I accepted the ban, they unblocked my account, in some time I deposited again, I played as usual being careful not to get blocked again, I succeeded, the withdrawal came. After some week I tried again, unfortunately I lost everything, I paid again and managed to win and even come out on top, I order a withdrawal and suddenly I'm banned again because of the 16th point, no explanations, no evidence, no nothing, I play invariably the same way, once they ban me, then pay out, then again reset the account, is it possible here somehow to arrange a refund or at least deposit ? I do not recommend the casino, I want to recover my deposit and cancel my account with this service.
In addition, I was robbed and banned from the point in the rules that says about deferring bonuses and free spins, this is impossible because I only played 2 games and did not buy any free spins for fear of being banned...interesting then is a ban for deferring something I didn't even have
Мисля, че би било най-добре да споделя или обясня точка 16. Без нея нямам представа какво се е случило.
Ако смятате, че можете да се нуждаете от помощ, предлагам да подадете жалба. Тази статия обяснява основите .
Използвайте тази връзка, за да изпратите такъв .
I think it would be best to share or explain point 16. Without it, I have no clue what has happened.
If you feel you could use some help, I would suggest submitting a complaint. This article explains the basics.
16. Строго е забранено да злоупотребявате с каквито и да било рундове на играта, като ги отлагате, включително безплатни завъртания или бонус игри, докато играете с бонус пари. Всички отложени игри, бонуси и/или безплатни игри ще доведат до анулиране на печалби и конфискация на баланса на играча.
странно в ситуация, в която дори не съм купил бонус, така че как мога да го отложа?
Играх само 2 игри и загубих целия баланс, след което платих допълнително и за щастие успях да спечеля с множител в god of Olympus, нямам представа как действа забраната за правилата.
16.It is strictly forbidden to abuse any game rounds by deferring them, including free spins or bonus games while playing with bonus money. Any deferred games, bonuses and/or free games will lead to cancellation of winnings and confiscation of the player's balance.
strange in a situation where I did not even buy any bonus so how can I defer it ?
I played only 2 games and lost the entire balance, then I paid extra and luckily managed to win on a multiplier in god of olympus, I have no idea how the ban for the rules.
Не мога да кажа, че го разбирам по-добре - не го разбирам. Само една мисъл, тази статия включва ли и забранени стратегии? Имам предвид всичко, което е забранено без активен бонус.
Понякога казината обясняват само някои нередовни модели на залагане, които са били признати по време на играта, и това е буквално всичко...🤷♀️
Can't say I understand it better - I don't. Just a thought, does this article also includes forbidden strategies? I mean anything that is forbidden without an active bonus.
Sometimes casinos only explain some irregular betting patterns were acknowledged during the gameplay, and that's literary all...🤷♀️
Здравейте, verde блокира моя акаунт и акаунта на брат ми, твърдейки, че и двата акаунта имат едни и същи данни. Това се случи по време на играта, в момента имах 1350 PLN в сметката си. Изпратих всички документи, необходими за верификация на акаунта, но те все още не са приети. От друга страна, сметката на брат ми не беше верифицирана, защото нямаше такава нужда (той никога не е правил теглене). След многобройни контакти в чат на живо и имейли, въпреки че изпрати личните карти на мен и на брат ми, verde все още твърди, че може да отключи акаунта ми само с нулев баланс. Много пъти съм молил за деблокиране на моя акаунт, за да верифицирам моя и този на брат ми, но за съжаление без резултат.
Hello, verde blocked my and my brother's account claiming that both accounts have the same data. It happened during the game, at the moment I had 1350 PLN on my account. I sent all the documents necessary to verify the account, but they have not yet been accepted. On the other hand, my brother's account was not verified because there was no such need (he never made a withdrawal). After numerous contacts on livechat and e-mails, despite sending my and my brother's ID cards, verde still claims that he can only unlock my account with a zeroed balance. I have asked many times to unblock my account in order to verify my and my brother's account, unfortunately to no avail.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.